Hmm, oké. Ja, mochten die problemen onderhand verholpen zijn denk ik dat deze bovenaan mijn lijstje staatquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Vooralsnog geen last van wiebelende homeknoppenIk ben gisteravond om 21.15 Belgrado met een volle accu verlaten. Heb een nachttrein naar Sofia gepakt en daarna verder het land in. Na 14 uur was de accu leeg. Heb er echter wel zo goed als de hele nacht en ochtend gebruik van gemaakt.
Ben nog steeds erg tevreden met de aankoop alhoewel het van de zomer wat lastiger zal worden door de grootte. Maar allicht dat ik er een telefoon bijkoop oid.
Stonden hier laatst bij de Lidl. Omgerekend 12 euro per glas. Schrok wel een beetje.quote:
Hoe werkt dat precies?quote:
Ik had een mazzeltje. Maar je hebt natuurlijk zo ontzettend veel soorten.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Stonden hier laatst bij de Lidl. Omgerekend 12 euro per glas. Schrok wel een beetje.
Via wifi, met een app voor je telefoon of tablet. Als je even zoekt op google of youtube dan kom je leuke filmpjes tegen waarin het duidelijker wordt dan ik kan vertellen.quote:
Ja joh. Dat startpakket kost 199 euro en dan krijg je het base station dat je in je router moet prikken, en die lampen hebben allemaal wifi ingebouwd die verbinding maken met dat station. Daarna kun je wel losse lampen bijkopen die je dus ook allemaal kunt aansluiten op dat ene base station. Maar die lampen kosten wel ergens rond de 60 euro per stuk, zo uit mn hoofd.quote:
Gaat goed zeker?quote:
Ik mag zeker niet klagenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:59 schreef Miam het volgende:
[..]
Gaat goed zeker?
Ik heb prullaria gekocht op de kerstmarkt in Bremen.
Leuk, fijn te horen dat't goed gaatquote:Op donderdag 12 december 2013 15:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet klagen. Zes stuks
.
Nu nog die lange voor latte macchiato.
Die salontafelquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:45 schreef Drankster het volgende:
Huawei Ascend P6:
[ afbeelding ]
Gebogen glazen salontafel:
[ afbeelding ]
Erg leuk!quote:
Goed gedaan Hounietquote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe MacBook Pro Retina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |