SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker wandelen met een zaklamp.quote:Op maandag 24 december 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is een mening, plus ligt eraan in wat voor buurt je woont.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
LIMOONADEEEEEEBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Zo'n grote Maglite, jonge!quote:Op maandag 24 december 2012 00:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker wandelen met een zaklamp.![]()
Ja, nu wel jaquote:. Als je hem als nieuwe grap maakt
Keihard boeren niet normaal!quote:Op maandag 24 december 2012 00:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik cola drink als water ga ik boeren laten door m'n neus en die doen zeer.
Oja en Huppel merkte wel dat ik uit Brabant kwam met mijn scheldkannonadesquote:. Ik had echt even zoiets van; huh oja?
![]()
![]()
Vond ik juist geweldigquote:Op maandag 24 december 2012 00:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja en Huppel merkte wel dat ik uit Brabant kwam met mijn scheldkannonades. Ik had echt even zoiets van; huh oja?
![]()
![]()
Opzich wel fijne lampen alleen je kunt niet met het lampgedeelte slaan, dat staat het lampdesign niet toe. Ik vraag me af hoe het slaat als het zwaartepunt niet bij het raakvlak ligt.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Scheld jijquote:Op maandag 24 december 2012 00:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, nu wel ja. Als je hem als nieuwe grap maakt
[..]
Keihard boeren niet normaal!
[..]
Oja en Huppel merkte wel dat ik uit Brabant kwam met mijn scheldkannonades. Ik had echt even zoiets van; huh oja?
!?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Klopt, goede kwaliteit wel. Geen idee, ik sla nooit iets of iemand. Maar dat lijkt me wel raar, ja.quote:Op maandag 24 december 2012 00:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Opzich wel fijne lampen alleen je kunt niet met het lampgedeelte slaan, dat staat het lampdesign niet toe. Ik vraag me af hoe het slaat als het zwaartepunt niet bij het raakvlak ligt.Prachtig tochquote:![]()
![]()
Anders gewoon fenixje pakken.quote:Op maandag 24 december 2012 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, goede kwaliteit wel. Geen idee, ik sla nooit iets of iemand. Maar dat lijkt me wel raar, ja.
[..]
Prachtig tochBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Zien er ook wel goed uit.quote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders gewoon fenixje pakken.![]()
Creëer je leuke situaties meequote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, hier is dat doodnormaal joh.
.
En jij met je gefrituurde bounty![]()
![]()
Awesomequote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, hier is dat doodnormaal joh.
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wahaha ik heb daarstraks New Kids Turbo en Nitro gekekenquote:Op maandag 24 december 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Creëer je leuke situaties mee.
En jij met je gefrituurde bounty. Die bounty is van een losse sketch
.
![]()
Kun je ook laten keilen zonder hartverzakkingen. Puike dingen. Vooral de "add-ons" kunnen handig zijn in sommige situaties (diffuser bijvoorbeeld als je hout zoekt in een bos in de nacht).quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het zegt mij zo niks. Overigens wel een goed idee om die films even binnen te hengelenquote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha ik heb daarstraks New Kids Turbo en Nitro gekeken. Die bounty is van een losse sketch
.
Klinkt goed. Ben niet zo in-to zaklampen oidquote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je ook laten keilen zonder hartverzakkingen. Puike dingen. Vooral de "add-ons" kunnen handig zijn in sommige situaties (diffuser bijvoorbeeld als je hout zoekt in een bos in de nacht).![]()
![]()
Ik kan die sketch zo niet vinden, alleen in het Duitsquote:Op maandag 24 december 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
Het zegt mij zo niks. Overigens wel een goed idee om die films even binnen te hengelen.
![]()
Balenquote:Op maandag 24 december 2012 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan die sketch zo niet vinden, alleen in het Duits.
![]()
![]()
NEUKE NEUKE!But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Morgen in Hoofddorp.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja die jaquote:Op maandag 24 december 2012 00:37 schreef Vinniiee het volgende:
Deze: http://www.flabber.nl/lin(...)new-kids-deel-3-3154 ?![]()
![]()
Snorryquote:.
Wie is hier nou de snackbar!quote:Op maandag 24 december 2012 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ga ik nu even in de lijst zetten. Er gaat alleen nog 130GB aan Prison Break vooraf![]()
![]()
![]()
You're welcomequote:Op maandag 24 december 2012 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh fuck, dat ook nog. Ik moet me nog scheren...
Nu heb ik zin in een frietje stoofvleesquote:.
Graag gedaanquote:Op maandag 24 december 2012 00:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een frietje stoofvlees.
.
![]()
Tijd om iets weg te gooienquote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck, ik heb te weinig schijfruimteNog maar 30GB op mijn laptop, en nog maar 70GB op mijn e-hdd
.
Ik ga mijn bed opzoeken, morgen werken.
Trusten![]()
![]()
Truste Muhquote:Op maandag 24 december 2012 00:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijd om iets weg te gooien.
Trusten
format c helptquote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck, ik heb te weinig schijfruimteNog maar 30GB op mijn laptop, en nog maar 70GB op mijn e-hdd
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
herkenbaar, hier 6 1/2 terabyte en heb maar 122 gig overquote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
![]()
Op mijn laptop kan ik bijna niks weggooien, dat is namelijk een SSD, dus daar staat al bijna niks op. En mijn e-hdd staan films opquote:Op maandag 24 december 2012 00:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijd om iets weg te gooien.
Trusten
Oh, goed plan trouwens. Over 5 uurtjes eruit![]()
![]()
En Raene bellenquote:Op maandag 24 december 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op mijn laptop kan ik bijna niks weggooien, dat is namelijk een SSD, dus daar staat al bijna niks op. En mijn e-hdd staan films op
Oh, goed plan trouwens. Over 5 uurtjes eruit.
Ik ben niet dom.quote:Hehehehequote:Op maandag 24 december 2012 00:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
herkenbaar, hier 6 1/2 terabyte en heb maar 122 gig over. Oh ik bedenk me trouwens dat ik Prison Break misschien nog op mijn PC heb staan. Morgen maar even kijken.
![]()
Dan heb je denk ik veel HD films op je pc staan?quote:Op maandag 24 december 2012 00:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
herkenbaar, hier 6 1/2 terabyte en heb maar 122 gig overRustig aan.![]()
Slaap lekker Kifjequote:
Ey Koenquote:.
Ja.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
zitten snuiven?quote:Op maandag 24 december 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Half koffie,
Voel me een beetje gedrogeerd ofzo.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zat toch nog te twijfelen of ik nog een stikkie ging roken, maar toch maar niet gedaan. Zit nu aan de wodka-colaquote:Op maandag 24 december 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Half koffie,
Voel me een beetje gedrogeerd ofzo.![]()
![]()
hmmmquote:Op maandag 24 december 2012 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zat toch nog te twijfelen of ik nog een stikkie ging roken, maar toch maar niet gedaan. Zit nu aan de wodka-cola
ik heb geen stikkies en geen wodka
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben moe, maar ik kan niet slapen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
als ik ga liggen slaap ik welquote:Op maandag 24 december 2012 00:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben moe, maar ik kan niet slapen.
maar nog geen zinSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat had ik eind vorige week. Wel naar bed gegaan en nog een uurtje gelezen, maar niets hielp. Uiteindelijk maar weer uit bed en nog wat genet voor ik uiteindelijk moe werd om half 3 of zoquote:Op maandag 24 december 2012 00:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben moe, maar ik kan niet slapen.![]()
![]()
Ongetwijfeldquote:Op maandag 24 december 2012 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je morgenochtend wel!Dat is kutquote:Op maandag 24 december 2012 00:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben moe, maar ik kan niet slapen.![]()
![]()
Komt doordat ik vandaag tot 11 uur geslapen had, maar dat was nodig.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja gaat welquote:drukdruk
.
Ik was vandaag pas half 3 op of zoquote:Op maandag 24 december 2012 00:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Komt doordat ik vandaag tot 11 uur geslapen had, maar dat was nodig.![]()
![]()
Stikkies,
Toen ik op de middelbare school zat was het altijd all the way.
Nu vind ik het nog steeds chill maar liever 3 grote hijsjes ofzo en dan klaar.
Maar het ligt er natuurlijk aan hoe sterk je hem maakt... Maarja.Rustig aan.![]()
ik Lag om 10 uur.quote:Op maandag 24 december 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was vandaag pas half 3 op of zo
Blijkbaar had je het dan inderdaad nodigquote:Op maandag 24 december 2012 00:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Komt doordat ik vandaag tot 11 uur geslapen had, maar dat was nodig.![]()
![]()
vrijdag misschien 3 uurtjes geslapen.quote:Op maandag 24 december 2012 01:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar had je het dan inderdaad nodig
Dat is niet veel nee.quote:Op maandag 24 december 2012 01:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
vrijdag misschien 3 uurtjes geslapen.![]()
En weer terug.
Wat een bazenfilm.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik maak ze altijd heel slap, want kan niet zo goed tegen wietquote:Op maandag 24 december 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
Stikkies,
Toen ik op de middelbare school zat was het altijd all the way.
Nu vind ik het nog steeds chill maar liever 3 grote hijsjes ofzo en dan klaar.
Maar het ligt er natuurlijk aan hoe sterk je hem maakt... Maarja.![]()
![]()
![]()
Neuh, Vooral Niet als je daarna 10 uur moet werken.quote:
The Hobbit.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Van een beetje wiet word ik altijd heel helder, om een of andere redenquote:Op maandag 24 december 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd heel slap, want kan niet zo goed tegen wiet![]()
Rustig aan.![]()
Oja, bah dat zal wel een lange dag zijn geweestquote:Op maandag 24 december 2012 01:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, Vooral Niet als je daarna 10 uur moet werken.![]()
![]()
quote:Die drie uur vlogen voorbij.quote:
Ik had ook enorm genotenquote:.
Vooral als je je belabberd Voelt. Heb nog Lopen kotsen op mijn werk.quote:Op maandag 24 december 2012 01:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, bah dat zal wel een lange dag zijn geweest
Dat is niet wat je moeder zei.quote:Bij de laatste Batman zat ik alleen maar te wachten totdat het afgelopen was.quote:
Deze had ik het idee dat ik pas een uur zat te kijken.
Welke versie ben je geweest? 3d? Imax? Hfr?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, ik dacht dat ik pas op de helft van de film was toen de aftiteling kwam. M'n moeder dacht hetzelfde.quote:Op maandag 24 december 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet wat je moeder zei.
[..]
Bij de laatste Batman zat ik alleen maar te wachten totdat het afgelopen was.
Deze had ik het idee dat ik pas een uur zat te kijken.
Welke versie ben je geweest? 3d? Imax? Hfr?
3D.
quote:Op maandag 24 december 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet wat je moeder zei.
Rustig aan.![]()
Nahwquote:Op maandag 24 december 2012 01:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooral als je je belabberd Voelt. Heb nog Lopen kotsen op mijn werk.. En je kon niet naar huis?
![]()
![]()
Nee, dan moest mijn baas de tent sluiten.quote:Op maandag 24 december 2012 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nahw. En je kon niet naar huis?
Ik vind dus echt een hoop elementen slecht aan de hobbit.
Serieus deel 1 van lord of the rings was zoveel beter in elkaar gezet..
Krijg je de hobbit krijg je scenes te zien over eekhoorntjes en vechtende bergen, en een aardmannenkoning die de verkeerde afslag heeft gemaakt tussen disney en de hobbit.Rustig aan.![]()
Ik krijg dan een prettige roesquote:Op maandag 24 december 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Van een beetje wiet word ik altijd heel helder, om een of andere reden![]()
![]()
Oh, dat kun je ook niet hebben nee. Maar nu gaat het wel weer goed?quote:Op maandag 24 december 2012 01:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dan moest mijn baas de tent sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |