hey ik was echt goed he en rijk enzoquote:Op maandag 24 december 2012 15:00 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
inb4 TS speelt roenskeep![]()
![]()
wat bedoel je daar precies mee?quote:
wat bedoel je daar precies mee?quote:
Ik wil helemaal niet abilities, ik wil niet dat je geen 3 safe items hebt in wildy. Pk'en kan niet meer alles is anders verkracht echt omgquote:
kk kk wt verveijlijnd zgquote:Op maandag 24 december 2012 15:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet abilities, ik wil niet dat je geen 3 safe items hebt in wildy. Pk'en kan niet meer alles is anders verkracht echt omgIk hoef geen dual rapiers en al dat andere kk gezeik :S
wildy was allang terug manquote:Op maandag 24 december 2012 15:32 schreef MichaelScott het volgende:
Terechte klacht, ze hadden gewoon de wildy terug moeten halen.
Die was allang terugquote:Op maandag 24 december 2012 15:32 schreef MichaelScott het volgende:
Terechte klacht, ze hadden gewoon de wildy terug moeten halen.
Dit dus!quote:
Dit dus!quote:
Niet in de originele vorm, dus zonder de waarschuwingen/greppel/etc.quote:
Runescape was sowieso het leukst voor 2006, toen wc en mining er nog lelijk uitzaggen etcquote:Op maandag 24 december 2012 15:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet in de originele vorm, dus zonder de waarschuwingen/greppel/etc.
Nee a sabeh skeere noobquote:
Ik vond het echt leuk, het was echt een soort levensdroom voor mij geworden.. Niet dat ik er 24/7 achterzat, maar ik kon me prima vermaken met dat spel. En nu is het echt fucked up gewoon. Prayer heeft amper zin etc etc etc geen wonder dat Zezima al veel eerder gestopt was..quote:Op maandag 24 december 2012 15:47 schreef Bitterlemon het volgende:
Vond het ooit leuk.
Daarna werd het kutter.
Daarna werd het ronduit kut.
Daarna werd het anaal vernederd door drie negers.
Ik heb mijn 9 partyhats weten te verkopen voor 8500 euro aan www.rswinkel.nlquote:Op maandag 24 december 2012 15:49 schreef MichaelScott het volgende:
Weet iemand van jullie een goede site om je geld/partyhats/santa hat aan te verkopen? Nu het helemaal verneukt is kan ik net zo goed cashen.
Ik ben zezima een keer tegen gekomen in pest control.quote:Op maandag 24 december 2012 15:48 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik vond het echt leuk, het was echt een soort levensdroom voor mij geworden.. Niet dat ik er 24/7 achterzat, maar ik kon me prima vermaken met dat spel. En nu is het echt fucked up gewoon. Prayer heeft amper zin etc etc etc geen wonder dat Zezima al veel eerder gestopt was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |