SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Kruidvat / hema / etos-lenzen worden ook niet vergoed. Heb je met cilinder?quote:Op maandag 24 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van kruidvat-lenzen. Daarbij veranderd ongeveer elk half jaar mijn sterkte, en nog verschillend per oog. En volgens mij hebben ze ook geen kwart-sterktes bij kruidvat.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lenzen neem gewoon een bril, staat heel goed
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik kan me zo niet bedenken of dat nou voordeliger is of niet.quote:Op maandag 24 december 2012 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
150,- per 3 jaar, 103,- per maand.Nee, zonder. Ik betaal geloof ik 115 euro voor een half jaar lenzen, met 2x 400ml lenzenvloeistof en 1x 100ml lenzenvloeistof.quote:Op maandag 24 december 2012 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kruidvat / hema / etos-lenzen worden ook niet vergoed. Heb je met cilinder?Bij mij niet. Of in ieder geval minder.quote:Op maandag 24 december 2012 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
Lenzen neem gewoon een bril, staat heel goed![]()
Al geprobeerd?quote:Op maandag 24 december 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me zo niet bedenken of dat nou voordeliger is of niet.
[..]
Nee, zonder. Ik betaal geloof ik 115 euro voor een half jaar lenzen, met 2x 400ml lenzenvloeistof en 1x 100ml lenzenvloeistof.
[..]
Bij mij niet. Of in ieder geval minder.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Komt alsnog neer op 50,- per jaar, maar de premie is wel lager.quote:Op maandag 24 december 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me zo niet bedenken of dat nou voordeliger is of niet.115?! Waar haal jij je lenzen vandaan? Ik betaalde 58,- per half jaar, inclusief 2x 400 mL en 1x 100 mL.quote:[..]
Nee, zonder. Ik betaal geloof ik 115 euro voor een half jaar lenzen, met 2x 400ml lenzenvloeistof en 1x 100ml lenzenvloeistof.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Een bril? Ja, ik heb een bril naast mijn lenzen voor 's avonds of wanneer ik geen zin heb om ze in te doen.quote:![]()
Oke, lastigquote:Op maandag 24 december 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een bril? Ja, ik heb een bril naast mijn lenzen voor 's avonds of wanneer ik geen zin heb om ze in te doen.
14 SHADES OF GREY
Klopt, premie is lager, daar haal je voordeel uit, maar als je vergoeding lager is speelt dat weer tegen elkaar opquote:Op maandag 24 december 2012 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komt alsnog neer op 50,- per jaar, maar de premie is wel lager..
Specsavers. Nogal een verschilquote:115?! Waar haal jij je lenzen vandaan? Ik betaalde 58,- per half jaar, inclusief 2x 400 mL en 1x 100 mL.Waar haal jij ze vandaan dan
?
![]()
Vergoeding is even hoog, allebei 50 per jaar.quote:Op maandag 24 december 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, premie is lager, daar haal je voordeel uit, maar als je vergoeding lager is speelt dat weer tegen elkaar op.
Pearle.quote:[..]
Specsavers. Nogal een verschilWaar haal jij ze vandaan dan
?
O ja, nu voel ik me even blondquote:Op maandag 24 december 2012 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vergoeding is even hoog, allebei 50 per jaar.
[..]
Pearle..
Hmm, daar ben ik juist weg gegaan vanwege de service![]()
![]()
Niks mis met de service van de pearles waar ik bij heb gezeten.quote:Op maandag 24 december 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, nu voel ik me even blond.
Hmm, daar ben ik juist weg gegaan vanwege de service[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Want?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat hoorde ik dus ook al van Buurmeisje. Naja, gaan we maar even kijken dan in januari, aangezien dat alweer 2 jaar of meer geleden is dat ik er ben geweest.quote:Op maandag 24 december 2012 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks mis met de service van de pearles waar ik bij heb gezeten.![]()
Wil je erover praten?quote:14 SHADES OF GREY
quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Zou goed kunnen dat er alweer ander personeel enzo isquote:Op maandag 24 december 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus ook al van Buurmeisje. Naja, gaan we maar even kijken dan in januari, aangezien dat alweer 2 jaar of meer geleden is dat ik er ben geweest.
ik kom het winkelcentrum nog geen eens opquote:
Doorgereden naar mijn ouders. Ik denk dat ik daar de fiets pak ofzo![]()
![]()
Je gaat ook wel heel laat boodschappen doen hequote:Op maandag 24 december 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kom het winkelcentrum nog geen eens op
Doorgereden naar mijn ouders. Ik denk dat ik daar de fiets pak ofzo
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Preciesquote:Op maandag 24 december 2012 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat er alweer ander personeel enzo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |