abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120752780
Pullup doe aaub ff iets van Robbie W :P
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_120752785
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_120752796
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:49 schreef jacqhassel het volgende:
Pullup doe aaub ff iets van Robbie W :P
Ken ik niet :P
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_120752847
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_120752895
Als je als papegaai te veel weet ,wordt je gedumpt! Gr, Ajax
pi_120752950

En na deze wijze woorden van Don laat ik de youtubies weer even met rust Gert O-)
  dinsdag 25 december 2012 @ 12:01:26 #157
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_120753089
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:42 schreef Gedumd het volgende:
Wat een gezeik zeg ! omdat Jacqhassel met liefde naar haar werk gaat om misschien wel eenzamen mensen te verzorgen vooral met deze dagen,en haar gezin 1 dag een paar uur allen laat?
Laat het gezin van Jacqhassel zich zelf heel goed kunnen redden,en gezond en gelukkig zijn.
en sterke nog Jacqhassel is juist blij om dit te kunnen en mogen doen voor deze zieken en eenzamen mensen met deze dagen .
hoop niet dat een van jullie ouders in een verzorghuis of ziekenhuis moet liggen in deze dagen,ga sommige zeikers dan ook zeggen sorry mam of pa vandaag ben je ff niet belangrijk ik moet bij mijn gezin zijn!
En die vuile goren steken elke keer op Jacqhassel of Dottie door een Margo onderander die zien wij wel hoor ,kan je nu met kerts niet een keer iemand met rust laten? of hebben jullie echt een eenzaam kutleven wat vol haat zit en misschien wel teleur gesteld is in de kerstdagen dat ze zelf eenzaam zitten nu.
Maar ik wens de lieve mensen van Fok fijne dagen toe >:O O+
:X *O*
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  dinsdag 25 december 2012 @ 12:02:05 #158
185670 Poezewoes
pi_120753115
pi_120753793
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:42 schreef Gedumd het volgende:
Wat een gezeik zeg ! omdat Jacqhassel met liefde naar haar werk gaat om misschien wel eenzamen mensen te verzorgen vooral met deze dagen,en haar gezin 1 dag een paar uur allen laat?
Laat het gezin van Jacqhassel zich zelf heel goed kunnen redden,en gezond en gelukkig zijn.
en sterke nog Jacqhassel is juist blij om dit te kunnen en mogen doen voor deze zieken en eenzamen mensen met deze dagen .
hoop niet dat een van jullie ouders in een verzorghuis of ziekenhuis moet liggen in deze dagen,ga sommige zeikers dan ook zeggen sorry mam of pa vandaag ben je ff niet belangrijk ik moet bij mijn gezin zijn!
En die vuile goren steken elke keer op Jacqhassel of Dottie door een Margo onderander die zien wij wel hoor ,kan je nu met kerts niet een keer iemand met rust laten? of hebben jullie echt een eenzaam kutleven wat vol haat zit en misschien wel teleur gesteld is in de kerstdagen dat ze zelf eenzaam zitten nu.
Maar ik wens de lieve mensen van Fok fijne dagen toe >:O O+
Amen O~)
pi_120753969
_O- veeg me op, wat een raar gedoe hier in het OPA topic, en dan zeggen ze dat ik rel _O- elke keer ben ik er niet bij of net te laat, en ja Jaq we weten nu wel dat je moet werken, en goed van je meid echt daar zal ik niks over zeggen, maar het elke dag hier herhalen ppffttttt al een week lang ( als het niet langer is), je bent niet de enigste die met de kerst moet werken hoor 8)7 en wat steken en sneren betreft elke morgen begin je met steken en sneren hier op FOK en ja dan kan je verwachten dat je daar antwoord op krijgt.
Niet de vermoorde onschuld hier gaan uithangen, en als je zo een grote mond hebt moet je eens op SIO gaan posten en niet meelezen en je mond houden en het hier op FOK en vooral in het OPA topic niet lopen uitvechten. :W

en ik doe niet aan de kerst want bij mij moeten de oudste 2 ook alle 2 de dagen werken.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_120754508
lig gestrekt en nee ik post niet op sio vorige wek ook al gezegd nl...

en je liegt tita jij was nl de eerste die er wat over zei omdat ik met kerst moet werken...
dat je bij gezin behoorde te zijn.
als hier copie op mocht had ik hem er nu op geknald :P :P :P :P

Dus niet alles omdraaien keer op keer..... Want de uitdagers hier en op sio vervelen zich dagelijks..
Ik post alleen op fok en dus nioet op sio geen behoefte aan dus :X :X :X
pi_120754638
Gezellig, nog een uurtje of wat van dit erbij

pi_120754676
_O- jij bent niet goed, en je komt niet voor niks in het Topic van Opa, je hebt maar 1 doel en dat is rellen, rellen en nog eens rellen, we kennen je maar al te goed Jaq dus misbruik dit topic er niet voor.

en nogmaals dat je moet werken niks mis mee, er zijn 10.000 mensen die met de kerst gewoon werken, maar het woordje ik moet GELUKKIG werken is een beetje verkeerd gekozen door je.
En nu krijg je geen aandacht meer van mij, rel lekker ergens anders maar niet hier op FOK, ik zwaai je ff uit :W w/ Groetjes van de Trambestuurster.
pi_120754739
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:01 schreef Toverheks het volgende: Groetjes van de Trambestuurster.
Moet jij ook werken? :D
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_120754753
:P Ging Opa vandaag eigenlijk streamen??? wat eet hij vandaag??? waar is de POLL Gert?? :Y)
pi_120754790
Bepaal jij nu voor mij of het woord gelukkig verkeerd gekozen is?
Volgens mij lijdt jij aan grootheidswaanzin want wat ik wil, doe en vind bepaal alleen ik...
Net als ik zelf bepaal hoevaak ik zeg dat ik morgen gelukkig ga werken op tweede kerstdag...

Verders vraag ik jullie laat mij met rust en mijn eigen ding doen...
Mensen je wil en mening opdringen doe je maar thuis....
Ik laat jullie wel lekker met rust. genoeg aandacht gehad van mij...

Ps morgen ga ik gelukkig werken *O* *O* *O*
pi_120754802
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:03 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Moet jij ook werken? :D
Werk elke dag, dacht je dat een werkster vrij had, kwam net ff boven en zag de wasmand zat alweer vol, de afwas staat netjes opgestapeld in de keuken van wat ze allemaal naar boven hadden gesleept vannacht, echt het manusjevanalles/werkster/wasvrouw/schoonmaakster en moeder heeft nooit een dagje vrij -O-
pi_120754882
Prettige kerstdagen mensen.

dinsdag 25 december 2012 @ 13:09:04 #169
185670 Poezewoes
pi_120754886
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:05 schreef jacqhassel het volgende:
Bepaal jij nu voor mij of het woord gelukkig verkeerd gekozen is?
Volgens mij lijdt jij aan grootheidswaanzin want wat ik wil, doe en vind bepaal alleen ik...
Net als ik zelf bepaal hoevaak ik zeg dat ik morgen gelukkig ga werken op tweede kerstdag...

Verders vraag ik jullie laat mij met rust en mijn eigen ding doen...
Mensen je wil en mening opdringen doe je maar thuis....
Ik laat jullie wel lekker met rust. genoeg aandacht gehad van mij...

Ps morgen ga ik gelukkig werken *O* *O* *O*
Soms is er niets fijner dan te rusten in het gras, wat men er zelf heeft over laten groeien.
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:13:05 #170
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_120755026
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:17:14 #171
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_120755160
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:48 schreef jacqhassel het volgende:
Humzz vd week was gedumd nog houtvester volgens margo en haar kornuiten :+
Een account kun je delen, alleen kunnen de users dat niet zien. De crew van FOK! trouwens wel. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator dinsdag 25 december 2012 @ 13:25:10 #172
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120755408
De mods vieren ook kerst. En het modt niet briljant, per smartfoon vanaf de plee van m'n schoonouders.
Dus: wees gezellig mensen. Of laat elkaar met rust als gezellig doen niet lukt. Het is gvd wel de verjaardag van de Here Jezus ja!
Peace! :)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_120755444
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Een account kun je delen, alleen kunnen de users dat niet zien. De crew van FOK! trouwens wel. :)
Oh dat wist ik niet dat de crew dat kon zien.............

Opa *O*
pi_120755641
Een fijne kerst toeverwenst van deze kant!!!
pi_120757129
Het zouden broers kunnen zijn, dacht ook eerst dat dit opa was van dit topic.

pi_120757413
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:25 schreef Gert het volgende:
De mods vieren ook kerst. En het modt niet briljant, per smartfoon vanaf de plee van m'n schoonouders.
Dus: wees gezellig mensen. Of laat elkaar met rust als gezellig doen niet lukt. Het is gvd wel de verjaardag van de Here Jezus ja!
Peace! :)
Wat zullen die herdertjes die bij nacht in het veld lagen het koud gehad hebben 2012 jaar geleden.
Ik denk eerder dat het 'de viering' van zijn geboorte is omdat het voor de gristenen goed uit kwam dat de heidenen een vruchtbaarheidsfeestje hadden.. overigens vieren gristenen hier (UA) dat pas 6 en 7 januari.
Nogmaals omdat het gisteren op een blijkbaar ietwat ongelegen moment was. Prettig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar voor allemaal.

P.S. Zit jij liever op de plee dan in de kamer bij je schoonouders?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_120757484
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Door spelling en schrijfwijze was het wel duidelijk dat dit een gedeelde account is ...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_120757786
Ook Hop en ZOA wens ik een fijne kerst toe
pi_120758134
Carlton and the shoes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')