SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat is?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nou danquote:Op maandag 24 december 2012 20:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik niet, zou het niet durven![]()
![]()
Zeg dan niet dat Vin geen man is als hij het ook niet doet. Het is gewoon achterlijk om het wel te doen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik niet, zou het niet durven![]()
10 jaar jongerquote:Op maandag 24 december 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij fantaseert over een lieve hups?
Hoe is die?![]()
ik stel alleen een vraag en ipv iets te zeggen ontwijk je het door mij triest te noemen. je kan ook proberen inhoudelijk te reageren.quote:Op maandag 24 december 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Triest gevalletje, 2e keer dat je triest zit te doen."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Deze man weet.quote:Op maandag 24 december 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat Vin geen man is als hij het ook niet doet. Het is gewoon achterlijk om het wel te doen.![]()
SR sc droppenquote:Op maandag 24 december 2012 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan niet en deze sc bijhouden en de SR sc bijhouden
wat nuDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Toen was ik juist nog gemenerquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Vragen hoe het met zijn versierkunsten staat is laag bij de grond...quote:Op maandag 24 december 2012 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik stel alleen een vraag en ipv iets te zeggen ontwijk je het door mij triest te noemen. je kan ook proberen inhoudelijk te reageren.![]()
huh?quote:Op maandag 24 december 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat Vin geen man is als hij het ook niet doet. Het is gewoon achterlijk om het wel te doen.![]()
![]()
Daar heb je wel het figuur voorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij zei net dat ik niet stoer was omdat ik niet in sneeuw reed. Het is achterlijk om in sneeuw te gaan rijden met een motorquote:![]()
![]()
Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
hij schept er anders vaak genoeg over opquote:Op maandag 24 december 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vragen hoe het met zijn versierkunsten staat is laag bij de grond..."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Kiek em hosselen danquote:Op maandag 24 december 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dm je adres dan eventjes, ik heb een auto.
WIJ DOEN EEN SETJE ZIE JE DIT?![]()
![]()
Uhuhquote:Op maandag 24 december 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je wel het figuur voor![]()
Nu ligt er geen sneeuw of pekel hé. Het was 10 graden vandaag.quote:Op maandag 24 december 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch maar wat ... ik moest veel reacties schrijven hierquote:Op maandag 24 december 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij zei net dat ik niet stoer was omdat ik niet in sneeuw reed. Het is achterlijk om in sneeuw te gaan rijden met een motor![]()
![]()
Wel een gewenning hoor, ook in de auto was ze een stuk rustiger dan normaal. Nu schreeuwde ze heel af en toe AAN DE KANT en dan dat handje erbij.quote:![]()
Wij niet danquote:Op maandag 24 december 2012 20:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch maar wat ... ik moest veel reacties schrijven hier![]()
![]()
mwoah weet het nog zo net nietquote:Op maandag 24 december 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vragen hoe het met zijn versierkunsten staat is laag bij de grond...
dus![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Die achterlijke kutpool bleef 110 rijden op de linkerbaanquote:Op maandag 24 december 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel een gewenning hoor, ook in de auto was ze een stuk rustiger dan normaal. Nu schreeuwde ze heel af en toe AAN DE KANT en dan dat handje erbij.
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet op in gaan als je het niet interessant vind, doe ik ook nietquote:Op maandag 24 december 2012 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij schept er anders vaak genoeg over op.
Wahahha oja jij wilde ook nogquote:.
![]()
Yes! Lekker weer was het vandaag! Alleen die wind nu man.quote:Op maandag 24 december 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu ligt er geen sneeuw of pekel hé. Het was 10 graden vandaag.![]()
Ja, echt warm niet normaalquote:Op maandag 24 december 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu ligt er geen sneeuw of pekel hé. Het was 10 graden vandaag.![]()
![]()
En de middelvinger?quote:Op maandag 24 december 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel een gewenning hoor, ook in de auto was ze een stuk rustiger dan normaal. Nu schreeuwde ze heel af en toe AAN DE KANT en dan dat handje erbij.![]()
Geweldig was datquote:Op maandag 24 december 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die achterlijke kutpool bleef 110 rijden op de linkerbaan![]()
![]()
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha en die pool voor hem ookquote:Op maandag 24 december 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die achterlijke kutpool bleef 110 rijden op de linkerbaan![]()
![]()
Heul niet!!quote:
Ik hem rechts inhalen, zat er nog een pool voor
[b]AirwiN schreef [/b]
Niks van gemerkt nogquote:Op maandag 24 december 2012 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yes! Lekker weer was het vandaag! Alleen die wind nu man.Ik was blij dat ik vanmorgen mijn sjaal niet om had gedaanquote:![]()
![]()
Huhquote:Op maandag 24 december 2012 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat toch niet echt naar mij luisteren he?![]()
waar heb jij het over?
![]()
Waar je 100 mag?quote:Op maandag 24 december 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die achterlijke kutpool bleef 110 rijden op de linkerbaanDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oke oke, het is je vergevenquote:Op maandag 24 december 2012 20:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel, maar ik hield het allemaal niet bij, dus schreef maar wat xD![]()
![]()
Nee, 120. Of zelfs 130!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja lache manquote:Op maandag 24 december 2012 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet!!
Ik hem rechts inhalen, zat er nog een pool voor![]()
![]()
Van PC naar laptopquote:Op maandag 24 december 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je oude trekt het niet meer?
PC is wel goed volgens mij, die is net nieuw![]()
![]()
Ik haat niks hoor.... alleen ik ben allergisch voor negativiteit en daar ga ik niet op inquote:Op maandag 24 december 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
Waar heb ik al dat gehaat aan te danken dan?.
![]()
Ik heb echt mn vinger niet opgestoken hoor!!quote:Op maandag 24 december 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Viel mee, 2 of 3 keer echt uitgebreid gezien.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu kan het wel weerquote:Op maandag 24 december 2012 20:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel slim om niet te rijden.![]()
![]()
Geen idee.. ik haat je niet hoorquote:Op maandag 24 december 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
Waar heb ik al dat gehaat aan te danken dan?![]()
![]()
Klopt. Denk ikquote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt mn vinger niet opgestoken hoor!!![]()
![]()
Zelf gebouwd ook?quote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Van PC naar laptop
PC is wel goed volgens mij, die is net nieuw![]()
![]()
![]()
Dm box is leeg voor jequote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Van PC naar laptop
PC is wel goed volgens mij, die is net nieuw.
![]()
Lol, ik heb de 165 nog gehaaldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat je luistert naar iets dat ik zeg.. SR sc droppen..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik kan nog wat van je leren...quote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik haat niks hoor.... alleen ik ben allergisch voor negativiteit en daar ga ik niet op in.
Rustig aan.![]()
Je moet wel rekening houden met die polen.quote:
Die was gewoon lekker ontspannen aan het cruisen, had al een traytje schultenbrau achter de kiezen![]()
quote:Was dat op het 130 stuk of op het 100 stuk ?quote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol, ik heb de 165 nog gehaald![]()
![]()
Wahahaha ja die thumbsup ook he, baasje was dat!quote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
MUHAHAHAHA, die vrachtwaggelchauffeur![]()
je houding?!quote:Op maandag 24 december 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
Waar heb ik al dat gehaat aan te danken dan?dus![]()
Ik hou het hier nog redelijk bijquote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat je luistert naar iets dat ik zeg.. SR sc droppen..
daar gaat het me echt TE snel![]()
![]()
120 stukquote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Was dat op het 130 stuk of op het 100 stuk ?
[b]AirwiN schreef [/b]
Beterquote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
M'n broertje heeft die gemaakt voor mij
Zelfbouw is altijd het beste (tenzij je er niks van kan natuurlijk!)
![]()
Volgens mij heeft ze geen middelvinger opgestokenquote:Ja geniaalquote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahahaha ja die thumbsup ook he, baasje was dat!![]()
![]()
We moeten nog sneller zegt LoLa hier!quote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou het hier nog redelijk bij
daar gaat het me echt TE snel![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter
Zelfbouw is altijd het beste (tenzij je er niks van kan natuurlijk!)
Heb er geen verstand van.. waar kan ik zien hoe goed die is?![]()
Nouja ik geloof huppel als ze zegt van nietquote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen middelvinger opgestoken
[..]
Ja geniaal.
![]()
Ach, over een kwartiertje is dat geneuzel voorbij, hebben ze bijna 10 miljoen bij elkaar en kunnen we weer uitkijken naar volgend jaarquote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou het hier nog redelijk bij
daar gaat het me echt TE snel
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik steek nooit mn middelvinger op in de auto!!
Ik maak andere handgebaren maar die doe ik nooit!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik rij standaard 20 km/h te hard, behalve op 130-snelwegenquote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Bekend probleem wel
Heb ik ook last van..![]()
![]()
Want ik maakte posts met veel woorden zonder inhoud naar jouw mening?quote:
Je haalt heel veel dingen door elkaar evie dat maakt het een wanhopige actie om mij naar beneden te praten, eigenlijk gaat het dus meer om jouw houding.
Rustig aan.![]()
Ga dat in DM besprekenquote:Op maandag 24 december 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is er met zijn houding op fok! dan?.
![]()
No problemo!quote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We moeten nog sneller zegt LoLa hier!![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja ik geloof huppel als ze zegt van niet.
![]()
![]()
Nee alsjeblieft zegquote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We moeten nog sneller zegt LoLa hier!![]()
![]()
Ik heb ooit een bus gezien waarbij de passagiers me moondequote:Op maandag 24 december 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik steek nooit mn middelvinger op in de auto!!
Ik maak andere handgebaren maar die doe ik nooit!. Ik sliep niet voor een week.
![]()
KT laat het nou. post gezellig mee komopquote:Op maandag 24 december 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want ik maakte posts met veel woorden zonder inhoud naar jouw mening?
Je haalt heel veel dingen door elkaar evie dat maakt het een wanhopige actie om mij naar beneden te praten, eigenlijk gaat het dus meer om jouw houding.![]()
Oh, sorry nog daarvoorquote:Op maandag 24 december 2012 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bus gezien waarbij de passagiers me moonde. Ik sliep niet voor een week.
![]()
Dieper?quote:Op maandag 24 december 2012 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SNELLER HARDER JAJAAA HARDER ! !!!![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bus gezien waarbij de passagiers me moonde. Ik sliep niet voor een week.
![]()
![]()
Dieperquote:Op maandag 24 december 2012 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SNELLER HARDER JAJAAA HARDER ! !!!![]()
![]()
![]()
Tjah jammer dan.quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Evie negeert me, geen idee waarom![]()
Ok.quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
KT laat het nou. post gezellig mee komop
Rustig aan.![]()
nee jouw zielige iedere eigen verantwoordelijkheid vermijdende houding icm nietszeggende posts en een hoop anti vrouwen frustratiequote:Op maandag 24 december 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want ik maakte posts met veel woorden zonder inhoud naar jouw mening?
Je haalt heel veel dingen door elkaar evie dat maakt het een wanhopige actie om mij naar beneden te praten, eigenlijk gaat het dus meer om jouw houding.
dus![]()
Ja, gewoon negeren die hap!quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
KT laat het nou. post gezellig mee komop![]()
![]()
Alles leuk en wel maar kan iemand mij uitleggen waarom Evie en Peu moeten flamen in een topic waar het heel gezellig was?
Sorry hoor, maar dat vind ik persoonlijk wel heel erg simpel!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
?quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Evie negeert me, geen idee waarom
dus![]()
Baarmoederbeukenquote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
WAS JIJ DAT![]()
SCHEER JE BAVIANENAARS EENS MAN!
[..]
Hihihi tegen de baarmoeder aan![]()
![]()
En nu is het klaar oke?quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
nee jouw zielige iedere eigen verantwoordelijkheid vermijdende houding icm nietszeggende posts en een hoop anti vrouwen frustratie
/moeders heeft gesproken
Einde discussie![]()
Dit is ook een beetje mijn stijl ja, tenminste, 10 te hard waar je 130 mag meestal..quote:Op maandag 24 december 2012 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik rij standaard 20 km/h te hard, behalve op 130-snelwegenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kan dit geruzie niet per DM of zo?quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
nee jouw zielige iedere eigen verantwoordelijkheid vermijdende houding icm nietszeggende posts en een hoop anti vrouwen frustratie![]()
Lees ik er steeds overheen dan?quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Alles leuk en wel maar kan iemand mij uitleggen waarom Evie en Peu moeten flamen in een topic waar het heel gezellig was?
Sorry hoor, maar dat vind ik persoonlijk wel heel erg simpel!![]()
![]()
Triest.quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry hoor, maar dat vind ik persoonlijk wel heel erg simpel!![]()
Dit.quote:Op maandag 24 december 2012 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit is ook een beetje mijn stijl ja, tenminste, 10 te hard waar je 130 mag meestal..![]()
Bril in de auto laten liggen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Amsterdamquote:Op maandag 24 december 2012 20:50 schreef muhahaha het volgende:
10 te hard, ja ik werd lekker geflitst in Amsterdam. Kutstad zeg
![]()
![]()
Soms schieten dingen van een stalkerig zielig iedere verantwoordelijkheid vermijdende huiljochies me gewoon in het verkeerde keelgat. Vandaarquote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry hoor, maar dat vind ik persoonlijk wel heel erg simpel!
dus![]()
Ik ben ooit eens geflashed in Tsjechië. Die vrouw had best mooie kleine ferme borstjes.quote:Op maandag 24 december 2012 20:50 schreef muhahaha het volgende:
10 te hard, ja ik werd lekker geflitst in Amsterdam. Kutstad zeg
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Toch maar ophouden danquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zet je die op als je gaat neuken ja?![]()
![]()
![]()
Ik heb een dm box als het je boeit.quote:Op maandag 24 december 2012 20:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
ik heb een amd fx 8120 en amd radeon 6800 series
voor wie het niet boeit![]()
Ja want ik spuit heel wild om me heenquote:Op maandag 24 december 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zet je die op als je gaat neuken ja?.
![]()
Tegen de spettersquote:Op maandag 24 december 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 december 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij moet naar berlijnquote:Op maandag 24 december 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Woonde ik daar nog steeds maar
Magoed, ik woon nu ook wel prima op zich![]()
Je squirt?quote:Op maandag 24 december 2012 20:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja want ik spuit heel wild om me heen.
![]()
![]()
Met jou?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Beter dan wat ik heb. Ik heb nog steeds een Phenom II 955 BEquote:Op maandag 24 december 2012 20:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
ik heb een amd fx 8120 en amd radeon 6800 series
voor wie het niet boeit![]()
![]()
Pfffff costuumdrama's zijn saaaaaaaaahhhhhjjjjjjjProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef muhahaha het volgende:
En daarna pis ik het eraf nou goed. Hebben we die ook gehad he TIJN!
14 SHADES OF GREY
ACHTUNG CONTROLE ! !quote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik
Ik ga m'n vader straks maar eens bellen![]()
Nog even kakken?quote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef muhahaha het volgende:
En daarna pis ik het eraf nou goed. Hebben we die ook gehad he TIJN!![]()
Ja, zo een baby in je facequote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? .. en als je ze water geeft, gaat het dan groeien?![]()
![]()
Ja, want Berlijnquote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
jij wilde niet in duitsland wonen, dan ga k wel met koffie wonen daar![]()
Sowieso Duitsland!![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm goed plan wel, even die WOk van zaterdag eruit persen.![]()
![]()
Ik heb Hertog Jan!!![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik jupiler
14 SHADES OF GREY
Jij blijquote:
Ik probeer nuchter vanavond....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Succesquote:Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij blij
Ik probeer nuchter vanavond....
14 SHADES OF GREY
Whiskey is beterquote:14 SHADES OF GREY
Whiskey ............................................................>>..................................................wodkaquote:Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fout, wodka is geen whiskey!![]()
Wat dan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je daar wel een goeie reden voor, manneke?quote:Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij blij
Ik probeer nuchter vanavond....![]()
![]()
![]()
Fruit? *gaat mandarijntje pakken*quote:Op maandag 24 december 2012 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Ik pak zo een biertje
fruitbier![]()
Deze wodka <<<<<¤ whiskey!quote:Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whiskey ............................................................>>..................................................wodka![]()
![]()
Jouw probleem!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sourz?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb drank einde discussiequote:14 SHADES OF GREY
Heet zoiets als "verstandig" proberen te zijnquote:Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je daar wel een goeie reden voor, manneke?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb geprobeerd...en faalde hardquote:Op maandag 24 december 2012 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heet zoiets als "verstandig" proberen te zijn![]()
![]()
Dat bedoel ikquote:Neequote:Op maandag 24 december 2012 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Foto's van haar terwijl ze boven de emmer hangt?Dat jaquote:. Waarbij m'n arm klem zat onder de hoofdsteunen
![]()
![]()
Dat zag er wel grappig uit in de spiegelquote:Op maandag 24 december 2012 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
[..]
Nee
[..]
Dat ja. Waarbij m'n arm klem zat onder de hoofdsteunen
![]()
Hoe laat gaan die dj's dat huis uit? Nu toch?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke oke... ik ga al op zoek naar de Southern Comfort....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
9 uur gaat de deur van slot ja.quote:Op maandag 24 december 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zag er wel grappig uit in de spiegel![]()
Hoe laat gaan die dj's dat huis uit? Nu toch?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
gewoon geen kinderen. Problem solved!quote:Op maandag 24 december 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht jij dan, alimentatie alles![]()
![]()
Daar heb ik genoeg tijd voor als ik dood ben!quote:Op maandag 24 december 2012 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heet zoiets als "verstandig" proberen te zijnIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb het nu op staan, volgens mij klokslag 9 uurquote:Op maandag 24 december 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zag er wel grappig uit in de spiegel![]()
Hoe laat gaan die dj's dat huis uit? Nu toch?![]()
![]()
Ja lees eens mee ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
gewoon geen kinderen. Problem solved!![]()
![]()
Goeie instelling!quote:Op maandag 24 december 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik genoeg tijd voor als ik dood ben!![]()
![]()
Oh nog 12 minutenquote:Op maandag 24 december 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb het nu op staan, volgens mij klokslag 9 uur
[b]AirwiN schreef [/b]
Betaluh pannenkoekquote:Op maandag 24 december 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht jij dan, alimentatie alles![]()
![]()
Ik ook! Zolang Evie t nog niet allemaal opgedronken heeftquote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Nee hoor, de klok op de toren zegt 11 inmiddelsquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet je wat vertellenquote:Op maandag 24 december 2012 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook! Zolang Evie t nog niet allemaal opgedronken heeft
dus![]()
Wasn't me !!quote:Nee jij niet pannekoek!quote:Op maandag 24 december 2012 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik lees mee, jij begrijpt alleen niet!![]()
Zeg het maar: je hebt gelijk hups!quote:Op maandag 24 december 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
Oh toch wel 12 minuten. De stream loopt achter
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, mijn stream loopt achterquote:Op maandag 24 december 2012 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, de klok op de toren zegt 11 inmiddels![]()
![]()
Je hebt gelijkquote:Op maandag 24 december 2012 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg het maar: je hebt gelijk hups!![]()
![]()
Kijk de tijd van je postquote:Op maandag 24 december 2012 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouw klok faalt, het is 20:59.![]()
![]()
Jou stream faalt. Ze zeiden "nog 12 minuten".quote:Op maandag 24 december 2012 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouw klok faalt, het is 20:59.![]()
Dat heeft wat precies te maken met het feit dat het huis nog (op dat moment) 12 minuten dicht blijft?quote:Op maandag 24 december 2012 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouw klok faalt, het is 20:59.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel bluffen met dm maar niet sturenquote:Op maandag 24 december 2012 21:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet een tv hebben op de kamer![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
WIE ZAAD ZAAIT ZAL KINDEREN OOGSTEN!![]()
![]()
Jawel. Maar die is te klein om fatsoenlijk op te kijkenquote:Op maandag 24 december 2012 21:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet een tv hebben op de kamer![]()
![]()
Jouwquote:Op maandag 24 december 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jou stream faalt. Ze zeiden "nog 12 minuten".
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow is dat een oud grapje ;9quote:Op maandag 24 december 2012 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nu weer grappen maken over haar buik![]()
er liggen er nog 2 in de koelkastquote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik kijk/luister nietquote:Op maandag 24 december 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jou stream faalt. Ze zeiden "nog 12 minuten".![]()
Ben druk bezig op een ander forum dus krijg niet alles meeDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Toren Cquote:Op maandag 24 december 2012 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die jingle die Giel ermee gemaakt heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Niet SR luisteren/kijkenquote:Op maandag 24 december 2012 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kijk/luister niet![]()
Ben druk bezig op een ander forum dus krijg niet alles mee![]()
![]()
Vreemd gaanquote:Op maandag 24 december 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel bluffen met dm maar niet sturen![]()
![]()
Waarom heb je hem dan?quote:Op maandag 24 december 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel. Maar die is te klein om fatsoenlijk op te kijken![]()
![]()
Wat maak jij nou.. een ander forumquote:Op maandag 24 december 2012 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben druk bezig op een ander forum dus krijg niet alles mee![]()
CHEATER![]()
Ik dacht dat jouw klok op 20:48 stondquote:Op maandag 24 december 2012 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft wat precies te maken met het feit dat het huis nog (op dat moment) 12 minuten dicht blijft?
Wie?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doe dan ook niet zo bijdehandquote:Op maandag 24 december 2012 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben druk bezig op een ander forum dus krijg niet alles mee
[b]AirwiN schreef [/b]
Laat het denken maar aan de grote mensen overquote:Op maandag 24 december 2012 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw klok op 20:48 stond
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je nu eerst haar vriend opruimt is het geen vreemdgaan meer.quote:Op maandag 24 december 2012 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat niet weet ....
En ik ruim alles netjes weer op.
Problem solved, next![]()
Ja, wil ik wel wat vanquote:Op maandag 24 december 2012 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Ik ga straks denk ik wel een beetje huilen als ik dat eindbedrag zie staan![]()
![]()
![]()
Zal best, maar kom je via de brandtrap naar boven of wat...quote:Op maandag 24 december 2012 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat niet weet ....
En ik ruim alles netjes weer op.![]()
![]()
Gaat wel over de 10 miljoen heenquote:Op maandag 24 december 2012 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Ik ga straks denk ik wel een beetje huilen als ik dat eindbedrag zie staan![]()
![]()
hehequote:Op maandag 24 december 2012 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat het denken maar aan de grote mensen over
en dan zeg je wat over mij
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
I am a lover, not a fighterquote:Op maandag 24 december 2012 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je nu eerst haar vriend opruimt is het geen vreemdgaan meer.
Problem solved, next![]()
![]()
Volgend jaar ga ik verkleed als brievenbus naar het glazen huisquote:Op maandag 24 december 2012 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Ik ga straks denk ik wel een beetje huilen als ik dat eindbedrag zie staan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wel, I am BATMAN!!quote:Op maandag 24 december 2012 21:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zal best, maar kom je via de brandtrap naar boven of wat...![]()
Quoted voor volgend jaar !quote:Op maandag 24 december 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik verkleed als brievenbus naar het glazen huis
Ik ga ook mee he![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat maak jij nou.. een ander forum![]()
CHEATER
![]()
Van een MMO, hevige discussie omdat de server down is, huilies
Strak plan.quote:Op maandag 24 december 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik verkleed als brievenbus naar het glazen huis![]()
Er is nogal een verschil tussen jullie gebitch tegen KT en mijn haat/liefde verhouding met joof hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Leeuwarden was het he?
Lijkt me geen leuke stad, maar het is ook net te ver voor het goede.Rustig aan.![]()
Nogalquote:Op maandag 24 december 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen jullie gebitch tegen KT en mijn haat/liefde verhouding met joof he![]()
![]()
Butt out, Hups en ik hebben een euh.. Bijzondere verstandhoudingquote:
Ja dat dusquote:Op maandag 24 december 2012 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Butt out, Hups en ik hebben een euh.. Bijzondere verstandhouding
[b]AirwiN schreef [/b]
jaaaquote:Op maandag 24 december 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lekker man, die drukte! Alleen lastig bij te houden lol![]()
Het is wel heel ver ja.quote:Op maandag 24 december 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
Leeuwarden was het he?
Lijkt me geen leuke stad, maar het is ook net te ver voor het goede.
Ik roep nu wel stellig dat ik niet ga dan maar ik zie tegen die tijd welIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar van?quote:Ik ook!quote:Op maandag 24 december 2012 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Quoted voor volgend jaar !
Ik ga ook mee he![]()
En dan is het tijd voor het appeltjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ff tv kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |