Koos lukt het prima anders.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij wilt te graag, dat kan geen doorgang vinden.
Jij kan ook niet van de drank en peuken afblijven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijf er dan gewoon weg als het je niet zint.
Ja en? Ik verkondig nergens dat drank en peuken me niet zinnen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij kan ook niet van de drank en peuken afblijven.
Al het beste dan maar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wel mooi moment om een goed voornemen in acht te gaan nemen: geen tijd meer verspillen op Fok!
Zal ook weer flink aan de bak moeten de komende tijd ipv dat halve gerommel vd afgelopen maanden, dus ik ga maar weer eens het account aan de wilgen hangen voor voorlopig.
Echt wel, je ging een tijd terug op dieet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en? Ik verkondig nergens dat drank en peuken me niet zinnen.
Ja ik eet m'n peuken niet op over het algemeen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Echt wel, je ging een tijd terug op dieet.
Ik ben het eens met deze Hagenees. Nu nog in de praktijk brengen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wel mooi moment om een goed voornemen in acht te gaan nemen: geen tijd meer verspillen op Fok!
Zal ook weer flink aan de bak moeten de komende tijd ipv dat halve gerommel vd afgelopen maanden, dus ik ga maar weer eens het account aan de wilgen hangen voor voorlopig.
Niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik eet m'n peuken niet op over het algemeen.
Ik wil niet meer de excuusmoslim zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Koos is geen moslim. Mutant is al weg en we moeten wel het moslim-quota behouden.
Nee, wij autochtonen stoppen het niet in de wangzakken als een stel Somali's.quote:
Ik wil je wel ff een blikje voor je knerp gooien. Lig je lekker weekje of 2 in het ziekenhuis, daar mag je niet Fokken dus dat is dan al een goed beginquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben het eens met deze Hagenees. Nu nog in de praktijk brengen.
Wij ook niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wij autochtonen stoppen het niet in de wangzakken als een stel Somali's.
Ik noem je vanaf nu Hakim.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik wil niet meer de excuusmoslim zijn.
Hoax, iedereen weet dat moslims alles verkeerd doen, dus roken valt er ook onder.quote:
Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat we jou dat niet aan willen doen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wil je wel ff een blikje voor je knerp gooien. Lig je lekker weekje of 2 in het ziekenhuis, daar mag je niet Fokken dus dat is dan al een goed begin
Mag hij met inniemienie en pino 3-voud knuffelen.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wij autochtonen stoppen het niet in de wangzakken als een stel Somali's.
Weet je al wie je gaat pakken? Extreem-rechtse Nederlanders hebben het doorgaans ook niet zo op joden. Je hebt dus voldoende keuzequote:Op woensdag 2 januari 2013 10:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar soit, om jullie een plezier te doen, ga ik het vandaag of morgen maar eens doen.
ik hou van jequote:Op woensdag 2 januari 2013 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mag hij met inniemienie en pino 3-voud knuffelen.
Doe niet zo raar, wie moet er anders met bier gooien?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |