R&P / PDD [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #107 - 2013 een nieuw topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:27 schreef Kentoet het volgende:
Maar met die PI's kan ik niet zo goed omgaan...
Dat heb ik alleen in het echt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:33 schreef Kentoet het volgende:
Moeilijk als je mimiek niet strookt met wat je zegt, moeilijk voor mij...
Ik ga niet zeggen dat ik het nu volledig snap, maar goed, je hebt dus kennelijk heel iets anders gestudeerd. Dat kan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Er was een college planologie, waarin uitgelegd werd wat er met de Bijlmer bedoeld werd. Mij verbaasde het dat er zo weinig kroegen gepland waren. Als planologen zo dom waren, dan hoefde ik van dat vak niet veel te weten. Maar toen kon ik geen Tropische Cultuurtechniek meer studeren.
Later bleek een soort gelijk: een collega tijdens een practicum die drie gebieden opdeelde in A, B en C. Dan zien we later wel wat we daar mee bedoelen.
En ach, uiteindelijk werd het niet zo heet gegeten als het opgediend werd.
Nee. Hij gaat een boek schrijven over al het grote onrecht in de wereld, meer specifiek de misstanden in het NWS-forum van Fok!, waar moderator sp3c zomaar een topic dichtgooit omdat er een topic over dat onderwerp was...quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef Specularium het volgende:
Nu mogen wij geen bans bespreken wat ik heel jammer vind.
Maar komt De_Guidance nog wel terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |