ja dan snap ik wel dat ze 5 kilo afgevallen zijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij is het altijd 30 graden in het huis
Ik vond die psb act van hem met michiel echt vele malen leukerquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:52 schreef miieejj het volgende:
ook al heeft ie 'm 5 keer gedaan, deze versie vind ik toch best wel leuk gedaanmiss wel het leukste
ja die waren ook leukquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond die psb act van hem met michiel echt vele malen leuker.
Ik heb er maar een gezien, maar ik lag echt helemaal dubbelquote:
Duh, alle playbackacts zijn leuker dan Living Doll.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond die psb act van hem met michiel echt vele malen leuker.
Living doll is ook wel ok hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duh, alle playbackacts zijn leuker dan Living Doll.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:04 schreef DaMook het volgende:
1846Jochem Myjer - Mijn Dag0
Mijn Dag0.
vooral dezequote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:08 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie deze nog gezien
ze deden toen nog roken in het huis
geef mij maar dezequote:
Dit refreintje blijft zo lang hangen bij mij altijdquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Jezeken is geboren hallelujah hallo!
Jezeken is geboren in een bakske vol met stro!quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Dit refreintje blijft zo lang hangen bij mij altijd
Pracht plaatquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:30 schreef Evertjan het volgende:
Wijnand zal als christen wel tegenzin deze plaat draaien
hij is echt geen christen ook al heeft hij bij de EO rong gehuppeld.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:30 schreef Evertjan het volgende:
Wijnand zal als christen wel met tegenzin deze plaat draaien
a oke dacht dat hij iedere week naar de kerk gingquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij is echt geen christen ook al heeft hij bij de EO rong gehuppeld.
quote:
quote:
Nein mann. Kijk vanavond nog wel ffquote:
Heb ik óók live gezien, leuke bandquote:
dat was toen wel een aanstellerij iddquote:
-quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat was toen wel een aanstellerij idd
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat was toen wel een aanstellerij idd
Jullie verdienen allebei een enormequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja oke, ben ik niet de enige die dat denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |