SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker wandelen met een zaklamp.quote:Op maandag 24 december 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is een mening, plus ligt eraan in wat voor buurt je woont.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
LIMOONADEEEEEEBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Zo'n grote Maglite, jonge!quote:Op maandag 24 december 2012 00:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker wandelen met een zaklamp.![]()
Ja, nu wel jaquote:. Als je hem als nieuwe grap maakt
Keihard boeren niet normaal!quote:Op maandag 24 december 2012 00:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik cola drink als water ga ik boeren laten door m'n neus en die doen zeer.
Oja en Huppel merkte wel dat ik uit Brabant kwam met mijn scheldkannonadesquote:. Ik had echt even zoiets van; huh oja?
![]()
![]()
Vond ik juist geweldigquote:Op maandag 24 december 2012 00:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja en Huppel merkte wel dat ik uit Brabant kwam met mijn scheldkannonades. Ik had echt even zoiets van; huh oja?
![]()
![]()
Opzich wel fijne lampen alleen je kunt niet met het lampgedeelte slaan, dat staat het lampdesign niet toe. Ik vraag me af hoe het slaat als het zwaartepunt niet bij het raakvlak ligt.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Scheld jijquote:Op maandag 24 december 2012 00:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, nu wel ja. Als je hem als nieuwe grap maakt
[..]
Keihard boeren niet normaal!
[..]
Oja en Huppel merkte wel dat ik uit Brabant kwam met mijn scheldkannonades. Ik had echt even zoiets van; huh oja?
!?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Klopt, goede kwaliteit wel. Geen idee, ik sla nooit iets of iemand. Maar dat lijkt me wel raar, ja.quote:Op maandag 24 december 2012 00:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Opzich wel fijne lampen alleen je kunt niet met het lampgedeelte slaan, dat staat het lampdesign niet toe. Ik vraag me af hoe het slaat als het zwaartepunt niet bij het raakvlak ligt.Prachtig tochquote:![]()
![]()
Anders gewoon fenixje pakken.quote:Op maandag 24 december 2012 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, goede kwaliteit wel. Geen idee, ik sla nooit iets of iemand. Maar dat lijkt me wel raar, ja.
[..]
Prachtig tochBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Zien er ook wel goed uit.quote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders gewoon fenixje pakken.![]()
Creëer je leuke situaties meequote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, hier is dat doodnormaal joh.
.
En jij met je gefrituurde bounty![]()
![]()
Awesomequote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, hier is dat doodnormaal joh.
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wahaha ik heb daarstraks New Kids Turbo en Nitro gekekenquote:Op maandag 24 december 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Creëer je leuke situaties mee.
En jij met je gefrituurde bounty. Die bounty is van een losse sketch
.
![]()
Kun je ook laten keilen zonder hartverzakkingen. Puike dingen. Vooral de "add-ons" kunnen handig zijn in sommige situaties (diffuser bijvoorbeeld als je hout zoekt in een bos in de nacht).quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het zegt mij zo niks. Overigens wel een goed idee om die films even binnen te hengelenquote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha ik heb daarstraks New Kids Turbo en Nitro gekeken. Die bounty is van een losse sketch
.
Klinkt goed. Ben niet zo in-to zaklampen oidquote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je ook laten keilen zonder hartverzakkingen. Puike dingen. Vooral de "add-ons" kunnen handig zijn in sommige situaties (diffuser bijvoorbeeld als je hout zoekt in een bos in de nacht).![]()
![]()
Ik kan die sketch zo niet vinden, alleen in het Duitsquote:Op maandag 24 december 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
Het zegt mij zo niks. Overigens wel een goed idee om die films even binnen te hengelen.
![]()
Balenquote:Op maandag 24 december 2012 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan die sketch zo niet vinden, alleen in het Duits.
![]()
![]()
NEUKE NEUKE!But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Morgen in Hoofddorp.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja die jaquote:Op maandag 24 december 2012 00:37 schreef Vinniiee het volgende:
Deze: http://www.flabber.nl/lin(...)new-kids-deel-3-3154 ?![]()
![]()
Snorryquote:.
Wie is hier nou de snackbar!quote:Op maandag 24 december 2012 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ga ik nu even in de lijst zetten. Er gaat alleen nog 130GB aan Prison Break vooraf![]()
![]()
![]()
You're welcomequote:Op maandag 24 december 2012 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh fuck, dat ook nog. Ik moet me nog scheren...
Nu heb ik zin in een frietje stoofvleesquote:.
Graag gedaanquote:Op maandag 24 december 2012 00:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een frietje stoofvlees.
.
![]()
Tijd om iets weg te gooienquote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck, ik heb te weinig schijfruimteNog maar 30GB op mijn laptop, en nog maar 70GB op mijn e-hdd
.
Ik ga mijn bed opzoeken, morgen werken.
Trusten![]()
![]()
Truste Muhquote:Op maandag 24 december 2012 00:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijd om iets weg te gooien.
Trusten
format c helptquote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck, ik heb te weinig schijfruimteNog maar 30GB op mijn laptop, en nog maar 70GB op mijn e-hdd
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
herkenbaar, hier 6 1/2 terabyte en heb maar 122 gig overquote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
![]()
Op mijn laptop kan ik bijna niks weggooien, dat is namelijk een SSD, dus daar staat al bijna niks op. En mijn e-hdd staan films opquote:Op maandag 24 december 2012 00:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijd om iets weg te gooien.
Trusten
Oh, goed plan trouwens. Over 5 uurtjes eruit![]()
![]()
En Raene bellenquote:Op maandag 24 december 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op mijn laptop kan ik bijna niks weggooien, dat is namelijk een SSD, dus daar staat al bijna niks op. En mijn e-hdd staan films op
Oh, goed plan trouwens. Over 5 uurtjes eruit.
Ik ben niet dom.quote:Hehehehequote:Op maandag 24 december 2012 00:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
herkenbaar, hier 6 1/2 terabyte en heb maar 122 gig over. Oh ik bedenk me trouwens dat ik Prison Break misschien nog op mijn PC heb staan. Morgen maar even kijken.
![]()
Dan heb je denk ik veel HD films op je pc staan?quote:Op maandag 24 december 2012 00:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
herkenbaar, hier 6 1/2 terabyte en heb maar 122 gig overRustig aan.![]()
Slaap lekker Kifjequote:
Ey Koenquote:.
Ja.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
zitten snuiven?quote:Op maandag 24 december 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Half koffie,
Voel me een beetje gedrogeerd ofzo.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zat toch nog te twijfelen of ik nog een stikkie ging roken, maar toch maar niet gedaan. Zit nu aan de wodka-colaquote:Op maandag 24 december 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Half koffie,
Voel me een beetje gedrogeerd ofzo.![]()
![]()
hmmmquote:Op maandag 24 december 2012 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zat toch nog te twijfelen of ik nog een stikkie ging roken, maar toch maar niet gedaan. Zit nu aan de wodka-cola
ik heb geen stikkies en geen wodka
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben moe, maar ik kan niet slapen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
als ik ga liggen slaap ik welquote:Op maandag 24 december 2012 00:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben moe, maar ik kan niet slapen.
maar nog geen zinSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat had ik eind vorige week. Wel naar bed gegaan en nog een uurtje gelezen, maar niets hielp. Uiteindelijk maar weer uit bed en nog wat genet voor ik uiteindelijk moe werd om half 3 of zoquote:Op maandag 24 december 2012 00:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben moe, maar ik kan niet slapen.![]()
![]()
Ongetwijfeldquote:Op maandag 24 december 2012 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je morgenochtend wel!Dat is kutquote:Op maandag 24 december 2012 00:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben moe, maar ik kan niet slapen.![]()
![]()
Komt doordat ik vandaag tot 11 uur geslapen had, maar dat was nodig.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja gaat welquote:drukdruk
.
Ik was vandaag pas half 3 op of zoquote:Op maandag 24 december 2012 00:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Komt doordat ik vandaag tot 11 uur geslapen had, maar dat was nodig.![]()
![]()
Stikkies,
Toen ik op de middelbare school zat was het altijd all the way.
Nu vind ik het nog steeds chill maar liever 3 grote hijsjes ofzo en dan klaar.
Maar het ligt er natuurlijk aan hoe sterk je hem maakt... Maarja.Rustig aan.![]()
ik Lag om 10 uur.quote:Op maandag 24 december 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was vandaag pas half 3 op of zo
Blijkbaar had je het dan inderdaad nodigquote:Op maandag 24 december 2012 00:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Komt doordat ik vandaag tot 11 uur geslapen had, maar dat was nodig.![]()
![]()
vrijdag misschien 3 uurtjes geslapen.quote:Op maandag 24 december 2012 01:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar had je het dan inderdaad nodig
Dat is niet veel nee.quote:Op maandag 24 december 2012 01:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
vrijdag misschien 3 uurtjes geslapen.![]()
En weer terug.
Wat een bazenfilm.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik maak ze altijd heel slap, want kan niet zo goed tegen wietquote:Op maandag 24 december 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
Stikkies,
Toen ik op de middelbare school zat was het altijd all the way.
Nu vind ik het nog steeds chill maar liever 3 grote hijsjes ofzo en dan klaar.
Maar het ligt er natuurlijk aan hoe sterk je hem maakt... Maarja.![]()
![]()
![]()
Neuh, Vooral Niet als je daarna 10 uur moet werken.quote:
The Hobbit.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Van een beetje wiet word ik altijd heel helder, om een of andere redenquote:Op maandag 24 december 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd heel slap, want kan niet zo goed tegen wiet![]()
Rustig aan.![]()
Oja, bah dat zal wel een lange dag zijn geweestquote:Op maandag 24 december 2012 01:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, Vooral Niet als je daarna 10 uur moet werken.![]()
![]()
quote:Die drie uur vlogen voorbij.quote:
Ik had ook enorm genotenquote:.
Vooral als je je belabberd Voelt. Heb nog Lopen kotsen op mijn werk.quote:Op maandag 24 december 2012 01:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, bah dat zal wel een lange dag zijn geweest
Dat is niet wat je moeder zei.quote:Bij de laatste Batman zat ik alleen maar te wachten totdat het afgelopen was.quote:
Deze had ik het idee dat ik pas een uur zat te kijken.
Welke versie ben je geweest? 3d? Imax? Hfr?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, ik dacht dat ik pas op de helft van de film was toen de aftiteling kwam. M'n moeder dacht hetzelfde.quote:Op maandag 24 december 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet wat je moeder zei.
[..]
Bij de laatste Batman zat ik alleen maar te wachten totdat het afgelopen was.
Deze had ik het idee dat ik pas een uur zat te kijken.
Welke versie ben je geweest? 3d? Imax? Hfr?
3D.
quote:Op maandag 24 december 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet wat je moeder zei.
Rustig aan.![]()
Nahwquote:Op maandag 24 december 2012 01:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooral als je je belabberd Voelt. Heb nog Lopen kotsen op mijn werk.. En je kon niet naar huis?
![]()
![]()
Nee, dan moest mijn baas de tent sluiten.quote:Op maandag 24 december 2012 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nahw. En je kon niet naar huis?
Ik vind dus echt een hoop elementen slecht aan de hobbit.
Serieus deel 1 van lord of the rings was zoveel beter in elkaar gezet..
Krijg je de hobbit krijg je scenes te zien over eekhoorntjes en vechtende bergen, en een aardmannenkoning die de verkeerde afslag heeft gemaakt tussen disney en de hobbit.Rustig aan.![]()
Ik krijg dan een prettige roesquote:Op maandag 24 december 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Van een beetje wiet word ik altijd heel helder, om een of andere reden![]()
![]()
Oh, dat kun je ook niet hebben nee. Maar nu gaat het wel weer goed?quote:Op maandag 24 december 2012 01:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dan moest mijn baas de tent sluiten.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
Krijg je de hobbit krijg je scenes te zien over eekhoorntjes en vechtende bergen, en een aardmannenkoning die de verkeerde afslag heeft gemaakt tussen disney en de hobbit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Fera op 24-12-2012 01:20:23 ]A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
De darmen doen nog steeds stom, verder prima.quote:Op maandag 24 december 2012 01:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat kun je ook niet hebben nee. Maar nu gaat het wel weer goed?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oké, gelukkig maar. Hoop dat je darmen snel weer normaal gaan doenquote:Op maandag 24 december 2012 01:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De darmen doen nog steeds stom, verder prima.![]()
![]()
Verder was het tof hoor, maar van de 3 uur was dus gewoon 1 uur waardeloos en dat is gewoon echt zonde voor zo een film.quote:Op maandag 24 december 2012 01:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond dat stervende egeltje zo zielig.
Ook die disney humor... Tjah...![]()
Wel thumbs up voor de intro though, goed dat ze daar wel de tijd voor namen maar voor die scenes met radagast vond ik dat dus gewoon ronduit vervelend.Rustig aan.![]()
Spoilertagsquote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Heb je het boek gelezen?quote:Op maandag 24 december 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
Krijg je de hobbit krijg je scenes te zien over eekhoorntjes en vechtende bergen, en een aardmannenkoning die de verkeerde afslag heeft gemaakt tussen disney en de hobbit.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
zal Morgen wel.weer goed zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 01:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oké, gelukkig maar. Hoop dat je darmen snel weer normaal gaan doen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mooizoquote:Op maandag 24 december 2012 01:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
zal Morgen wel.weer goed zijn.![]()
![]()
Ik vond de eloquente kokstrol zo'n baas.
En de aardmannenkoning was ook tof. Evenals de steentrollen. Vond het een mooie interpretatie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verder was het tof hoor, maar van de 3 uur was dus gewoon 1 uur waardeloos en dat is gewoon echt zonde voor zo een film.
Wel thumbs up voor de intro though, goed dat ze daar wel de tijd voor namen maar voor die scenes met radagast vond ik dat dus gewoon ronduit vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die scène met Bilbo en Gollem was ook prachtig.quote:Op maandag 24 december 2012 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond de eloquente kokstrol zo'n baas.
En de aardmannenkoning was ook tof. Evenals de steentrollen. Vond het een mooie interpretatie.
Geweldig gefilmd. Goede camerahoeken, mooi gebruik gemaakt van 3D. De animaties op Gollum waren geweldig. Viel niks op aan te merken.quote:Op maandag 24 december 2012 01:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Die scène met Bilbo en Gollem was ook prachtig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die gezichtsuitdrukkingen van hem, echt geweldig gewoon. Ik vind dat zo knap gedaan.quote:Op maandag 24 december 2012 01:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geweldig gefilmd. Goede camerahoeken, mooi gebruik gemaakt van 3D. De animaties op Gollum waren geweldig. Viel niks op aan te merken.
Anywaaaaay, ik ga lekker slapen. Over 12 uur moet ik met de hond op station Nijmegen staan.
Weltrusten allen.![]()
ik heb het boek lannngggg geleden op de Havo voor boekenlijst gelezenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Trustequote:Op maandag 24 december 2012 01:24 schreef Fera het volgende:
Anywaaaaay, ik ga lekker slapen. Over 12 uur moet ik met de hond op station Nijmegen staan.
Weltrusten allen.![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Over 7.5 uur opt werk.. Hmm.quote:Op maandag 24 december 2012 01:24 schreef Fera het volgende:
Weltrusten allen.
Rustig aan.![]()
Trustequote:Op maandag 24 december 2012 01:24 schreef Fera het volgende:
Weltrusten allen.![]()
!
Ow eh...trusten!quote:Op maandag 24 december 2012 01:24 schreef Fera het volgende:
Weltrusten allen.![]()
![]()
![]()
Heb je het boek nou gelezen?quote:Op maandag 24 december 2012 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verder was het tof hoor, maar van de 3 uur was dus gewoon 1 uur waardeloos en dat is gewoon echt zonde voor zo een film.
Wel thumbs up voor de intro though, goed dat ze daar wel de tijd voor namen maar voor die scenes met radagast vond ik dat dus gewoon ronduit vervelend.![]()
Vraag 't 'mquote:Op maandag 24 december 2012 07:24 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom rijd de buschauffeur 90+ op een weg waar je 80/70/50 mag?![]()
![]()
Hij is levensmoequote:Op maandag 24 december 2012 07:24 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom rijd de buschauffeur 90+ op een weg waar je 80/70/50 mag?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Toen liepen de dinosauriërs nog los rond?quote:Op maandag 24 december 2012 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het boek lannngggg geleden op de Havo voor boekenlijst gelezenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Goedemorgen!!quote:Op maandag 24 december 2012 07:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk 't. Ik nog niet, de rest van de passagiers ook niet denk ik.
Goedemorgen trouwens
De supermarkt gaat om half 9 open. Ik ga zorgen dat ik dan al voor de deur sta!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat lijkt me heel verstandig jaquote:Op maandag 24 december 2012 07:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedemorgen!!
De supermarkt gaat om half 9 open. Ik ga zorgen dat ik dan al voor de deur sta!![]()
![]()
Beetje jammer dat het nu nog zo donker is en koud en mijn bed is lekker warmquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik leef me je mee.quote:Op maandag 24 december 2012 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het nu nog zo donker is en koud en mijn bed is lekker warm
Ik heb vannacht 3 uurtjes geslapen, en zo waar ben ik meer wakker dan anders![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 24 december 2012 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
SEX / Vraag over squirtende vrouwen
Pareltje![]()
![]()
Ik zag het jaquote:Op maandag 24 december 2012 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
SEX / Vraag over squirtende vrouwen
Pareltje![]()
![]()
Prachtigquote:Op maandag 24 december 2012 08:18 schreef Vinniiee het volgende:
Deze is ook mooi: SEX / Absolute dont's bij de seks
[b]AirwiN schreef [/b]
Het zal je maar gebeuren. Zelf ga je bijna over je nek, en als vrouw schaam je je dood volgens mijquote:![]()
![]()
Ik pas ok?quote:Op maandag 24 december 2012 08:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren. Zelf ga je bijna over je nek, en als vrouw schaam je je dood volgens mij
En nu naar de winkel
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat lijkt me een heel goed planquote:Op maandag 24 december 2012 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pas ok?
En nu naar de winkel!
Succes![]()
![]()
Ik weet echt niet hoe het kanquote:. Ik heb maar 3 uurtjes geslapen, was voor de wekker wakker en heb volgens mij nog nooit zo goed geslapen
.
![]()
Oh wauwquote:Op maandag 24 december 2012 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe het kan. Ik heb maar 3 uurtjes geslapen, was voor de wekker wakker en heb volgens mij nog nooit zo goed geslapen
.
Wel werken dus vandaag?![]()
Doen alsof ja. Raene wilde om 8 uur bij de super zijn, dus die had ik even wakker gebeldquote:Op maandag 24 december 2012 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh wauw
Wel werken dus vandaag?![]()
![]()
Wat lief van jouquote:Op maandag 24 december 2012 08:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doen alsof ja. Raene wilde om 8 uur bij de super zijn, dus die had ik even wakker gebeld
En is ze gegaan?![]()
Vond zij ook alquote:Op maandag 24 december 2012 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat lief van jou
En is ze gegaan?. Ja, als het goed is wel. Denk dat ze zich nu door de menigte worstelt
![]()
![]()
Volgens mij valt het wel mee eigenlijkquote:Op maandag 24 december 2012 08:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vond zij ook al. Ja, als het goed is wel. Denk dat ze zich nu door de menigte worstelt
Althans, juist vanwege de ruimere openingstijden vond ik het wel meevallen. Vrijdag was het drukst, maar dat is standaard de drukste dag.
Zaterdag en zondag vielen wel mee.
Ik moet zo ook nog ff heen. Verse champies en rauwkost![]()
Hmm, oke, naja alleen maar beter danquote:Op maandag 24 december 2012 08:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee eigenlijk
Althans, juist vanwege de ruimere openingstijden vond ik het wel meevallen. Vrijdag was het drukst, maar dat is standaard de drukste dag.
Zaterdag en zondag vielen wel mee.
Ik moet zo ook nog ff heen. Verse champies en rauwkost.
Alles goed met jou/jullie?![]()
![]()
Mijn humeur is oke. Mijn rug zegt: ik weiger vandaag. Die taart in 1 dag doen was ietwat veel.quote:
Straks ff lopen naar de super. In beweging blijven/houden.![]()
Meh, dat is minderquote:Op maandag 24 december 2012 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn humeur is oke. Mijn rug zegt: ik weiger vandaag. Die taart in 1 dag doen was ietwat veel.
Straks ff lopen naar de super. In beweging blijven/houden.Waar precies heb je last van dan?
Is wel een mooie taart geworden
Vakantie... nog 4 dagen werken, en dan heb ik het ook (voor ik weet niet hoe langquote:Op maandag 24 december 2012 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
Verder gewoon heerlijk vakantie. Ik vermaak me wel zo
/burgelijk trutje)
Is wel lekker om even niks/weinig te doen![]()
![]()
Van mijn onderrug. Mja komt echt doordat ik zo gestaan heb. Het voelt als spierpijn. Komt wel goedquote:Op maandag 24 december 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is minderWaar precies heb je last van dan?
Is wel een mooie taart geworden![]()
[..]
Vakantie... nog 4 dagen werken, en dan heb ik het ook (voor ik weet niet hoe lang)
Is wel lekker om even niks/weinig te doen
Ja ik ben stiekem ook wel trots. Voor zo'n eerste keer roosjes enzo.
Ja lekker hoor. Maar school ging niet door?![]()
Zo. Geen rij bij de kassa. Geen drukte in de winkel. Boodschapjes binnen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehe mogguh schatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Das lekker!quote:Op maandag 24 december 2012 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo. Geen rij bij de kassa. Geen drukte in de winkel. Boodschapjes binnen![]()
![]()
Oke, ik hoop het maarquote:Op maandag 24 december 2012 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van mijn onderrug. Mja komt echt doordat ik zo gestaan heb. Het voelt als spierpijn. Komt wel goed
Ja ik ben stiekem ook wel trots. Voor zo'n eerste keer roosjes enzo.
Ja lekker hoor. Maar school ging niet door?
Ja, wees er maar trots op, ziet er hartstikke goed uit
Nope, ik denk het niet, heb nog steeds niks gehoord, kan ze ook niet bellen nu, want kerstvakantie.Moggequote:Zo doe je dat, like a bossquote:Op maandag 24 december 2012 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo. Geen rij bij de kassa. Geen drukte in de winkel. Boodschapjes binnen![]()
![]()
Enige nadeel was dat er een kerel met gitaar voor de winkel staat. Gast kent maar 1 akkoordquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke ik waggel naar de keuken .....quote:Op maandag 24 december 2012 08:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo Faxie
[..]
Ik wil ook meer van mij![]()
Jij bent wel echt eng wakker vandaag!quote:Op maandag 24 december 2012 08:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, ik hoop het maar
Ja, wees er maar trots op, ziet er hartstikke goed uit
Nope, ik denk het niet, heb nog steeds niks gehoord, kan ze ook niet bellen nu, want kerstvakantie.
[..]
Mogge
[..]
Zo doe je dat, like a bossIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Das voor de winkel toch, niet in de winkelquote:Op maandag 24 december 2012 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enige nadeel was dat er een kerel met gitaar voor de winkel staat. Gast kent maar 1 akkoordEn dat terwijl ik maar 3 uur heb geslapenquote:Op maandag 24 december 2012 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent wel echt eng wakker vandaag!![]()
![]()
hier staat altijd zo'n verweggistanmeneer te zingen. Geen idee wat maar het klinkt zo:quote:Op maandag 24 december 2012 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enige nadeel was dat er een kerel met gitaar voor de winkel staat. Gast kent maar 1 akkoord
Gammeleachmedali ghalealilalala![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier staat altijd zo'n verweggistanmeneer te zingen. Geen idee wat maar het klinkt zo:
Gammeleachmedali ghalealilalala![]()
![]()
![]()
Wtf? Ik begroette je toch?quote:Op maandag 24 december 2012 09:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan is het goedWas bang dat de liefde over was
![]()
![]()
Door mij nietquote:Op maandag 24 december 2012 09:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgens mij is er sprake van wat ochtendverwarring hier
En we stoppen een uur eerder![]()
![]()
![]()
Deze had ook tekst. Was ook onverstaanbaarquote:Op maandag 24 december 2012 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier staat altijd zo'n verweggistanmeneer te zingen. Geen idee wat maar het klinkt zo:
Gammeleachmedali ghalealilalala
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben wel heel actief.
Heb al boodschappen gedaan, vloer gedweild, keuken opgeruimd.
Ik heb die Dextermarathon straks echt verdiend!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 24 december 2012 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh...![]()
Maar de 2e keer wel dus no worries![]()
![]()
Sowieso moet je niét zeiken voor ik koffie heb gehadquote:Op maandag 24 december 2012 09:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgens mij is er sprake van wat ochtendverwarring hier
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2012 09:09:26 ]![]()
Dexterquote:Op maandag 24 december 2012 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel heel actief.
Heb al boodschappen gedaan, vloer gedweild, keuken opgeruimd.
Ik heb die Dextermarathon straks echt verdiend!![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig ditquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Met zo'n staart met strikjes erin eraanquote:Op maandag 24 december 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu zie ik Fax in zo'n weiland staan met zo'n kinder-vlieger
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja dat idee schijnen sommige mensen te hebbenquote:Op maandag 24 december 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu zie ik Fax in zo'n weiland staan met zo'n kinder-vliegerCollega van mij ook al
![]()
![]()
Mickey mouse modelquote:Op maandag 24 december 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu zie ik Fax in zo'n weiland staan met zo'n kinder-vlieger
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hier ook, had paraplu uitgeschut en paraplu was ineens kurkdroogquote:Haha ja preciesquote:Op maandag 24 december 2012 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met zo'n staart met strikjes erin eraanGelukkig weet ik dat dat niet zo isquote:Op maandag 24 december 2012 09:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat idee schijnen sommige mensen te hebbenCollega van mij ook al
![]()
![]()
Mensen die niet weten dat jij stiekem gewoon vet stoer bentquote:Op maandag 24 december 2012 09:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat idee schijnen sommige mensen te hebbenCollega van mij ook al
[b]AirwiN schreef [/b]
ik mag niet met de auto kleine rotstukkiesquote:Op maandag 24 december 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ook, had paraplu uitgeschut en paraplu was ineens kurkdroog
[..]
Haha ja precies
[..]
Gelukkig weet ik dat dat niet zo is![]()
![]()
En terecht. Maar 't is wel kutquote:Op maandag 24 december 2012 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik mag niet met de auto kleine rotstukkies![]()
![]()
Je plaatje doet het nietquote:Op maandag 24 december 2012 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus, alleen dan kaal![]()
![]()
![]()
Dat jaquote:Op maandag 24 december 2012 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat jij stiekem gewoon vet stoer bent![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 09:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uiteraard, heb een reputatie hoog te houden![]()
![]()
Die van een koe die raar doet?quote:Op maandag 24 december 2012 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word wakker met een heel maf filmpje
Mogge![]()
![]()
nee van het groepje van zaterdag, die LoLa LoLa LoLa zingen, en mij hoor je er boven uitquote:Op maandag 24 december 2012 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die van een koe die raar doet?
Mogge![]()
![]()
Oh die, ja prachtigquote:Op maandag 24 december 2012 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee van het groepje van zaterdag, die LoLa LoLa LoLa zingen, en mij hoor je er boven uit![]()
![]()
Hups ik moet wel naar voren want ik moet zwaaien naar looooooooooolaaaaaaaaquote:Op maandag 24 december 2012 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word wakker met een heel maf filmpje
- dat gaat niet lukken schat
Maar ik MOET zwaaien!
- zullen we hier een filmpje maken en dat ik die naar lola toe stuur?
JAAAAAAAAAAAAAAAA
[b]AirwiN schreef [/b]
omg, en nu ik het terug zie kan ik wel wat herinnerenquote:Op maandag 24 december 2012 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hups ik moet wel naar voren want ik moet zwaaien naar looooooooooolaaaaaaaa
- dat gaat niet lukken schat
Maar ik MOET zwaaien!
- zullen we hier een filmpje maken en dat ik die naar lola toe stuur?
JAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Ik nietquote:Op maandag 24 december 2012 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omg, en nu ik het terug zie kan ik wel wat herinneren.
![]()
Jawelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik stel een karaoke meet voor!quote:Op maandag 24 december 2012 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan dus nooit karaoke met een aangeschoten ikke, want dan laat ik die microfoon niet meer los
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan neem ik vast oordoppen mee.quote:Op maandag 24 december 2012 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan dus nooit karaoke met een aangeschoten ikke, want dan laat ik die microfoon niet meer los![]()
Ook daar zijn filmpjes van jaquote:Op maandag 24 december 2012 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan dus nooit karaoke met een aangeschoten ikke, want dan laat ik die microfoon niet meer los![]()
Wie?quote:Doe eens delen!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ja van jouquote:en snarf die lief klein konijntje doet.
Staat nog op mijn YouTube kanaal. Wel privé uiteraard
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2012 09:26:44 ]![]()
Van jou toch ook? Samen met WT geloof ik.quote:Op maandag 24 december 2012 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja van jouen snarf die lief klein konijntje doet.
Staat nog op mijn YouTube kanaal. Wel privé uiteraard
Of zjin dat alleen foto's?![]()
alleen foto's, gelukkigquote:Op maandag 24 december 2012 09:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van jou toch ook? Samen met WT geloof ik.
Of zjin dat alleen foto's?![]()
![]()
Ik las rukkenquote:Op maandag 24 december 2012 09:23 schreef Koen66 het volgende:
Damn ik lig hier echt half te tukken
Meer koffie nodig![]()
![]()
Alles is mogelijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik vrij was geweest, was ik wel even langs gekomen.quote:Op maandag 24 december 2012 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja kom even brengen, zonder boter graag!![]()
Als ik zo weer in auto stap eet ik ook nog ff wat. En een energiedrankje...quote:Op maandag 24 december 2012 09:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, effe een broodje eten
Ben nog niet helemaal wakker merk ikSame shit, different day
SC hopper present![]()
Mogguh Koenquote:Op maandag 24 december 2012 09:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik zo weer in auto stap eet ik ook nog ff wat. En een energiedrankje...![]()
![]()
ok dan maak ik zelf wel watquote:Op maandag 24 december 2012 09:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik vrij was geweest, was ik wel even langs gekomen.![]()
![]()
Anders moet je tot 6 uur vanavond wachten, of zoquote:Op maandag 24 december 2012 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dan maak ik zelf wel wat.
Eet smakelijk![]()
![]()
Dat is zo kut!! Zeker op dagen als dit!quote:Op maandag 24 december 2012 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik alles in huis. rij ik terug naar huis.. grrrrrrr nog 1 ding vergeten![]()
gvdIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan zit ik mij al voor te bereiden op het kerstdiner
Eerst maar eens uit bed rollen. Ik moet nog naar de winkelsEten halen voor 2e kerstdag....
![]()
![]()
Het was echt tiefus drukquote:Op maandag 24 december 2012 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zo kut!! Zeker op dagen als dit!![]()
![]()
Zul je altijd zien héquote:Op maandag 24 december 2012 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
gvdMoggequote:![]()
![]()
awwwwwquote:Op maandag 24 december 2012 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
gvd
Ik wil wel een liedje voor je zingen![]()
![]()
Bij mij gelukkig nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou niet eens weten wat ik vanavond eetquote:Op maandag 24 december 2012 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
Dan zit ik mij al voor te bereiden op het kerstdiner
Eerst maar eens uit bed rollen. Ik moet nog naar de winkelsEten halen voor 2e kerstdag....
.
Hehe, sterkte, dat wordt watToch maar goed dat ik Raene wakker heb gebeld danquote:![]()
![]()
Vanavond lasagne, morgen vreetfestijn en overmorgen spaghettiquote:Op maandag 24 december 2012 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat ik vanavond eet.
Hehe, sterkte, dat wordt wat
[..]
Toch maar goed dat ik Raene wakker heb gebeld dan![]()
Lekker makkelijk!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Half 9. Winkel was net open.quote:Op maandag 24 december 2012 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij was er zeker om 8 uur ofzo?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja dat kan jij wel he?quote:Op maandag 24 december 2012 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwwww
Ik wil wel een liedje voor je zingenRelaxedquote:![]()
![]()
Is er een Vinniieewekdienst?
[b]AirwiN schreef [/b]
2e kerstdag ook iets simpels hoor. Dan is het uitbuik en katerdagquote:Op maandag 24 december 2012 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanavond lasagne, morgen vreetfestijn en overmorgen spaghetti![]()
Lekker makkelijk!![]()
![]()
Behalve de lasagne, lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker makkelijk!
Vanavond geen idee, morgen gourmetten, en overmorgen ook geen idee![]()
![]()
ik zag het filmpje netquote:Op maandag 24 december 2012 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat kan jij wel he?
[..]
Relaxed
Met dat filmpje werd ik wakker![]()
![]()
Vanavond steengrillen met 18 mensen.
Morgen fonduen
LekkerEn denk dat ik 2e kerstdag ga eten wat er zo nog in de winkels te vinden is
![]()
![]()
heerlijkquote:Op maandag 24 december 2012 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker makkelijk!
vandaag normaal spinazie aardappels enzo
morgen luxe versie van kip patat en appelmoes (en groenten) dus: patatgezichtjes, kiprollade en bakjes appelmoes en rauwkost voor mij
2e kerstdag gourmetfestijn
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2012 09:44:03 ]![]()
Goed voor elkaarquote:Op maandag 24 december 2012 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen fonduen
LekkerEn denk dat ik 2e kerstdag ga eten wat er zo nog in de winkels te vinden is
![]()
![]()
![]()
Fonduenquote:Op maandag 24 december 2012 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen fonduen
DAT heb ik lang niet gedaan zegSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik wil nog een keer een goede kaasfondue maken
Had ooit eens een kant en klaar pakje, maar dat smaakte meer naar witte wijn ipv kaas![]()
![]()
elk jaar eigenlijk, wel in olie... Vlees en kip enzoquote:Op maandag 24 december 2012 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fonduen
DAT heb ik lang niet gedaan zeg![]()
![]()
Fonduen. Heb ik nog nooit gedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
In olie? Is dat niet het zelfde als frituren dan?quote:Op maandag 24 december 2012 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
elk jaar eigenlijk, wel in olie... Vlees en kip enzo
fonduen is toch met een bouillon?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2012 09:47:10 ]![]()
Fondu is lekkurquote:Op maandag 24 december 2012 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
elk jaar eigenlijk, wel in olie... Vlees en kip enzo![]()
![]()
Ik ook zojuist filmpje gezienquote:Op maandag 24 december 2012 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zag het filmpje net
Met dat filmpje werd ik wakker
Daarna was ook zeker die groepsfoto gemaakt, die niet is gemaakt zeker?![]()
![]()
Vond het altijd erg lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
elk jaar eigenlijk, wel in olie... Vlees en kip enzo
Is verdrongen door gourmetten I guessSame shit, different day
SC hopper present![]()
Door jouw schuld?quote:Op maandag 24 december 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eén keer een poging gedaan toen ik nog klein was. Resultaat: huis in de fik
Geweldig!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is correct!quote:Op maandag 24 december 2012 09:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ook zojuist filmpje gezien
Daarna was ook zeker die groepsfoto gemaakt, die niet is gemaakt zeker?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kaasfondue!
Wij gaan vanavond gourmetten en eerste kerstdag hebben we een pastatafel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat weet ik niet meer. Die spiritus of weet ik veel waarop dat vuurtje gaat, was over de tafel gelekt, en toen werd het aangestokenquote:.
En het mooiste is nog wel dat we witte meubels hadden![]()
![]()
quote:Moggequote:Op maandag 24 december 2012 09:48 schreef Samzz het volgende:
Kaasfondue!
Wij gaan vanavond gourmetten en eerste kerstdag hebben we een pastatafel.![]()
![]()
![]()
Wat gourmet je zoal als vegetarier?quote:Op maandag 24 december 2012 09:48 schreef Samzz het volgende:
Kaasfondue!
Wij gaan vanavond gourmetten en eerste kerstdag hebben we een pastatafel.Same shit, different day
SC hopper present![]()
ja eigenlijk welquote:Op maandag 24 december 2012 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In olie? Is dat niet het zelfde als frituren dan?
fonduen is toch met een bouillon?
Ik heb geen idee, ik ken het alleen maar zo![]()
![]()
Oeh pastaquote:Op maandag 24 december 2012 09:48 schreef Samzz het volgende:
Kaasfondue!
Wij gaan vanavond gourmetten en eerste kerstdag hebben we een pastatafel.ook lekker
![]()
Ow shit, jeugdtraumas enzoquote:Op maandag 24 december 2012 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Die spiritus of weet ik veel waarop dat vuurtje gaat, was over de tafel gelekt, en toen werd het aangestoken.
En het mooiste is nog wel dat we witte meubels hadden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: