Nope, nietsquote:Op maandag 24 december 2012 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoek even op "cassette tape cover" en dan je telefoon merk of iets dergelijks
Hou je mond kut-ebay-verkoper, ik heb al 5 hoesjes gekochtquote:Why not buy it. the price lower than a cup of coffee.
hahahahahaquote:Op maandag 24 december 2012 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hou je mond kut-ebay-verkoper, ik heb al 5 hoesjes gekocht
whehehehehehhehee, sterkte!quote:Op maandag 24 december 2012 15:29 schreef Diconnected het volgende:
Oja fuque ik moet nog naar de Lidl
quote:
Mwehehequote:
Hier was het verrassend rustig. Al was het wel vrij leeg dus ik denk dat ze het wel aardig druk hebben gehad.quote:
ik was vandaag in de digros en hoogvliet, dat was best aardig te doenquote:Op maandag 24 december 2012 15:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hier was het verrassend rustig. Al was het wel vrij leeg dus ik denk dat ze het wel aardig druk hebben gehad.
Dat geloof ik wel ja.quote:Op maandag 24 december 2012 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik was vandaag in de digros en hoogvliet, dat was best aardig te doen
Wel heeeeel druk n de stad
Haha, we hebben geen Sinterklaas gevierd en we hebben sowieso iets van cadeau's met de kerst want mijn moeder is 1e kerstdag jarig.quote:Op maandag 24 december 2012 16:01 schreef Mirjam het volgende:
Wij doen geen kerstcadeau's
Scheelt veel stress
Mijn vader kreeg streetview op google maps op z'n iphone niet aan de gang.. In de tijd die ik nodig had om even te googelen hoe hij daar kon komen had hij al besloten dat het een complot wasquote:Op maandag 24 december 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nieuwe telefoon, na 5 minuten maar telefoon uit mama d'r handen gerukt omdat ze bleef zeiken dat het niet werkte en het lag allemaal aan de telefoon, maar boekje lezen ho maar
Alles zonder boekje gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |