quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je ken Opa wel op een stoel voor het werkpaleis zetten, stream erop......maar of het een mooie toespraak wordt betwijfel ikdenk dat eerst de politiek een veeg krijgt, daarna de medelanders, en als klappertje somt ie alle scheidsrechters op die het afgelopen jaar *TEGEN* Ajax hadden gefloten.
Wat gaan jullie fokkers zeggen als Oma aan jullie vraagt of je nog kaas en worst wil eten, na het gourmetten? Als jullie uitgebuikt zijn?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:51 schreef pullup het volgende:
We gaan morgen bij een van de tussen gerechtjes het er wel eens met hem over hebben.
Ga je niet mee Poezewoes naar Opa? Of moet je werken?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat gaan jullie fokkers zeggen als Oma aan jullie vraagt of je nog kaas en worst wil eten, na het gourmetten? Als jullie uitgebuikt zijn?
Nee ik heb eigenlijk nog nooit gewerkt met de kerstdagenquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ga je niet mee Poezewoes naar Opa? Of moet je werken?
Dus je kan gewoon mee naar opa? Ik ga niet mee, zou die aardappels over zijn hoofd gooienquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Nee ik heb eigenlijk nog nooit gewerkt met de kerstdagen
Oop slaat of schopt niet de tering, maar de tyfus!quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:43 schreef pullup het volgende:
De volgorde zal alleen iets anders zijn.
Eerst zegt hij dat ze die scheidsrechters de tering tyfus in moeten schoppen
Dan zegt ie dat ze de Marokkanen die de scheidsrechter de tering tyfus in hebben geschopt de tering tyfus in moeten schoppen.
Dan gaat hij klagen dat de straffen die de politici voor de Marokkanen vragen te licht zijn en dat ze die politici de tering tyfus in moeten schoppen.
Dan wenst hij iedereen een prettige kerst
Nee joh ga al de leftovers bereiden die overblijven van gourmetten en chinese fondue, tweede kerstdag anders eet de vuilnisbak ook mee!quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dus je kan gewoon mee naar opa? Ik ga niet mee, zou die aardappels over zijn hoofd gooien![]()
Heb niet gekeken maar gelezen
'quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:26 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen fok.
Ik wens alle fokkers een fijne kerst toe....
Vandaag dagje vrij. Morgen werken....
Wie het afkeurt omdat je perse met kerst bij gezin moet zijn kan de kinderbescherming bellen![]()
![]()
Het beoogde effect is het zelfde maar inderdaad andere ziektequote:Op dinsdag 25 december 2012 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop slaat of schopt niet de tering, maar de tyfus!
Is ook uiteraard niks mis mee, maar er zijn der die zeggen 'gelukkig' moet ik werken, kan me voorstellen dat je dat zegt als je alleen bent, met een gezin nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:15 schreef Poezewoes het volgende:
Eigenlijk hoor ik mijn schoonzuster er nooit over, als ze moet werken, die werkt ook in de zorg, die doet het met liefde.
Het ligt er alleen aan wat voor werk je doet, er zijn ook banen dan heb je met zon en feestdagen vrij.
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Is ook uiteraard niks mis mee, maar er zijn der die zeggen 'gelukkig' moet ik werken, kan me voorstellen dat je dat zegt als je alleen bent, met een gezin niet
Je maakt er nogal veel woorden aan vuil, maar je reageert weerquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:39 schreef jacqhassel het volgende:
Ik hoef mij ook niet te verdedigen hoor. Lees eens goed ben er echt trots op nl dus valt weinig te verdedigen dan.;)
Ook goedemorgen zuignapquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:42 schreef Gedumd het volgende:
Wat een gezeik zeg ! omdat Jacqhassel met liefde naar haar werk gaat om misschien wel eenzamen mensen te verzorgen vooral met deze dagen,en haar gezin 1 dag een paar uur allen laat?
Laat het gezin van Jacqhassel zich zelf heel goed kunnen redden,en gezond en gelukkig zijn.
en sterke nog Jacqhassel is juist blij om dit te kunnen en mogen doen voor deze zieken en eenzamen mensen met deze dagen .
hoop niet dat een van jullie ouders in een verzorghuis of ziekenhuis moet liggen in deze dagen,ga sommige zeikers dan ook zeggen sorry mam of pa vandaag ben je ff niet belangrijk ik moet bij mijn gezin zijn!
En die vuile goren steken elke keer op Jacqhassel of Dottie door een Margo onderander die zien wij wel hoor ,kan je nu met kerts niet een keer iemand met rust laten? of hebben jullie echt een eenzaam kutleven wat vol haat zit en misschien wel teleur gesteld is in de kerstdagen dat ze zelf eenzaam zitten nu.
Maar ik wens de lieve mensen van Fok fijne dagen toe![]()
Zeker net je nest uitquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |