Mwah, denk dat PSV wel sterk staat als ze talenten van die clubs willen halen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, blijft het feit dat je in een bizar kleine vijver aan 't vissen bent in die regio als je het vergelijkt met de randstad. Ook als je ziet dat er clubs als NAC, Willem II, NEC, Utrecht en Vitesse lopen te knabbelen van diezelfde portie goede spelers.
Heeft een aantal redenen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet, want Ajax is groter en daar zie je er minder.
klopt, zie een Locadia en een Berghuis.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, denk dat PSV wel sterk staat als ze talenten van die clubs willen halen.
Way to go Renigger.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:01 schreef GGMM het volgende:
Persoonlijk gezeik maar weer verwijderd. Doe toch eens normaal.
Nog nooit gedaan?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je anders weer lopen janken bij de heren mods/admins? Daar schijn je namelijk nogal een handje van te hebben he vieze rat.Ik hou niet van dat soort mensen, wees gewoon eerlijk en zeg waar 't op staat. Face to face.
Oh please man. Het is dat ik van GGMM geen persoonlijke reacties meer mag plaatsen, maar het is tegenwoordig bekend wie er in het PSV-topic loopt te ratten en om bans loopt te vragen.quote:
Die niet worden uitgedeeld tenzij er banwaardige dingen zijn gebeurd. Maar kijk vooral naar een ander.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh please man. Het is dat ik van GGMM geen persoonlijke reacties meer mag plaatsen, maar het is tegenwoordig bekend wie er in het PSV-topic loopt te ratten en om bans loopt te vragen.
De voortekenen zijn er.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:06 schreef Karelnoord het volgende:
Maar de vrij gaat dus bij tekenen? En niet naar PSV ?
Mwoahhhh...GGMM. We hebben vorige week allemaal bij dat Serious Request topic kunnen zien dat dát iig niet helemáál waar is.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die niet worden uitgedeeld tenzij er banwaardige dingen zijn gebeurd. Maar kijk vooral naar een ander.
En nu weer gewoon over PSV graag.
Was er een kans dat hij naar PSV ging dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:06 schreef Karelnoord het volgende:
Maar de vrij gaat dus bij tekenen? En niet naar PSV ?
Nee, zelf al meerdere malen aangegeven dat het of Feyenoord of buitenland is.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Was er een kans dat hij naar PSV ging dan?
Eens.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoahhhh...GGMM. We hebben vorige week allemaal bij dat Serious Request topic kunnen zien dat dát iig niet helemáál waar is.
Ik moet wel ontopic blijven he :/ .quote:Op woensdag 26 december 2012 15:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Was er een kans dat hij naar PSV ging dan?
Toen niet, hier wel. Niet alle bans in twijfel trekken door één onterechte. Je bent slimmer dan dat.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoahhhh...GGMM. We hebben vorige week allemaal bij dat Serious Request topic kunnen zien dat dát iig niet helemáál waar is.
Klopt. Vrij heeft echter een iets verbeterde aanbieding voorgeschoven gekregen afgelopen week, eigenlijk als 'gespreksopenertje'.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, zelf al meerdere malen aangegeven dat het of Feyenoord of buitenland is.
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ik moet wel ontopic blijven he :/ .
Het waren minimaal 2 onterechte.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen niet, hier wel. Niet alle bans in twijfel trekken door één onterechte. Je bent slimmer dan dat.
Bij jou wel ja, bij jou waren immers alle bans onterecht.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het waren minimaal 2 onterechte.. Maar klopt.
Sowieso staat het aantal 'onterecht-NIET-geband-terwijl-het-wel-had-gemoeten' bij mij NO WAY in verhouding met 'onterechte-bans'.
Nee ik zeg net dat het aantal keren dat jullie me niet geband hebt terwijl jullie me wel hadden moeten bannen (miljoenmiljard) niet in verhouding staat met het aantal onterechte bans (3 ofzo).quote:Op woensdag 26 december 2012 15:10 schreef GGMM het volgende:
Bij jou wel ja, bij jou waren immers alle bans onterecht.
Feit dat die ban niet gegeven wordt maakt nog niet dat het geen gerat is van de betreffende persoon. Mag ook wel eens tegen opgetreden worden wmb.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen niet, hier wel. Niet alle bans in twijfel trekken door één onterechte. Je bent slimmer dan dat.
quote:PSV Centennial Asia Tour 2013
PSV gaat in deze winterstop op trainingskamp naar Azië. Onder de naam 'PSV Centennial Asia Tour 2013' gaat het komend jaar 100-jarige PSV naar Thailand. Een en ander is tot stand gekomen via een sponsorovereenkomst met verzekeraar AIA Thailand. Op zaterdag 5 januari vertrekt de selectie naar Thailand.
PSV Netwerk
Op 7 januari zullen spelers en trainers voetbal clinics geven voor Thaise jeugd van 10 tot 13 jaar. Ook zullen medewerkers van PSV een voetbal management workshop geven voor lokale voetbalclubs.
PSV Netwerk
Op 8 januari staat een vriendschappelijke wedstrijd op het programma tegen de Thaise kampioen Muangthong United. Het duel wordt gespeeld in het SCG Stadion. PSV wilde er nog een oefenwedstrijd afwerken, maar de organisatie is daar niet in geslaagd.
twitter:MarioDjurovski twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 17:10:52AIA Champions Cup PSV Centennial Asia Tour 2013!MUANG THONG VS PSV 8 of January! http://t.co/ekb2qikm reageer retweet
Mooie geschiedenis. Rare supporters.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |