Thanksquote:
Nee, gewoon nee. We hebben weer genoeg foute grappen gemaakt, het MDI kan hier niet om lachen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:16 schreef JRRY het volgende:
HOE LANG KAN EEN MAROKKAANSE VROUW HAAR POEP OPHOUDEN?
3 dagen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:16 schreef JRRY het volgende:
Ja vond dat ie wel mocht blijvenquote:
9 MAANDEN.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:16 schreef JRRY het volgende:
Deze baasquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. We hebben weer genoeg foute grappen gemaakt, het MDI kan hier niet om lachen.
Ik ben ook eigenlijk wel slecht bezig door het slechte voorbeeld te geven. Even mezelf noten, brb
ik ben geen docquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hallo ik heb nog steeds pijn wat is dit nou weer
wat heb je nou pijn dan ;ssssssssquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee maar het is wel logisch dat ik nog pijn heb maar het is niet leuk
sinds wanneer komt poep uit een vagina.quote:
vagina, dat is toch een tweede anus? huh? toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sinds wanneer komt poep uit een vagina.
Ja ik snap hem heus wel maar ik wilde het even melden
ben je ondertussen al op verkenningstocht geweest?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
vagina, dat is toch een tweede anus? huh? toch?
dat dacht ik vroeger trouwens echt.![]()
man het is half 2quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:23 schreef timmmmm het volgende:
Mensen kinderen. Vanaf deze streep gaat het niveau weer omhoog
ik don't like drake maar rihanna zij is zo rihiliciousssssssquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gangsta rap for the real men.
quote:
ohh baby all i want for christmas is youuuuuuquote:
Mensen als mij zijn alleen toegestaan naar rap te luisteren. Andere muziek word niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik don't like drake maar rihanna zij is zo rihiliciousssssss
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Schoooooooooool is out for summah!
Liedje in mn kop
die is ook al beter dan last chr.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohh baby all i want for christmas is youuuuuu
haha ik ergerde me er echt aanquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef Taexon het volgende:
[..]Leuk kerstliedje
Ouwe slome kerstliedjes die alleen een deuntje hebben en waar 2 woorden in gezongen worden![]()
Goede avond FOK!
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mensen als mij zijn alleen toegestaan naar rap te luisteren. Andere muziek word niet gewaardeerd.
kan je niet zingen ofzo dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik ergerde me er echt aanik wil goddomme kunnen meebleren in de auto
Ach als we wouden konden we meebleren met "ik vind je lekkah"quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik ergerde me er echt aanik wil goddomme kunnen meebleren in de auto
yaay gaan we een duet doen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan heel mooi zingen
haha ik dacht er wel aan, ook toen we weer thuis warenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach als we wouden konden we meebleren met "ik vind je lekkah"
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alice is mijn heldAls je kippen op het podium slacht ben je gewoon zo debiel dat ik er alleen maar respect voor kan hebben dat je er alsnog zoveel geld mee kan verdienen
Hij zit nu weer in me kopquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik dacht er wel aan, ook toen we weer thuis waren
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik kwam er trouwens net pas achter dat het kerst was
kerst bestaat al zolang als de weg naar Rome op 25 en 26 december, hoe kan je dat na 14 jaar op deze aardkloot nog niet wetenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja het is nacht snap je dan denk je er niet zo snelo aan
geheugenverliesquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kerst bestaat al zolang als de weg naar Rome op 25 en 26 december, hoe kan je dat na 14 jaar op deze aardkloot nog niet weten
slaaplekker en geniet ervan straksquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ga maar slapen. Ik wens iedereen een gelukkig 2015
Werd wakker terwijl ik dat nog niet wouquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat klinkt niet overtuigend
Fijne feestdagenquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:47 schreef msacras het volgende:
Goeiemorgen.
Fijne feestdagen iedereen
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:47 schreef msacras het volgende:
Goeiemorgen.
ahh ja dat is kut, ik lig nog in bed met de kat dus zin om eruit te gaan heb ik nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werd wakker terwijl ik dat nog niet wou
Jepquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ahh ja dat is kut, ik lig nog in bed met de kat dus zin om eruit te gaan heb ik niet
quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Shit lig er nog in, stom bed
Dankjequote:Op dinsdag 25 december 2012 10:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moggee
Jij ook fijne feestdagen
quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:47 schreef msacras het volgende:
Goeiemorgen.
aaawhquote:
jij ook fijne kerstdagenquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:18 schreef supersof het volgende:
[..]
aaawh![]()
lieve prom
Goedemorgen trouwens, en iedereen fijne kerst
awhh sterktequote:Op dinsdag 25 december 2012 11:14 schreef supersof het volgende:
Ze zijn hier thuis allemaal chagrijnig. Leuke kerst word dit
Sterktequote:Op dinsdag 25 december 2012 11:14 schreef supersof het volgende:
Ze zijn hier thuis allemaal chagrijnig. Leuke kerst word dit
Dank je jij ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mogge roro, fijne kerstdagen
quote:
aaach, we gaan straks naar familie en dan ben ik een paar dagen weg dus zie ze komende tijd niet meer (:quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Crew Algemeen
Beste admin yvonne
Beste Manager/ER/SA/FA BrandX
Beste developer Faux.
Beste PR-medewerker Greys
Beste designer LompeHork
Beste nieuwkomer crew Conflict
Beste FOK!fotograaf Peter Bijkerk
Frontpage
Beste Manager/ER BrandX
Beste nieuwsposter LompeHork
Creatiefste nieuwsposter BrandX
Beste FP moderator Djeez
Beste columnist MPG
Beste reviewer Bos81
Forum
Beste FA Opa.Bakkebaard
Beste moderator LompeHork
Beste nieuwkomer Myraela
Liefste moderator BrandX
Grappigste moderator LompeHork
Beste mogelijkheid voor nieuwe moderator Vinniiee
Zuurste exmod Dirkh
Beste forum Jong!
FOK!users
De allround leukste user Rockiejj
De allround minst leuke user OmgevallenFlat
De leukste/gezelligste topicopener Fopje
De meest creatieve topicopener haan33
User met de meest leukste naam, UI en sig LompeHork
De interessantste user om te volgen Taexon
De user die je het meest een lange ban toewenst Ga.aguyim
De grootste dorpsgek van FOK! Rockiejj
De backseatmoderator van 2012 Vinniiee
De liefste user supersof
De populairste user msacras
De grootste FOK!slet m/v Meloewa
De beste discussievoerder Taexon
De user die alles bij elkaar het meeste toevoegt rosepetals
De meest fanatieke nachtbraker Ro-ald
Jij ook prom!quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goedemorgen, fijne kerstdagen LB
Jij ook!quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje jij ook!
[..]
Moggeeefijne kerstdagennnnnn
ik zal wat veranderenquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Stem op mij, stem op mij
Ik sta paar keer als liefste user
staat in de OPquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:44 schreef Taexon het volgende:
Waar kan je dat stem gedoe vinden eigenlijk?!
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zal wat veranderenjammer dat je niet meerdere users kunt stemmen per categorie
Al het slapen ingehaald?quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik werd abrupt wakker geschreeuwd door m'n ma
Nopequote:
Wat ga je vandaag doen?quote:
Jij hebt je Fok-award als kerstkadoquote:
Haha gourmetten, dat doet echt half Nederland volgens mij. Wij ook hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Met de hond naar het bos en vanavond gourmetten
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt je Fok-award als kerstkado
Je moet alleen niet vragenquote:
Oh sorry sorryquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet alleen niet vragenje moet het eerlijk verdienen
ze verdiend het ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet alleen niet vragenje moet het eerlijk verdienen
Weet ik ook welquote:
met ham, zonder kaasquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:11 schreef Taexon het volgende:
Wij gaan uhmmm gewoon heel uitgebreid eten maar paar dagen terug hoorde ik al allemaal woorden zoals witlofdus vraag me af wat ik allemaal kan verwachten
Weet wel dat me ma weer een amaretto taart heeft gemaakt
Morgen wel gourmetten
hij was er als de kippen bij met zijn toetjequote:Op dinsdag 25 december 2012 12:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Inderdaadwant me ma lust geen kaas
En peter heeft zijn toetje denk wel geregeld
dat is voor hem altijd het belangrijkste gedeeltequote:Op dinsdag 25 december 2012 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij was er als de kippen bij met zijn toetje
haha ik heb 5x het woord toetje in 5 minuten gehoord ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
dat is voor hem altijd het belangrijkste gedeelte![]()
net een klein kind
"ja dan doen we carpaccio als voorgerecht"quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik heb 5x het woord toetje in 5 minuten gehoord ofzo
"ja daar komen we zo"quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
"ja dan doen we carpaccio als voorgerecht"
"UHHH jaaaa en het toetje dan!"
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
"ja daar komen we zo"
"Wat is het toetje dan??!!!"
Ik moet zodra ik altijd beneden ben bijna de hele tijd om hem lachenquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha moet er nu nog om lachen
Veel plezier!!quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:36 schreef Fok-it het volgende:
Douchen en kerst vieren
Veel plezier nog iedereen vandaag
haha schattigquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik moet zodra ik altijd beneden ben bijna de hele tijd om hem lachen![]()
Vanmiddag eens marioparty met hem doenwil die graag hij is nu wii verslaafd
[..]
Veel plezier!!
Mijn rug, mijn benen en mijn armen doen pijn. Echt gewoon alles.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Me rug me benen me armen doen pij echt gewoon allles
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn rug, mijn benen en mijn armen doen pijn. Echt gewoon alles.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn rug, mijn benen en mijn armen doen pijn. Echt gewoon alles.
quote:
Hé, als jullie eens op een Blackberry moesten typen die sloom gaat, dan zou je het een niet beter doen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
He alls julli eens op een bb. Typen diie sloom gaaat zout je het niet goeder doen
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
He alls julli eens op een bb. Typen diie sloom gaaat zout je het niet goeder doen
Hihi.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
meeste mannen komen via hun lul maargoed
Het is bijna 2013 tegenwoordig kan alles.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
meeste mannen komen via hun lul maargoed
hmja heb je gelijk inquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het is bijna 2013 tegenwoordig kan alles.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb een hele snee op mij been omdat ik zo plastic winkel karretje van de AH kapot maakte
het lach op mijn achterplein en dat is mijn territorium dus ik maakte het kapot en toen trapte ik er 1 kant uit toen trapte ik naar onder bleef het vastzittenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Hoezo maak je dat kapot dan?
Laat het gewoon heel.
Ik heb totaal geen medelijden met je.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het lach op mijn achterplein en dat is mijn territorium dus ik maakte het kapot en toen trapte ik er 1 kant uit toen trapte ik naar onder bleef het vastzitten
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen medelijden met je.
Of gewoon helemaal niet kapot maken??quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wat heb ik er nu van geleerd:
De volgende keer dat ik een winkel kar kapot maak niet naar onder trappen
als het niet op mijn terri ligt laat ik hetquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niet kapot maken??
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als het niet op mijn terri ligt laat ik het
neequote:Op dinsdag 25 december 2012 13:26 schreef Ro-ald het volgende:
Misschien ben jij wel geschikt voor een nieuw seizoen Probleemwijken bij SBS6.
Mijn ginger woont volgens mij in Maastricht Noordoost.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
http://media.nrc.nl/wijken/probleemwijken.html
hier staat het
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Van de 14.000 inwoners is ruim zestig procent allochtoon
![]()
![]()
![]()
Wat is daar zo "quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Van de 14.000 inwoners is ruim zestig procent allochtoon
![]()
![]()
![]()
Van tzelfde OF!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ga kerst vieren, fijne dagen nog
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:36 schreef supersof het volgende:
Dit dorp is een en al probleem voor mij
Wij doen niet aan kerstkaarten schrijven.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:37 schreef supersof het volgende:
Wij hebben net kerstkaarten geschrevenhoezo laat hahaha
Ah okequote:Op dinsdag 25 december 2012 13:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was in ieder geval op een maandag.
Zo, lekker op tijd!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:37 schreef supersof het volgende:
Wij hebben net kerstkaarten geschrevenhoezo laat hahaha
Veel plezierquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:40 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga nu naar familie in Amsterdam kerst vieren
Fijne dag allemaal
haha ja echt hequote:
haha ja hij zei dat ik te snel achter elkaar postte, maar toen wilde ik nog een keer quoten, maar dan staat die oude er nog inquote:
ah hahaquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja hij zei dat ik te snel achter elkaar postte, maar toen wilde ik nog een keer quoten, maar dan staat die oude er nog in
sexyquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn ginger woont volgens mij in Maastricht Noordoost.
quote:
Have funquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:21 schreef supersof het volgende:
Doei mensenfijne kerst enzo, en ik zie jullie vrijdag weer. En anders misschien tussendoor nog!
fijne dagen en veel plezierquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:21 schreef supersof het volgende:
Doei mensenfijne kerst enzo, en ik zie jullie vrijdag weer. En anders misschien tussendoor nog!
Fijne dagenquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:21 schreef supersof het volgende:
Doei sgat!quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:21 schreef supersof het volgende:
Dat is waarom ik niks met Kerst, en al dat soort gedoe hebquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat verplichte gedoe alles, het wordt me even teveel op dit moment
mja weet niet, normaal vind ik kerst wel leuk maar nu voel ik me opeens zo leegquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waarom ik niks met Kerst, en al dat soort gedoe heb
Nahwquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja weet niet, normaal vind ik kerst wel leuk maar nu voel ik me opeens zo leeg
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Soms haat ik alles, dus ook kerst.
Ik lig in bed op dit moment.
nawwquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Soms haat ik alles, dus ook kerst.
Ik lig in bed op dit moment.
TO CATCH THEM IS MY REAL TESTquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef LittleBrownie het volgende:
I WANNA BE THE VERY BEST LIKE NO ONE EVER WAS.
komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 25 december 2012 15:02 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Dank, knuffel terug aan allebei
Komt wel weer goed, en anders weet je me te vindenquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:02 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Dank, knuffel terug aan allebei
I will travel across the landquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
TO CATCH THEM IS MY REAL TEST
TO TRAIN THEM IS MY CAUUUUUSE
Nee, ik haat hem.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
feliciteer hem maar namens mij
Each Pokemon, to understand, the power thats insideeeeequote:Op dinsdag 25 december 2012 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I will travel across the land
Searchin' far and wide
Pokemon! It's you and me. I know it's my destiny!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
Each Pokemon, to understand, the power thats insideeeee
Pokemon, oooooh you're ma best friend in a world we must defeeeeeendquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pokemon! It's you and me. I know it's my destiny!
Pokemon! A heart so true!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
Pokemon, oooooh you're ma best friend in a world we must defeeeeeend
Oh.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik niet, vind hem wel schattig
Pokemon, gotta catch 'em all, Pokemon!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pokemon! A heart so true!
Our courage will pull us through. You teach me and I'll teach you.....
I will battle everyday to claim my rightful place!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
Pokemon, gotta catch 'em all, Pokemon!
Every challenge, along my way, with courage I will face.
Jij ook!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent ook schattig hoor
En ik?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent ook schattig hoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |