SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP
Deze OP is gemaakt door Bart, voor vragen, opmerkingen of tips voor wijzigingen/toevoegingen kunnen jullie bij hem terecht.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bart op 27-12-2012 21:08:49 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Even inlezen dan doe ik ook eens mee.
Lees de OP eens aandachtig doorquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:45 schreef plopkweker het volgende:
Eergisteren OpenTTD gedownload, snap er alleen geen hol van
Was er al mee bezigquote:
Kijk even op de server bij andere bedrijven, dat maakte het voor mij een stuk makkelijker te begrijpenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:45 schreef plopkweker het volgende:
Eergisteren OpenTTD gedownload, snap er alleen geen hol van
Even opnieuw installeren, kijken of dat helpt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:08 schreef arkkey het volgende:
Ik dacht ook eens OpenTTD checken; al JAREN geen ttd meer gedaan. Dus ff gedownload van openttd site, geinstalleerd, ook de gfx/sounds et aangevinkt en runnen. Geeft ie al gelijk de melding dat de geinstalleerde gfx set sprites mist en dat ik maar een ander moet zoeken ofzo :s Beetje vaag, ik hem hem nota bene net laten downloaden en installen door de installer van openttd zelf :s
Die vergeet ik niet. Zou het wel willen, zo slecht als het was.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:59 schreef Beardy het volgende:
W8FF!
Je vergeet LOCOMOTION, gemaakt door Chris Sawyer en de opvolger van Transport Tycoon. Met echter een héél groot nadeel (naar mijn mening); het spel is missie gebaseerd, een beetje het idee van RollerCoasterTycoon (wat niet vreemd is aangezien dat spel ook door Sawyer gemaakt werd).
[ afbeelding ]
lol. Daarnaast heb je ook nog Transport Giant Tycoon. Die heb ik hier zelfs nog liggen, maar krijg die in Windows 7 niet normaal opgestart.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Die vergeet ik niet. Zou het wel willen, zo slecht als het was.
Dat was gewoon TTD met RCT gameplay, wat een bagger.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:59 schreef Beardy het volgende:
W8FF!
Je vergeet LOCOMOTION, gemaakt door Chris Sawyer en de opvolger van Transport Tycoon. Met echter een héél groot nadeel (naar mijn mening); het spel is missie gebaseerd, een beetje het idee van RollerCoasterTycoon (wat niet vreemd is aangezien dat spel ook door Sawyer gemaakt werd).
[ afbeelding ]
't weer zit niet meequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:24 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo neemt de productie niet toe?
Toenames zijn ook random hèquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:24 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo neemt de productie niet toe?
Oh, lekker dan.quote:
niet mijn spoor dat is baggerquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:49 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Kijk even op de server bij andere bedrijven, dat maakte het voor mij een stuk makkelijker te begrijpen
tsstquote:Op woensdag 26 december 2012 12:32 schreef gtalikker het volgende:
Mensen? hallo?
btw Ik trek mij terug uit the vervoer van matrialen, ik ga alleen mensen vervoeren
Je hebt waarschijnlijk het halve dorp gesloopt en daarnaast stamp je een station zo groot als het dorp zelf uit de grond.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
De logica is ook weer ver te zoeken, het enige wat ik heb gedaan is een paar spoorlijnen aanleggen.
Ik heb helemaal niks gesloopt, daarom vind ik het raar.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk het halve dorp gesloopt en daarnaast stamp je een station zo groot als het dorp zelf uit de grond.
Geen wonder dat je reputatie niet erg hoog is
Was ik al mee bezig, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:15 schreef ArnosL het volgende:
Heb ik ook altijd. Een hoop treinen langs laten komen en goederen/passagiers vervoeren en dan komt het wel goed. In ieder geval de eerste tijd niets slopen, want dan duurt het nog langer.
Niet, je moet dat handmatig doen.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:35 schreef cherrycoke het volgende:
hoe kan je makkelijk al je trientjes vervangen als je van bijv monorail naar maglev gaat?
echtquote:Op woensdag 26 december 2012 16:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet, je moet dat handmatig doen.
Ja, lekker krom. Blijkbaar vinden ze de geluidsoverlast van al die treinen geen probleem.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:15 schreef ArnosL het volgende:
Heb ik ook altijd. Een hoop treinen langs laten komen en goederen/passagiers vervoeren en dan komt het wel goed. In ieder geval de eerste tijd niets slopen, want dan duurt het nog langer.
Ja, helaas wel. Daarom blijf ik ook meestal gewoon met treinen rijden, te lui om te vervangen.quote:
Nog meer treinen op hetzelfde netwerk laten rijden en nog langer makenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef Rezania het volgende:
Argh, productie is veel te sterk toegenomen, nu is hij zo groot dat mijn netwerk het niet aan kan, en er is ook geen ruimte om uit te breiden.
Dat is juist het probleem, er past niet meer op.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nog meer treinen op hetzelfde netwerk laten rijden en nog langer maken.
Toch een manier zoeken om uit te breiden dan? Deel van een dorp slopen of iets dergelijks? Of spoor weghalen en het hele stuk opnieuw ontwerpen?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, er past niet meer op.En langer maken kan ook niet, want dan heb ik grotere stations nodig, en dat past niet.
Hmm, ik denk dat ik het ontvangende station dan wel RoRo kan maken, even kijken.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Toch een manier zoeken om uit te breiden dan? Deel van een dorp slopen of iets dergelijks? Of spoor weghalen en het hele stuk opnieuw ontwerpen?
Het is toch leuker als je bezig kunt blijven enzoquote:Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik het ontvangende station dan wel RoRo kan maken, even kijken.
Oh, er is nog genoeg te doen hoor, daar niet van. Maar het is natuurlijk ook een kunst en uitdaging om je netwerk goed te laten functioneren.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is toch leuker als je bezig kunt blijven enzo.
Krijg je een melding ? Of gebeurt er gewoon niks? Ik gebruik zelf liefste altijd zBase (voor de 32bit graphics) maar dat levert timeouts op voor de server. Dus voor de server gebruik ik maar opengfx.quote:
nee kon niet op gamenetwerk komen maar het is weer weg dus nu alles vervangen met maglevquote:Op donderdag 27 december 2012 12:47 schreef RPG het volgende:
[..]
Krijg je een melding ? Of gebeurt er gewoon niks? Ik gebruik zelf liefste altijd zBase (voor de 32bit graphics) maar dat levert timeouts op voor de server. Dus voor de server gebruik ik maar opengfx.
Er is ook een algemene knop waarmee je alle richtingen op kan. (kruispunt knop naast die 4 andere richtingen)quote:Op donderdag 27 december 2012 15:15 schreef mschol het volgende:
hoewel ik het concept van het spel goed vind vind ik de inflexibiliteit qua sporen aanleggen altijd zo storend... (een apart knopje voor horizontale wegen/sporen en een apart knopje voor verticale wegen/sporen)
dat haalt mij zo uit het spel element
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:17 schreef RPG het volgende:
[..]
Er is ook een algemene knop waarmee je alle richtingen op kan. (kruispunt knop naast die 4 andere richtingen)
Ow nee dat is heel simpel:quote:Op donderdag 27 december 2012 15:42 schreef ArnosL het volgende:
Die 32 bits graphics installeren is best lastig ja, ben ik ook wel eens mee bezig geweest.
Ik baal dat m'n laptop gecrashed is laatst, een game met 1000 treinen weg. Heeft behoorlijk veel tijd gekost om dat toen op te bouwen.
Dat is zelfs nog wat omslachtig.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:16 schreef RPG het volgende:
[..]
Ow nee dat is heel simpel:
Hier zbase downloaden: http://bundles.openttdcoop.org/zbuild/push/LATEST/ (de .zip bestand)
Als je hem binnen hebt pak je hem uit (je krijgt dan een map genaamd zbase)
je plaatst dan de map zbase in je data map (program files/openttd/data/ je zal daar ook je opengfx zien staan)
Als je dan het spel op start kan je in je setting opengfx veranderen in zbase.
Is er niet, er is altijd een kans dat je wordt gepakt tijdens het omkopen. Maar je kan je reputatie ook verhogen door bomen te planten.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef gtalikker het volgende:
weet iemand hoe ik makelijk een stad omkoop zonder dat het betrapt word? ik ben net bezig met maglev maar kut stad wil niet
In welk jaar zit je? Misschien te vroeg of te laat.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:46 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan geen treinen meer maken, alleen nog wagons.
2028quote:Op donderdag 27 december 2012 16:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
In welk jaar zit je? Misschien te vroeg of te laat.
Probeer eens over te stappen op elektrische treinen, monorails en maglevs.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
2028
Maar nu zijn net al m'n treinen aan het verouderen.
Nicequote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog wat omslachtig.Je kan ook in het spel naar online inhoud zoeken en dan gewoon ingame zBase downloaden. Even instellen bij opties en klaar.
Ah, gevonden, en 't helpt.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Probeer eens over te stappen op elektrische treinen, monorails en maglevs.
[ afbeelding ]
Muis ingedrukt houden op dat icoon zodat er een menu verschijnt en dan elektrische sporen selecteren.
http://wiki.openttd.org/Convert_trackquote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef BBQSausage het volgende:
Wel jammer dat je alleen de stations kan 'upgraden', en het spoor niet.
Ziet er inderdaad goed uit ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice
Vanavond gelijk even doen![]()
Ik speel dit soort spellen totaal niet voor de graphics omdat het me normaal helemaal niet boeit , maar ik moet zeggen dat die update er goed uit ziet.
Ah nice, ik was al alle rails aan het wegslopenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://wiki.openttd.org/Convert_track
Hoezo moeilijk doen?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:32 schreef gtalikker het volgende:
[ afbeelding ]
,ijn kruising op server, pracht ding
daar kun je maar 1 kant op met de treinenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk doen?
[ afbeelding ]
Het is toch nooit zo druk dat er een trein moet wachten.
Dat is zo ja, A kan naar B, C kan naar B, maar C kan niet naar A. Maar anders had ik ook gewoon sporen die kant opgelegd als het nodig was.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:41 schreef gtalikker het volgende:
[..]
daar kun je maar 1 kant op met de treinen
Ach joh, het is maar een klein stukje van de hele rit, ik merk er niet zo veel van.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:32 schreef Peter het volgende:
2 bochten achter elkaar vertragen een trein veel. net zoals een hoek van 45 graden..
Ik laat minimaal 1 treinlengte tussen bochten zitten.
maglevs gaan 643 km/u een bocht maakt dan ook niet meer uitquote:Op donderdag 27 december 2012 18:32 schreef Peter het volgende:
2 bochten achter elkaar vertragen een trein veel. net zoals een hoek van 45 graden..
Ik laat minimaal 1 treinlengte tussen bochten zitten.
Net even gekeken, maar er zijn amper nog mogelijkheden als je nu pas een bedrijf begint.quote:
En het blijft gewoon leukquote:Op donderdag 27 december 2012 20:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
Op kerstavond maar weer eens geinstalleerd onder het mom "je moet wat in de vakantie".. Speelde ooit TTD, nu OpenTTD geinstalleerd (zit op Linux, vandaar..), maar wat is 't toch geweldig al die treintjes
btw cherry hoezo bedrijf waarde van 4 miljard?! en je hebt van veel mensen bijna het hele bedrijf!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef gtalikker het volgende:
zullen we een aanmeld ronde doen en dan de server rebooten met iedereen die zich op gaf?
zoals rezania al zij, weinig kans dat nieuwe mensen tegen reuzen moeten concureren in het jaar 2080.![]()
het is jammer maar enfin, het is leuker als het syngroon gaat denk ik
Heel veel geld, en heel veel bezitting, dan kom je op een bedrijfswaarde van 4 miljard.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef gtalikker het volgende:
[..]
btw cherry hoezo bedrijf waarde van 4 miljard?! en je hebt van veel mensen bijna het hele bedrijf!
oeps verkeerde knop sorry
Engels: http://wiki.openttd.org/Signalsquote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef plopkweker het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe signals werken? Ik heb de OP goed doorgespit en kon daar niks vinden, de tutorials die op youtube staan word ik ook niet veel wijzer van.
Uit de OP: http://uwe.s2000.ws/ttdx/signal/index.php?lang=enquote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef plopkweker het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe signals werken? Ik heb de OP goed doorgespit en kon daar niks vinden, de tutorials die op youtube staan word ik ook niet veel wijzer van.
Was er al naar aan het staren ja, damn wat een mapquote:Op donderdag 27 december 2012 21:01 schreef gtalikker het volgende:
je heb 2 hoofd singalen de one way an two way
one way is de gene met het bordje, die verteld waar een trein in kan en waneer, gebruik deze bij kruisingen of bij begin van spoor,
de two way is als je een enkel spoor hebt en daar kruisingen hebt.neem anders een kijkje op de server
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Uit de OP: http://uwe.s2000.ws/ttdx/signal/index.php?lang=en
Die kende ik nog niet, ziet er goed uit, ff in de OP opnemen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef Rezania het volgende:
Nederlands: http://wiki.openttd.org/Seinen/Nl
Je kende de OpenTTD wiki nog niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet, ziet er goed uit, ff in de OP opnemen.
Natuurlijk ken ik de OpenTTD wikiquote:Op donderdag 27 december 2012 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kende de OpenTTD wiki nog niet?Goede site, zo'n beetje alles staat er op in het Nederlands en Engels, en ze hebben ook tutorials.
Neem dan ook gelijk even de Nederlandse tutorial op in de OP.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik de OpenTTD wiki. Alleen die specifieke pagina, in het Nederlands, nog niet.
ff kijken of dat nog lukt, zat tegen het maximum aantal tekens van een post aanquote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem dan ook gelijk even de Nederlandse tutorial op in de OP.
http://wiki.openttd.org/Tutorial/Nl
Het is ook wel een heel verhaal.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef Bart het volgende:
[..]
ff kijken of dat nog lukt, zat tegen het maximum aantal tekens van een post aan.
het linkje zottekequote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef Bart het volgende:
[..]
ff kijken of dat nog lukt, zat tegen het maximum aantal tekens van een post aan.
Dat snap ikquote:
maar bart, server reboot? -> het is behoorlijk volquote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat snap ik. Dan nog wordt het krap. Maar het past!
Begin gewoon eens met dit:quote:Op donderdag 27 december 2012 21:11 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Nou, ik dacht ik doe dit wel eventjes!
Even een hele treinen monopoly opzetten, maar ik snap er werkelijk geen kanker van
Dit is toch nog lang niet volquote:Op donderdag 27 december 2012 21:11 schreef gtalikker het volgende:
[..]
maar bart, server reboot? -> het is behoorlijk vol
Gohquote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben van de server gegooid
oh vandaar, ja, dat wiat ik toen nog niet.quote:
Het is gewoon in de ingame chat genoemd, je kon zelfs aangeven of je nog wensen hadquote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh vandaar, ja, dat wiat ik toen nog niet.
Oh, ik heb nog wel een verzoekje. Kun je bij wereldgeneratie de plaatsnamen op Nederlands zetten?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is gewoon in de ingame chat genoemd, je kon zelfs aangeven of je nog wensen had.
Dat had ik nog niet gelezen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is gewoon in de ingame chat genoemd, je kon zelfs aangeven of je nog wensen had.
Oh, ik wist niet dat het zo makkelijk kon. Toen ik er mee bezig was heb ik allerlei vage bestanden gezocht en gedownload enzo. Bedankt!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog wat omslachtig.Je kan ook in het spel naar online inhoud zoeken en dan gewoon ingame zBase downloaden. Even instellen bij opties en klaar.
Alweer resetquote:
Jij had een bedrijfswaarde van 5 miljardquote:
Steek je treinrails over? Dan worden ze vaak overreden.. Leg bruggetjes aan over spoor!quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:52 schreef plopkweker het volgende:
wtf, in drinwood zijn opeens 10 van m'n 12 trams verdwenen en m'n rating is naar slecht gegaan
Nee, ik laat ze daar niet overheen rijden. Nog ff kijkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Steek je treinrails over? Dan worden ze vaak overreden.. Leg bruggetjes aan over spoor!
OpenTTD wiki staat het duidelijk uitgelegdquote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef plopkweker het volgende:
De wintermaanden he :pquote:
Had ik al gedaan naar aanleiding van de links van Rezania, thanks anywayquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
OpenTTD wiki staat het duidelijk uitgelegd
Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou er ooit een fatsoenlijk vervolg komen? Met uitgebreidere spoormogelijkheden?
treinen die het overijden?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:01 schreef plopkweker het volgende:
Ik ben echt niet blij dat ik nergens kan achterhalen dat mijn trams zomaar verdwijden. Een bom van inkomsten met 18.500 inwoners.
Nee, wel een treinstation die er naast staat maar daar lopen geen tramrailsquote:
Zet eens een wachtwoord op je company.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:04 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Nee, wel een treinstation die er naast staat maar daar lopen geen tramrails
donequote:Op vrijdag 28 december 2012 11:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Zet eens een wachtwoord op je company.
En nu afwachten of er weer trams verdwijnen.quote:
Gisteren maakte ik zoiets nog mee...quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Zet eens een wachtwoord op je company.
lolquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:20 schreef plopkweker het volgende:
Net 3 van de 27 gevonden achter een depot dat ik kwijt was![]()
Dude, ze zijn er allemaal nog hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:20 schreef plopkweker het volgende:
Net 3 van de 27 gevonden achter een depot dat ik kwijt was![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Dude, ze zijn er allemaal nog hoor. Je hebt zeker nog niet in je voertuigenlijst gekeken? Ze staan gewoon vast.
Ik ben een noob, laat mequote:Op vrijdag 28 december 2012 11:34 schreef Bart het volgende:
"Mijn voertuigen zijn weg!"
Maar vervolgens niet checken of ze ook daadwerkelijk weg zijn.
Schattig hoorquote:
Of hele stukken land onder water zetten, al je geld op, grappen genoeg inderdaad. Op mijn andere server, die ik nu niet meer draai, kickte ik ook iedere speler die geen wachtwoord op zijn company had.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Gisteren maakte ik zoiets nog mee...
Zat op een server , en ineens kreeg ik berichten ''trein blabla is verdwaald'' etc.
Zag ik ineens dat iemand hele stukken rails van me gesloopt had , echt zo fucking triest.
Effe wachtwoord erop gezet en klaar , maar goed ...toen was het kwaad al geschied...
Wat een trieste mensen heb je toch ook altijd online..
Maak gewoon ff een extra rail boven drinwood noord, zodat ze kunnen keren. Dan is het allemaal in orde.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:36 schreef plopkweker het volgende:
Kreeg net al die berichten van die en die hebben zoveel verlies gemaakt, overal op geklikt en kreeg dit:
[ afbeelding ]
ik kon ze niet terugsturen naar het depot.
xquote:Bart, hoe krijg jij die huizen onzichtbaar?
zo slecht was hij echt niet.. ik heb er meer uren inzitten dan in (open)ttdquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Die vergeet ik niet. Zou het wel willen, zo slecht als het was.
Hij was in vergelijking met de spoor/sein/treinmogelijkheden in OpenTTD gewoon echt ontzettend simpel. Voegde niets toe om dat spel te gaan spelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
zo slecht was hij echt niet.. ik heb er meer uren inzitten dan in (open)ttd
Lol man... dat is wel heel triest idd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Of hele stukken land onder water zetten, al je geld op, grappen genoeg inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |