SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat ik zeg kom het ophalen is een grote mond trekken?quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zei destijds dat je zou betalen. Nou, stort het maar op mijn rekening.
Achteraf belachelijke voorwaarden stellen. Ik kan dan wel langskomen, maar de rest? Ga toch weg joh.
Laf ağızdan bir kere çıkar. Ik neem je verder ook niet serieus meer. adamdın adamcık oldun.
Waarom kom je het niet ophalen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:18 schreef xminator het volgende:
Zg heeft wel gelijk in deze. Niet een weddenschap aangaan als je niet tegen je verlies kunt.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh dat ik zeg kom het ophalen is een grote mond trekken?
Waarom stort je niet?quote:
Dat kan inderdaad, ik heb liever dat je het ophaalt. Hatta als ik het mij goed kan herinneren had ik dat toen ookal aangegeven, iets van een bon doorgeven oid. Arasana.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:20 schreef zarGon het volgende:
Mij gaat het overigens niet eens om dat ik betaald wordt. Ik kan dat bedrag heus zelf ook ophoesten.
Het is een opstapeling van zaken. Eerst zeg je te betalen mocht de meet doorgaan, daarna herhaal je telkens dat de meet toch niet doorgaat en drie dagen voor de meet stel je de voorwaarde dat de mensen het geld maar komen ophalen terwijl je het net zo goed kunt storten via internet..
Geef eens even antwoord op mijn vraag, madem je roept dat ik een grote mond hebt...quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Waarom stort je niet?
Yürü git be..
Ik kom 't ophalen. Is goed.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geef eens even antwoord op mijn vraag, madem je roept dat ik een grote mond hebt...
Zoiets kan ik mij wel herinneren, maar dan zou 1 iemand het voor iedereen ophalen. Beetje omslachtige manier.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, ik heb liever dat je het ophaalt. Hatta als ik het mij goed kan herinneren had ik dat toen ookal aangegeven, iets van een bon doorgeven oid. Arasana.
Met de bon langskomen, toch?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe wil je de betaling regelen? Laten wij het even concreet maken.
Dat kan pas na de meet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zargon mag met de bon langskomen.
Oh, ik dacht dat jullie een deal hadden met een vaste prijs oid. Iyi, kom maar na de meet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met de bon langskomen, toch?
[..]
[..]
Dat kan pas na de meet.
Ja, maar ik weet niet wat de daadwerkelijke opkomst wordt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie een deal hadden met een vaste prijs oid. Iyi, kom maar na de meet.
Omslachtig olabilir, maar wel te doen, gel veriyim diyorum.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoiets kan ik mij wel herinneren, maar dan zou 1 iemand het voor iedereen ophalen. Beetje omslachtige manier.
Hoe is het met de kleine? Gaat hij al naar school of nog te jong?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben toch benieuwd wie er daadwerkelijk op komen dagen
Hij is 3,5 jaar.. In juni gaat hij beginnenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe is het met de kleine? Gaat hij al naar school of nog te jong?
Heeft hij er zin in? Of een beetje bang, zoals vele Turken wanneer ze beginnen met naar school gaanquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hij is 3,5 jaar.. In juni gaat hij beginnen
Kwam jij nou wel of niet?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben toch benieuwd wie er daadwerkelijk op komen dagen
Hij maakt zich er niet druk omquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Heeft hij er zin in? Of een beetje bang, zoals vele Turken wanneer ze beginnen met naar school gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |