quote:Op maandag 24 december 2012 03:19 schreef De_Nater het volgende:
Midden in de winternacht, ging de HEMA open
quote:
Slaap lekker, Mex!quote:Op maandag 24 december 2012 03:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, tot zover de laatste nacht deze SR.
Veel plezier nog, ik hang hier vast morgen nog wel even rond
Ze is wel tof ja, als ze maar normaal niet zo hyper is.quote:
Moet je als dj tijdens je show ook wel, lijkt me.quote:Op maandag 24 december 2012 03:21 schreef De_Nater het volgende:
Ik zou dus echt nooit in het glazen huis moeten zitten als ik DJ was. Moet je allemaal liedjes draaien die je zelf niet leuk vindt en toch doen alsof het top is...
gelukkig hebben de dj's snachts nog redelijk wat vrijheidquote:Op maandag 24 december 2012 03:21 schreef De_Nater het volgende:
Ik zou dus echt nooit in het glazen huis moeten zitten als ik DJ was. Moet je allemaal liedjes draaien die je zelf niet leuk vindt en toch doen alsof het top is...
Toch minder. Als je ten minste goede tijdstip kiest.quote:Op maandag 24 december 2012 03:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je als dj tijdens je show ook wel, lijkt me.
Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 03:21 schreef De_Nater het volgende:
Gewoon die energie op andere manieren benuttenquote:Op maandag 24 december 2012 03:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is wel tof ja, als ze maar normaal niet zo hyper is.
Geef me 2ton plus en je ziet mij het ook doen.quote:Op maandag 24 december 2012 03:21 schreef De_Nater het volgende:
Ik denk dat je als DJ zo'n beetje alle muziek leuk moet vinden of in elk geval kunnen waarderen op überhaupt DJ te kunnen zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 03:21 schreef De_Nater het volgende:
Dat is volgend week pas erg als ze de top serieusrequest gaan uitzenden.quote:Op maandag 24 december 2012 03:21 schreef De_Nater het volgende:
Ze heeft een lelijke echtgenoot dus FOK!kers jullie maken kans.quote:Op maandag 24 december 2012 03:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon die energie op andere manieren benutten
Stenders tijdens de Top 2000quote:Op maandag 24 december 2012 03:23 schreef ddx het volgende:
[..]
Dat is volgend week pas erg als ze de top serieusrequest gaan uitzenden.
quote:Op maandag 24 december 2012 03:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft een lelijke echtgenoot dus FOK!kers jullie maken kans.
Zie mij doen alsof ik niet bij jullie hoor, harhar/
Wil je me even bijpraten ?quote:
quote:
Madonna afraken live in de showquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |