Nope, nietsquote:Op maandag 24 december 2012 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoek even op "cassette tape cover" en dan je telefoon merk of iets dergelijks
Hou je mond kut-ebay-verkoper, ik heb al 5 hoesjes gekochtquote:Why not buy it. the price lower than a cup of coffee.
hahahahahaquote:Op maandag 24 december 2012 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hou je mond kut-ebay-verkoper, ik heb al 5 hoesjes gekocht
whehehehehehhehee, sterkte!quote:Op maandag 24 december 2012 15:29 schreef Diconnected het volgende:
Oja fuque ik moet nog naar de Lidl
quote:
Mwehehequote:
Hier was het verrassend rustig. Al was het wel vrij leeg dus ik denk dat ze het wel aardig druk hebben gehad.quote:
ik was vandaag in de digros en hoogvliet, dat was best aardig te doenquote:Op maandag 24 december 2012 15:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hier was het verrassend rustig. Al was het wel vrij leeg dus ik denk dat ze het wel aardig druk hebben gehad.
Dat geloof ik wel ja.quote:Op maandag 24 december 2012 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik was vandaag in de digros en hoogvliet, dat was best aardig te doen
Wel heeeeel druk n de stad
Haha, we hebben geen Sinterklaas gevierd en we hebben sowieso iets van cadeau's met de kerst want mijn moeder is 1e kerstdag jarig.quote:Op maandag 24 december 2012 16:01 schreef Mirjam het volgende:
Wij doen geen kerstcadeau's
Scheelt veel stress
Mijn vader kreeg streetview op google maps op z'n iphone niet aan de gang.. In de tijd die ik nodig had om even te googelen hoe hij daar kon komen had hij al besloten dat het een complot wasquote:Op maandag 24 december 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nieuwe telefoon, na 5 minuten maar telefoon uit mama d'r handen gerukt omdat ze bleef zeiken dat het niet werkte en het lag allemaal aan de telefoon, maar boekje lezen ho maar
Alles zonder boekje gedaan![]()
Laat ik die dingen nou nog in huis hebben omdat ik een keer gepoogd heb om mijn nagels er witter mee te makenquote:Als de gootsteen is verstopt, kun je een tablet voor een gebit te reinigen oplossen in water in de wasbak en dan als het is opgelost de stop eruit trekken.
Klinkt gezelligquote:Op maandag 24 december 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
En nu vraagt ze 'hoe krijg ik dit icoontje weg, staat niet in het boekje' ik pak het boekje 'hier is de inhoudsopgave veel plezier ermee' graait ze het boekje uit m'n handen en snauwt ze me afja wat wil je nou, je wil alles zelf doen maar bent te lam om het boekje te lezen
godver
Fred heeft z'n eigen tanden nogquote:Op maandag 24 december 2012 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh schaar, zijn die niet voor Fred
En wat ga je falen?quote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef Diconnected het volgende:
Yay geld gehad van grandparents. Gelijk overgeschreven naar NL paypal rekening, v/d week dus falen
zo, overleefd, was prima te doen, heb alles wat ik moest hebben, was de eerste in de rij en heb zelfs nog even staan kleppen met de kassamevrouwquote:Op maandag 24 december 2012 15:30 schreef BBQ-kip het volgende:
ik ga shoppen, doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegggggggggggggggg
Lekker!quote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo, overleefd, was prima te doen, heb alles wat ik moest hebben, was de eerste in de rij en heb zelfs nog even staan kleppen met de kassamevrouw
Ja als je niet uit jezelf ziet dat het niet lukt en als je dan ook niet alles waar je mee bezig bent uit je klauwen laat vallen om te helpen is t niet goedquote:
ik zat heel snel even bij te lezen en las bovenstaande i.p.v. de echte originele quotequote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef Diconnected het volgende:
Yay geld gejat van grandparents. Gelijk overgeschreven naar NL paypal rekening, v/d week dus falen
ik moest echt zwaar lachen om je gebitsreinigerverhaal en daarna de reactie van Speesquote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred heeft z'n eigen tanden nog. Hoewel niet allemaal meer
En ik kan ze niet vinden
quote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zat heel snel even bij te lezen en las bovenstaande i.p.v. de echte originele quote
quote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zat heel snel even bij te lezen en las bovenstaande i.p.v. de echte originele quote
herpderpquote:Op maandag 24 december 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde iets zeggen of doen maar ik weet niet meer wat, godver
ik maak voor bij mijn schoonmoeder wat hapjes, bij mijn moeder voor- en nagerecht, maar heb het mezelf makkelijk gemaakt dus dat gaat goed komenquote:Op maandag 24 december 2012 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lekker!
Gister was ik ook de eerst in de rij, dus valt allemaal nogal mee volgens mij
Ditquote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moest echt zwaar lachen om je gebitsreinigerverhaal en daarna de reactie van Spees
quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik maak voor bij mijn schoonmoeder wat hapjes, bij mijn moeder voor- en nagerecht, maar heb het mezelf makkelijk gemaakt dus dat gaat goed komen
Zo schattig, van die 16-jarige (kunnen ook 20-jarigen zijn, ik zie dat verschil niet meer) stelletjes die dan heel voorzichtig gaan vragen aan de Appie medewerker wat een knolselderij is en hoe je dat klaar maakt en hoe lang veldsla moet koken
![]()
En zo kansloos, want met kerst voor het eerst zoiets klaarmaken is natuurlijk gedoemd te mislukken![]()
![]()
en jij bent nog niet eens 20quote:Op maandag 24 december 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde iets zeggen of doen maar ik weet niet meer wat, godver
Klinkt goedquote:Op maandag 24 december 2012 16:35 schreef Debsterr het volgende:
Chanel Malice. Chanel Malice gestempeld met Péridot
.
Mooi, volgende meet verzorg jij de snacksquote:Op maandag 24 december 2012 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga voor morgen mini cupcakes maken en vandaag al saucijzenbroodjes gemaakt OMNOM
Bwehehehehequote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik maak voor bij mijn schoonmoeder wat hapjes, bij mijn moeder voor- en nagerecht, maar heb het mezelf makkelijk gemaakt dus dat gaat goed komen
Zo schattig, van die 16-jarige (kunnen ook 20-jarigen zijn, ik zie dat verschil niet meer) stelletjes die dan heel voorzichtig gaan vragen aan de Appie medewerker wat een knolselderij is en hoe je dat klaar maakt en hoe lang veldsla moet koken
![]()
En zo kansloos, want met kerst voor het eerst zoiets klaarmaken is natuurlijk gedoemd te mislukken![]()
![]()
Ehrmahgerd foto'squote:Op maandag 24 december 2012 16:35 schreef Debsterr het volgende:
Chanel Malice. Chanel Malice gestempeld met Péridot
.
Pakje bladerdeeg, gehakt kruiden en beetje op laten stijven in koelkast. Met weegschaal afmeten zodat het gelijk verdeeld is /autist en dan dichtmaken met ei en ei bovenop.quote:Op maandag 24 december 2012 16:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi, volgende meet verzorg jij de snacks
hoe maak jij de saucijzenbroodjes?
dat kan ik wel aanquote:Op maandag 24 december 2012 16:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja straks (ff snel onbewerkt dan he)
klinkt lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 16:37 schreef Diconnected het volgende:
Morgen hoeft bij ons niks op het fornuis, alles moet in de oven![]()
Aardappelkroketjes, varkenshaas en pompoen
en lekkere salade. En als voorgerecht carpaccio
En als nagerecht brownie-mousse
En tweede kerstdag ga ik ook 3 gangen eten geloof ik bij m'n schoonfamilie, en heb al aangeboden om te helpen want we gaan dus met z'n 8en eten en m'n schoonmoeder is nogal een stresskip
Ik hoef lekker niks te kokenquote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee bladerdeeg voor zoiets kan ik me voorstellenquote:Op maandag 24 december 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pakje bladerdeeg, gehakt kruiden en beetje op laten stijven in koelkast. Met weegschaal afmeten zodat het gelijk verdeeld is /autist en dan dichtmaken met ei en ei bovenop.
Ga niet zelf m'n bladerdeeg maken hoor
auch lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg morgen konijn en varkenshaas, voor de rest weet ik het niet
Klinkt lekker!quote:Op maandag 24 december 2012 16:37 schreef Diconnected het volgende:
Morgen hoeft bij ons niks op het fornuis, alles moet in de oven![]()
Aardappelkroketjes, varkenshaas en pompoen
en lekkere salade. En als voorgerecht carpaccio
En als nagerecht brownie-mousse
En tweede kerstdag ga ik ook 3 gangen eten geloof ik bij m'n schoonfamilie, en heb al aangeboden om te helpen want we gaan dus met z'n 8en eten en m'n schoonmoeder is nogal een stresskip
lekker is dat he, risottoquote:Op maandag 24 december 2012 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hoef lekker niks te koken
Ben ook niet zo'n kookwonder. Probeer wel eens wat, wat ik dan in de allerhande of zo lees, maar wel op een dag dat de friettent ook nog een optie is als het fout gaat
Heb van de week voor het eerst zelf risotto gemaakt (dus nie die van Knorr) en hij was nog gelukt ook!En nu wil B hem van de week nog een keer
quote:Op maandag 24 december 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Half om half gehakt, anders is get zo droog
Muffinquote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg morgen konijn en varkenshaas, voor de rest weet ik het niet
Pancetta, uitje, champignons en courgettequote:Op maandag 24 december 2012 16:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lekker is dat he, risotto
Wat had je erdoor gedaan?
HET WAS 1e KERSTDAG 2012quote:
Ja das dan weer jammerquote:Op maandag 24 december 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
En wel gekruid, die van m'n zus is altijd gehakt met bladerdeeg zonder smaak
met smakeloze vleeschhompquote:Op maandag 24 december 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
En wel gekruid, die van m'n zus is altijd gehakt met bladerdeeg zonder smaak
oe, goeie combi!quote:Op maandag 24 december 2012 16:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pancetta, uitje, champignons en courgette
Dus toch geen broodje kroket?quote:Op maandag 24 december 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HET WAS 1e KERSTDAG 2012
Hier staat ook al konijn in de koelkast die oma heeft gemaakt voor 1e kerstdag, ik krijg konijn van de moeder van brum
da's met haar eigen familiequote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus toch geen broodje kroket?
Nee dat is 2e kerstdagquote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus toch geen broodje kroket?
oh ik zou er andere dingen doorheen gooien denk ik, maar klinkt wel lekker!quote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb er peper zout sambal paprikapoeder en knoflook door gedaan
Kan ik bij jou komen eten 3e kerstdag?quote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat is 2e kerstdag
'3e' kerstdag doen we lekker koken.
Voorgerecht moet ik nog bedenken, hoofd o.a. Varkenshaasspiesjes met rozemarijn als spies met salie en pancetta, jacket potato iets en crčme brulee na
als je varkensbil neemt is het wat steviger van smaak, is ook lekker.quote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat is 2e kerstdag
'3e' kerstdag doen we lekker koken.
Voorgerecht moet ik nog bedenken, hoofd o.a. Varkenshaasspiesjes met rozemarijn als spies met salie en pancetta, jacket potato iets en crčme brulee na
ik ben ook vrij die dagquote:Op maandag 24 december 2012 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kan ik bij jou komen eten 3e kerstdag?
Wtfquote:Op maandag 24 december 2012 16:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe fucking lelijk is dit
Wat is het?quote:Op maandag 24 december 2012 16:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe fucking lelijk is dit
6,50 voor een gebaksbordje hiervanquote:
Wat is je alternatief?quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik glamour doen? Ik kan niet kiezen
quote:Op maandag 24 december 2012 16:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Merry Christmas, ja, zou ik ook zeggen als ik aan zo'n chickie d'r tet zou zitten frutten
[ afbeelding ]
Anders doe je alleen een accent nailquote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ruby Pumps
Eigenlijk wilde ik er nog TMWTGG overheen doen maar nu twijfel ik omdat ie van zichzelf al zo mooi is
Geen ideequote:Op maandag 24 december 2012 16:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is je alternatief?
Wat trek je aan?
wat is glamour?quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik glamour doen? Ik kan niet kiezen
Ja ik denk dat ik daarmee begin en daarna kijk of ik het daarbij laatquote:Op maandag 24 december 2012 16:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Anders doe je alleen een accent nail.
Glamour is wel echt prachtig mooiquote:Op maandag 24 december 2012 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen ideeiets uit de overige 400 lakjes
![]()
Ik trek als ik glamour op heb een zwart jurkje aan, als ik een andere kleur heb misschien kanten rokje met blauw topje. Dus maakt eigenlijk niet uit.
quote:Op maandag 24 december 2012 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb m ook nog nooit op gehadbest erg
quote:Op maandag 24 december 2012 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb m ook nog nooit op gehadbest erg
ja ik wist toch niet dat die van OPI wasquote:
Mooi!quote:Op maandag 24 december 2012 17:05 schreef Debsterr het volgende:
Het is mooier dan op de foto, maar bij deze!
[ afbeelding ]
mooi! en lekker kerstigquote:Op maandag 24 december 2012 17:05 schreef Debsterr het volgende:
Het is mooier dan op de foto, maar bij deze!
[ afbeelding ]
misschien ben je volgende week wel dood, nooit wachten tot een gelegenheid, maar lekker van genietenquote:Op maandag 24 december 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het zonde om m 'zomaar' op te doen. Dus ik ga hem straks voor morgen lakken
Normaal heb ik dat ook nooit, maar met deze welquote:Op maandag 24 december 2012 17:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien ben je volgende week wel dood, nooit wachten tot een gelegenheid, maar lekker van genieten
Smoothies?quote:Op maandag 24 december 2012 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn blender is verzonden, krijg ik donderdag
Ja, ik ben ook heerlijk gezond bezig. Twee geroosterde boterhammen met rosbief en twee mandarijntjes. Dat ik niet omval.quote:Op maandag 24 december 2012 17:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hongerrrrrr
Vandaag alleen 2 crackers, een worstenbroodje en een bifi op sinds 9u
dan juist op doen. Oftewel, LAKKEN KRENG, NUUUUUUUUUUquote:Op maandag 24 december 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Normaal heb ik dat ook nooit, maar met deze welwas ook een cadeau dus maybe is het daarom?
bijvoorbeeld, maar denk eerder mayonaise, soep, saus, gepureerd fruit enzoquote:
tetten haken?quote:Op maandag 24 december 2012 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
NEINZ eerst eten en nog haken en dn vanavond mini cupcakes bakken en dan lakken
Ja inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 17:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook heerlijk gezond bezig. Twee geroosterde boterhammen met rosbief en twee mandarijntjes. Dat ik niet omval.
Waarom nou weer geen MAC?quote:Op maandag 24 december 2012 17:11 schreef BBQ-kip het volgende:
douglas.nl
alleen vandaag
[ afbeelding ]
ja dat doe ik ook als ik over heb, is prima te doenquote:Op maandag 24 december 2012 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanille met chocolate chips en vanille frosting. Had vorige x teveel frosting dus staat in de vriezer
Mijn Beef Shanghai is bijna klaarquote:Op maandag 24 december 2012 17:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Manlief gaat koken, chicken tonight saté met extra oosterse wokgroenten en perzik erdoorheen
Dat ie opschiet
omdat die hoeren niet aan korting doen...quote:
Hoeren.quote:Op maandag 24 december 2012 17:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat die hoeren niet aan korting doen...
en ik heb vanmiddag mijn studio fix poederfoundation op de grond kapot laten kletteren..... dus was wel mooi geweest als ze wel aan korting deden
die zijn trouwens qua pigment wel dramaquote:Op maandag 24 december 2012 17:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hoeren.![]()
Ik zag een Chanel oogschaduwpalette dat ik wel mooi vond, maar ik geloof dat ik niet eens wil weten hoe duur die zijn.
In combinatie met een satesaus vinding het goed kunnenquote:Op maandag 24 december 2012 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
EW, zoet door je eten![]()
* SpaceInvaders hartig mens is
Oh gelukkig. Dan hoef ik hem ook niet!quote:Op maandag 24 december 2012 17:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn trouwens qua pigment wel drama
en zijn geloof ik een euro of 60, die quads
60?quote:Op maandag 24 december 2012 17:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn trouwens qua pigment wel drama
en zijn geloof ik een euro of 60, die quads
Meh dat is wel kut jaquote:Op maandag 24 december 2012 17:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat die hoeren niet aan korting doen...
en ik heb vanmiddag mijn studio fix poederfoundation op de grond kapot laten kletteren..... dus was wel mooi geweest als ze wel aan korting deden
Dan is onze saté variant van die saus niks voor jou neequote:Op maandag 24 december 2012 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Babi Pagang heel klein beetje, dan vind ik t wel genoeg. Zelfde met zoetzure sauzen. Ik vind zoet bij m'n avondeten echt niet lekker![]()
Apart erbij zoals appelmoes wel, maar dan in een apart bakje
ik ben geloof ik de zus van Speesquote:Op maandag 24 december 2012 17:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In combinatie met een satesaus vinding het goed kunnen
Maar eet jij dan bv ook geen babi pangang of dat soort dingen, zoetzure sauzen en zo?
ik zie nu dat ze rond de 50 zijn, iets minder dan 60, maar nog steeds vet overpricedquote:
ja maar da's gewoon zoetquote:Op maandag 24 december 2012 17:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En af en toe pannenkoeken met stroop als avondeten is zoooooo lekker, ook al is het dan zoet
quote:Op maandag 24 december 2012 17:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben geloof ik de zus van Spees
Ik eet dat ook niet. In de jaren '80/'90 had je vaak overal zoetzure saus bij en perzik bij varkenshaas enzo. Niks voor mij!
Oh gadverdamme, dat blokje kaas mag je dan wel houdenquote:Op maandag 24 december 2012 17:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar da's gewoon zoet
Dat lust ik wel! Ben er niet onwijs dol op, maar eens in de zoveel tijd, prima.
Ik neem dan vaak blokkie kaas als toetje hehehehe
quote:Op maandag 24 december 2012 17:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind gebakken verse appel wel lekker bij varkensvlees trouwens, beetje gekarameliseerde ui en witlof erbij, lekker!
hahahaha, heerlijk dat verschilquote:Op maandag 24 december 2012 17:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh gadverdamme, dat blokje kaas mag je dan wel houdenDat eet ik alleen als borrelhap of zo.
Sowieso, toetje moet zoet, of geen toetje. Meestal gewoon geen toetje.
ik heb dat laatst nog aan een patiënt zitten uitleggen hoe je dat maaktquote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 17:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zie nu dat ze rond de 50 zijn, iets minder dan 60, maar nog steeds vet overpriced
Heb je daar toevallig nog een recept van liggen?quote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb dat laatst nog aan een patiënt zitten uitleggen hoe je dat maakt![]()
Was een buitenlandse dame die dacht dat alle Nederlanders alleen maar gekookte aardappels en zulks eten. Had ze het nog geprobeerd ook, echt humor!![]()
En ik hoorde vannacht toen ik niet kon slapen een oud patiënte bij Serious Request![]()
![]()
die van dit jaar is echt vette faal inderdaad... paar bloggers die enthousiast zijn, maar volgens mij alleen omdat ze bang zijn geen perssamples meer te krijgen komende jarenquote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Net als dat Bobbi Brown limited kerst palette van 72 euro. Lees op een aantal blogs dat het pigment niet geweldig is en het werkt aardig maar niet bijzonder, WIE zou daar dan zoveel geld voor neertellen? Behalve bjoetsien dan maar die geilt per definitie op duur
geen recept ofzo, maar wat je doet is bijv. een varkenshaas (of lekker ander stuk varkensfilet) braden in roomboter gekruid met zout en peper. Dan 10 minuutjes voordat die gaar is vrij dikke parten appel met schil erbij donderen zodat die lekker bruin worden en wat zachter enzo, moet gene snot worden, mag wat bite houden.quote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig nog een recept van liggen?
Water in de mond, echtquote:Op maandag 24 december 2012 17:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen recept ofzo, maar wat je doet is bijv. een varkenshaas (of lekker ander stuk varkensfilet) braden in roomboter gekruid met zout en peper. Dan 10 minuutjes voordat die gaar is vrij dikke parten appel met schil erbij donderen zodat die lekker bruin worden en wat zachter enzo, moet gene snot worden, mag wat bite houden.
Dan wat ui aanbakken in beetje boter, langzaam gaar laten worden en apart doen in een bakje. Dan bij de al bruine boter nog wat boter erbij doen, goed bruin laten worden, dan in stukjes gesneden witlof erbij doen, even aanbakken. Zout en peper erbij doen, beetje water ( 2 eetlepels ofzo) en dan gaar laten worden.
Op het laatst ui erbij doen en alles serveren met aardappelpuree
Leuk! Ik heb Storm en Aurora hier al liggen, Blaze komt nogquote:Op maandag 24 december 2012 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zoya storm en blaze voor mn verjaardag besteld
feauteau!quote:Op maandag 24 december 2012 18:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jelly sandwich met Essie Marshmallow en China Glaze Party Hearty.
Pic?quote:Op maandag 24 december 2012 18:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jelly sandwich met Essie Marshmallow en China Glaze Party Hearty.
Felle/halogeenlampquote:Op maandag 24 december 2012 18:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]Wordt nu lastig, want het is donker. Soon!
je hebt geen lampen in huis?quote:Op maandag 24 december 2012 18:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]Wordt nu lastig, want het is donker. Soon!
Datquote:Op maandag 24 december 2012 18:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt geen lampen in huis?
Gewoon proberen joh, hoeft geen perfecte foto te zijn, ben gewoon benieuwd
Ik kijk straks na het eten wel.quote:Op maandag 24 december 2012 18:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt geen lampen in huis?
Gewoon proberen joh, hoeft geen perfecte foto te zijn, ben gewoon benieuwd
ja, verdorie, en dan ons weer laten wachtenquote:Op maandag 24 december 2012 18:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kijk straks na het eten wel.
? Mis ik iets?quote:
oh, had ik gemist geloof ikquote:Op maandag 24 december 2012 18:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Had haar een paar posts eerder gefeliciteerd
Nu pas?quote:Op maandag 24 december 2012 19:04 schreef Diconnected het volgende:
Het vuurwerk is hier al begonnen geloof ik
quote:
Ja de hele week al, maar nu is het wel heel erg, ieder kwartier is er wel mooi siervuurwerk hierquote:
Is daar ook een nuchtere variant van?quote:Op maandag 24 december 2012 19:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom praat Batman steeds alsof hij verlamde stembanden heeft?
En Bane doet me qua stem op een dronken Sean Connery denken
da's een heule goeie vraagquote:Op maandag 24 december 2012 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is daar ook een nuchtere variant van?
Ik hoor hier af en toe een knal maar dat was het wel gelukkig..quote:Op maandag 24 december 2012 19:04 schreef Diconnected het volgende:
Het vuurwerk is hier al begonnen geloof ik
Volgens mij heeft die een whisky-infuus.quote:Op maandag 24 december 2012 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is daar ook een nuchtere variant van?
of een sonde, zoiets als dit, maar dan met wisky en in huidskleur zodat het niet op valtquote:Op maandag 24 december 2012 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die een whisky-infuus.
Welk ziekenhuis?quote:Op maandag 24 december 2012 19:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Op de handchirurgie afdeling in de het ziekenhuis viel het aantal vuurwerkslachtoffers dit jaar tot nu toe heel erg mee hoorde ik van de week
NOFXquote:Op maandag 24 december 2012 19:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of een sonde, zoiets als dit, maar dan met wisky en in huidskleur zodat het niet op valt![]()
[ afbeelding ]
Ohja, da's wel cool, bij mijn oma ook altijd, die woonde op de 8e verdieping en kon bij helder weer tot aan Rotterdam kijkenquote:Op maandag 24 december 2012 19:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja de hele week al, maar nu is het wel heel erg, ieder kwartier is er wel mooi siervuurwerk hieren wij kunnen ver zien, is wel heel tof
meerderequote:Op maandag 24 december 2012 19:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Welk ziekenhuis?![]()
Hiero werd echt in oktober de eerste kliko al opgeblazensneu
quote:Op maandag 24 december 2012 19:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of een sonde, zoiets als dit, maar dan met wisky en in huidskleur zodat het niet op valt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2012 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meerdere
Whehehehe, de kliko ook echt
Hier is het er rustig, maar ja, gemiddelde leeftijd hier is 75 ofzo, dus ja
Flauwquote:Op maandag 24 december 2012 19:59 schreef Incantrix het volgende:
Hmpf, mijn lief ervan overtuigen dat TMWTGG een goed cadeau is om je soon-to-be pasbevallen vrouw blij mee te maken na one hell of a pregnancy is onbegonnen werk
Als je er een paar vergelijkt gaat er wel een lampje branden over wat positief is en wat niet toch? Ik heb gister autos gezocht en snap inmiddels ook dat 750 kilo licht is en dus goed voor de maandelijkse kosten, dat nieuwe apk gunstig is etc.. veel leuker om je er zelf in te verdiepenquote:Op maandag 24 december 2012 19:53 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben op laptop jacht. Maar ik weet heul niks van specs enzoik wacht wel tot morgen, dan kijk ik er wel ff naar met broer
Ja ik heb nu de laptop van m'n moeder ingepikt maar die vind dat toch niet zo grappigquote:Op maandag 24 december 2012 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Laptops jagen.
Al jaren geen laptop meer hebben.
Stuk goedkoper qua banden ook.quote:Op maandag 24 december 2012 20:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als je er een paar vergelijkt gaat er wel een lampje branden over wat positief is en wat niet toch? Ik heb gister autos gezocht en snap inmiddels ook dat 750 kilo licht is en dus goed voor de maandelijkse kosten, dat nieuwe apk gunstig is etc.. veel leuker om je er zelf in te verdiepen
Serieus? Hij vindt van niet?quote:Op maandag 24 december 2012 19:59 schreef Incantrix het volgende:
Hmpf, mijn lief ervan overtuigen dat TMWTGG een goed cadeau is om je soon-to-be pasbevallen vrouw blij mee te maken na one hell of a pregnancy is onbegonnen werk
Oeh, en nog een goeie: kijken of je erachter kan komen wanneer grote dingen vervangen moeten.quote:Op maandag 24 december 2012 20:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als je er een paar vergelijkt gaat er wel een lampje branden over wat positief is en wat niet toch? Ik heb gister autos gezocht en snap inmiddels ook dat 750 kilo licht is en dus goed voor de maandelijkse kosten, dat nieuwe apk gunstig is etc.. veel leuker om je er zelf in te verdiepen
ik wacht nog steeds op die van mijquote:Op maandag 24 december 2012 19:53 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben op laptop jacht. Maar ik weet heul niks van specs enzoik wacht wel tot morgen, dan kijk ik er wel ff naar met broer
Ook ja, maar voor je echte bommen zijn kliko's leuker denk ik. En ik zie een verband tussen 'kliko's wijslijk in de tuin gehouden' en 'eerste kliko opgeblazen in oktober'quote:Op maandag 24 december 2012 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij ons flikkerden ze het liever in putten, dat klonk zo leuk door.(En de kliko's worden wijselijk zoveel mogelijk in de tuinen gehouden, dat ook.
)
Al valt het de laatste jaren echt enorm mee.
Oh das minderquote:Op maandag 24 december 2012 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op die van mij
Tenminste, de laptop ligt hier, maar de lader is stuk dus ik heb geen stroom
ik had vannacht gedroomd dat alles uit de tuin gejat was behalve het tuinmeubilairquote:Op maandag 24 december 2012 19:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, echt te triest gewoonmaarja..
Whehe, lekker toch, kunje tenminste je vulnisbak buiten laten staan
Ghehehehe, jep.quote:Op maandag 24 december 2012 20:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook ja, maar voor je echte bommen zijn kliko's leuker denk ik. En ik zie een verband tussen 'kliko's wijslijk in de tuin gehouden' en 'eerste kliko opgeblazen in oktober'
ik moet zeggen dat mijn volgende wel een iets zwaardere wordt, vind ik toch iets relaxter rijden als ik over het wegennet van Nederland vliegquote:Op maandag 24 december 2012 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stuk goedkoper qua banden ook.
Edit: kleine, lichte autootjes dus.
Nope, hij vind dat ik smoesjes aan het verzinnen ben om dure nagellak te regelenquote:
lief!quote:Op maandag 24 december 2012 20:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
De foto is een beetje slecht. Maar dit zijn mijn kerstnagels.
Jawel, maar ik kijk liever met broer want die kan gelijk uitleggen enzoquote:Op maandag 24 december 2012 20:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goeie, thanks!quote:Op maandag 24 december 2012 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, en nog een goeie: kijken of je erachter kan komen wanneer grote dingen vervangen moeten.
een vent is en blijft een vent hequote:Op maandag 24 december 2012 20:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope, hij vind dat ik smoesjes aan het verzinnen ben om dure nagellak te regelenis ook wel zo hoor, maar héél stiekem had ik na Stef's bevalling wel een soort
-gevoel toen er niks kwam qua waardering.. Ik was terlijk zwanger met 2 vriendinnen en die kregen allebei iets van hun lief na hun bevalling en nu denk ik echt 'meh, ik wil dat ook'
Oh, dat zeker.quote:Op maandag 24 december 2012 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat mijn volgende wel een iets zwaardere wordt, vind ik toch iets relaxter rijden als ik over het wegennet van Nederland vlieg
Vooral op de snelweg. Maar goed, ligt er wel aan hoeveel je rijdt en waar.
quote:Op maandag 24 december 2012 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had vannacht gedroomd dat alles uit de tuin gejat was behalve het tuinmeubilair
En da's dus bijna niks, whehehehe, faaldroom!
Ghehehe, ben ik wel blij dat de echte vuurwerkafstekers ondertussen volwassen zijn geworden.quote:Op maandag 24 december 2012 20:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Goeie droom wel![]()
IJs, mjah, ben benieuwd wanneer we dan de laatste kliko van het asfalt geschraapt zien worden
Ik ben het wel mee eens dat je na een bevalling wat verdiend hebt hoorquote:Op maandag 24 december 2012 20:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope, hij vind dat ik smoesjes aan het verzinnen ben om dure nagellak te regelenis ook wel zo hoor, maar héél stiekem had ik na Stef's bevalling wel een soort
-gevoel toen er niks kwam qua waardering.. Ik was terlijk zwanger met 2 vriendinnen en die kregen allebei iets van hun lief na hun bevalling en nu denk ik echt 'meh, ik wil dat ook'
Doe ik al jaren iddquote:Op maandag 24 december 2012 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een vent is en blijft een vent he
Ik doe bij kraamcadeautjes ook altijd wat voor de moeder, die heeft ook aandacht en verwennerij nodig, niet alleen de baby
En hun kinderen hebben opgesloten in de kastquote:Op maandag 24 december 2012 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ghehehe, ben ik wel blij dat de echte vuurwerkafstekers ondertussen volwassen zijn geworden.
Loikquote:Op maandag 24 december 2012 20:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op maandag 24 december 2012 20:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, nouja, al was het een fijn lush-zeepje of iets anders wat kleiners zou ik ookk helemaal in de wolken zijn denk ik.. Gewoon dat hij daarover nagedacHt zou hebbenquote:Op maandag 24 december 2012 20:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ben het wel mee eens dat je na een bevalling wat verdiend hebt hoorzéker in jouw situatie
maar dan is een lakje eigenlijk nog te klein
een soort van stukloon, of opleveringsbonusquote:Op maandag 24 december 2012 20:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Doe ik al jaren idden weet je, het is niet eens dat ik daar bijzonder op zit te wachten ofzo, maar van mijn lief zou ik het wel heel fijn/speciaal vinden als hij daar wat mee zou doen ofzo. Dat je dan net bevallen bent en dat hij het dan echt waardeert dat je maar mooi dat kind gebaard hebt. Ofzo
Neinz, was ongeveer mijn leeftijd en de meesten zijn nu wel eens vertrokken.quote:Op maandag 24 december 2012 20:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En hun kinderen hebben opgesloten in de kast
en die foto is helemaal niet slecht, muppetquote:
Kan ik me voorstellen hoorquote:Op maandag 24 december 2012 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat mijn volgende wel een iets zwaardere wordt, vind ik toch iets relaxter rijden als ik over het wegennet van Nederland vlieg
Vooral op de snelweg. Maar goed, ligt er wel aan hoeveel je rijdt en waar.
dragracesquote:Op maandag 24 december 2012 20:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hooris ook net waar je hem voor gebruikt natuurlijk
quote:Op maandag 24 december 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een soort van stukloon, of opleveringsbonus![]()
Wie weet..quote:Op maandag 24 december 2012 20:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, nouja, al was het een fijn lush-zeepje of iets anders wat kleiners zou ik ookk helemaal in de wolken zijn denk ik.. Gewoon dat hij daarover nagedacHt zou hebben
quote:Op maandag 24 december 2012 20:15 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga op zoek naar psychische instellingen voor oma want daar gaat het helemaal verkeerd mee
Ik vind de belichting en kleuren niet zo'n succes.quote:Op maandag 24 december 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en die foto is helemaal niet slecht, muppet
hoezo?quote:Op maandag 24 december 2012 20:15 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga op zoek naar psychische instellingen voor oma want daar gaat het helemaal verkeerd mee
boeie, ik zie je nagellak tochquote:Op maandag 24 december 2012 20:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind de belichting en kleuren niet zo'n succes.
Mijn lief kennende.. Fat chancequote:
quote:Op maandag 24 december 2012 20:15 schreef Diconnected het volgende:
Anders geef je mij z'n nummer maar.quote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn lief kennende.. Fat chance
dus nu nog een manier vinden om die nagellak los te peuteren![]()
Oh, dat klinkt echt heel rot.quote:Op maandag 24 december 2012 20:15 schreef Diconnected het volgende:
"per ongeluk" hem een whatsappje sturen wat "eigenlijk" naar een vriendin had gemoeten met daarin dat je die zo graag wil en zulksquote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn lief kennende.. Fat chance
dus nu nog een manier vinden om die nagellak los te peuteren![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Anders geef je mij z'n nummer maar.
Haha, mnčh.. Hij kent mequote:Op maandag 24 december 2012 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"per ongeluk" hem een whatsappje sturen wat "eigenlijk" naar een vriendin had gemoeten met daarin dat je die zo graag wil en zulks
Pfff, dat klinkt niet best inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 20:22 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik ga even kijken wat voor mogelijkheden er zijn. Op dit moment heeft ze heel erg last van der angststoornis, alles is eng en raar en je kan geen normaal gesprek met der voeren. Dit gaat al 35 jaar lang zo, maar nu durft ze dus ook niet alleen te zijn. Ze zit nu bij m'n tante sinds gister en m'n tante, oom, neef en nichten zijn nu gewoon serieus helemaal op qua energie omdat ze dus heel vermoeiend bezig is... Dusja ik ga nu maar even googelen naar iets waar ze misschien na de kerst gelijk terecht kan want dit gaat gewoon echt niet meer zo.
Naja ze heeft al 35 jaar last van depressies enz. Begint altijd als de blaadjes van de bomen vallen eigenlijk, want de dagen worden korter, eerder donker enz. Maar het is nu echt heel erg, zo erg heeft ze het nog nooit gehad. Ze doet niks meer, ligt alleen maar op bed en ja een normaal gesprek gaat gewoon langs der heen, of dan gaat ze ineens iets heel anders vragen ofzo... Tis echt heel zielig en vervelend voor haar. Maar wij worden er ook gewoon heel erg moe van haar omdat ons geduld ook op begint te raken. Haar psych heeft ook gezegd tegen m'n tante van als het niet verbeterd ze dan in een instelling moet worden geplaatst. Dus ben daar nu even voor aan het kijken, want waar ik heb gewerkt afgelopen zomer hebben ze dus een afdeling waar m'n oma wel goed terecht zou kunnen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef Incantrix het volgende:
En zo leeft ze al jaren en jaren? Of escaleert het nu in korte tijd heel erg?
Oh ja der zijn genoeg artsen mee bezig en geinformeerd erover, maar m'n tante zei dat als het morgen erger wordt ze dan gaat bellen gelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 20:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Huisarts inschakelen Dico, die kan meer betekenen dan jullie (opvang, crisisdienst, aanmeldingen voor centra etc). Ernst aangeven en dat familie waar ze nu zit het niet meer trekt.
ah, goed zoquote:Op maandag 24 december 2012 20:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh ja der zijn genoeg artsen mee bezig en geinformeerd erover, maar m'n tante zei dat als het morgen erger wordt ze dan gaat bellen gelijk.
goed en lief van jequote:Op maandag 24 december 2012 20:35 schreef Diconnected het volgende:
Maargoed zit dus alleen te kijken voor opties hier in de buurt, dus even afwachten hoe het bij m'n tante gaat komende dagen.
En nu ga ik de laptop dicht doen en wachten op Sjon en dan samen All You Need Is Love kijken![]()
Fijne kerstavond allemaal![]()
fokken en batman kijken op kerstavondquote:
Vertel???quote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef Incantrix het volgende:
Ok, ik neem per direct al mijn gezeur over mijn lief weer terug![]()
![]()
en jah, ik ga zo maar Mario'en ofzo, onze kerstavond is ook redelijk 'we zijn moe en vinden het wel best zo'
auch ein foto bitte! UND SCHNELL BITTE!!!!!quote:
Eerst even drogen jonge!quote:Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
auch ein foto bitte! UND SCHNELL BITTE!!!!!
Hij zei net, vlak voor hij een stukje ging fietsen 'dat ene goudspul he? Bestel 'm maar'quote:
SCHNELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij zei net, vlak voor hij een stukje ging fietsen 'dat ene goudspul he? Bestel 'm maar'(met daarachteraan nog 'maar dan vind ik wel dat je voor oud en nieuw moet baren'
)
WHEHEHEHEHEHE, geweldig!quote:Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij zei net, vlak voor hij een stukje ging fietsen 'dat ene goudspul he? Bestel 'm maar'(met daarachteraan nog 'maar dan vind ik wel dat je voor oud en nieuw moet baren'
)
Whehe, coolquote:Op maandag 24 december 2012 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Koos vertelt net dat hij een keer een klant heeft gehad die D. Batman heette![]()
![]()
![]()
![]()
Een of andere Turk ofzo, hahahaha, briljant!
Hij is echt fantastisch.quote:Op maandag 24 december 2012 21:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooohhh
Zoiets ga ik zķ lakken als ik weer kan en TMWTGG binnen heb
JA ZEG, IK ZAL NOG EENS IETS SCHNELLLLLLLLLLLLLLLL DOENquote:Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
SCHNELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond 'm echt WAY te duur, zeker omdat de meeste lakjes bij mij maar een paar uur zitten eer ik chips/tipware heb.. Maar als hier iedereen zegt dat 'ie zo lang blijft zitten, en ik zie zoveel foto's en dan vind ik 'm toch echt wel mooi en bijzonder.. Noujaquote:
Bij mij heeft 'ie een week écht goed gezeten. Normaal heb ik na anderhalve dag max overal chips.quote:Op maandag 24 december 2012 21:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vond 'm echt WAY te duur, zeker omdat de meeste lakjes bij mij maar een paar uur zitten eer ik chips/tipware heb.. Maar als hier iedereen zegt dat 'ie zo lang blijft zitten, en ik zie zoveel foto's en dan vind ik 'm toch echt wel mooi en bijzonder.. NoujaIk ben een sucker voor dingen die eruit zien als the starry sky
Mooi hoorquote:
Zonder cleanup.quote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi hoor
En mooi gelakt!
Ennnnnn als bonus een tet op de foto
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIISSSSSSquote:
Dat klinkt me echt als muziek in de orenquote:Op maandag 24 december 2012 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij heeft 'ie een week écht goed gezeten. Normaal heb ik na anderhalve dag max overal chips.
Daarom zeg ik het.quote:Op maandag 24 december 2012 21:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat klinkt me echt als muziek in de oren
Jah, herkenbaar wel. Al ligt het bij mij voor het grote deel aan hoe idioot zacht mijn nagels zijn, er is geen laklaag opgewassen tegen een semi-rubberen ondergrondquote:Op maandag 24 december 2012 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het.Ik moet ook echt plannen met douchen en lakken, dat overleeft m'n lak meestal niet.
Check.quote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, herkenbaar wel. Al ligt het bij mij voor het grote deel aan hoe idioot zacht mijn nagels zijn, er is geen laklaag opgewassen tegen een semi-rubberen ondergrond
Ik zeg: goeden plan.quote:Op maandag 24 december 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Kunnen ze niet ook man without golden gun maken, dus goeie bazen topcoat zonder goud?
is seche vite zelfde als poshe maar dan ander merk?quote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg: goeden plan.
Al valt het goed te doen met poshe.
Nou echt he?quote:Op maandag 24 december 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Kunnen ze niet ook man without golden gun maken, dus goeie bazen topcoat zonder goud?
Zelfde idee inderdaad. Ik heb met Seche alleen meer last van shrinkage.quote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is seche vite zelfde als poshe maar dan ander merk?
Seche vite is wel top spul, teennagels zijn al iets van 6 weken gelakt en bijna geen beschadigingen hehehehe
ik heb net per whatsapp 13 katten en 60 uilen besteld bij Speesquote:Op maandag 24 december 2012 21:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij hebt echt lol in je leven he?
Zacht en ze peelen ook nog.quote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou echt he?
IJs, ik had al wel eens begrepen dat jij ook zulke nagels hebt idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |