SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koffie, bah.quote:Op maandag 24 december 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg luie donder, zet eens koffie voor jezelf. en kom daarna terug.Stop er wat in dan ..quote:![]()
Ik ben sneller, 50 minquote:Op maandag 24 december 2012 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even zegt ze dan, ik zit 3 uur in de auto daarvoor
(heen en terug).
Rustig aan.![]()
Oh ok..quote:Op maandag 24 december 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling van mijn post.
Wat let je![]()
Waar woon je ook alweer?quote:Op maandag 24 december 2012 20:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Koffie, bah.
[..]
Stop er wat in dan ..![]()
![]()
Ik geef op.... ik woon toch het verst wegquote:Op maandag 24 december 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat erom wie het snelste is.![]()
![]()
Nee hoor, met seks is het fijn als het wat langer duurt.quote:Op maandag 24 december 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat erom wie het snelste is.quote:![]()
![]()
Voor mij niet, jij zit op 50min en foto op 2 uur.quote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geef op.... ik woon toch het verst wegRustig aan.![]()
Truequote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, met seks is het fijn als het wat langer duurt.
[..]!
![]()
Ik woon niet ver weg. Jij woont ver wegquote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bepaald zij wel.
[..]
Waarom zo ver![]()
![]()
Wij zitten volgens mij vrij dicht op elkaarquote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor mij niet, jij zit op 50min en foto op 2 uur.
O wacht, jij zou nog een keer hier langs komen jij luie donder!!1![]()
![]()
![]()
Wie wat waar? foto? van wat?quote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, met seks is het fijn als het wat langer duurt.
[..]![]()
![]()
Het snelste is om de tijd te nemen een vrouw te verwennen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, met seks is het fijn als het wat langer duurt.Rustig aan.![]()
Ik woon dichterbijquote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik woon niet ver weg. Jij woont ver weg.
![]()
Oh foto als in fototoestel als in userquote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor mij niet, jij zit op 50min en foto op 2 uur.
Oke
50 minuten? Echt?
raar![]()
Waarheen wedden we?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik kan ook wel een massage gebruiken hoor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Sommige vrouwen willen juist keiharde neuqseks en schnell ookquote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het snelste is om de tijd te nemen een vrouw te verwennen.![]()
![]()
Oh, ik had langer verwacht. 1,5 uurquote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik woon niet ver weg. Jij woont ver wegAlleen met OV veel langer
![]()
![]()
Gek hequote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh foto als in fototoestel als in user
Oke
50 minuten? Echt?
raar
Rustig aan.![]()
Veel sneller dan datquote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Anderhalf uurtje rijden. Red je nog wel vanavond.
![]()
Remmiequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja ik ook welquote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan ook wel een massage gebruiken hoor![]()
Verwarrende naam gekozen. Had ook gewoon voor Sam90 ofzo moeten gaanquote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh foto als in fototoestel als in user
Oke
50 minuten? Echt?
raar![]()
![]()
Beetje jammer dat ik mn massageolie ergens ben vergeten en diegene is niet van plan hem terug te gevenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |