Pics?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven. Maar tetten zijn tetten, draaiend of niet.
Ja dat was t wel ff waardquote:Op woensdag 26 december 2012 13:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop in nachtelijk gesprek met de buurman. Vanwege het nachtelijk uur praat Oop met gedempte stem, dus speakers helemaal open!!!
Ik zie dat mootie haar stoel waarin ze het geinige kunstje gaat laten zien ook al klaar staat.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bereidt zich voor op de visite
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sympathiek , Oop praat met z'n Turkse buurman, die er vanzelfsprekend niet in komt en buiten moet blijven, dat wel, maar toch ......quote:Op woensdag 26 december 2012 13:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop in nachtelijk gesprek met de buurman. Vanwege het nachtelijk uur praat Oop met gedempte stem, dus speakers helemaal open!!!
Gaat ze bevallen?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie dat mootie haar stoel waarin ze het geinige kunstje gaat laten zien ook al klaar staat.
Het oefenen was een aardige bevalling zo te lezen maar het resultaat zal er ook naar zijn.quote:
Zo, hij is echt vroeg vandaag, vol verwachting klopt zijn hartquote:Op woensdag 26 december 2012 14:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bereidt zich voor op de visite
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat was met Leo. Die vertelde opa voor de grap dat hij 9 maanden opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Opa kreeg bijna een beroerte van dat nieuws maar dat heeft PB eruit geknipt.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Sympathiek , Oop praat met z'n Turkse buurman, die er vanzelfsprekend niet in komt en buiten moet blijven, dat wel, maar toch ......
Die knuppel zet ik direct bij het fornuis, daar komt-ie toch nooit.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:07 schreef pullup het volgende:
Nu het zo licht is zie ik op die cap waar hij het Ajaxknuppeltje heeft verstopt normaal.
Ik zal Scrutz alvast even waarschuwen dat hij dat ding maar meteen verwijderd bij binnenkomst want met een paar biertjes extra op zal hij wel een beetje een kwade dronk gaan krijgen
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat was met Leo. Die vertelde opa voor de grap dat hij 9 maanden opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Opa kreeg bijna een beroerte van dat nieuws maar dat heeft PB eruit geknipt.
Er wonen twee Leo's bij Oop in de straat.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat was met Leo. Die vertelde opa voor de grap dat hij 9 maanden opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Opa kreeg bijna een beroerte van dat nieuws maar dat heeft PB eruit geknipt.
Hij zag natuurlijk direct voor zich dat oma maar 2 kratjes tegelijk van de Supermarkt naar huis zou kunnen dragen ....quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De realiteit was dat die man geopereerd moet worden aan z'n knie en 9 maanden moet revalideren. Opa vertelde het aan oma en zei dat hem dat wat lang leek en vervolgens:"ach, wat maakt het mij uit? Ik hoef er niet mee te lopen." Opa is een echte mensenvriend.quote:
En die ene is toch die Turk dusquote:Op woensdag 26 december 2012 15:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er wonen twee Leo's bij Oop in de straat.
Ik denk dat hij als klein kind al in een leun-kinderstoel zat.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:16 schreef pullup het volgende:
Dat hij de rest van de dag actief met andere dingen bezig is kan dus ook naar het rijk der fabelen verwezen worden.
Dit komt uit de dikke duim. Ik heb hier de raw footage nog.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
en vervolgens:"ach, wat maakt het mij uit? Ik hoef er niet mee te lopen."
Nee hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit komt uit de dikke duim. Ik heb hier de raw footage nog.
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:26 schreef pullup het volgende:
Ik ga toch niet meeracen dus we krijgen een ouderwetse OP. Doe een leuke TT PB
ik heb het ook gehoordquote:Op woensdag 26 december 2012 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit komt uit de dikke duim. Ik heb hier de raw footage nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |