En vandaag weer teruggebracht, wat een kutding, moest gewoon rammen op de toetsen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:24 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
Rapoo Wireless Ultra-slim Keyboard E9070
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:51 schreef zlotka het volgende:
[..]
Nieuwe Macbook Air heeft beeldproblemen.
Voor hoeveel dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:52 schreef Thierry92 het volgende:
Ticket naar New York in februari 2014 voor een spot prijsje!
Nog niets gemerkt, maar anders laat ik het jullie wel weten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:51 schreef zlotka het volgende:
[..]
Nieuwe Macbook Air heeft beeldproblemen.
Leukquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:17 schreef Sylvana het volgende:
Van de week wat nieuwe jurkjes en bolero's geshopt voor van de zomer
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waar gekocht ? Ik heb ook Babyliss die opzet stukjes gaan elke keer stukquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Na 20 jaar (!!!!) trouwe dienst is vorige week mijn oude tondeuse overleden (toendertijd gekocht voor 25 gulden).
De volgende dag een Philips gekocht, maar terug gebracht omdat de messenbladen erg traag bewogen (duurt me dan veel te lang). Daar een Babyliss voor terug gekocht. Daar gold hetzelfde verhaal voor.
Vandaag deze Wahl tondeuse gekocht en deze is wel zoals ik hem hebben wil.
Voelt zwaar en solide aan en de mesjes bewegen wel op een fatsoenlijk tempo. Mooie opbergdoos/koffer erbij.
Op naar de volgende 20 jaar, hopelijk
Bol.comquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:32 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Waar gekocht ? Ik heb ook Babyliss die opzet stukjes gaan elke keer stuk![]()
kut plastic
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bol.com
http://www.bol.com/nl/p/w(...)16/9000000011874422/
Yep, is lekker zwaar (voor zo'n ding dan) en solide.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:15 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Beetje stevig? Babyliss is echt baby kwaliteit
Hoe vet is dat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |