SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Net 2 uitersten gezien in mijn gym. Een mannelijke PT'er die die een vrouw deadlifts liet doen () en een vrouwelijke PT'er die een man op een halve bal one legged squats liet doen, met zijn standbeen op een andere kleine rubberen bal
![]()
![]()
Hier was net een stoere boi aan het bankdrukken. Hij hield zijn rug zo hol dat ik bijna onderdoor kon kruipen.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Hoppa, kerstinkopen zijn gedaan. Redelijk clean bulk kerstmaal! Zometeen eerst nog even tot het gaatje gaan in de gym voordat hij 2 dagen sluit...![]()
haha lol.quote:Op maandag 24 december 2012 12:27 schreef mtchel112 het volgende:
ik ga PWO in de advocaat doen van mn oma met 1e kerst, kijken wat er gebeurdI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Soms moet je zo hard trainen dat je er kleine Blessure aan overhoud.
Dit om door barrières heen te gaan, de zwakste schakel te leren kennen.
Het ongemak van de Blessure weegt dan op tegen de nieuwe spiermassa die gaat komen.
Doe je dat niet heb je steeds niet genoeg spierspanning opgebouwd om hypertrofie te stimuleren.
Je blessure/pijntjes gaan vanzelf weer over, je wordt sterker en de zwakste schakel heeft geen andere keus zich aan te passen aan de nieuwe belasting die van hem verlangt wordt.
Zeta![]()
Ooit gehoord van powerlift style benchen?quote:Op maandag 24 december 2012 11:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hier was net een stoere boi aan het bankdrukken. Hij hield zijn rug zo hol dat ik bijna onderdoor kon kruipen.Back archen is belangrijk.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Wat een onzin.quote:Respect voor wat je bereikt hebt, maar een tattoo is voor tokkies. Grote kans ook dat je er spijt van krijgt.![]()
Fuuaaarkk! Ik wilde gisteren en vandaag een 2 day split doen om de kerstweek te compenseren, zijn ze vandaag ook al dicht. Nu moet ik wachten tot vrijdag en moet dan ook de hele dag werken. Zo komen die gains natuurlijk nooit.![]()
![]()
Waarom je zo druk maken om 'nog even snel' een workout er in te rammen?
Buiten dat het weinig uit zal maken, neem gewoon effe een weekje rust.![]()
Net voor het eerst gefaald op de deadlift, maar het zat denk ik tussen mijn oren hij lukte vier keer wel. Ik zweet me gelijk helemaal dood daarna. Had eigenlijk bedacht om vandaag niet te gaan voor een week "vrij" maar ik kan de rest van de week niet door de kerst en het sluiten van de sportschool dus ik heb nu een verplichte week rust. Gister behoorlijk wat squat filmpjes gekeken maar ik kwam een verschil tussen rippetoe's manier en de manier van wat andere mensen. Bij Rippetoe's manier moet je de ellebogen omhoog doen en anderen zeggen dat deze juist naar beneden moesten. Vandaag met mijn ellebogen naar beneden geprobeerd en dat ging erg goed.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ben twee weken bij mijn ouders dus geen sportschool voor mij in de vakantie. Iemand ervaring met dumbell squats? Die kan ik tenminste thuis doen![]()
![]()
Is dat wat die oude fysio bij arjan robben deed, waardoor hij er daarna 6 maanden uit lag?quote:Op maandag 24 december 2012 14:43 schreef ZetaOS het volgende:
Soms moet je zo hard trainen dat je er kleine Blessure aan overhoud.
Dit om door barrières heen te gaan, de zwakste schakel te leren kennen.
Het ongemak van de Blessure weegt dan op tegen de nieuwe spiermassa die gaat komen.
Doe je dat niet heb je steeds niet genoeg spierspanning opgebouwd om hypertrofie te stimuleren.
Je blessure/pijntjes gaan vanzelf weer over, je wordt sterker en de zwakste schakel heeft geen andere keus zich aan te passen aan de nieuwe belasting die van hem verlangt wordt.
Zeta![]()
Omdat ik door ziekte en tentamens er al twee weken 'rust' heb opzitten helaas. Heb een paar keer kunnen trainen, maar niet optimaal en ik heb er nu toch echt weer veel zin in. :pquote:Op maandag 24 december 2012 15:57 schreef Snakey het volgende:
Waarom je zo druk maken om 'nog even snel' een workout er in te rammen?
Buiten dat het weinig uit zal maken, neem gewoon effe een weekje rust.![]()
Vanmorgen tijdens het omhoog gaan bij de squat ineens gigantische steek in mn hamstringDoet naar veel pijn op het moment.. Maar even de kerst afwachten en anders wordt het toch even langs een dokter i guess
![]()
Vaag, squat nu toch al ruim een jaar en gaat praktisch altijd goed..![]()
Nooit van de fysio arjan robben gehoord.quote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Is dat wat die oude fysio bij arjan robben deed, waardoor hij er daarna 6 maanden uit lag?![]()
Jakes on you, dat is powerlifting form en is juist handig als je zoveel mogelijk gewicht wilt verzetten.quote:Op maandag 24 december 2012 11:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hier was net een stoere boi aan het bankdrukken. Hij hield zijn rug zo hol dat ik bijna onderdoor kon kruipen.Of toch du vader?![]()
Dat dus.quote:Op maandag 24 december 2012 18:26 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Jakes on you, dat is powerlifting form en is juist handig als je zoveel mogelijk gewicht wilt verzetten.
![]()
Me elleboog ruim een week geleden gestoten op een punt. Niet bizar hard maar PRECIES op stroombotje, zo erg heb ik het nog nooit gevoeld. 2 dagen erna voelde ik het nog tintelen.
Nu een week later heb ik nog altijd last van pijntjes rond me elleboog. Hele week niet getrained om dat het toch raar voelt.
Iemand enig idee wat er aan de hand is en of het gewoon met rust weg gaat?![]()
De tering man, zo kun je elke week wel wat bedenken ja.quote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef Hiatus het volgende:
Me elleboog ruim een week geleden gestoten op een punt. Niet bizar hard maar PRECIES op stroombotje, zo erg heb ik het nog nooit gevoeld. 2 dagen erna voelde ik het nog tintelen.
Nu een week later heb ik nog altijd last van pijntjes rond me elleboog. Hele week niet getrained om dat het toch raar voelt.
Iemand enig idee wat er aan de hand is en of het gewoon met rust weg gaat?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
idd, wij hebben elke dag pijntjes. hoort er gewoon bij, zolang je nog niet invalide bent, kun je nog trainen, sterker nog zag laatst iemand met zijn pols in het gips trainen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De tering man, zo kun je elke week wel wat bedenken ja.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: