abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120751640
Ik vind het vervelend dat als ik een game speel op Steam dat andere mensen direct een berichtje krijgen dat ik aan het gamen ben. Is er een manier om dit uit te zetten?

Dank! :)
pi_120751679
Status op invisible?
  dinsdag 25 december 2012 @ 10:49:52 #3
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_120751681
Dit had je in tien seconden ook zelf kunnen vinden.
Ook geen sig dus
pi_120751717
Ik heb op deze pc Steam in het Nederlands geïnstalleerd, en de mogelijkheid tot onzichtbaar staat er niet tussen. Is Offline in dat geval het zelfde?
  dinsdag 25 december 2012 @ 10:54:39 #5
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120751741
ts is stiekem een nerd hihaho
  dinsdag 25 december 2012 @ 10:55:45 #6
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120751755
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:52 schreef stephano_mc het volgende:
Ik heb op deze pc Steam in het Nederlands geïnstalleerd, en de mogelijkheid tot onzichtbaar staat er niet tussen. Is Offline in dat geval het zelfde?
ik gok van wel
pi_120753196
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:54 schreef Life2.0 het volgende:
ts is stiekem een nerd hihaho
mwah, ik schaam me niet omdat ik computergames speel, het gaat mij meer om praktische redenen:

1) Gamen doe ik om even een momentje voor mezelf te creëren, en dan vind ik het niet leuk dat mijn vriendin dat moment aanpakt om mij via de Steam chat aan te spreken.

2) Games (en vooral shooters) zijn voor mij een manier om in stressvolle tijden snel wat stoom af te blazen, maar het staat niet erg bemoedigend dat als mijn collega's tot tien uur 's avonds aan het werk zijn voor een belangrijke deadline, dat ze via steam kunnen zien dat ik in de tussentijd al een uur zit te gamen. :P

Ok, dan weet ik voldoende!
Dank!
pi_120756222
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 12:05 schreef stephano_mc het volgende:

[..]

mwah, ik schaam me niet omdat ik computergames speel, het gaat mij meer om praktische redenen:

1) Gamen doe ik om even een momentje voor mezelf te creëren, en dan vind ik het niet leuk dat mijn vriendin dat moment aanpakt om mij via de Steam chat aan te spreken.

2) Games (en vooral shooters) zijn voor mij een manier om in stressvolle tijden snel wat stoom af te blazen, maar het staat niet erg bemoedigend dat als mijn collega's tot tien uur 's avonds aan het werk zijn voor een belangrijke deadline, dat ze via steam kunnen zien dat ik in de tussentijd al een uur zit te gamen. :P

Ok, dan weet ik voldoende!
Dank!
Je hoeft je niet te verontschuldigen of te schamen hoor. Wat is er raar aan gamen? Ik game ook en ik doe het ook juist om te ontspannen. Even in de wereld van Skyrim duiken bijvoorbeeld, of inderdaad even een potje knallen om je stress te ontladen.

Mensen die niet gamen missen toch echt een leuk tijdverdrijf. Of ze durven het gewoon niet toe te geven dat ze zelf ook stiekem gamen. :P Mensen die nu nog in deze tijd zeggen dat gamen voor nerds zijn. Pfffff :') Bijna iedereen speelt wel games. Jongens en meiden (wat ook steeds meer wordt). Het is echt niet meer zoals vroeger dat het alleen voor de echte nerds is. :N

Maar je kan Steam toch offline als jouw status geven? Zodat niemand ziet dat je aan het gamen bent. O-)
pi_120779755
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:50 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te verontschuldigen of te schamen hoor. Wat is er raar aan gamen? Ik game ook en ik doe het ook juist om te ontspannen. Even in de wereld van Skyrim duiken bijvoorbeeld, of inderdaad even een potje knallen om je stress te ontladen.

Mensen die niet gamen missen toch echt een leuk tijdverdrijf. Of ze durven het gewoon niet toe te geven dat ze zelf ook stiekem gamen. :P Mensen die nu nog in deze tijd zeggen dat gamen voor nerds zijn. Pfffff :') Bijna iedereen speelt wel games. Jongens en meiden (wat ook steeds meer wordt). Het is echt niet meer zoals vroeger dat het alleen voor de echte nerds is. :N

Maar je kan Steam toch offline als jouw status geven? Zodat niemand ziet dat je aan het gamen bent. O-)
Klopt ook, laten we simpel zijn, ik werk op een hele jonge afdeling met alleen maar mannen. Ik kan je verzekeren dat al mijn collega's computergames spelen! Vooral Assassins creed 3 en Sniper Elite v2 zijn erg populair en die spelen we zelfs nog in de pauze ruimte!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 20:56:15 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_121327604
Mijn collega's zouden niet weten wat Steam is, als hun leven er vanaf hangt...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_121332548
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef Verbal het volgende:
Mijn collega's zouden niet weten wat Steam is, als hun leven er vanaf hangt...

V.
Welk werk doe je dan _O-

-SH
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:30:31 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_121332919
Is dat belangrijk?
Ben alleen de enige gamert...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_121334724
Steam is sowieso verrvelend.

~J
pi_121351548
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:23 schreef stephano_mc het volgende:

[..]

Klopt ook, laten we simpel zijn, ik werk op een hele jonge afdeling met alleen maar mannen. Ik kan je verzekeren dat al mijn collega's computergames spelen! Vooral Assassins creed 3 en Sniper Elite v2 zijn erg populair en die spelen we zelfs nog in de pauze ruimte!
Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag. Lijkt me wel chill hoor in de pauze een potje gamen _O_
pi_121377169
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef Vault-Boy het volgende:
werk op een hele jonge afdelin
Ik bedenk en ontwikkel financiële producten bij de ING.
Best leuk werk als je van wiskunde houd (of goed bent met computers, maar dat is niet mijn ding ;))! Al kan het soms best ingewikkeld zijn en gaat het vaak zat ook mijn pet te boven!

Moet overigens zeggen dat we niet echt in de pauze gamen, dat is meer na werktijd (of hooguit een lange pauze als je in de weekenden werkt). Dan blijven we soms echt van 10 uur 's avond tot in de ochtend gamen! Tot tien uur doorwerken betekend toch dat de pizza bezorg service van de zaak is, en bier staat altijd koud in de koelkast! (en de volgende ochtend natuurlijk wel weer om 9 uur aantreden en doen alsof je je fit voelt :P)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')