abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2014 @ 07:52:30 #101
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_138353152
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Idd _O_
Verder
lion king
belle en het beest
kleine zeemeermin
jungle boek

eigenlijk zijn ze allemaal leuk :@ toy story nog nooit gezien trouwens :o
Ik heb Toy Story ook pas vrij laat gekeken. Toen wel de hele trilogie in één nacht gezien :')
Oh.
pi_138357954
Wat vinden jullie van de nieuwe Disney films eigenlijk? The Princess and the Frog en Frozen bijvoorbeeld. Zijn die ook goed te doen?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_138358013
De leeuwenkoning 1 en toy story 1 waren vroeger altijd mijn favoriet
pi_138361954
The Princess And The Frog is de laatste getekende animatiefilm van Disney en denk toch wel de beste film uit de stal van Disney sinds Tarzan (1999).

Tangled en Frozen vind ik persoonlijk bijna gelijkwaardig aan de toppers van Pixar :).
pi_138434277
Ik hoor niemand over deze. Was ook episch.

Hiep hiep hoera voor de rat.

pi_138434368
Waar zijn al die goeie films tegenwoordig heen? ;(
  woensdag 2 april 2014 @ 14:04:03 #107
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138434417
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Disney films eigenlijk? The Princess and the Frog en Frozen bijvoorbeeld. Zijn die ook goed te doen?
Frog was wel leuk . Rapunzel en brave vond ik niks aan en frozen nog niet gezien Wreck it Ralph is wel heel leuk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_138436617
Jaa wreck iT Ralph heb ik ook gezien die is best wel leuk. Wist miet dat dat van Disney was
  woensdag 2 april 2014 @ 15:59:04 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_138438067
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Frozen was smakeloos, niet smakeloos in de manier van smerige/belachelijke humor maar smakeloos alsof je een laf gekookte bloemkool zonder saus of wat dan ook aan het eten bent.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_138439065
Lion King
101 Dalmatiërs
Toy Story

Bohhhhhh _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_138443358
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:14 schreef Flugel83 het volgende:
The Princess And The Frog is de laatste getekende animatiefilm van Disney en denk toch wel de beste film uit de stal van Disney sinds Tarzan (1999).

Tangled en Frozen vind ik persoonlijk bijna gelijkwaardig aan de toppers van Pixar :).
Frozen niet gezien, maar Tangled vind ik toch wel het dieptepunt van Disney. Alle magie die de oude Disney films zoals Snow White en Dumbo hadden, mist deze film. Het is één en al plastic van felle kleuren en slechte grappen. :N
ROBODEMONS..................|:(
pi_138443389
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef Vatta het volgende:
Ik hoor niemand over deze. Was ook episch.

Hiep hiep hoera voor de rat.

Misschien beter lezen, want die wordt wel degelijk genoemd. ;)
  woensdag 2 april 2014 @ 19:06:28 #113
134538 chansadres
Black & White
pi_138444141
Vandaag DuckTales The Movie binnengekomen. Vanavond kijken :D
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_138450708
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef chansadres het volgende:
Vandaag DuckTales The Movie binnengekomen. Vanavond kijken :D
Bedoel je met die wonderlamp? Die had ik vroeger op videoband. Hoe vond je hem?
pi_138453095
Lion King, Aladdin, Belle en het Beest, Kleine Zeemeermin, Up zijn toch wel mijn favorieten denk ik.
Allemaal om hun eigen redenen. De eerste 4 hebben zulke bekende, leuke Nederlandse dialogen. Alleen Lion King kan ik net zo goed in het Engels als Nederlands kijken. De rest kijk ik alleen in het Nederlands.

Lion King...tja, dialogen, het verhaal, tekeningen én de meesterlijke scène met die gnoes.
Aladdin heeft alleen maar goeie personages en leuke, mooie muziek. Jafar. _O_
Belle en het Beest ook vanwege die leuke bijfiguren, aanstekelijke nummers en leuke dialogen die ik te goed ken: scène waar Belle zijn arm/poot verbindt nadat hij haar gered heeft:
Beest:"Auw, dat doet pijn!"
Belle:"Wees dan stil, dan doet het geen pijn."
Beest:Als jij niet was weggerend, dan was dit niet gebeurt."
Belle:"Als jij mij niet bang had gemaakt, was ik niet wegerend."
Beest:"Maar jíj kwam ergens waar je niet mocht zijn."
Belle:"En jij moet je eens leren beheersen"!
:P

Kleine Zeemeermin heeft een geweldige slechterik en Sebastiaan is hilarisch. Er zitten ook gewoon hele mooie, kleine scenes tussen. En die kok! _O-

Maar ja...Speurneuzen is ook gaaf en Jungle Book en The Hunchback wist mij echt te verrassen. Net als Mulan.

Van de nieuwere films vind ik Rapunzel erg leuk.
  donderdag 3 april 2014 @ 08:34:02 #116
134538 chansadres
Black & White
pi_138461927
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:15 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Bedoel je met die wonderlamp? Die had ik vroeger op videoband. Hoe vond je hem?
Inderdaad. Kon goedkoop komen aan alle seizoenen Ducktales en de film dus meteen gehaald. De kwaliteit van de opname vond ik erg netjes. De film is gemaakt door DisneyToons in Frankrijk. Laatste film die ik van hun had gezien was A Goofy Movie en die vond ik verschrikkelijk. Je merkt wel dat de studio voornamelijk natekeners zijn van de echte Disney. De bekende personages zien er goed uit maar wanneer ze eigen creaties moeten tekenen is het allemaal wat minder. Het verhaal is een combinatie van Aladdin en Indiana Jones. Het geheel is zeker aardig. Maar ja, ik heb er ook maar een paar euro voor betaald. Voor de 15 euro dat ik hem hier zie liggen, zou ik hem laten liggen :D Gisteren ook een aflevering gekeken van Seizoen 3. Wat een herinneringen _O_ Maar het haalt allemaal niet mijn lijstje ;)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_138477313
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef vencodark het volgende:
Lion King, Aladdin, Belle en het Beest, Kleine Zeemeermin, Up zijn toch wel mijn favorieten denk ik.
Allemaal om hun eigen redenen. De eerste 4 hebben zulke bekende, leuke Nederlandse dialogen. Alleen Lion King kan ik net zo goed in het Engels als Nederlands kijken. De rest kijk ik alleen in het Nederlands.

Lion King...tja, dialogen, het verhaal, tekeningen én de meesterlijke scène met die gnoes.
Aladdin heeft alleen maar goeie personages en leuke, mooie muziek. Jafar. _O_
Belle en het Beest ook vanwege die leuke bijfiguren, aanstekelijke nummers en leuke dialogen die ik te goed ken: scène waar Belle zijn arm/poot verbindt nadat hij haar gered heeft:
Beest:"Auw, dat doet pijn!"
Belle:"Wees dan stil, dan doet het geen pijn."
Beest:Als jij niet was weggerend, dan was dit niet gebeurt."
Belle:"Als jij mij niet bang had gemaakt, was ik niet wegerend."
Beest:"Maar jíj kwam ergens waar je niet mocht zijn."
Belle:"En jij moet je eens leren beheersen"!
:P

Kleine Zeemeermin heeft een geweldige slechterik en Sebastiaan is hilarisch. Er zitten ook gewoon hele mooie, kleine scenes tussen. En die kok! _O-

Maar ja...Speurneuzen is ook gaaf en Jungle Book en The Hunchback wist mij echt te verrassen. Net als Mulan.

Van de nieuwere films vind ik Rapunzel erg leuk.
Ben jij verliefd op haar beest!! Denk je nou echt dat ze jou wil als ze iemand kan krijgen zoals ik!!

Gekke ouwe Maurice huh gekke ouwe Maurice.
  donderdag 3 april 2014 @ 19:26:01 #118
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_138479632
Beauty and the Beast O+
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_138481644
Die stemacteurs van tegenwoordig zijn wel dramatisch te noemen. Vroeger had je Paul van Gorcum,
Guido de Moor, Arnold Gelderman, Bart Bosch. Nu Kwalbert Verlinden, Carlo Boszhard, Jeroen van Koningsbrugge. Dat kan een disneyfilm maken of breken.
pi_138486494
Als ik aan Disney van mijn jeugd denk dan is het toch Taran en de Toverketel, De Speurneuzen, Olivier & Co. en De Reddertjes.
Sinds De Kleine Zeemeermin ging het allemaal hard achter uit vond ik. En ging ik naar de bios voor The Teenage Mutant Ninja Turtles. Veel stoerder!

Uiteraard heb ik de Lion King op blu-ray liggen.

Ben zelf niet zo van die Pixar meuk.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_138487661
Taran en de Toverketel heb ik nou nog nooit gezien. -O-
pi_138487939
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:16 schreef vencodark het volgende:
Taran en de Toverketel heb ik nou nog nooit gezien. -O-
Ik zag 'm in de bios in '85 geloof ik. Doodsbang was ik.

Heb 'm liggen op DVD en soms kijk ik 'm nog wel eens.
Het was toen geloof ik de duurste Disney tekenfilm ooit. En hij flopte ook nog.

Verder vind ik de films van Pirates of the Caribbean erg Disney onwaardig. Net zoals ze niet met Star Wars moeten gaan knoeien.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_138488094
Toevallig keek ik vd week naar de extra's op de dvd van De Kleine Zeemeermin en daar zei zo'n medewerker nog dat hij Taran veel te eng vond. Dat moest dus anders nu ze aan De Kleine Zeemeermin gingen werken.
pi_138492254
lion king staat voor mij nog steeds bovenaan, Frozen komt daar erg dichtbij; hoe echter de plaats verdeling van de rest van de titels is, is lastig..
genoeg erg goede titels waar ik niet direct een genummerd lijstje uit zou kunnen halen...

overigens heb ik ook erg veel Disney's op dvd of Blu-ray.. :P
meest recente aanwinst (vandaag to be precise):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 21% gewijzigd door mschol op 04-04-2014 00:11:51 ]
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  † In Memoriam † vrijdag 4 april 2014 @ 17:38:11 #125
88815 The_Emotion
98.3
pi_138510826
Lion King staat op 1
Jungle Book voor mij een nummer 2, ook vanwege de leuke liedjes :)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:37:26 #126
426122 olifantje14
life isn't about flowers
pi_139054099
voor mij staat belle en het beest op nr 1,
prachtige film!
pi_139064414
lady en de vagebond deel 1 en heb laatst deel 2 ook gezien.
wist niet eens dat ie bestond
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')