op win7 draait ie als een malle met een lekker stabiele 125fpsquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:58 schreef Bombvis het volgende:
v54![]()
Misschien maar weer eens installeren, kijken of die nog beetje lekker wilt werken op Windows 8
Dat weet ik ja, daar heb ik hem vaak genoeg op gespeeld, maar op W8 heb ik hem nog niet geprobeerdquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
op win7 draait ie als een malle met een lekker stabiele 125fps
Inderdaad... van alle shooters die ik gespeeld heb, de hele call of duty serie, battlefield serie en medal of honor is er geen 1 die aan ET kan tippen. Cod 2 is ook wel een vermelding waard, echter heeft mij niet het grootse plezier gegeven wat ET heeft gedaan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:11 schreef TC_Artemis het volgende:
ET was tof! beste shooter die ik ooit heb gespeeld.
UJE, van UJE clan?? Vrienden van mij hebben nog in die clan gezeten... stelletje gekken bij elkaar xD. Vooral dat liedje van ze: UJE clan, UJE clan, UJE clan. Wolfenstein ETTTTTTT!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
vorig deel: GAM / Wolfenstein: Enemy Territory
Blijft een bazenspel, ik durf gerust te zeggen: de beste online shooter die ik ooit gespeeld heb. ik speel het nog steeds op een van de enige overgebleven clean servers (geen gekke mods of downloads) en de nr1 op trackbase: fearless-assassins.com
ik hou vooral van de klassieke maps als goldrush en oasis maar sommige customs zijn ook baas zoals venice, UJE, MLBmaps en baserace (toen hij pas uitkwam)
en we gaan weer verder! v54 HALLO!
voor de nieuwe gamers: full download (gratis en legaal) inclusief etkey en punkbusterguid
http://fearless-assassins(...)ritory-full-version/
spetsnaz?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:12 schreef dekilo het volgende:
failed pure server check?
Iemand een idee?
Ja dat had ik ook! Daarom ben ik ook gestopt. Heb je al een fix?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:34 schreef Bombvis het volgende:
Ben ik de enige die een compleet lege serverlijst krijg als ik de game open? Ook als ik zoek met HLSW (ik mis The All-Seeing Eye nog altijd) kan ik geen servers vinden.
Edit: Oke, heb mij een beetje ingelezen en zie iets van een server fix, maar die werkt nog niet.. Mocht iemand anders een oplossing hebben, graag, dan ga ik nog even verder kutten ermee
De algemene fix staat hier, maar die wil voor mij nog niet werken. Ben dus nog druk zoekendequote:Op woensdag 26 december 2012 11:52 schreef SherlockHolmes het volgende:
Oh wat een spel, en ik was door 6 clans tegelijk gevraagd om hun Panzerwar server clan te joinen, wat was ik goed
Moet ik weer eens installeren, kijken of hij lekker werkt op W8.
[..]
Ja dat had ik ook! Daarom ben ik ook gestopt. Heb je al een fix?
-SH
Klinkt goed! Bedankt!quote:Op woensdag 26 december 2012 11:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De algemene fix staat hier, maar die wil voor mij nog niet werken. Ben dus nog druk zoekende
Ik heb nu Xfire gedownload (dat dat nog bestaat..) en daar kan ik 923 servers vinden, dus denk dat ik het maar via die manier ga doen. Je moet wel een account voor Xfire hebben, maar dat is niet zo gek veel werkquote:
Xfire, wat was dat ook al weerquote:Op woensdag 26 december 2012 12:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb nu Xfire gedownload (dat dat nog bestaat..) en daar kan ik 923 servers vinden, dus denk dat ik het maar via die manier ga doen. Je moet wel een account voor Xfire hebben, maar dat is niet zo gek veel werk
Zal eens kijken of ik er eentje kan vindenquote:Op woensdag 26 december 2012 12:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Xfire, wat was dat ook al weer
Zou je zo aardig kunnen zijn eventjes een panzerwar server proberen te joinen?
Dan ga ik het ook spelen namelijk
-SH
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik er eentje kan vinden
TWC Panzerwar (Duitse server), staan er 2 en ik zit in die met laagste ping. Username is zelfde als hier.. Ik ga denk heel hard afgemaakt wordenquote:
TWCquote:Op woensdag 26 december 2012 12:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
TWC Panzerwar (Duitse server), staan er 2 en ik zit in die met laagste ping. Username is zelfde als hier.. Ik ga denk heel hard afgemaakt worden
In die server zitten o.a. thrasher, bibkop, razor, moonboy. Maar kom de server niet in, moet eerst van alles downloaden en hij kickt mij daarom telkensquote:Op woensdag 26 december 2012 12:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
TWC
Die gasten zijn echt goed, ik zat in hun clan, vraag eens of ze SherlockHolmes nog kennen ( zal wel niet)
Maar toch ownde ik iedereen, hoe heten ze?
-SH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |