Zeddnet is een ontmoetingsplaats voor mensen die net als jij niet-perfect zijn. Ben jij niet perfect en wil je mensen ontmoeten die dat ook niet zijn? Kom dan bij ...quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:21 schreef Ernemmertje het volgende:
Heb me maar eens aangemeld op Zeddnet
Badoo is wel wat platter dus je moet het kaf van het koren scheiden. Maar dat alle functies gratis zijn is wel een voordeel jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:55 schreef Stiggie het volgende:
Iemand ervaring met Badoo? Nu ik zo kort even kijk zie ik best lekkere wijven er op staan.
Alleen vind het prettig bij Paiq dat het iets "anoniemer" is.
Het gaat om de google combinatie Badoo + woonplaats waarbij je zo alle profielen in kunt zien.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Badoo is wel wat platter dus je moet het kaf van het koren scheiden. Maar dat alle functies gratis zijn is wel een voordeel jaHet is wel zoals bij Paiq dat iedereen tegelijk gaat lullen als je online komt dus die functie staat op offline bij mij. En als je niet je naam gebruikt en een verkeerde geboortedatum ben je niet googlebaar hoor.
maar zij ging van de week toch daten met die knurft die niet ging kussen, terwijl zij dat best wilde? Damn, wordt volgens mij echt oud.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Met zijn vriendin, Perzephone.
@DP: Ja, dat ken ik, maar toch blijven kijken he....
Ook al weten ze je naam niet? Dat is wel fucked up, wist ik niet..quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het gaat om de google combinatie Badoo + woonplaats waarbij je zo alle profielen in kunt zien.
Iedereen binnen die woonplaats is dan zo te vinden ja. Iets minder snel en dus minder kut als je in pakweg Amsterdam woont dan in Schapenneuktjerkstradeel, maar goed. Vage site.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook al weten ze je naam niet? Dat is wel fucked up, wist ik niet..
Nou waxen die flamoes en start met daten!quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG net getestWat een
pareltjes
wonen er in mijn vijver zeg
Waar?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG net getestWat een
pareltjes
wonen er in mijn vijver zeg
Weet ik.. daar hoor ik ook bij.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:51 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zeddnet is een ontmoetingsplaats voor mensen die net als jij niet-perfect zijn. Ben jij niet perfect en wil je mensen ontmoeten die dat ook niet zijn? Kom dan bij ...
da fuck?
Misschien moet ik daar ook eens kijken dan...quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:34 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Weet ik.. daar hoor ik ook bij.Verlegenheid/HSP/weinig kennissen En ja ik heb niks tegen mensen die ook zoiets hebben.
Zie dat ik al wat reacties heb gekregen, das snel! Alleen kom ik de site zowat niet op. Zó traag! Echt jammer dit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar ook eens kijken dan...
Ik merk het ja, fokking traagquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:50 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Zie dat ik al wat reacties heb gekregen, das snel! Alleen kom ik de site zowat niet op. Zó traag! Echt jammer dit.
"geef me eens wat kernwoorden over jezelf"quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:51 schreef Kurzweil het volgende:
Jammer dat bijna ieder gesprek op Paiq uitdraait op een soort overhoring, werkt gewoon niet.
Dat vind ik ook wel wat vreemd klinken.... 't is geen sollicitatiegesprek ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:10 schreef tcr het volgende:
[..]
"geef me eens wat kernwoorden over jezelf"
Het was een 'speed-date', maar gelijk afgebroken.
Dat is wel erg ja. Maar goed, misschien stel ik wel gewoon te saaie vragen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:10 schreef tcr het volgende:
[..]
"geef me eens wat kernwoorden over jezelf"
Het was een 'speed-date', maar gelijk afgebroken.
Leeftijd zegt niksquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:54 schreef Ernemmertje het volgende:
Momenteel met een jongen te chatten op facebook die ik via Badoo heb leren kennen.. Hij ziet er leuk uit.. Denkt ook hetzelfde als mij.. Alleen hij is 6 jaar jonger dan mij .. uhm?
Ben gister in een bar een vrouw tegengekomen die 10 jaar ouder dan ik is. Gewoon alsnog gegevens uitgewisseld. Je hoeft er niet mee te trouwen. Niks mis met nieuwe mensen leren kennen toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:54 schreef Ernemmertje het volgende:
Momenteel met een jongen te chatten op facebook die ik via Badoo heb leren kennen.. Hij ziet er leuk uit.. Denkt ook hetzelfde als mij.. Alleen hij is 6 jaar jonger dan mij .. uhm?
Das waar.. Maar toch.. had me ingesteld op een man van minimaal 30. Beetje omschakelen zo... hahahaquote:
Das waar leren kennen kan altijd. Mja ik zoek geen one night stand, ik zoek een serieuze relatie. Ik heb ook twee kids namelijk, haha.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:59 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ben gister in een bar een vrouw tegengekomen die 10 jaar ouder dan ik is. Gewoon alsnog gegevens uitgewisseld. Je hoeft er niet mee te trouwen. Niks mis met nieuwe mensen leren kennen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |