Het is een vrij depressieve film ja, maar die verhaal lijn is toch wel de beste van een animatie film OOIT, ik denk niet dat ze die nog gaan overtreffen bij Disney, en heel stiekem weten ze dat zelf ook wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Pandaplint het volgende:
Een tijdje gelede de Lion King teruggekeken met vrienden. Wat een depressieve film is dat eigenlijk
Toy Story 3 vond ik een fantstische film ja (Er schijnt zelfs een deel 4! in de maak te zijn)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toy Story 3 was geniaal. De beste uit de reeks.
En dat in combinatie met de prachtige animatie, goede stemmen en coole liedjes maakt het de beste Disney film ooit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is een vrij depressieve film ja, maar die verhaal lijn is toch wel de beste van een animatie film OOIT, ik denk niet dat ze die nog gaan overtreffen bij Disney, en heel stiekem weten ze dat zelf ook wel.
Ik vind de Nederlandse versie trouwens beter dan de Engelsequote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat in combinatie met de prachtige animatie, goede stemmen en coole liedjes maakt het de beste Disney film ooit.
Ze hebben allebei wel wat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse versie trouwens beter dan de Engelse
Godverdomme, dan maar even snel een plaatje vinden dat wel blijft werken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, dus nu zullen we nooit weten wat nou je lievelings Disney film is.
Heb er ooit eens wat korte stukjes van gezien, lijkt me een erg leuke filmquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Godverdomme, dan maar even snel een plaatje vinden dat wel blijft werken.
[ afbeelding ]
The Great Mouse Detective / De Speurneuzen
Dat heb ik eigenlijk met alle Disney films welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse versie trouwens beter dan de Engelse
Shrek is dan ook een film van Dreamworksquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
Shrek is ook wel tof overigens. Had ik niet in mijn lijstje.
Mensen die dat niet wetenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Shrek is dan ook een film van Dreamworks
Lol whut waarom zag ik dit voorbij komen dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Shrek is dan ook een film van Dreamworks
Ja, uhh, ik vind Harry Potter ook wel leuk!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Dan is Shrek gewoon tof ondanks het niet van Disney is.
My bad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lol whut waarom zag ik dit voorbij komen dan?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, uhh, ik vind Harry Potter ook wel leuk!
Ik zag hem laatst een keer op tv en kwam op een gegeven moment niet meer bij van het lachen. Vooral het moment na 5:00quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:05 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst een keer op tv en kwam op een gegeven moment niet meer bij van het lachen. Vooral het stuk na 5:00
Iddquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |