Welke delen precies?..quote:Op maandag 24 december 2012 10:37 schreef -trutje- het volgende:
Eerlijk gezegd zijn er delen in waarin de zang best goed is.
Blauwe shirt en zwart jasje zingt het beste.quote:Op maandag 24 december 2012 10:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Welke delen precies?..
Die met dat blauwe shirt (ik) gebruik geen pitch correctie, ik was er redelijk tevreden over ondanks wat valsige stukjes..
Die 3 andere wilde het wel, die waren er niet tevreden over.
Zwart jasje heeft pitchcorrectie gebruikt (Licht)quote:Op maandag 24 december 2012 10:42 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Blauwe shirt en zwart jasje zingt het beste.
Rectumquote:
Hoezo vond?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:00 schreef Nestalgie het volgende:
braddie ik vond je echt een top gast
Ahh cool, waarom vind je me een toffe gast?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
moest een i zijntypo. Ff editten
mag je wel, trekt je niet veel aan van andere. Die foto's van jou in US neem.je zelf volgens mij ook niet serieus bijv die.bril. Gewoon goeie gastquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh cool, waarom vind je me een toffe gast?
Ik trek me sóms wat aan van andere, maar zoals die foto in US heb ik gewoon genomen omdat ik dacht dat het wel grappig zou zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mag je wel, trekt je niet veel aan van andere. Die foto's van jou in US neem.je zelf volgens mij ook niet serieus bijv die.bril. Gewoon goeie gast
precies, zo denk ik ook. en zo zouden meer mensen moeten denken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik trek me sóms wat aan van andere, maar zoals die foto in US heb ik gewoon genomen omdat ik dacht dat het wel grappig zou zijn.
Ik neem mezelf vaak gewoon niet serieus, lekker belangrijk wat mensen van me vinden, als ik lol heb in het leven is dat prima toch?
Jammer genoeg trekken mensen zich veel van andere aan, en hebben ze een negatieve mindset..quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
precies, zo denk ik ook. en zo zouden meer mensen moeten denken.
Dat sowiesoquote:
Ik ben die gast met die gitaar jep, thanks, viel me niet tegen (was éigenlijk niet op die gitaar te spelen, neck van 70 jaar oud die nog nooit van een afstelling gehoord had)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:42 schreef BBQSausage het volgende:
Jij bent die kerel met die gitaar toch? Klinkt goed.
Het gezang van die andere twee klinkt voor geen meter, zonde van jouw talent. Lijkt erop dat ze gigantisch camerageil zijn, sowieso al naar om daar mee samen te werken.
Dankjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef Fopje het volgende:
Gitaar spelen kan je in ieder geval wel
Dump die 2 gastenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
DankjeSpeel nu net 2,5 jaar
Zingen ópzich ook wel.. alleen niet als er 2 gasten vals aan het zingen zijn, raak dan heel snel uit de toon.
(Al moet ik wel direct even opbiechten dat ik niet bijzonder goed zing, maar toonvast ben ik wel)
Dan is het geen NoSense meerquote:
Heb even gekeken. Mijn god wat slechtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan is het geen NoSense meer![]()
het is bedoelt als grap zeg maar, en niet om écht serieus wat mee te gaan doen.
*(Weet niet of je wat filmpjes op het kanaal hebt gezien? Dan kunnen die gasten opeens wél zingen, want Melodyne Pitch Corection) " www.youtube.com/MayaAndRyan
Met ze optreden heeft geen nut, zelfs al brengen we óóit een CD uit want alles op die CD klinkt dan zwaar geprocesseden als we dan eens gaan optreden vallen ze door de mand.
Zie het als een soort Milli Vanilli, maar dan wél met de echte personen
Hahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb even gekeken. Mijn god wat slechtMaar als het toch maar voor de grap is, is het niet erg natuurlijk. Als je maar lol hebt
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:13 schreef ViesKees het volgende:
Maar nu even over belangrijke dingen..
Heb je je batterijen terug?
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:40 schreef ViesKees het volgende:
[..]
Je laat je toch niet bestelen?!
Door een gast van 20?! Die al 7 jaar een vriend van je is!?
!?
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:13 schreef ViesKees het volgende:
Maar nu even over belangrijke dingen..
Heb je je batterijen terug?
Een volgende logische stap is dan inderdaad om een topic dat al lang en breed weggezakt was weer terug te bumpen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:29 schreef HandigeJoling het volgende:
Wat zijn dit voor een anti heldenTS het is katten gejank laat wat aan je gehoor doen godverdomme
Dit jaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een volgende logische stap is dan inderdaad om een topic dat al lang en breed weggezakt was weer terug te bumpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |