SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koffie, bah.quote:Op maandag 24 december 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg luie donder, zet eens koffie voor jezelf. en kom daarna terug.Stop er wat in dan ..quote:![]()
Ik ben sneller, 50 minquote:Op maandag 24 december 2012 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even zegt ze dan, ik zit 3 uur in de auto daarvoor
(heen en terug).
Rustig aan.![]()
Oh ok..quote:Op maandag 24 december 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling van mijn post.
Wat let je![]()
Waar woon je ook alweer?quote:Op maandag 24 december 2012 20:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Koffie, bah.
[..]
Stop er wat in dan ..![]()
![]()
Ik geef op.... ik woon toch het verst wegquote:Op maandag 24 december 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat erom wie het snelste is.![]()
![]()
Nee hoor, met seks is het fijn als het wat langer duurt.quote:Op maandag 24 december 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat erom wie het snelste is.quote:![]()
![]()
Voor mij niet, jij zit op 50min en foto op 2 uur.quote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geef op.... ik woon toch het verst wegRustig aan.![]()
Truequote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, met seks is het fijn als het wat langer duurt.
[..]!
![]()
Ik woon niet ver weg. Jij woont ver wegquote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bepaald zij wel.
[..]
Waarom zo ver![]()
![]()
Wij zitten volgens mij vrij dicht op elkaarquote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor mij niet, jij zit op 50min en foto op 2 uur.
O wacht, jij zou nog een keer hier langs komen jij luie donder!!1![]()
![]()
![]()
Wie wat waar? foto? van wat?quote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, met seks is het fijn als het wat langer duurt.
[..]![]()
![]()
Het snelste is om de tijd te nemen een vrouw te verwennen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, met seks is het fijn als het wat langer duurt.Rustig aan.![]()
Ik woon dichterbijquote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik woon niet ver weg. Jij woont ver weg.
![]()
Oh foto als in fototoestel als in userquote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor mij niet, jij zit op 50min en foto op 2 uur.
Oke
50 minuten? Echt?
raar![]()
Waarheen wedden we?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik kan ook wel een massage gebruiken hoor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Sommige vrouwen willen juist keiharde neuqseks en schnell ookquote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het snelste is om de tijd te nemen een vrouw te verwennen.![]()
![]()
Oh, ik had langer verwacht. 1,5 uurquote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik woon niet ver weg. Jij woont ver wegAlleen met OV veel langer
![]()
![]()
Gek hequote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh foto als in fototoestel als in user
Oke
50 minuten? Echt?
raar
Rustig aan.![]()
Veel sneller dan datquote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Anderhalf uurtje rijden. Red je nog wel vanavond.
![]()
Remmiequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja ik ook welquote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan ook wel een massage gebruiken hoor![]()
Verwarrende naam gekozen. Had ook gewoon voor Sam90 ofzo moeten gaanquote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh foto als in fototoestel als in user
Oke
50 minuten? Echt?
raar![]()
![]()
Beetje jammer dat ik mn massageolie ergens ben vergeten en diegene is niet van plan hem terug te gevenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar niet dat je binnen een minuut al komt, alleen als je ervoor betaald willen ze dat je zo snel mogelijk klaar bent.quote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen juist keiharde neuqseks en schnell ook![]()
Om de tijd te nemen om de vrouw keiharde schnelle neukseks te geven.quote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen juist keiharde neuqseks en schnell ookRustig aan.![]()
ik mis waar we heen gaan
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Pasgeleden nogquote:Op maandag 24 december 2012 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben/heb al jaren niet meer gemasseerd
[b]AirwiN schreef [/b]
We kunnen ook halverwege in een hotel afsprekenquote:Op maandag 24 december 2012 20:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohja, uurtje volgens google maps..
![]()
Owquote:Zal ik jou effe doen...quote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan ook wel een massage gebruiken hoor
Nee ik hoef er niets voor terug
quote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen juist keiharde neuqseks en schnell ookJa want dat zou betekenen dat a'dam en Haarlem evenver zouden zijn als Leidenquote:
Das toch RAAR ?![]()
Met een happy end?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Naar de klotequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 24 december 2012 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet dat je binnen een minuut al komt, alleen als je ervoor betaald willen ze dat je zo snel mogelijk klaar bent.Ah, okeequote:![]()
![]()
Dat kost geldquote:Op maandag 24 december 2012 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We kunnen ook halverwege in een hotel afspreken.
![]()
![]()
voor 1 massage heb ik wel olie voor jequote:Op maandag 24 december 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik mn massageolie ergens ben vergeten en diegene is niet van plan hem terug te geven
Beetje jammer dat ik het flesje niet goed dichtgedaan had en het is gaan lekkenquote:Op maandag 24 december 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik mn massageolie ergens ben vergeten en diegene is niet van plan hem terug te geven![]()
Ik wil jou dan ook wel even masseren hoorquote:Op maandag 24 december 2012 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ow
[..]
Zal ik jou effe doen...
Nee ik hoef er niets voor terug
[..]
[..]
Ja want dat zou betekenen dat a'dam en Haarlem evenver zouden zijn als Leiden
Das toch RAAR ?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij betaald tochquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh dat ligt eraan...
[..]
Helicopter jonguh.
![]()
![]()
Kleverige olie?quote:Op maandag 24 december 2012 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor 1 massage heb ik wel olie voor jeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben bang dat je mij pijn doetquote:Op maandag 24 december 2012 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil jou dan ook wel even masseren hoor![]()
nee, goede oliequote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
betaalt!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Masseren kan ik heus wel hoor!quote:Op maandag 24 december 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je mij pijn doetIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
geil!!quote:Op maandag 24 december 2012 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We kunnen ook halverwege in een hotel afspreken.
dus![]()
Niet fakenquote:door te plassen
14 SHADES OF GREY
begrijpelijkquote:Op maandag 24 december 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je mij pijn doet![]()
Doe eens lief!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sjonge wil je nou een massage of wa?quote:Op maandag 24 december 2012 20:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En de benzine dan? Krijg ik dat ook vergoed?![]()
Nee dat niet, of je moet voorrij kosten in rekening brengenquote:Op maandag 24 december 2012 20:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En de benzine dan? Krijg ik dat ook vergoed?14 SHADES OF GREY
Ik...heb geen zin in koffie. Ik ben dik tevreden nu. Misschien straks nog een stikkietje of zo. Dat, of ik bel m'n vader effe!quote:![]()
![]()
Heh?quote:Op maandag 24 december 2012 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sjonge wil je nou een massage of wa?![]()
![]()
Ze heeft liever een WhatsAppje dan een massage. Duidelijk tochquote:Op maandag 24 december 2012 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sjonge wil je nou een massage of wa?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 24 december 2012 20:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon typen omdat het kan. Zo snel mogelijk het topic vol krijgen!quote:Op maandag 24 december 2012 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Masseren kan ik heus wel hoor!oke
Deze man weet?quote:![]()
![]()
Heb je onder een steen geleefd? Dat schijnt hip te zijn op Fok!quote:Op maandag 24 december 2012 20:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij alleen als je die trui aan doet!
[..]
Ik wil het niet weten gast...14 SHADES OF GREY
Gij komt nie uit Brabant of wa?quote:Op maandag 24 december 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft liever een WhatsAppje dan een massage. Duidelijk toch. Ik had gehoopt je genoeg bijgebracht te hebben in de auto
.
![]()
Een vriend van mij kwam altijd bij mij massage halen, zn vriendin was daar niet echt blij mee!quote:Op maandag 24 december 2012 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
[..]oke
[..]
Deze man weet?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sjonge jonge, dat jij het niet weetquote:Op maandag 24 december 2012 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of wilde jij nou wat anders, ik raak de tel kwijt.
![]()
![]()
Jij, ik, wijquote:Op maandag 24 december 2012 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Snel doortypen dan. We zijn nu al op 1/3equote:Op maandag 24 december 2012 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee volgens mij ben ik nooit gemasseerd door huppelquote:Op maandag 24 december 2012 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
[..]oke
[..]
Deze man weet?![]()
Ja, zo'n steen heb ik ook geloof ikquote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je onder een steen geleefd? Dat schijnt hip te zijn op Fok!![]()
![]()
JIJ vind het hip, jij brengt het steeds naar voren. MOet ik even over je heen schijten, dat is voor mij wel een goede climax...quote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je onder een steen geleefd? Dat schijnt hip te zijn op Fok!![]()
ik ookquote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb liever een massage dan een WA
Ik weet nu alleen het verschil tussen station en stationquote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gij komt nie uit Brabant of wa?. Ik had gehoopt je genoeg bijgebracht te hebben in de auto
.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
JIJ vind het hip, jij brengt het steeds naar voren. MOet ik even over je heen schijten, dat is voor mij wel een goede climax...![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom er al aan. Hij weet het niet meer![]()
![]()
Oke gast jij wint, ik heb teveel aanmeldingenquote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sjonge jonge, dat jij het niet weet.
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu alleen het verschil tussen station en station![]()
![]()
![]()
![]()
Oowooowoowowowoowowoooowquote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu alleen het verschil tussen station en station![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gemis in je leven!quote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee volgens mij ben ik nooit gemasseerd door huppelIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Voor wat???quote:Op maandag 24 december 2012 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke gast jij wint, ik heb teveel aanmeldingen.
![]()
![]()
Alleen als je mij daarna schoon likt en mij er voor betaaltquote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
JIJ vind het hip, jij brengt het steeds naar voren. MOet ik even over je heen schijten, dat is voor mij wel een goede climax...14 SHADES OF GREY
Het is ook nooit goed hequote:Op maandag 24 december 2012 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Voor massages en seksquote:.
Ik pis het er wel vanaf, dat vind je wel geil heb ik gehoord.quote:Op maandag 24 december 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen als je mij daarna schoon likt en mij er voor betaalt![]()
omgquote:Op maandag 24 december 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Ik steek nog liever een vork in mn oog alvorens ik een bak met cobra's instap!quote:Op maandag 24 december 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen als je mij daarna schoon likt en mij er voor betaaltIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had me er nog zo op verheugdquote:Op maandag 24 december 2012 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Begrijpelijkquote:Op maandag 24 december 2012 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, mijn leven heeft geen enkele zin meer
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt? Dus je wil liever dat ik langs kom dan Vinniiee?quote:Op maandag 24 december 2012 20:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik had me er nog zo op verheugd![]()
![]()
hebben we een deal?quote:Op maandag 24 december 2012 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik steek nog liever een vork in mn oog alvorens ik een bak met cobra's instap!
Dan zit er nog maar één ding op he..quote:Op maandag 24 december 2012 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, mijn leven heeft geen enkele zin meer
Hand in hand..![]()
En het erge is dat je volgens mij nog serieus bent ookquote:Op maandag 24 december 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, niet bij mijquote:Op maandag 24 december 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Massage? Waar kan ik me aanmelden?. Ik ben volgeboekt.
![]()
Ja eng hequote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het erge is dat je volgens mij nog serieus bent ook
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik een massage van een man wilquote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, niet bij mij. Ik ben volgeboekt.
![]()
![]()
Wilde, je hebt me al afgewezen. Helaasquote:Op maandag 24 december 2012 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt? Dus je wil liever dat ik langs kom dan Vinniiee?![]()
![]()
olie voor een massagequote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Kom maar halen!!quote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik een massage van een man wil
Neem wel ff olie mee
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer, je weet niet wat je mistquote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wilde, je hebt me al afgewezen. Helaas.
![]()
Als we kampioen worden ga ik zo blij zijn he.quote:Op maandag 24 december 2012 20:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan zit er nog maar één ding op he..
Hand in hand..
Ik denk dat er dan best wel wat traantjes van geluk gaan vloeien![]()
waarom wel?quote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ReuPac, waarom heb jij eigenlijk geen ui?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Booh, helemaal vol. Nu de hond uitlaten en dan cadeautjes
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heeft m'n ex gejat, verdommequote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar halen!!
Neem wel ff olie mee![]()
![]()
Jij mij ook niet.quote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan heb je me nog geen eens ontmoet![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, niet bij mij. Ik ben volgeboekt.
![]()
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik een massage van een man wil![]()
![]()
Worden jullie toch nooit. NEVAH!!!quote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als we kampioen worden ga ik zo blij zijn he.
Ik denk dat er dan best wel wat traantjes van geluk gaan vloeien![]()
![]()
Eerste kampioenschap in je leven? Of heb je er nog 1 bewust meegemaakt? Jij broekie!quote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als we kampioen worden ga ik zo blij zijn he.
Ik denk dat er dan best wel wat traantjes van geluk gaan vloeienIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat klopt. Dat weet ik niet. Tenzij...we het al eens eerder hebben gedaan natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer, je weet niet wat je mist.
![]()
![]()
Takkewijfquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat het nogal n00b staat met die standaard uiquote:
Das voor als je totaal geen inspiratie hebt en creativiteit je totaal ontbreekt![]()
![]()
Je bent bang voor mannen die je aanrakenquote:Op maandag 24 december 2012 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil alleen massages van vrouwen ontvangen, en ook geven![]()
![]()
![]()
Lijkt me niet, dat vergeet ik niet zo snelquote:Op maandag 24 december 2012 20:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat weet ik niet. Tenzij...we het al eens eerder hebben gedaan natuurlijk.
Ik wel hoorquote:Op maandag 24 december 2012 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo mensenschuw als de meeste hier hoor![]()
![]()
Nee, 99 was voor ons de laatste keer.quote:Op maandag 24 december 2012 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste kampioenschap in je leven? Of heb je er nog 1 bewust meegemaakt? Jij broekie!
En natuurlijk de uefa cup in 2002![]()
Ik zou Vinnie wel willen rakenquote:Op maandag 24 december 2012 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent bang voor mannen die je aanraken![]()
![]()
![]()
Eigenljik zit je precies in de goede klasse als je steeds 4e wordt ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste kampioenschap in je leven? Of heb je er nog 1 bewust meegemaakt? Jij broekie!
Rustig aan.![]()
Nee hoor, maar waarom zou ik voor een man kiezen als ik ook een vrouw kan kiezen?quote:Op maandag 24 december 2012 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent bang voor mannen die je aanraken![]()
![]()
![]()
He, die dateert nog van de vorige eeuw jaquote:Op maandag 24 december 2012 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste kampioenschap in je leven? Of heb je er nog 1 bewust meegemaakt? Jij broekie!![]()
Ik ga ook huilen dan![]()
![]()
ach, ik heb het niet nodig. Loop hier al lang genoeg rondquote:Op maandag 24 december 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat het nogal n00b staat met die standaard ui
Das voor als je totaal geen inspiratie hebt en creativiteit je totaal ontbreekt
Maar het is zo zo verwarrend!quote:Op maandag 24 december 2012 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, ik heb het niet nodig. Loop hier al lang genoeg rond![]()
![]()
Grote sterke mannenhandenquote:Op maandag 24 december 2012 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Homofoob he, ik heb zachte grote handen.
quote:Op maandag 24 december 2012 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dat vergeet ik niet zo snel.
[..]
Ik wel hoorMaar dat hoeft toch niet.
Ik weet niet hoor, maar tot nu toe zijn er meer mannen die zich aanbieden dan vrouwenquote:Op maandag 24 december 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, maar waarom zou ik voor een man kiezen als ik ook een vrouw kan kiezen?![]()
![]()
Omdat de man het misschien beter kan dan de betreffende vrouw?quote:Op maandag 24 december 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, maar waarom zou ik voor een man kiezen als ik ook een vrouw kan kiezen?![]()
![]()
Heb je wat te kiezen dan?quote:Op maandag 24 december 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
Mannen die zich aanbieden en vrouwen die zoekenquote:Op maandag 24 december 2012 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grote sterke mannenhanden
[..]Maar dat hoeft toch niet.
[..]
Ik weet niet hoor, maar tot nu toe zijn er meer mannen die zich aanbieden dan vrouwen.
![]()
dat is jouw probleemquote:Op maandag 24 december 2012 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het is zo zo verwarrend!"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik heb me toch aangeboden!quote:Op maandag 24 december 2012 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je wat te kiezen dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Whut waar?quote:Op maandag 24 december 2012 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mannen die zich aanbieden en vrouwen die zoeken.
Rustig aan.![]()
Ik bied me aan. Wat wil je?quote:Op maandag 24 december 2012 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niemand die zich naar mij aanbiedt![]()
![]()
Je weet dat niet iedereen 25 ppp heeft?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Meer mannen dan vrouwen ja, preciesquote:Op maandag 24 december 2012 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grote sterke mannenhanden
[..]Maar dat hoeft toch niet.
[..]
Ik weet niet hoor, maar tot nu toe zijn er meer mannen die zich aanbieden dan vrouwen.
Maar dat weet je vooraf niet :pquote:Op maandag 24 december 2012 20:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat de man het misschien beter kan dan de betreffende vrouw?Muhahaha of huppel.quote:Op maandag 24 december 2012 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je wat te kiezen dan?![]()
Wie niks geeft zal niks ontvangen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niemand die zich naar mij aanbiedt![]()
En nu gaat het gewoon weer gebeuren.quote:Op maandag 24 december 2012 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
He, die dateert nog van de vorige eeuw ja![]()
Ik ga ook huilen dan
Gaat helemaal goedkomen![]()
Een massage bittequote:Op maandag 24 december 2012 20:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik bied me aan. Wat wil je?![]()
![]()
Nee, ne ik doe het nietquote:Op maandag 24 december 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan sowieso niks met mijn rechterarm voor lange duur![]()
![]()
Ik heb er 36 per pagina.quote:Op maandag 24 december 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat niet iedereen 25 ppp heeft?Rustig aan.![]()
Makkelijke keuze dusquote:Op maandag 24 december 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer mannen dan vrouwen ja, precies.
[..]
Maar dat weet je vooraf niet :p
[..]
Muhahaha of huppel.
[b]AirwiN schreef [/b]
ppp?quote:Op maandag 24 december 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat niet iedereen 25 ppp heeft?![]()
![]()
Ik kan best wel masserenquote:Op maandag 24 december 2012 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie niks geeft zal niks ontvangen.![]()
![]()
posts per paginaquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Muahaha ga jij ff vin masserenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
neuhquote:Op maandag 24 december 2012 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk nou soms ook even aan je medemens wil je?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Wie niet gegeven wordt zal niet ontvangen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie niks geeft zal niks ontvangen.Rustig aan.![]()
Hij is homofoobquote:Op maandag 24 december 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Muahaha ga jij ff vin masseren![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 24 december 2012 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niemand die zich naar mij aanbiedt
Omdat je dichtbij woont
Maar nogmaals ik kan niet veel.![]()
Met precies bedoelde ik jou natuurlijk, niet muhahahaquote:Op maandag 24 december 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Muahaha ga jij ff vin masseren![]()
![]()
Dat wordt soms naar met scrollen enoz.quote:Op maandag 24 december 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb alles gewoon op 1 paginaRustig aan.![]()
Ja, maar als ik f5 doe dan worden het pagina'squote:Op maandag 24 december 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb alles gewoon op 1 pagina![]()
![]()
Leg jij eens aan ons uit waarom je NIET bij engel bent blijven slapen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je kunt toch op hem gaan staanquote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Omdat je dichtbij woont
Maar nogmaals ik kan niet veel..
![]()
Kom danquote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met precies bedoelde ik jou natuurlijk, niet muhahaha
[b]AirwiN schreef [/b]
Is niet erg, het is de gedachte die teltquote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Omdat je dichtbij woont
Maar nogmaals ik kan niet veel.![]()
![]()
Neenquote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg jij eens aan ons uit waarom je NIET bij engel bent blijven slapen?![]()
![]()
Net een politicusquote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef Evie het volgende:
[..]
je bent dus een ster in met zo veel mogelijk woorden geen zak te zeggen?!![]()
Autoupdate ftw!quote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik f5 doe dan worden het pagina's![]()
![]()
waarom f5en als je pagina automagisch refreshedquote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik f5 doe dan worden het pagina's![]()
Liever geen zak dan een hoop gezeik.quote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef Evie het volgende:
[..]
je bent dus een ster in met zo veel mogelijk woorden geen zak te zeggen?!
Rustig aan.![]()
Jawel!!quote:
Wij hebben overleg gehad en jullie zijn een leuk koppel.
Make it happen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, daarvoor moet hij het woordje zak typenquote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef Evie het volgende:
[..]
je bent dus een ster in met zo veel mogelijk woorden geen zak te zeggen?!.
Zullen we dat maar niet doenquote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt toch op hem gaan staan.
![]()
![]()
Dat is correct alsmede juist!quote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iets meer als een uurtje rijden volgens mij?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat?quote:Op maandag 24 december 2012 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!!
Make it happen!![]()
![]()
quote:Nou datquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie wat waar?!?!?quote:Op maandag 24 december 2012 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom zijn jullie nog geen setje?![]()
![]()
Oh, goed ideequote:Op maandag 24 december 2012 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!!
Make it happen!. Ik ben van de markt dus dat kan mooi
.
Ik heb wel zwitsalquote:Op maandag 24 december 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi! Maar nu heb ik netzoals jij nog steeds geen massage olie
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeikwijf,quote:Op maandag 24 december 2012 20:36 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah die pretenderen nog wel eens iets te zeggen
Rustig aan.![]()
Tot zo dusquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jullie hadden wel eng gezellig samen op de achterbank en onder de paraplu!quote:Op maandag 24 december 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
Als ik galant ben wil dat niet zeggen dat ik meteen meer wil.
Godsakke hahaha.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
okequote:Op maandag 24 december 2012 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee. Gewoon vol blijven spammen!![]()
Maar, maar....quote:Op maandag 24 december 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
Als ik galant ben wil dat niet zeggen dat ik meteen meer wil.
Godsakke hahaha.![]()
![]()
daar ben je vreemd genoeg ook een ster in.. veel zeiken om niks, naast niks zeggen met te veel woorden idd.quote:Op maandag 24 december 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Liever geen zak dan een hoop gezeik.dus![]()
Ja, niks meer dan datquote:Op maandag 24 december 2012 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hadden wel eng gezellig samen op de achterbank en onder de paraplu!.
![]()
Ghehequote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo jammer ditquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik lees altijd 1 woord en de rest van de zinnen verzin ik dan zelf.quote:Op maandag 24 december 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ooit in de bieb gewerkt en heb daar leren snellezen. Handig soms![]()
Waarom?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
mag ik, mag ik, pleeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaassssssssssssseeeeeeeeeeeeee??????????????????????quote:Op maandag 24 december 2012 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
daar ben je vreemd genoeg ook een ster in.. veel zeiken om niks, naast niks zeggen met te veel woorden idd."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op maandag 24 december 2012 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lees altijd 1 woord en de rest van de zinnen verzin ik dan zelf.![]()
![]()
Dat verklaart echt zoveelquote:Op maandag 24 december 2012 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lees altijd 1 woord en de rest van de zinnen verzin ik dan zelf.
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke sneeuw?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeg anders gewoon niks ofzo?quote:Op maandag 24 december 2012 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
daar ben je vreemd genoeg ook een ster in.. veel zeiken om niks, naast niks zeggen met te veel woorden idd.Rustig aan.![]()
KAP ER NOU EENS MEEquote:Op maandag 24 december 2012 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet jij maar een setje worden met Muhahaha![]()
IK wil geen setje![]()
![]()
Ik moet helemaal niks!quote:Op maandag 24 december 2012 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet jij maar een setje worden met MuhahahaIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zie het woord sneeuw en dan gaat alles op zwart bij mijquote:Op maandag 24 december 2012 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees eerst eens voordat je reageert![]()
![]()
Dan rijd geen enkele verstandige motorrijder. Sowieso is pekel funestquote:Op maandag 24 december 2012 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Sneeuw, gladheid en pekel. Dan rijd ik niet.
![]()
Jij op motor = minder stoerquote:Op maandag 24 december 2012 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Sneeuw, gladheid en pekel. Dan rijd ik niet![]()
![]()
Ik rijd niet met sneeuw.quote:Op maandag 24 december 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie het woord sneeuw en dan gaat alles op zwart bij mij![]()
En dan besef je je dat IK zoiets echt NOOIT zou zeggenquote:Op maandag 24 december 2012 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier lees ik dus
Dat verklaart waarom Royco1 zo'n goddelijk lichaam heeft
[b]AirwiN schreef [/b]
hey, vertel nog eens over wat een koning je bent in het versieren van vrouwenquote:
Ik ben bang dat mensen dat bij jou gehuil om niks wat vaker denken. Wat ik zeg is gewoon puur en alleen de waarheidquote:Hoop dat je er van leert.
dus![]()
Maak je nie zo druk johquote:Op maandag 24 december 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
KAP ER NOU EENS MEE![]()
IK wil geen setje![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
KAP ER NOU EENS MEE![]()
IK wil geen setjeOntkenning, 1e fasequote:![]()
![]()
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 24 december 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan rijd geen enkele verstandige motorrijder. Sowieso is pekel funest.
Want?quote:Op maandag 24 december 2012 20:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij op motor = minder stoer![]()
![]()
Ik hoor het al, een carriere bij all you need is love zit er voor mij niet inquote:Op maandag 24 december 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
KAP ER NOU EENS MEE![]()
IK wil geen setje![]()
Wehehe sowieso nietquote:Op maandag 24 december 2012 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, een carriere bij all you need is love zit er voor mij niet in.
![]()
Doe nou effe gewoon gezellig Evie of anders per DM of zoquote:Op maandag 24 december 2012 20:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mensen dat bij jou gehuil om niks wat vaker denken. Wat ik zeg is gewoon puur en alleen de waarheidHoop dat je er van leert.
![]()
![]()
Triest gevalletje, 2e keer dat je triest zit te doen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey, vertel nog eens over wat een koning je bent in het versieren van vrouwenRustig aan.![]()
Je kansen op beroemd worden slinken met de minuut hequote:Op maandag 24 december 2012 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, een carriere bij all you need is love zit er voor mij niet in
[b]AirwiN schreef [/b]
In mijn beleving welquote:Op maandag 24 december 2012 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan besef je je dat IK zoiets echt NOOIT zou zeggen![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 20:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mensen dat bij jou gehuil om niks wat vaker denken. Wat ik zeg is gewoon puur en alleen de waarheidHoop dat je er van leert.
![]()
Rustig aan.![]()
Wat een slecht advies!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Das standaard bij peuquote:Op maandag 24 december 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Triest gevalletje, 2e keer dat je triest zit te doen.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Jij fantaseert over een lieve hups?quote:
Hoe is die?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik niet, zou het niet durvenquote:Op maandag 24 december 2012 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga zelf eens rijden in de sneeuw.
![]()
![]()
Ik heb nog 1 troefkaartquote:Op maandag 24 december 2012 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kansen op beroemd worden slinken met de minuut he![]()
Ik haat sneeuwquote:Op maandag 24 december 2012 20:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik niet, zou het niet durven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |