Ach jee, sterktequote:Op dinsdag 25 december 2012 06:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ziet er goed uit ja
Wij? Straks ook een kerstbrunch bij ons thuis met de moeke van mijn vriendin en haar broertje.
Vanavond gevulde kalkoen, pastikaak, rode aardappels etc etc.
En veel bier en wijn.
Morgen stand-by ivm rouwkaarten
Bij mij gaan alle afschrijvingen automatisch. Baal alleen meer van het feit dat ik alleen kerstkaartjes terug stuur aan mensen waar ik wat van krijg. Daar is het nu dus te laat voorquote:Op dinsdag 25 december 2012 06:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan lijkt me een klacht idd terecht.
Hoop dat ze dat uitzoeken.
Ik zou er ook flink de pest in hebben als wij geen post ontvangen (hebben een eigen webshop), en daardoor bv facturen té laat betaald worden.
Ik neem die post altijd mee terug naar de vestiging, maar goed, ik zit dan ook bij het Autobedrijf van PostNL dus moet sowieso op de vestiging terugkomenquote:Op dinsdag 25 december 2012 06:42 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja nergens voor nodig, als het fout is gewoon de bus weer in gooien..
Normaliter ook alles automatisch, maar soms koop je op rekening bij derden. Die versturen dan een factuur via de postquote:Op dinsdag 25 december 2012 06:42 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Bij mij gaan alle afschrijvingen automatisch. Baal alleen meer van het feit dat ik alleen kerstkaartjes terug stuur aan mensen waar ik wat van krijg. Daar is het nu dus te laat voor
Ik ben geen postbezorger maar chauffeur bij autobedrijf en bestel de post in de buitengebieden, dus veelal boerderijen etc.quote:Op dinsdag 25 december 2012 06:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben is wat de moderne postbezorger per uur verdient.
Gewoon, het minimumloon. Dat verdien ik in ieder geval. Hoe dat zit bij andere postbedrijven weet ik niet, daar doet men aan een ''stukloon'' (loon per bezorgde brief).quote:Op dinsdag 25 december 2012 06:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben is wat de moderne postbezorger per uur verdient.
Ok dat is minimum loon ongeveer, hoe zit dat met de mensen die op de fiets de post bezorgen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 06:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben geen postbezorger maar chauffeur bij autobedrijf en bestel de post in de buitengebieden, dus veelal boerderijen etc.
Wat ik verdien? ¤9,05 per uur, Bruto
En ik ben 39 jaar.
Ook zo ongeveer, zoals Selestha net schreefquote:Op dinsdag 25 december 2012 06:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok dat is minimum loon ongeveer, hoe zit dat met de mensen die op de fiets de post bezorgen?
En bij PostNL doen ze dat niet?quote:Op dinsdag 25 december 2012 06:48 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gewoon, het minimumloon. Dat verdien ik in ieder geval. Hoe dat zit bij andere postbedrijven weet ik niet, daar doet men aan een ''stukloon'' (loon per bezorgde brief).
Nope, op basis van je contracturen krijg je een uurloon.quote:Op dinsdag 25 december 2012 06:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En bij PostNL doen ze dat niet?
Nee, dat zeg ik toch net. Alleen verdient niemand een volledig minimumloon, omdat geen enkele bezorger 36+ uur werkt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 06:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En bij PostNL doen ze dat niet?
Flexwerkers en tijdelijke contracten dus?quote:Op dinsdag 25 december 2012 06:51 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch net. Alleen verdient niemand een volledig minimumloon, omdat geen enkele bezorger 36+ uur werkt.
Bingoquote:Op dinsdag 25 december 2012 06:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Flexwerkers en tijdelijke contracten dus?
Ok welterustenquote:Op dinsdag 25 december 2012 07:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Anyway, ik ga nog 2 uurtjes slapen, gaat al druk zat worden straks. Operatie "stofwolk" moet ook nog uitgevoerd worden.
Naar mijn weten is dit aangepast en krijgen ze bij de concurrent tegenwoordig ook uurloon. Ook minimumloon dat wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 06:48 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gewoon, het minimumloon. Dat verdien ik in ieder geval. Hoe dat zit bij andere postbedrijven weet ik niet, daar doet men aan een ''stukloon'' (loon per bezorgde brief).
8,81 per uur. 1januari komt daar een wettelijke verhoging bij van ik meen 8 cent.Meeste contracten zijn voor minder dan 15 uur.quote:Waar ik wel benieuwd naar ben is wat de moderne postbezorger per uur verdient.
Klinkt niet als iets waar je echt naar uitkijkt!quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Operatie stofwolk gaat beginnen, joepie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |