Tief op man jij bent zo wat het prototype Breezer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Breezers zitten in de disco niet op een datingsite
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Tief op man jij bent zo wat het prototype Breezer.
Je bent hilarisch. Ga nu maar weer ergens anders trollen gup.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef Meloewa het volgende:
Maken ze bij jullie ook altijd zulke leuke grapjes?
Waarom denken jullie dat ik troll, serieuze bespreking.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Je bent hilarisch. Ga nu maar weer ergens anders trollen gup.
Ja maar ja als die datingsite madames je al niet zien staan, neem ik aan dat het ook niet zo makkelijk gaat met de cafesnolletjes? en callgirl (Geld) oke met geld zou je er misschien wel komen ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef PinoOnline het volgende:
Ik stop er helemaal mee. Op datingsite's ben ik nooit hun 'type' en offline vinden vrouwen me leuk die ik niet leuk vind. Stop er in 2013 helemaal mee. Af en toe een callgirl of een cafesnol en ik vind het wel best.
Cafesnollen doen nooit zo moeilijk hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ja als die datingsite madames je al niet zien staan, neem ik aan dat het ook niet zo makkelijk gaat met de cafesnolletjes? en callgirl (Geld) oke met geld zou je er misschien wel komen ja.
Dat niet nee maar ja is lastig kiezen tussen 10 mannenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef PinoOnline het volgende:
[..]
Cafesnollen doen nooit zo moeilijk hoor
Ik heb een fitness lichaamquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat niet nee maar ja is lastig kiezen tussen 10 mannen
Jij komt ook wel vrij labiel over en behoorlijk gefrustreerd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef PinoOnline het volgende:
Het zijn online en offline geen lelijke vrouwen,maar jaDe knappe vrouwen die ik online strik zijn toch altijd vrij labiel.
Een 7 en 6.9quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Meloewa het volgende:
Wat voor cijfer krijgen jullie op paiq?
Die hebben er ook genoeg gehad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Gatenkaas het volgende:
Labiele vrouwen zijn over het algemeen wel beter in bed.
En dan ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar blijf toch op een datingsite zou je goed doen
waarom huil je er dan over?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef PinoOnline het volgende:
[..]
Is toch toch een voldoende trut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |