Snap je de quote niet?quote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maak je nou geen illusies, dit doen bedrijven echt niet omdat ze maatschappelijk betrokken zijn hoor.
En dit is echt de waarheid ? of heeft een stagiair dat getikt ?quote:Op maandag 24 december 2012 21:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Yep: http://www.rodekruis.nl/c(...)serious_request.aspx
Oh hij was sarcastisch bedoelt schijnbaar.quote:
Tuurlijk niet. Enkel omdat ze maatschappelijk betrokken willen overkomen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maak je nou geen illusies, dit doen bedrijven echt niet omdat ze maatschappelijk betrokken zijn hoor.
Ga d'r heen om het te controlerenquote:Op maandag 24 december 2012 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dit is echt de waarheid ? of heeft een stagiair dat getikt ?
Klopt, maar daarom mag je toch nog steeds je ergeren aan wat simpele plaatjesdraaiers ?quote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef maartend het volgende:
Weet je, net als in mijn werk heb ik ook bij deze actie de raa ;
Het maakt me niet uit hoe of wat je doet, als het maar werkt.
Natuurlijk mag dat. Maar om ze dood te wensen, kanker te wensen en meer van dat spul.quote:Op maandag 24 december 2012 21:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom mag je toch nog steeds je ergeren aan wat simpele plaatjesdraaiers ?
Zal de mensen in Afrika hun reet roesten verder waar het geld vandaan komt.
Nee ik wil Giel feliciteren met zijn geweldige werk voor alle babies in Afrika of waar dan ook die geen leven hebben als ze het overleven . Goed gedaan Giel! en nu lekker genieten van je jacuzzi en je chickiequote:Op maandag 24 december 2012 21:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Ga d'r heen om het te controleren.
Daar zijn we het over eens.quote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef maartend het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Maar om ze dood te wensen, kanker te wensen en meer van dat spul.
Niet mee eens? Geen probleem. Maar nogmaal, respecteer de mensen wel.
Ga naar hem toe om hem persoonlijk te feliciteren. En zeg gelijk ff wat jij doet aan leed in de wereldquote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee ik wil Giel feliciteren met zijn geweldige werk voor alle babies in Afrika of waar dan ook die geen leven hebben als ze het overleven . Goed gedaan Giel! en nu lekker genieten van je jacuzzi en je chickie
Van mij mag hij. Ik heb het niet gedaan wat zij hebben gedaan.quote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee ik wil Giel feliciteren met zijn geweldige werk voor alle babies in Afrika of waar dan ook die geen leven hebben als ze het overleven . Goed gedaan Giel! en nu lekker genieten van je jacuzzi en je chickie
Zal ik doen. mooi bosje bloemen mee enzo . Zal gelijk 100000000 miljoen meebrengen die hij verder in het zwarte gat kan doen . Zal die wel waarderenquote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Ga naar hem toe om hem persoonlijk te feliciteren. En zeg gelijk ff wat jij doet aan leed in de wereld.
TrollenFTW was het toch? Je doet je naam eer aan.quote:Op maandag 24 december 2012 21:52 schreef TrollenFTW het volgende:
Dit is toch waar heel Serious Request omdraait? Er voor zorgen dat wij ons schuldig voelen zodat wij geld doneren, waardoor zij zich vanavond weer lekker op zichzelf kunnen aftrekken.
Net zoveel als Giel Beelen zelf? Geen ruk dus?quote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Ga naar hem toe om hem persoonlijk te feliciteren. En zeg gelijk ff wat jij doet aan leed in de wereld.
Nogmaals, het maakt niet uit hoe het werkt, zolang het maar werkt.quote:Op maandag 24 december 2012 21:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Net zoveel als Giel Beelen zelf? Geen ruk dus?
Al dat verheven gedoe van de mensen rond SR.
Naïeve rooie rakkerquote:Op maandag 24 december 2012 21:53 schreef maartend het volgende:
[..]
TrollenFTW was het toch? Je doet je naam eer aan.
Ben ik niet mee eens. Ik vind de geloofwaardigheid en integriteit ook zeer belangrijk.quote:Op maandag 24 december 2012 21:54 schreef maartend het volgende:
[..]
Nogmaals, het maakt niet uit hoe het werkt, zolang het maar werkt.
Voor geen ene meter. geloofwaardigheid en integriteit zijn enkel voor diegenen die zich dat kunnen veroorloven.Dit gaat over zo veel mogelijk geld binnen halen. Als ze een miljoen meer binnen trekken door in hun blote reet een varken te kussen, dan moeten ze dat vooral doen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Ik vind de geloofwaardigheid en integriteit ook zeer belangrijk.
Dat is hun vaste salaris omdat ze Dj zijn. Dat zit niets van serious request bij.quote:Op maandag 24 december 2012 21:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee, behalve een jaarsalaris van 800.000 euro ofzo...
En zal ook nix van bijkomen. Want ze lopen echt het risico niet dat dit ooit bekend zou worden.quote:Op maandag 24 december 2012 22:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is hun vaste salaris omdat ze Dj zijn. Dat zit niets van serious request bij.
Inderdaad, dus ze verdienen niets aan serious request.quote:Op maandag 24 december 2012 22:04 schreef maartend het volgende:
[..]
En zal ook nix van bijkomen. Want ze lopen echt het risico niet dat dit ooit bekend zou worden.
Ze zullen heus wel een weekje net iets meer verdienen hoor, omdat ze van die "ontberingen" moeten doorstaan. Aangezien ze een weekje proteïneshakes zitten te tanken waar zelfs een bodybuilder met boulimia nog vol van zou zitten.quote:Op maandag 24 december 2012 22:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is hun vaste salaris omdat ze Dj zijn. Dat zit niets van serious request bij.
Wat is nu je punt?quote:Op maandag 24 december 2012 22:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze zullen heus wel een weekje net iets meer verdienen hoor, omdat ze van die "ontberingen" moeten doorstaan. Aangezien ze een weekje proteïneshakes zitten te tanken waar zelfs een bodybuilder met boulimia nog vol van zou zitten.
Bewijs? salarisstrook? Bandopnames? Zolang je zo iets niet hebt, zit je te kletsen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze zullen heus wel een weekje net iets meer verdienen hoor, omdat ze van die "ontberingen" moeten doorstaan.
Dat ze als barmhartige helden worden gezien terwijl ze dit niet zijn, zelfs niet een beetje.quote:
Er zijn maar weinig mensen die ze wel als barmhartige helden zien, hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat ze als barmhartige helden worden gezien terwijl ze dit niet zijn, zelfs niet een beetje.
get, wat saai.quote:Op maandag 24 december 2012 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat ze als barmhartige helden worden gezien terwijl ze dit niet zijn, zelfs niet een beetje.
Daar gaat het allang niet meer om.quote:Op maandag 24 december 2012 22:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die ze wel als barmhartige helden zien, hoor.
Dat is dan ook compleet irrelevant, het gaat om het goede doel.
Net zo'n feit als dat van al het opgehaalde geld drie kwart eerst aan de kosten van deze hele onderneming moeten worden besteed, en aan de strijkstok blijft hangen bij de diverse NGO's en commerciële partijen, en dat er maar een héél klein deel terecht komt bij de lokale bevolking in Afrika, die daarvoor als dank klein worden gehouden.quote:Op maandag 24 december 2012 22:07 schreef maartend het volgende:
[..]
Bewijs? salarisstrook? Bandopnames? Zolang je zo iets niet hebt, zit je te kletsen.
Onschuldig tot anderzins bewezen.
Nee hoor, hooguit als de verpersonelijking van een gemeenschappelijk gevoel deze dagen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zit een hele hype omheen, natuurlijk.quote:Op maandag 24 december 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat het allang niet meer om.
En dat is dus niet het geval.quote:Op maandag 24 december 2012 22:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zit een hele hype omheen, natuurlijk.
Maar zolang het overgrote deel van het geld, naar het goede doel gaat, zie ik het probleem niet.
Het wordt nu echt saai.quote:Op maandag 24 december 2012 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Net zo'n feit als dat van al het opgehaalde geld drie kwart eerst aan de kosten van deze hele onderneming moeten worden besteed, en aan de strijkstok blijft hangen bij de diverse NGO's en commerciële partijen, en dat er maar een héél klein deel terecht komt bij de lokale bevolking in Afrika, die daarvoor als dank klein worden gehouden.
Bewijs, salarisstrook of bandopnames dat ze als barmhartige helden worden gezien?quote:Op maandag 24 december 2012 22:08 schreef maartend het volgende:
[..]
get, wat saai.
Bewijs? salarisstrook? Bandopnames? Zolang je zo iets niet hebt, zit je te kletsen.
Want?quote:Op maandag 24 december 2012 22:11 schreef VeX- het volgende:
Hoeveel staat onze Giel af van zijn tonnen aan salaris die hij jaarlijks van de belastingbetaler krijgt?
Want wat?quote:Op maandag 24 december 2012 22:11 schreef maartend het volgende:
[..]
Want?
Oja, linkje ; http://nl.wikipedia.org/wiki/Jo%C3%A3o_Varela
Dat is algemeen bekend. Doe niet zo naief ajb.quote:Op maandag 24 december 2012 22:10 schreef maartend het volgende:
[..]
Het wordt nu echt saai.
Oja, kijk ook naar Avatar. Leer je van dat er buiten de aarde om een wereld bestaat waar blauwe wezens wonen en die wij aardlingen proberen te onderdrukken.quote:Op maandag 24 december 2012 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend. Doe niet zo naief ajb.
Kijk anders eens de documentaire Enjoy Poverty.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:13 schreef maartend het volgende:
[..]
Oja, kijk ook naar Avatar. Leer je van dat er buiten de aarde om een wereld bestaat waar blauwe wezens wonen en die wij aardlingen proberen te onderdrukken.
Doe niet zo debiel. Enjoy poverty is een documentaire gemaakt door iemand die naar Afrika is geweest om te zien wat er met ontwikkelingsgeld gebeurd.quote:Op maandag 24 december 2012 22:13 schreef maartend het volgende:
[..]
Oja, kijk ook naar Avatar. Leer je van dat er buiten de aarde om een wereld bestaat waar blauwe wezens wonen en die wij aardlingen proberen te onderdrukken.
Bij Avatar zijn het de Marines. Dus dat is ook waar.quote:Op maandag 24 december 2012 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Doe niet zo debiel. Enjoy poverty is een documentaire gemaakt door iemand die naar Afrika is geweest om te zien wat er met ontwikkelingsgeld gebeurd.
Verder is het een kwestie van common sense. Het is niet zo moeilijk hoor.
Leuk voor je, wat is je punt?quote:Op maandag 24 december 2012 22:15 schreef maartend het volgende:
[..]
Bij Avatar zijn het de Marines. Dus dat is ook waar.
En? Dan gaan er nog miljoenen naar toe. Je moet dan zorgen dat die NGO's beter gaan werken, niet kind met badwater wegflikkeren.quote:Op maandag 24 december 2012 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bovendien is het een kwestie van gezond verstand, en is het algemeen bekend dat er miljoenen aan de strijkstok blijven hangen bij de NGO's.
Maar het is dan ook geen ongefundeerd geroep.quote:Op maandag 24 december 2012 22:15 schreef maartend het volgende:
En ik geloof nix, maar dan ok nix klakkeloos, maar dat ongefundamenteerde geroep van mensen heb ik ook een hekel aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |