Kloptquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, aan calorieën geen gebrek...
Plus de drie wijzen en de hele kerststal. Zometeen begin ik aan de ark van Noach.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Ga je, vanwege de Kerst gedachte, Christus aan de muur ophangen dan?
Bas Santa!quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:16 schreef Tinuviel het volgende:
Nou die mag jij lekker kijken. Ben voor een gezamenlijke film eerder voor Zorro, Harry Potter, Bad Santa of zoiets.
Mooie poes heb je.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik heb een kerst foto op Facebook :p
Wel een beetje veel haar.quote:
Duct tape of wasbenzine en een aansteker verhelpen dat wel.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:37 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Update: skiën, leuk. Knieën: afgeschreven. Echt, ik kan niet normaal lopen tenzij ik langer dan 5 minuten in beweging ben.
Maar ik ben wel van het hoogste stuk van de oefenpiste gegaan vandaag - inclusief flinke valpartij bij de 1e poging - en het gaat steeds betertot nu toe best een succesvolle vakantie. Morgen de gletsjer op!
Klinkt heel gaafquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:37 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Update: skiën, leuk. Knieën: afgeschreven. Echt, ik kan niet normaal lopen tenzij ik langer dan 5 minuten in beweging ben.
Maar ik ben wel van het hoogste stuk van de oefenpiste gegaan vandaag - inclusief flinke valpartij bij de 1e poging - en het gaat steeds betertot nu toe best een succesvolle vakantie. Morgen de gletsjer op!
Haal ER even van de bank dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:55 schreef Lotusss het volgende:
Moeder en broertje zijn vertrokken. Denk dat ik maar naar bed ga.
Good nightquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:55 schreef Lotusss het volgende:
Moeder en broertje zijn vertrokken. Denk dat ik maar naar bed ga.
Oh, dat scheelt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, ze doen vooral pijn. Dus geen rare blessures hoor. Overbelasting denk ik.
Is snowplow hetzelfde als pizzapunt?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik ging op het laatste wel aardig hard, zo snel dat de 3 vrienden die me naar beneden begeleidden moeite moesten gaan doen om mij bij te houden
En je leert met 'snowplow' bochten te maken, maar dat sla ik zo ongeveer over en ik doe parallel skiën zo'n beetjewat weer veel te hard gaat en doodeng is maar ik denk daar dan echt niet meer overna tijdens de afdaling.
Die wordt alleen gebruikt in de Italiaanse Alpen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is snowplow hetzelfde als pizzapunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |