God zij geprezen dat die gamenerd in de nacht begraven zitquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:11 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Met TOP-dj Jim op die straalpaal!!!
Awww geheel wederzijds!quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne feestdagen liefjens
Ik vond het erg gezellig om mee te posten, in hoeverre dat mogelijk was
Jij ook hequote:Op dinsdag 25 december 2012 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne feestdagen liefjens
Ik vond het erg gezellig om mee te posten, in hoeverre dat mogelijk was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft dit een vaste sc dan?. SER is toch tijdelijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij ook he.
Haha ja zekerU gaat ons topic weer verlaten?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:21 schreef Pino112 het volgende:
Senk joe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Jep, topic gaat naar TVR.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijft dit een vaste sc dan?. SER is toch tijdelijk
Deze platen zijn denk ik maar een paar keer aangevraagd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:54 schreef JaneDoe het volgende:
dat deze nog zo vaak wordt aangevraagd zeg
kingston town? een paar keer teveel danquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:02 schreef alors het volgende:
[..]
Deze platen zijn denk ik maar een paar keer aangevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |