Ach hoeveel vingerplanten ik al niet voor mijn verjaardag cadeau heb gehad in de loop der jaren...quote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Coos het volgende:
Oeps foutje!!het woord aftreksel kan je in een post aan PB beter niet gebruiken.
O, dan krijg je van mij een zak potgrond.quote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach hoeveel vingerplanten ik al niet voor mijn verjaardag cadeau heb gehad in de loop der jaren...
Dat zou goed kunnen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tutti Frutti bij RTL+!! Dat was al iets beter. Was dat niet het debuut van Monique Sluyter?
Ik neem ze woensdag wel mee naar oop voor Mootsquote:
Neuh, maar Pb is bang dat nieuwkomers dan de weg kwijtraken.quote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef mootie het volgende:
Ben ik de enige die het nut niet ziet van een dubbele OP?
quote:Op maandag 24 december 2012 21:47 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan krijg je van mij een zak potgrond.
Laat PBeetje toch lekker fröbelen joh.quote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef mootie het volgende:
Ben ik de enige die het nut niet ziet van een dubbele OP?
Ik ben blij dat ik nooit kijk.quote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef QuarterBack het volgende:
En Opa is weer weg, gaat zoal een beetje een trend worden die verdwijnende Opa steeds
Dat schijnt een hele kunst te zijn. Ik stel voor dat Moots flink gaat oefenen morgenquote:Op maandag 24 december 2012 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem ze woensdag wel mee naar oop voor Moots
Preciesquote:Op maandag 24 december 2012 21:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat PBeetje toch lekker fröbelen joh.
Oop moest even ergens een stekker uittrekken, maar dat was duidelijk de verkeerdequote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef QuarterBack het volgende:
En Opa is weer weg, gaat zoal een beetje een trend worden die verdwijnende Opa steeds
Als tetspierpijn bestaat ga ik het krijgen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat schijnt een hele kunst te zijn. Ik stel voor dat Moots flink gaat oefenen morgen
Proost, prut, sláintequote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef Coos het volgende:
Zo, ik ga nu pas mijn eerste drankje nemen na zaterdagavond zondagmorgen.
quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Als tetspierpijn bestaat ga ik het krijgen.
Gek wijf.quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef mootie het volgende:
Als tetspierpijn bestaat ga ik het krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |