Het scheelt nogal veel met mijn andere foto, dus eigenlijk nietquote:Op donderdag 27 december 2012 09:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Die gespeelde trots is een soort van sarcasme toch?
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:20 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Laat die haters maar lullen. You go girl.
Mijn kerst was ook top! En moet nog bij komen! Mijn foto's zijn uhm wat minder geschikt voor op paiqquote:Op donderdag 27 december 2012 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boh! Dat waren heerlijke kerstdagenOndanks de kerstkilootjes heb ik wel een paar toffe foto's die zo op Paiq kunnen weten te scoren
![]()
Hahaha, klinkt weer goedquote:Op donderdag 27 december 2012 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn kerst was ook top! En moet nog bij komen! Mijn foto's zijn uhm wat minder geschikt voor op paiq
Iets met een volledig opgetogen kerstboom inclusief lampjes, ballen en piek over straat lopen
Dat heeft er vast ook gek uitgezien!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn kerst was ook top! En moet nog bij komen! Mijn foto's zijn uhm wat minder geschikt voor op paiq
Iets met een volledig opgetogen kerstboom inclusief lampjes, ballen en piek over straat lopen
Zo, zeg dat wel! Nog 12 uur werken tot het weekend is. Kan niet wachten!!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahaha, klinkt weer goed
Ik heb vandaag bij zitten komen opt werk, maar ik ben blij dat het weer bijna weekend is
Ik wil nog even wachten met weekend houden. Ben nog herstellendequote:Op donderdag 27 december 2012 17:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahaha, klinkt weer goed
Ik heb vandaag bij zitten komen opt werk, maar ik ben blij dat het weer bijna weekend is
Mensen keken vreemd op jaquote:Op donderdag 27 december 2012 18:33 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat heeft er vast ook gek uitgezien!
Mijn kerst was ook top. Ik heb 1 dag bij de familie gezeten en 2de kerstdag heb ik lekker 150km gefietst. Was prachtig weer. En een fietsoutfit is ook niet echt geschikt voor Paiq.
WTF?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef Yuki het volgende:
Dramatisch slecht gesprek gehad net weer op Paiq. Bah, wat deed die gast uit de hoogte
Rolde in het gesprek omdat ik wat berichten had die ik even wilde bekijken; kwam online en hij begon meteen te praten tegen me. Had er al weinig zin in, maar om nou meteen weer offline te gaan... Dus maar even gereageerd. Helaas.
Eerste afknapper was er al na 3 zinnen: zo. veel. spelfoutenMaar goed, wilde niet meteen de taalnazi uithangen, dus keek het nog even aan.
Had al moeten weten dat het een kwal was toen hij impliceerde dat ik maar wat aanmodderde in m;n leven. Maar de knaller was toch wel het volgende:
"Ben benieuwd of ik straks m'n eigen koffie wel mag zetten als ik ga werken. (...) Daar ben ik straks te duur voor."
Gast, doe normaal*block*
hij drinkt zeker nespresso. what else?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef Yuki het volgende:
Dramatisch slecht gesprek gehad net weer op Paiq. Bah, wat deed die gast uit de hoogte
Rolde in het gesprek omdat ik wat berichten had die ik even wilde bekijken; kwam online en hij begon meteen te praten tegen me. Had er al weinig zin in, maar om nou meteen weer offline te gaan... Dus maar even gereageerd. Helaas.
Eerste afknapper was er al na 3 zinnen: zo. veel. spelfoutenMaar goed, wilde niet meteen de taalnazi uithangen, dus keek het nog even aan.
Had al moeten weten dat het een kwal was toen hij impliceerde dat ik maar wat aanmodderde in m;n leven. Maar de knaller was toch wel het volgende:
"Ben benieuwd of ik straks m'n eigen koffie wel mag zetten als ik ga werken. (...) Daar ben ik straks te duur voor."
Gast, doe normaal*block*
Wat een geweldige gast. Die had je alleen al moeten houden om ons van leuke verhalen te voorzien. Niet zo egoistisch he!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef Yuki het volgende:
Gast, doe normaal*block*
Ik gaf een beetje over in m'n mond. Dat was de druppel welquote:Op donderdag 27 december 2012 21:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat een geweldige gast. Die had je alleen al moeten houden om ons van leuke verhalen te voorzien. Niet zo egoistisch he!Denk aan ons vermaak.
Je vraagt je af of iemand serieus is of dat het een dating-site act is. Denken dat vrouwen ervoor vallen (en ja, zo zijn er die dat écht denken).quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in m'n mond. Dat was de druppel wel
Ik denk eerlijk gezegd dat het soort vrouwen dat zo iemand als hij zoekt wel voor zoiets kunnen vallen. Ken ze wel, van die koppels die alleen maar met 'succes' bezig zijn (en op hun sterfbed er spijt van hebben dat ze hun leven alleen maar met hun werk en carriere bezig zijn geweest).quote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je vraagt je af of iemand serieus is of dat het een dating-site act is. Denken dat vrouwen ervoor vallen (en ja, zo zijn er die dat écht denken).
Kon je zijn foto's al zien? Let me guess:quote:Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef Yuki het volgende:
Gast, doe normaal*block*
Nee, niet eens.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef tcr het volgende:
[..]
Kon je zijn foto's al zien? Let me guess:
Achter een bureau in pak ???
Mensen die om 'status' geven!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het soort vrouwen dat zo iemand als hij zoekt wel voor zoiets kunnen vallen. Ken ze wel, van die koppels die alleen maar met 'succes' bezig zijn (en op hun sterfbed er spijt van hebben dat ze hun leven alleen maar met hun werk en carriere bezig zijn geweest).
Klopt, als ik weer eens matches aan het afstruinen ben stikt het dus echt van de dames die sinds 2011 niet meer online zijn geweest.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:08 schreef Spezza19 het volgende:
Ik blijf mij verbazen over RP. Toen ik mij inschreef hadden ze net geen 4,1 miljoen leden... Nu zitten ze over de 4,3 miljoen... Tellen ze elke inschrijving ofzo? Dus zonder de uitgeschreven personen er weer af te halen?
Fijn dat het nu zo goed gaat! You go girlquote:Op donderdag 27 december 2012 23:50 schreef Knipoogje het volgende:
3. Laat de dames praten. Jij moet luisteren. Hoe meer jij over jezelf vertelt, zeker bij een date, des te meer minpuntjes noteren ze in hun gedachten. Hoe langer ze zelf praten, des te meer voelen ze zich op hun gemak.
Luisteren doe je in het begin van je relatie. Na een tijdje laat je je vrouw gewoon in de rondte kletsen en luister je niet eens meer. (zeg je af en toe 'ja' en 'oh!' om de schijn te wekken dat je aandachtig luistert)quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Fijn dat het nu zo goed gaat! You go girl
Punt 3 is wel een puntje waar ik vind dat je erbij moet vermelden dat je als man niet alleen moet luisteren. Het gesprek gaande houden door ook wat over jezelf te vertellen is toch wel een must, anders is bij mij iig de interesse er ook wel heel snel vanaf. Ik wil ook weten wie ik tegenover mij heb zitten. Verder goede tips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |