abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120752209
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Sciencepark is niet buiten de stad, ik heb er gewerkt, en het is een prachtige lokatie.
Ik zou er ook niet heel wakker van liggen, maar veel mensen die ik spreek wel. Met andere woorden, al dit soort ideeen zijn valide en waardevol, we hebben alleen te maken met mensen die veeleisender dan ooit zijn (op een koopje natuurlijk). Crisis? Ja, crisis van het niet meer genoegen kunnen nemen met minder dan alles.

ik chargeer natuurlijk, en is ook niet persoonlijk bedoeld, ik ken je immers niet ;)
pi_120752242
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar dat was niet dino zijn opmerking,zou je er willen wonen en werken, of toch liever wat meer richting centrum wonen.
Als je Amsterdam zou kennen dan weet je dat het praktisch is om niet helemaal in het centrum te wonen, Oost is wat dat betreft een mooie lokatie, binnen 15 minuten zit je in hartje centrum, er is veel groen, en een prettige buurt voor kinderen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_120752243
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom wonen en industrie niet samen zou gaan,
Deels is dat regelgeving (zo hebben we het nu eenmaal afgesproken, daar aan gaan tornen beperkt ook de ontwikkeling van de bedrijven die achterblijven, die lijden dan schade) maar ok veiligheid en milieu spelen daar in mee.
Dat maakt het gewoon erg complex.
quote:
het probleem in Nederland is dat we dom nadenken over problemen, in plaats dat iemand bij ze werk kan wonen gaan we liever omslachtig 12 baans snelwegen aanleggen zodat we lekker elke dag 2 uur in de file kunnen staan.
Nee, het is eerder dat we te slim nadenken hierover. Het is te ver doorbedacht.
pi_120752270
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:24 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Ik zou er ook niet heel wakker van liggen, maar veel mensen die ik spreek wel. Met andere woorden, al dit soort ideeen zijn valide en waardevol, we hebben alleen te maken met mensen die veeleisender dan ooit zijn (op een koopje natuurlijk). Crisis? Ja, crisis van het niet meer genoegen kunnen nemen met minder dan alles.

ik chargeer natuurlijk, en is ook niet persoonlijk bedoeld, ik ken je immers niet ;)
Ik pleit er voor om groter en slimmer na te denken over probemen, en een crisis is vaak een mooie tijd om dat te doen, juist in tijden dat het slecht gaat moet je slim zijn.
pi_120752272
'dom omgaan' dekt iig de lading wel geloof ik.
pi_120752314
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:27 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Deels is dat regelgeving (zo hebben we het nu eenmaal afgesproken, daar aan gaan tornen beperkt ook de ontwikkeling van de bedrijven die achterblijven, die lijden dan schade) maar ok veiligheid en milieu spelen daar in mee.
Dat maakt het gewoon erg complex.

[..]

Nee, het is eerder dat we te slim nadenken hierover. Het is te ver doorbedacht.
Moderne technieken zorgen ervoor dat er meer mogelijk is, natuurlijk hoef je geen flat naast een chemisch bedrijf te zetten, maar er zijn prima combinaties mogelijk.
pi_120752338
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

Moderne technieken zorgen ervoor dat er meer mogelijk is, natuurlijk hoef je geen flat naast een chemisch bedrijf te zetten, maar er zijn prima combinaties mogelijk.
Welke moderne technieken zijn dat?
pi_120752362
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat er veel kan weet ik ook wel maar er zijn ook nogal wat beperkingen. In de praktijk blijken die prachtige plannen dan ook vaak wat complexer (en dan is die grondprijs van een paar tientjes per m2 weer niet haalbaar :+)
pi_120752369
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
'dom omgaan' dekt iig de lading wel geloof ik.
Is het zo? Kan je dat nog wat toelichten?
pi_120752388
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

huizen dusdanig isoleren dat de gifdampen die via de kruipruimte binnenkomen dusdanig goed blijven hangen dat het extra risico van een petrochemische industrie naast je deur eigenlijk een verwaarloosbaar kleine invloed zal hebben op de totale veiligheid van een specifieke woonlocatie.
pi_120752410
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

huizen dusdanig isoleren dat de gifdampen die via de kruipruimte binnenkomen dusdanig goed blijven hangen dat het extra risico van een petrochemische industrie naast je deur eigenlijk een verwaarloosbaar kleine invloed zal hebben op de totale veiligheid van een specifieke woonlocatie.
Nu valt alles op z'n plaats. Praktijkdeskundige?
pi_120752425
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Nieuwe materialen, nieuwe bouwtechnieken, etc etc.
pi_120752439
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Nu valt alles op z'n plaats. Praktijkdeskundige?
nee ik heb geen kruipruimte en in dit huis zitten zoveel ventilatiegaten dat het toch niet zou blijven hangen.
pi_120752440
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:31 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat er veel kan weet ik ook wel maar er zijn ook nogal wat beperkingen. In de praktijk blijken die prachtige plannen dan ook vaak wat complexer (en dan is die grondprijs van een paar tientjes per m2 weer niet haalbaar :+)
Ah het business prevention department is dus het probleem.
pi_120752466
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

heb jij überhaupt wel de intentie om hier een serieuze discussie te voeren?
pi_120752489
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nieuwe materialen, nieuwe bouwtechnieken, etc etc.
Zijn die niet veelal (veel) duurder dan de traditionele?
pi_120752501
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

heb jij überhaupt wel de intentie om hier een serieuze discussie te voeren?
zit niet suggestief te lullen.
pi_120752516
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Uiteraard en dan moet je ook bij de vervuilende bedrijven nog maatregelen nemen, uiteraard te betalen uit het nieuwbouwplan, wat de exploitatie weer onder druk zet.
pi_120752540
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

zit niet suggestief te lullen.
Heb jouw posts in dit topic even teruggelezen en meer dan suggestief lullen is het allemaal niet.
pi_120752564
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:39 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Heb jouw posts in dit topic even teruggelezen en meer dan suggestief lullen is het allemaal niet.
als je er een probleem mee hebt meld je dat maar netjes in fb. en nu weer ontopic aub. dank je.
pi_120752598
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

als je er een probleem mee hebt meld je dat maar netjes in fb. en nu weer ontopic aub. dank je.
Het zou prettig zijn wanneer jij je inhoudelijk mengt in een discussie of een andere plek opzoekt.
pi_120752618
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het zou prettig zijn wanneer jij je inhoudelijk mengt in een discussie of een andere plek opzoekt.
ga lekker ergens anders spelen knaap :{w en nou ontopic je bent for god sakes een mod, geef het goede voorbeeld.
pi_120752964
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

De geschiedenis leert dat alles goedkoper en beter word
pi_120752980
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Uiteraard en dan moet je ook bij de vervuilende bedrijven nog maatregelen nemen, uiteraard te betalen uit het nieuwbouwplan, wat de exploitatie weer onder druk zet.
Met mensen zoals jou word het inderdaad nooit wat
pi_120753048
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En niet te vergeten dat die bedrijven die in buurt van bebouwing liggen extra maatregelen moeten nemen om overlast te voorkomen en dus indirect de concurrentiekracht van nederland wordt aangetast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')