Plaatje is weg weet alleen geen nieuwe fotoquote:Op maandag 24 december 2012 20:40 schreef supersof het volgende:
Doe snel nieuw plaatje!!!!! die man is eng.
een kerstplaatjequote:Op maandag 24 december 2012 20:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Plaatje is weg weet alleen geen nieuwe foto
O, ik dacht dat jij er geen foto meer in wou zetten, nu heb ik er een persoonlijk favoriet ingezetquote:Op maandag 24 december 2012 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zoek jij er maar eentje dan zet ik die wel in de OP
hahahahaa is ook goedquote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jij er geen foto meer in wou zetten, nu heb ik er een persoonlijk favoriet ingezet
Die is wel tof ja,maar supersof wou iets met kerst.quote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jij er geen foto meer in wou zetten, nu heb ik er een persoonlijk favoriet ingezet
quote:Op maandag 24 december 2012 20:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die is wel tof ja,maar supersof wou iets met kerst.
dat kind kijkt alsof hij doorheeft wat er gebeurdquote:
Ja ja per ongelukquote:Op maandag 24 december 2012 21:01 schreef supersof het volgende:
ah noo, niet weer. per ongeluk mensen vriendschapsverzoeken sturen op fb =.=
haha ja een meisje die ik niet eens kenquote:
Gewoon verwijderen als ze heeft geaccepteerdquote:Op maandag 24 december 2012 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja een meisje die ik niet eens ken
heb verzoek geannuleerd, ook al krijgt ze wel een mailtje, maar ach.quote:Op maandag 24 december 2012 21:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon verwijderen als ze heeft geaccepteerd
Oh ja dat kan je ook doen natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
heb verzoek geannuleerd, ook al krijgt ze wel een mailtje, maar ach.
....quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 21:44 schreef AppelCake het volgende:
IK BEN GEPAKT!!
Miley Cyrus-sekspop valt uit jas van winkeldief
hahahahahahquote:Op maandag 24 december 2012 21:44 schreef AppelCake het volgende:
IK BEN GEPAKT!!
Miley Cyrus-sekspop valt uit jas van winkeldief
Sprekend.quote:Op maandag 24 december 2012 21:47 schreef AppelCake het volgende:
Er staat wel een mooie foto van mij bij.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |