Tardquote:Op maandag 24 december 2012 22:23 schreef V1z0R het volgende:
Hoe kun je kerst nou niet leuk vinden? Harry Potter is er dan op...
En Tard in kerstoutfit!
[ afbeelding ]
Purrcyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
PurrcyDamn onion ninjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oh eh..quote:Op maandag 24 december 2012 23:02 schreef An24 het volgende:
Is het heel erg als ik hier geen zak van volg?
Damn Iphonequote:Op maandag 24 december 2012 23:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh eh..
--> V1z heeft nieuwe sig en ondertitel, ik kende het niet dus vroeg ernaar
--> V1z laat verhaaltje van Purrcy zien in spoiler
--> Ik refereer aan onion ninjas, als in: het is zielig en de onion ninjas zijn een soort Fishermans Friends-esque excuus voor natte oogjes![]()
Tadaa
Ja begreep dat je de feestdagen niets vindt. Sterktequote:Op maandag 24 december 2012 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel ok. Zie een beetje op tegen de komende twee dagen. En ik vind dat er teveel tijd zit tussen 4 december en 7 januari.
Dat inderdaad, en vergeten dat je mobiel geen sig's en ondertitels ziet natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 23:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh eh..
--> V1z heeft nieuwe sig en ondertitel, ik kende het niet dus vroeg ernaar
--> V1z laat verhaaltje van Purrcy zien in spoiler
--> Ik refereer aan onion ninjas, als in: het is zielig en de onion ninjas zijn een soort Fishermans Friends-esque excuus voor natte oogjes![]()
Tadaa
Kijk wel ff, mss bel ik vrijdag het zkh wel ff of ze ff hartje kunnen luisteren met doppler.quote:Op maandag 24 december 2012 23:24 schreef loveli het volgende:
Voor 3 tientjes (toch? of zijn het er 6?) naar de echoscopiste als je daar beter van slaapt.
Ah! Logisch hoor!quote:Op maandag 24 december 2012 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neuh, 7/1 weet ik of alles het nog wel doet aan Kukident. Laatste bevestiging was 4/12. En ik vind het lang duren.
En oud&nieuw vind ik wel leuk. Kerst vind ik hel op aarde.
May the force be with you!quote:Op maandag 24 december 2012 23:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat zal ook wel, maar ik wil het gewoon weer even zien. Ik voel nog niks, dat zorgt ook dat het lang duurt. Als je wat voelt, weet je dat ie het nog doet.
En nu gaan we slapen.
Sterkte allen morgen
Kan evt zo'n ding regelen als het nodig is.quote:Op maandag 24 december 2012 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kijk wel ff, mss bel ik vrijdag het zkh wel ff of ze ff hartje kunnen luisteren met doppler.
En dat!quote:Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef An24 het volgende:
Slaap lekker en fijne dag morgen allemaal!
Bij de Chinees ....quote:Op maandag 24 december 2012 23:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En dat!![]()
Veel plezier![]()
Bij familie, in de kerk, gewoon thuis, wherever you may be!
Ah thuis dus!quote:Op maandag 24 december 2012 23:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bij de Chinees ....
Nee, fijne dagen jullie allemaal
Goed voor de centjesquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:07 schreef motorbloempje het volgende:
Toch 12 uur gewerkt vandaag...![]()
Wel nog goedkope turkey gescoord. Om 4.45am gaat de wekker weer...Fijne kerst allen!
Het is ook een rotperiode, weinig echo's / afspraken maar nog niks voelen. Maar zolang er geen reden is om aan te nemen dat er iets mis is, zou ik me er niet al te druk om makenquote:Op maandag 24 december 2012 23:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat zal ook wel, maar ik wil het gewoon weer even zien. Ik voel nog niks, dat zorgt ook dat het lang duurt. Als je wat voelt, weet je dat ie het nog doet.
En nu gaan we slapen.
Sterkte allen morgen
I can't stop the beatquote:Op maandag 24 december 2012 23:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah thuis dus!![]()
Nom, Chinees
Nu lekker gamen met de mister en de Hairspray soundtrack aan![]()
Als t maar lekker is! Ik hou echt van havermoutquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merry kissmuss! <3
Nallie, ik heb kerstontbijt op A'dam cs
true that!quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als t maar lekker is! Ik hou echt van havermout
Yep, ik ga zo direct door van station naar oma, daar is 'niks eten' geen optiequote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aurum, nee is niks voor mij. Kan daar niet relaxed mee omgaan vrees ik. Zelfkennis ftw.
Ga do/vrij even zkh bellen. Zit niet lekker in mn vel, ben huilerig en slaap slecht. Wil gewoon ff het hartje horen, dan ben ik weer rustig.
Sterkte/succes/veel plezier voor de slankies.
Kan evt doptone regelen, in de herhaling.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aurum, nee is niks voor mij. Kan daar niet relaxed mee omgaan vrees ik. Zelfkennis ftw.
Ga do/vrij even zkh bellen. Zit niet lekker in mn vel, ben huilerig en slaap slecht. Wil gewoon ff het hartje horen, dan ben ik weer rustig.
Sterkte/succes/veel plezier voor de slankies.
Ja ik ga er zo wel even om lachen. Het ging om de gewicht van de bloemkool en dat m'n vader al had gezegd in de winkel dat ik sowieso meer bloemkool nodig had. Dus toen ik zei oh 1 is wel te weing maar misschien is het toch wel genoeg hoeveel weegt hij? En m'n moeder naar de weegschaal stormde en m'n vader zei: gaan we nu allemaal in de keuken bezig nu ik brood sta te bakken? Stormde m'n moeder naar buiten en riep: ik ga wel even een frisse neus halen!!!!! Dus ik ben maar in de jacuzzi gaan zitten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
grappig en sneu tegelijk Prob. Hopen dat het wel gezellig blijft!
Ik ben lychee's aan het eten, de blikken van anderen blijven leuk
Wat MI zegt prob! Sterkte. Overigens kan je hogere hartskag ook daardoor komen. Nog eens checken als je denkt echt relaxt te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
grappig en sneu tegelijk Prob. Hopen dat het wel gezellig blijft!
Ik ben lychee's aan het eten, de blikken van anderen blijven leuk
Ik heb zelf rond de 15/16 weken een (pret)echo bij een echocentrum laten doen. Vond het wel fijn zo tussen echo's in idd, en ik heb toen mijn moeder, schoonmoeder & oma meegenomen. Vond het leuk om hen er op die manier ook extra bij te betrekken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:04 schreef the85mc het volgende:
XM, als je er zo last van hebt dan moet er toch wel wat te regelen zijn. Ziekenhuis is echt wel open. Een paar dagen vol stress lijkt me ook niet echt een optie.
O ik heb een hartslag meter cadeau gekregen van mijn ouders, vandaar de verhoogde interessequote:Op dinsdag 25 december 2012 15:04 schreef the85mc het volgende:
XM, als je er zo last van hebt dan moet er toch wel wat te regelen zijn. Ziekenhuis is echt wel open. Een paar dagen vol stress lijkt me ook niet echt een optie.
Ik volg je niet helemaal Prob, heb je een snelle hartslag omdat je bij je ouders bent of gewoon omdat je drukker bent? Bij mij varieert hartslag overdag continu. 45-50 als ik echt rustig zit, maar als ik werk achter de pc kan het ook zo 70 zijn.
En ik krijg soms een hoge bloeddruk van mijn ouders... Ik weet ook niet hoe dat kan. Misschien stukje stress/kleine ergernissen als ik er (te) lang ben. Mijn huisarts vond dat niet raar trouwens haha..
Nu naar vrienden, we gaan kerstdiner houden. Wordt erg gezellig, denk met zn 10en ofzo. Iedereen neemt wat mee en na afloop vuurkorfje aan en gluhwein en marsmellows bakkenIs toch niet zo koud vanavond.
Toen waren er nog 0 spanningenquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat MI zegt prob! Sterkte. Overigens kan je hogere hartskag ook daardoor komen. Nog eens checken als je denkt echt relaxt te kunnen zijn.
Ah!quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Toen waren er nog 0 spanningenzie niet direct een verband
Howcome?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Hoef niet bang te zijn dat ik aankom... hele kerstdiner er net uitgegooid
Sub-optimale visschotel gecombineerd met een verlaagde weerstand gok ik.quote:
Dank je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |