SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat ik zeg kom het ophalen is een grote mond trekken?quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zei destijds dat je zou betalen. Nou, stort het maar op mijn rekening.
Achteraf belachelijke voorwaarden stellen. Ik kan dan wel langskomen, maar de rest? Ga toch weg joh.
Laf ağızdan bir kere çıkar. Ik neem je verder ook niet serieus meer. adamdın adamcık oldun.
Waarom kom je het niet ophalen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:18 schreef xminator het volgende:
Zg heeft wel gelijk in deze. Niet een weddenschap aangaan als je niet tegen je verlies kunt.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh dat ik zeg kom het ophalen is een grote mond trekken?
Waarom stort je niet?quote:
Dat kan inderdaad, ik heb liever dat je het ophaalt. Hatta als ik het mij goed kan herinneren had ik dat toen ookal aangegeven, iets van een bon doorgeven oid. Arasana.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:20 schreef zarGon het volgende:
Mij gaat het overigens niet eens om dat ik betaald wordt. Ik kan dat bedrag heus zelf ook ophoesten.
Het is een opstapeling van zaken. Eerst zeg je te betalen mocht de meet doorgaan, daarna herhaal je telkens dat de meet toch niet doorgaat en drie dagen voor de meet stel je de voorwaarde dat de mensen het geld maar komen ophalen terwijl je het net zo goed kunt storten via internet..
Geef eens even antwoord op mijn vraag, madem je roept dat ik een grote mond hebt...quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Waarom stort je niet?
Yürü git be..
Ik kom 't ophalen. Is goed.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geef eens even antwoord op mijn vraag, madem je roept dat ik een grote mond hebt...
Zoiets kan ik mij wel herinneren, maar dan zou 1 iemand het voor iedereen ophalen. Beetje omslachtige manier.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, ik heb liever dat je het ophaalt. Hatta als ik het mij goed kan herinneren had ik dat toen ookal aangegeven, iets van een bon doorgeven oid. Arasana.
Met de bon langskomen, toch?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe wil je de betaling regelen? Laten wij het even concreet maken.
Dat kan pas na de meet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zargon mag met de bon langskomen.
Oh, ik dacht dat jullie een deal hadden met een vaste prijs oid. Iyi, kom maar na de meet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met de bon langskomen, toch?
[..]
[..]
Dat kan pas na de meet.
Ja, maar ik weet niet wat de daadwerkelijke opkomst wordt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie een deal hadden met een vaste prijs oid. Iyi, kom maar na de meet.
Omslachtig olabilir, maar wel te doen, gel veriyim diyorum.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoiets kan ik mij wel herinneren, maar dan zou 1 iemand het voor iedereen ophalen. Beetje omslachtige manier.
Hoe is het met de kleine? Gaat hij al naar school of nog te jong?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben toch benieuwd wie er daadwerkelijk op komen dagen
Hij is 3,5 jaar.. In juni gaat hij beginnenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe is het met de kleine? Gaat hij al naar school of nog te jong?
Heeft hij er zin in? Of een beetje bang, zoals vele Turken wanneer ze beginnen met naar school gaanquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hij is 3,5 jaar.. In juni gaat hij beginnen
Kwam jij nou wel of niet?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben toch benieuwd wie er daadwerkelijk op komen dagen
Hij maakt zich er niet druk omquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Heeft hij er zin in? Of een beetje bang, zoals vele Turken wanneer ze beginnen met naar school gaan
Ikke wel.. Behalve als er maar 2/3 mensen komenquote:
Cool!quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ikke wel.. Behalve als er maar 2/3 mensen komen
Jawel, maar ik las een tijdje terug dat Ambi niet meer kwam, of zo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:08 schreef xminator het volgende:
Je hebt toch die pm ontvangen? Die mensen komen er, 12 man dus.
Zeggen ze ja.. Moet het eerst nog eens zienquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:08 schreef xminator het volgende:
Je hebt toch die pm ontvangen? Die mensen komen er, 12 man dus.
Als iedereen er nou voor zorgt dat ze zelf komen, dan ist iedereen er. De meesten zeggen te komen en dat zullen ze ook wel. Beetje vertrouwen in je medemensquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoop dat niet veel mensen zich gaan afmelden...
Oha, 06 nummer alles, ik zou uitkijken mensen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Als iedereen er nou voor zorgt dat ze zelf komen, dan ist iedereen er. De meesten zeggen te komen en dat zullen ze ook wel. Beetje vertrouwen in je medemens.
Bovendien heb ik 06 nummers van iedereen.
Sowieso!quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oha, 06 nummer alles, ik zou uitkijken mensen.
true true abehquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Sowieso!
Nee maar mensen horen volwassen te zijn toch, als je niet kan komen zeg dat dan
.
The Terminator (1984)quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand tips voor een goede film? Beetje drama-liefde?
My sisters keeper (drama)! Of moet het perse drama/liefde zijn?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
Liefst beide.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
My sisters keeper (drama)! Of moet het perse drama/liefde zijn?
Heb die in een bioscoopzaal vol huilende mensen gezien, heavy film.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
My sisters keeper (drama)! Of moet het perse drama/liefde zijn?
Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had ook een zakdoekje nodig.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb die in een bioscoopzaal vol huilende mensen gezien, heavy film.
Dan moet je meer met homo's omgaan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had ook een zakdoekje nodig.
Ja,ik kijk naar dit soort films. Helaas weinig mensen in mijn omgeving die naar dit soort films kijken..
De grootste misgunner is dan ook duidelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:41 schreef xminator het volgende:
Ze komt wel hoor, maakte gewoon een grapje om die misgunners blij te maken.
Tot nu gewoon 12 toezeggingen, stil er komen daar 2 niet van zijn we nog steeds 10 man. Goed genoeg.
Al die mensen van PM verwacht ik in ieder geval
Wat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De grootste misgunner is dan ook duidelijk.
Suck it, Borte. Je bent een typisch Turks wijf
Whehe, nu gaat ze zeker doen alsof haar neus bloedt en zal zich een tijdje weer niet vertonen hier.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De grootste misgunner is dan ook duidelijk.
Suck it, Borte. Je bent een typisch Turks wijf
Zie haar vorige reactiequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Whehe, nu gaat ze zeker doen alsof haar neus bloedt en zal zich een tijdje weer niet vertonen hier.
Ik heb het niet eens over je aan- of afwezigheid tijdens de meet. Maar dat je een beetje zuur komt doen wanneer je leest dat een andere user zegt niet te komen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
Gast, ik heb vanaf het begin al duidelijk gemaakt dat de kans op mijn aanwezigheid heel klein is en dat ik daarom ook vanaf het begin nee heb gezegd. Mijn afwezigheid hier heeft helemaal niks te maken met de meet. Sterker nog, de laatste paar jaar ben ik hier een tijdje wel, tijdje niet, tijdje wel, tijdje niet. Ik snap echt niet waarom jij hier nog steeds over doorgaat hoor.
Sommige mensen nemen dit forum echt te serieus.
Dagelijks?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Overigens heb ik in de tussentijd dagelijks contact gehad met een groepje fokkers - waarvan een deel naar de meet gaat. Dus als jij denkt dat ik mij aan het verstoppen ben of wat dan ook, dan heb je het echt helemaal mis.
Nogmaals wat ik heb getypt heeft niets met je aan of afwezigheid te maken, maar met je manier van typen jegens andere users.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Overigens heb ik in de tussentijd dagelijks contact gehad met een groepje fokkers - waarvan een deel naar de meet gaat. Dus als jij denkt dat ik mij aan het verstoppen ben of wat dan ook, dan heb je het echt helemaal mis.
Eigenlijk ken ik ook geen mannen die toegeven een dergelijke film te willen zien.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had ook een zakdoekje nodig.
Ja,ik kijk naar dit soort films. Helaas weinig mensen in mijn omgeving die naar dit soort films kijken..
En daarom zou ik doen alsof mijn neus bloed en mij een tijdje niet vertonen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over je aan- of afwezigheid tijdens de meet. Maar dat je een beetje zuur komt doen wanneer je leest dat een andere user zegt niet te komen.
Dat deed je ook voordat er sprake was van een meet, wanneer je afgekraakt wordt mesela. Met dat dna gebeuren destijds.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daarom zou ik doen alsof mijn neus bloed en mij een tijdje niet vertonen?Je doelde op de meet. Draai er niet omheen.
En ja, zij had het er elke dag over en dat het heel stom zijn en blablabla als mensen zouden afzeggen. Het zou wat zijn geweest als net zij had afgezegd. Heeft niks met 'zuur doen' te maken.
Er zijn inderdaad weinig mannen die toegeven naar dat soort films te kijken. Is niet mannelijk ofzo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik ook geen mannen die toegeven een dergelijke film te willen zien.
Twilight was ook wel aardig, wel beginnen met het eerste deel.
Verwacht geen topper.
Xaban, sende bi siktir git hele.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:27 schreef xaban06 het volgende:
Ambi maak je alweer ruzie, het leven zit je ook niet mee hè meid.
Ja man.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:29 schreef Bilge het volgende:
Keken jullie vroeger wel eens naar de Jerry Springer show?
Dit topicquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:29 schreef Bilge het volgende:
Hahahahahha.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Xaban, sende bi siktir git hele.
Kari gibi herseye dalma
Zo. Lucht op dit.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:29 schreef Bilge het volgende:
Waar heb jij het over? Daldan dala.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat deed je ook voordat er sprake was van een meet, wanneer je afgekraakt wordt mesela. Met dat dna gebeuren destijds.
Iedere dag en bij een vechtpartij op school schreeuwde iedereen JERRY JERRY STEVE STEVEquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:29 schreef Bilge het volgende:
Nee, hoor. Ik ben een bitch. Daar heb ik nooit over gelogen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hahahahahha.
Zelf zeiken over dat er wordt gescholden en het zelf doen.
Mevrouw laat eindelijk haar ware gezicht zien
Whehe adem in adem uit. Heb je post niet gelezen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Daldan dala.
Werd ik afkraakt tijdens de planning van een vorige meet? Oh, ik dacht juist dat ik een voorstander was.Sowieso, als ik niet wil komen, dan kom ik niet. Ik hoef mij nergens voor te verstoppen. En al helemaal niet voor een meet.
En sana ne als ik hier een tijdje niet post? Ik snap echt niet waar jij een drama over maakt hoor. Er zijn genoeg users die een tijdje niet posten en dan weer wel. Ieder heeft daar z'n redenen voor. De ene keer is het omdat bepaalde users de sfeer verpesten de andere keer omdat ze het topic niks meer aan vinden of het gewoon druk hebben. Meteen zeggen dat ik doe alsof mijn neus bloed of dat ik mij verstop is echt fucking onzin.
Inderdaad, dat was echt hip, ook mensen die het niet kenden riepen dat gewoon mee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Iedere dag en bij een vechtpartij op school schreeuwde iedereen JERRY JERRY STEVE STEVE
Dat wilde ik echt net schrijven.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Iedere dag en bij een vechtpartij op school schreeuwde iedereen JERRY JERRY STEVE STEVE
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
(500) Days of Summer (2009) - IMDbquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
En dat zegt dat ik doe alsof mijn neus bloed. Jij bent altijd degene die wat roept maar wanneer mensen erop ingaan draai je er omheen of doe je, zoals nu, alsof je neus bloedt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Whehe adem in adem uit. Heb je post niet gelezen.
Klopt als een bus, als dat je stil houdtquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dat zegt dat ik doe alsof mijn neus bloed. Jij bent altijd degene die wat roept maar wanneer mensen erop ingaan draai je er omheen of doe je, zoals nu, alsof je neus bloedt.
Thanks.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
(500) Days of Summer (2009) - IMDb
Intouchables (2011) - IMDb
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) - IMDb
Tweede is wat minder liefde, maar wel erg mooi.
Die kende ik nog niet. "Stie-if, Stie-if" bekt wat minder dan "Jerry, Jerry".quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die heeft Jerry opgevolgd als presentator
Zijn er twee misschien Steve's?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
ja die grote kale, hij was het hoofd van de security
Ja man, sus hele... de sfeer hier wordt verziektquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt als een bus, als dat je stil houdt.
Buyukluk bende kalsin.
Nee, eerst security en toen ook host.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. "Stie-if, Stie-if" bekt wat minder dan "Jerry, Jerry".
[..]
Zijn er twee misschien Steve's?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja man, sus hele... de sfeer hier wordt verziekt![]()
Zullen we hier anders over whatsappen, DM-en
Ze zijn er nog! Zijn ff aan 't roken...quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:40 schreef xminator het volgende:
[..]. Besteed mn tijd wel aan iets beters.
Hoe was je etentje, wat hebbie gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |