Muziek luisteren, Lego maken (quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Huisje schoon, straks douchen aankleden en mooi zitten zijn
Ik schuif straks wel even wat brood naar binnen ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:14 schreef Evertjan het volgende:
goedemorgenIedereen al aan de kerstbrunch/ontbijt?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor de beeldgeving:
[ afbeelding ]
ik ben bijna klaar, op weg naar kerstbrunch bij moedersquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:14 schreef Evertjan het volgende:
goedemorgenIedereen al aan de kerstbrunch/ontbijt?
De jongens willen niet lego-en, ze zijn druk bezig met een hut, ik mag zo op visitequote:Op dinsdag 25 december 2012 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Muziek luisteren, Lego maken () en vanavond vreten bij familie.
Ik Lego lekker in m'n eentjequote:Op dinsdag 25 december 2012 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De jongens willen niet lego-en, ze zijn druk bezig met een hut, ik mag zo op visite
Ohhhhh.... Ben je er zo éénquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik Lego lekker in m'n eentje
[ afbeelding ]
Legoquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik Lego lekker in m'n eentje
[ afbeelding ]
ahhaha\quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:28 schreef Pino112 het volgende:
Chris Rea.
Volgens mij is Christmas Lights ongeveer de enige kerstplaat die niet met kerst wordt gedraaid. Toevallig.
Het plaatje van ENorm ook niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:28 schreef Pino112 het volgende:
Chris Rea.
Volgens mij is Christmas Lights ongeveer de enige kerstplaat die niet met kerst wordt gedraaid. Toevallig.
Op hoes op an veur Kesmis,quote:
het moet wel een beetje in het format passen natuurlijk zo zal je ook nooit 2 kerstplaten achter elkaar horen. of 2 platen van de zelfde artiest/genrequote:Op dinsdag 25 december 2012 11:28 schreef Pino112 het volgende:
Chris Rea.
Goedemorgen!quote:
Mensen we hebben Tamara gevonden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Even wat filmpjes terugkijken
http://seriousrequest.3fm(...)serious-request-2012
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |