Eet dan gewoon bieten, met aardappels, en een stukje vlees.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:35 schreef paddy het volgende:
[..]
rode bietensap moet veel ijzer inzitten hoor ik wel eens. Nog nooit gehad
Nou, afvallen zou wel gunstig zijn, maar liever niet zoquote:
Kreeg het van iemand als grap.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eet dan gewoon bieten, met aardappels, en een stukje vlees.
Godverdomme stelletje hippies.
Dan zie ik geen reden om te stoppen met comazuipen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Nou, afvallen zou wel gunstig zijn, maar liever niet zoEn zwanger? Nah..
Dus je moet of blikjes gooien of in een riool baden?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten proberen.
Veel humaner dan bierblikjes op een minderheidsgroep gooien.
Wie is hier breed?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan iemand mij dan even oprapen?
Blikje op je kop kan je krijgenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan iemand mij dan even oprapen?
Maar ik ben helemaal geen pinda die Prem heet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blikje op je kop kan je krijgen
Oh jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal geen pinda die Prem heet.
Nee, je kan weer eens niet begrijpend lezen. Ik zei: humaner. Althans, voor je medemens. Ik denkt dat een onafhankelijk persoon in jouw geval een meer afkeurende blik zal tonen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je moet of blikjes gooien of in een riool baden?
En bij keuze twee ben je pas humaan?
Niemand hier doet dat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:12 schreef Zienswijze het volgende:
Zelfs Geert Wilders verlaagt zich niet tot het gooien van bierblikjes op een minderheidsgroep.
Volgens mij had hij dat zelf ooit toegegeven.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niemand hier doet dat.
Dat sommigen dat suggereren van een andere poster zegt veel over henzelf.
Ja, ik word er GeertWfobisch vanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Kan Geert even buiten deze SC blijven?
Is niet voor het eerst dat iets zijn eigen leven gaat leiden hierquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Oh, dat ging over D_H die dat zou hebben gedaan?
Heb ergens anders gelezen dat hij schreef dat het een verzinsel was van iemand.
We wachten afquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Oh, dat ging over D_H die dat zou hebben gedaan?
Heb ergens anders gelezen dat hij schreef dat het een verzinsel was van iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |