Nope, nietsquote:Op maandag 24 december 2012 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoek even op "cassette tape cover" en dan je telefoon merk of iets dergelijks
Hou je mond kut-ebay-verkoper, ik heb al 5 hoesjes gekochtquote:Why not buy it. the price lower than a cup of coffee.
hahahahahaquote:Op maandag 24 december 2012 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hou je mond kut-ebay-verkoper, ik heb al 5 hoesjes gekocht
whehehehehehhehee, sterkte!quote:Op maandag 24 december 2012 15:29 schreef Diconnected het volgende:
Oja fuque ik moet nog naar de Lidl
quote:
Mwehehequote:
Hier was het verrassend rustig. Al was het wel vrij leeg dus ik denk dat ze het wel aardig druk hebben gehad.quote:
ik was vandaag in de digros en hoogvliet, dat was best aardig te doenquote:Op maandag 24 december 2012 15:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hier was het verrassend rustig. Al was het wel vrij leeg dus ik denk dat ze het wel aardig druk hebben gehad.
Dat geloof ik wel ja.quote:Op maandag 24 december 2012 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik was vandaag in de digros en hoogvliet, dat was best aardig te doen
Wel heeeeel druk n de stad
Haha, we hebben geen Sinterklaas gevierd en we hebben sowieso iets van cadeau's met de kerst want mijn moeder is 1e kerstdag jarig.quote:Op maandag 24 december 2012 16:01 schreef Mirjam het volgende:
Wij doen geen kerstcadeau's
Scheelt veel stress
Mijn vader kreeg streetview op google maps op z'n iphone niet aan de gang.. In de tijd die ik nodig had om even te googelen hoe hij daar kon komen had hij al besloten dat het een complot wasquote:Op maandag 24 december 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nieuwe telefoon, na 5 minuten maar telefoon uit mama d'r handen gerukt omdat ze bleef zeiken dat het niet werkte en het lag allemaal aan de telefoon, maar boekje lezen ho maar
Alles zonder boekje gedaan![]()
Laat ik die dingen nou nog in huis hebben omdat ik een keer gepoogd heb om mijn nagels er witter mee te makenquote:Als de gootsteen is verstopt, kun je een tablet voor een gebit te reinigen oplossen in water in de wasbak en dan als het is opgelost de stop eruit trekken.
Klinkt gezelligquote:Op maandag 24 december 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
En nu vraagt ze 'hoe krijg ik dit icoontje weg, staat niet in het boekje' ik pak het boekje 'hier is de inhoudsopgave veel plezier ermee' graait ze het boekje uit m'n handen en snauwt ze me afja wat wil je nou, je wil alles zelf doen maar bent te lam om het boekje te lezen
godver
Fred heeft z'n eigen tanden nogquote:Op maandag 24 december 2012 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh schaar, zijn die niet voor Fred
En wat ga je falen?quote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef Diconnected het volgende:
Yay geld gehad van grandparents. Gelijk overgeschreven naar NL paypal rekening, v/d week dus falen
zo, overleefd, was prima te doen, heb alles wat ik moest hebben, was de eerste in de rij en heb zelfs nog even staan kleppen met de kassamevrouwquote:Op maandag 24 december 2012 15:30 schreef BBQ-kip het volgende:
ik ga shoppen, doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegggggggggggggggg
Lekker!quote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo, overleefd, was prima te doen, heb alles wat ik moest hebben, was de eerste in de rij en heb zelfs nog even staan kleppen met de kassamevrouw
Ja als je niet uit jezelf ziet dat het niet lukt en als je dan ook niet alles waar je mee bezig bent uit je klauwen laat vallen om te helpen is t niet goedquote:
ik zat heel snel even bij te lezen en las bovenstaande i.p.v. de echte originele quotequote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef Diconnected het volgende:
Yay geld gejat van grandparents. Gelijk overgeschreven naar NL paypal rekening, v/d week dus falen
ik moest echt zwaar lachen om je gebitsreinigerverhaal en daarna de reactie van Speesquote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred heeft z'n eigen tanden nog. Hoewel niet allemaal meer
En ik kan ze niet vinden
quote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zat heel snel even bij te lezen en las bovenstaande i.p.v. de echte originele quote
quote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zat heel snel even bij te lezen en las bovenstaande i.p.v. de echte originele quote
herpderpquote:Op maandag 24 december 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde iets zeggen of doen maar ik weet niet meer wat, godver
ik maak voor bij mijn schoonmoeder wat hapjes, bij mijn moeder voor- en nagerecht, maar heb het mezelf makkelijk gemaakt dus dat gaat goed komenquote:Op maandag 24 december 2012 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lekker!
Gister was ik ook de eerst in de rij, dus valt allemaal nogal mee volgens mij
Ditquote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moest echt zwaar lachen om je gebitsreinigerverhaal en daarna de reactie van Spees
quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik maak voor bij mijn schoonmoeder wat hapjes, bij mijn moeder voor- en nagerecht, maar heb het mezelf makkelijk gemaakt dus dat gaat goed komen
Zo schattig, van die 16-jarige (kunnen ook 20-jarigen zijn, ik zie dat verschil niet meer) stelletjes die dan heel voorzichtig gaan vragen aan de Appie medewerker wat een knolselderij is en hoe je dat klaar maakt en hoe lang veldsla moet koken
![]()
En zo kansloos, want met kerst voor het eerst zoiets klaarmaken is natuurlijk gedoemd te mislukken![]()
![]()
en jij bent nog niet eens 20quote:Op maandag 24 december 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde iets zeggen of doen maar ik weet niet meer wat, godver
Klinkt goedquote:Op maandag 24 december 2012 16:35 schreef Debsterr het volgende:
Chanel Malice. Chanel Malice gestempeld met Péridot
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |