SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Kruidvat / hema / etos-lenzen worden ook niet vergoed. Heb je met cilinder?quote:Op maandag 24 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van kruidvat-lenzen. Daarbij veranderd ongeveer elk half jaar mijn sterkte, en nog verschillend per oog. En volgens mij hebben ze ook geen kwart-sterktes bij kruidvat.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lenzen neem gewoon een bril, staat heel goed
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik kan me zo niet bedenken of dat nou voordeliger is of niet.quote:Op maandag 24 december 2012 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
150,- per 3 jaar, 103,- per maand.Nee, zonder. Ik betaal geloof ik 115 euro voor een half jaar lenzen, met 2x 400ml lenzenvloeistof en 1x 100ml lenzenvloeistof.quote:Op maandag 24 december 2012 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kruidvat / hema / etos-lenzen worden ook niet vergoed. Heb je met cilinder?Bij mij niet. Of in ieder geval minder.quote:Op maandag 24 december 2012 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
Lenzen neem gewoon een bril, staat heel goed![]()
Al geprobeerd?quote:Op maandag 24 december 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me zo niet bedenken of dat nou voordeliger is of niet.
[..]
Nee, zonder. Ik betaal geloof ik 115 euro voor een half jaar lenzen, met 2x 400ml lenzenvloeistof en 1x 100ml lenzenvloeistof.
[..]
Bij mij niet. Of in ieder geval minder.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Komt alsnog neer op 50,- per jaar, maar de premie is wel lager.quote:Op maandag 24 december 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me zo niet bedenken of dat nou voordeliger is of niet.115?! Waar haal jij je lenzen vandaan? Ik betaalde 58,- per half jaar, inclusief 2x 400 mL en 1x 100 mL.quote:[..]
Nee, zonder. Ik betaal geloof ik 115 euro voor een half jaar lenzen, met 2x 400ml lenzenvloeistof en 1x 100ml lenzenvloeistof.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Een bril? Ja, ik heb een bril naast mijn lenzen voor 's avonds of wanneer ik geen zin heb om ze in te doen.quote:![]()
Oke, lastigquote:Op maandag 24 december 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een bril? Ja, ik heb een bril naast mijn lenzen voor 's avonds of wanneer ik geen zin heb om ze in te doen.
14 SHADES OF GREY
Klopt, premie is lager, daar haal je voordeel uit, maar als je vergoeding lager is speelt dat weer tegen elkaar opquote:Op maandag 24 december 2012 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komt alsnog neer op 50,- per jaar, maar de premie is wel lager..
Specsavers. Nogal een verschilquote:115?! Waar haal jij je lenzen vandaan? Ik betaalde 58,- per half jaar, inclusief 2x 400 mL en 1x 100 mL.Waar haal jij ze vandaan dan
?
![]()
Vergoeding is even hoog, allebei 50 per jaar.quote:Op maandag 24 december 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, premie is lager, daar haal je voordeel uit, maar als je vergoeding lager is speelt dat weer tegen elkaar op.
Pearle.quote:[..]
Specsavers. Nogal een verschilWaar haal jij ze vandaan dan
?
O ja, nu voel ik me even blondquote:Op maandag 24 december 2012 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vergoeding is even hoog, allebei 50 per jaar.
[..]
Pearle..
Hmm, daar ben ik juist weg gegaan vanwege de service![]()
![]()
Niks mis met de service van de pearles waar ik bij heb gezeten.quote:Op maandag 24 december 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, nu voel ik me even blond.
Hmm, daar ben ik juist weg gegaan vanwege de service[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Want?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat hoorde ik dus ook al van Buurmeisje. Naja, gaan we maar even kijken dan in januari, aangezien dat alweer 2 jaar of meer geleden is dat ik er ben geweest.quote:Op maandag 24 december 2012 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks mis met de service van de pearles waar ik bij heb gezeten.![]()
Wil je erover praten?quote:14 SHADES OF GREY
quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Zou goed kunnen dat er alweer ander personeel enzo isquote:Op maandag 24 december 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus ook al van Buurmeisje. Naja, gaan we maar even kijken dan in januari, aangezien dat alweer 2 jaar of meer geleden is dat ik er ben geweest.
ik kom het winkelcentrum nog geen eens opquote:
Doorgereden naar mijn ouders. Ik denk dat ik daar de fiets pak ofzo![]()
![]()
Je gaat ook wel heel laat boodschappen doen hequote:Op maandag 24 december 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kom het winkelcentrum nog geen eens op
Doorgereden naar mijn ouders. Ik denk dat ik daar de fiets pak ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Preciesquote:Op maandag 24 december 2012 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat er alweer ander personeel enzo is.
![]()
Je kent C_A toch?quote:Op maandag 24 december 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat ook wel heel laat boodschappen doen he![]()
![]()
Gelukkig wel jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ja ik was nog herstellende van zaterdagnachtquote:Op maandag 24 december 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat ook wel heel laat boodschappen doen he
Nu ben ik hersteld, gedoucht en aangekleed.
Kom ik bij mijn vader zegtie: je gaat ook wel heel laat boodschappen doen hè!
Ik moest lachen![]()
![]()
Ik zit nu bij mijn moeder.
Ik moet haar helpen dat ze niks vergeet voor de kerst.
Ze heeft nog niet door dat je met zoiets niks aan mij hebt
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat moet je allemaal nog halen?quote:Op maandag 24 december 2012 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik was nog herstellende van zaterdagnacht
Ik moest lachen14 SHADES OF GREY
Hadden je ouders je nog gezien op tv?quote:Op maandag 24 december 2012 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik was nog herstellende van zaterdagnacht
Ik moest lachenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 24 december 2012 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze heeft nog niet door dat je met zoiets niks aan mij hebt![]()
![]()
Whehehequote:Op maandag 24 december 2012 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Alles + drankquote:Op maandag 24 december 2012 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal nog halen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh en een paraplu!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
geen ideequote:Op maandag 24 december 2012 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal nog halen?
Eten voor 2e kerstdag. Wij vieren geen 2e kerstdag, dus op zich maakt het niet uit wat ik eet
Drank heb ik nog genoeg![]()
![]()
Eigenlijk heeft ze gewoon niets iets aan je hequote:Op maandag 24 december 2012 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer kan ik langskomenquote:Op maandag 24 december 2012 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Eten voor 2e kerstdag. Wij vieren geen 2e kerstdag, dus op zich maakt het niet uit wat ik eet
Drank heb ik nog genoeg
[b]AirwiN schreef [/b]
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op maandag 24 december 2012 12:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ze gewoon niets iets aan je heIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat komt dus wel goed, gewoon met de drank beginnen en de rest vergetenquote:14 SHADES OF GREY
Strak plan!quote:Op maandag 24 december 2012 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat komt dus wel goed, gewoon met de drank beginnen en de rest vergetenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
nee ze werden het zatquote:Op maandag 24 december 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hadden je ouders je nog gezien op tv?dus ze zijn gaan zappen
![]()
![]()
Mijn verwachtingen van de mensheid zijn niet zo hoogquote:Op maandag 24 december 2012 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?![]()
En wat verwacht je van mij?quote:Op maandag 24 december 2012 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen van de mensheid zijn niet zo hoog14 SHADES OF GREY
En bedanktquote:Op maandag 24 december 2012 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen van de mensheid zijn niet zo hoog
[b]AirwiN schreef [/b]
En vaak word je nóg teleurgesteld.quote:Op maandag 24 december 2012 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen van de mensheid zijn niet zo hoogBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Stiekem waren ze gewoon bang dat jij stomdronken in beeld zou komen en zapte ze uit voorzorg maar vast weg.quote:Op maandag 24 december 2012 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ze werden het zatdus ze zijn gaan zappen
![]()
Hoe kom jij aan 58 euro voor een half jaar? Als ik online kijk kom ik nog steeds aan 120 euroquote:Op maandag 24 december 2012 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat er alweer ander personeel enzo is.
![]()
Gelukkig dan hoef ik ook niets te doen omdat dat waar te makenquote:
14 SHADES OF GREY
ze hebben wel het filmpje gezienquote:Op maandag 24 december 2012 12:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem waren ze gewoon bang dat jij stomdronken in beeld zou komen en zapte ze uit voorzorg maar vast weg.
Maar misschien heb je wel gelijk![]()
![]()
Ze kennen je hequote:Op maandag 24 december 2012 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hebben wel het filmpje gezien
Maar misschien heb je wel gelijk![]()
Succesquote:Op maandag 24 december 2012 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga een poging wagen bij een ander winkelcentrum
14 SHADES OF GREY
Succesquote:Op maandag 24 december 2012 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga een poging wagen bij een ander winkelcentrum.
![]()
Mn broertje kwam thuis van stappen en hoorde mij opeens. Hij is nu nog aan het bijkomenquote:Op maandag 24 december 2012 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hebben wel het filmpje gezien
Maar misschien heb je wel gelijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben je nu al begonnen aan Dexter?quote:Op maandag 24 december 2012 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn broertje kwam thuis van stappen en hoorde mij opeens. Hij is nu nog aan het bijkomen![]()
![]()
Neequote:Op maandag 24 december 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben je nu al begonnen aan Dexter?![]()
Ik moest mama helpen en hier heb ik geen Dexter
[b]AirwiN schreef [/b]
Stomquote:Op maandag 24 december 2012 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik moest mama helpen en hier heb ik geen Dexter. En als je thuis komt zit je zoon weer te gamen
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn broertje kwam thuis van stappen en hoorde mij opeens. Hij is nu nog aan het bijkomen![]()
![]()
Nu trap ik hem wel weg natuurlijk!quote:Op maandag 24 december 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stom. En als je thuis komt zit je zoon weer te gamen
[b]AirwiN schreef [/b]
10 euro op huppelkindquote:Op maandag 24 december 2012 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu trap ik hem wel weg natuurlijk!![]()
Film het.quote:Op maandag 24 december 2012 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu trap ik hem wel weg natuurlijk!![]()
Als jaquote:Op maandag 24 december 2012 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik terug ben ga ik stofzuigen en daarna nog even gamen
14 SHADES OF GREY
Ik ga alleen weddenschappen aan die ik kan winnenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom ik van de wc af hoor ik gemiauw. Loopt er een kat mn ma dr slaapkamer in. Mn ma heeft helemaal geen kat. Beestje loopt door huis alsof ie hier woont.
[b]AirwiN schreef [/b]
Verstandigquote:Op maandag 24 december 2012 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga alleen weddenschappen aan die ik kan winnen![]()
![]()
Dafuqquote:Op maandag 24 december 2012 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Kom ik van de wc af hoor ik gemiauw. Loopt er een kat mn ma dr slaapkamer in. Mn ma heeft helemaal geen kat. Beestje loopt door huis alsof ie hier woont.![]()
![]()
Als we jouw iPhone en je drank afpakken word je gek volgens mijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb hem maar naar buiten gewerkt. Wel lief beest.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ja echt wel!quote:Op maandag 24 december 2012 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we jouw iPhone en je drank afpakken word je gek volgens mij![]()
Ik zou ook gek worden als je m'n telefoon af pakt. Zonder drank hou ik nog vol denk ikquote:Op maandag 24 december 2012 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we jouw iPhone en je drank afpakken word je gek volgens mijGoed bezigquote:Op maandag 24 december 2012 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem maar naar buiten gewerkt. Wel lief beest.![]()
![]()
Uiteraard wel eerst foto's gemaakt. Stel je voor dat mn ma wel opeens een huisdier heeft.quote:Op maandag 24 december 2012 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou ook gek worden als je m'n telefoon af pakt. Zonder drank hou ik nog vol denk ik
[..]
Goed bezigIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zou een actie zijnquote:Op maandag 24 december 2012 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard wel eerst foto's gemaakt. Stel je voor dat mn ma wel opeens een huisdier heeft.![]()
![]()
Wel iets voor mijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zelfkennis!!quote:Op maandag 24 december 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet zeggen, maar nu doe je het zelf
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je ambieert een carriere bij de tijdtelefoon?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ik wilde gewoon wat zeggen maar ik wist niet wat.quote:Op maandag 24 december 2012 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je ambieert een carriere bij de tijdtelefoon?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kan gebeurenquote:Op maandag 24 december 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik wilde gewoon wat zeggen maar ik wist niet wat.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |