Licor 43quote:Op maandag 24 december 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
yuki, uiteraard. cuarenta y très is erg lekker, vind ik. maar ik zelf drink meestal bier als ik drink. vrouwen drinken vaak toch wat anders, in mijn ervaring.
Just curious...wat is het verschil tussen het drinken van een biertje en het drinken van een willekeurig ander drankje? Wat is er uberhaupt mannelijk of vrouwelijk aan het drinken van ietsquote:Op maandag 24 december 2012 19:12 schreef Yuki het volgende:
En met stappen/borrels drink ik ook echt wel eens een biertje. Maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo vrouwelijk
Ik drink dus geen bier, en hou het daarom altijd op een likeurtje of iets anders zoets (malibu cola?quote:Op maandag 24 december 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Just curious...wat is het verschil tussen het drinken van een biertje en het drinken van een willekeurig ander drankje? Wat is er uberhaupt mannelijk of vrouwelijk aan het drinken van iets
Ik weet niet... Ben er sowieso niet mee opgegroeid, dat scheelt al. Vind het voor een vrouw niet zo chic ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Just curious...wat is het verschil tussen het drinken van een biertje en het drinken van een willekeurig ander drankje? Wat is er uberhaupt mannelijk of vrouwelijk aan het drinken van iets
Ik heb kerst niet nodig voor een drankje hoorquote:Op maandag 24 december 2012 19:25 schreef minthy het volgende:
Dateloos de kerstdagen in en iedereen gaat gelijk aan de drank hier?
Je drinkt het toch gewoon als je er zin in hebt?quote:Op maandag 24 december 2012 19:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik drink wel eens bier hoor, maar wel afhankelijk van de situatie. Past het voor mij in die context, of niet?
Vrouwen die shag rokenquote:Op maandag 24 december 2012 19:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet niet... Ben er sowieso niet mee opgegroeid, dat scheelt al. Vind het voor een vrouw niet zo chic ofzo
Net zoiets als dat een vrouw shag rookt. Vind ik ook niet passen.
Ik drink wel eens bier hoor, maar wel afhankelijk van de situatie. Past het voor mij in die context, of niet?
Ja je komt ook gelijk met het uiterste aanzetten om je punt te maken, chapeauquote:Op maandag 24 december 2012 19:31 schreef Silenus het volgende:
Nou inderdaad, een vrouw die een pakje shag wegpaft en verder Hollandia pils uit blik drinkt. M'n erectie klappert nu al tegen m'n kin aan.
Sowieso mensen die shag roken.quote:Op maandag 24 december 2012 19:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrouwen die shag roken
En bier, mja, hangt inderdaad van de situatie af.
Nou, toen ik op mijn eerste date een geuze boon aan het drinken was met mijn huidige 'partner' had ik wel gelijk zoiets van; 'dat is een keeper'quote:Op maandag 24 december 2012 19:35 schreef Joanne35 het volgende:
Nou ja, is dat echt zo bijzonder dan? Mijn beste vriendin en ik gaan ook regelmatig aan de tripples of speciaalbiertjes, maar ook gewoon wijn en likeur, eigenlijk maar net waar we zin aan hebben
Speciaalbier vind ik eigenlijk ook wel iets anders dan gewoon een pilsje...quote:Op maandag 24 december 2012 19:33 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ja je komt ook gelijk met het uiterste aanzetten om je punt te maken, chapeau
Zoals ik al aangaf, als ik lekker op de zondagmiddag Belgische speciaalbiertjes ga drinken dan vind ik het onwijs leuk om dat met mijn partner te kunnen doen. Ik zou het zonde vinden als dat niet mogelijk zou zijn omdat ze bang is 'omdat mensen denken dat bier drinken niet chique is voor een vrouw'. Is ook wel een vorm van onzekerheid denk ik, en dat is in mijn optiek per definitie onaantrekkelijk.
Nah, zo is de dus écht niet. Als haar iets niet bevalt dan krijg je dat echt wel te horenquote:Op maandag 24 december 2012 19:37 schreef Joanne35 het volgende:
Misschien vind ze 't wel verschrikkelijk maar drinkt ze 'm speciaal voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |