ZIEN WE HIER DE WERELDKAMPIOEN VAN 2013??quote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef De_Fietser het volgende:
Taylor staat weer goed te gooien en het commentaar is weer 180 graden gedraaid.
ook die redenatie, nooit 3x op rij verloren, nooit 3 jaar geen wereldkampioen. Ergo: hij wordt wereldkampioen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef luckass het volgende:
[..]
ZIEN WE HIER DE WERELDKAMPIOEN VAN 2013??
Je had wel door dat dat niet helemaal serieus was toch?quote:Op zondag 23 december 2012 23:28 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ook die redenatie, nooit 3x op rij verloren, nooit 3 jaar geen wereldkampioen. Ergo: hij wordt wereldkampioen.
ja tuurlijk, maar zou me niks verbazen als ze er zelf in geloven.quote:Op zondag 23 december 2012 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je had wel door dat dat niet helemaal serieus was toch?
Alleen de eerste pot was geweldig. Maar nu kijk ik toch niet heel aandachtig meer.quote:Op zondag 23 december 2012 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer, dreigt een anti-climax te worden. Leek toch zo'n mooie avond te worden.
Uhmm, SKY.quote:Op zondag 23 december 2012 23:33 schreef De_Fietser het volgende:
Kan de NOS geen darten gaan uitzenden? Zo vaak reclame...
die zit niet op mijn digitennequote:
Ja, leuk, met Jan Roelfs.quote:Op zondag 23 december 2012 23:33 schreef De_Fietser het volgende:
Kan de NOS geen darten gaan uitzenden? Zo vaak reclame...
quote:Op zondag 23 december 2012 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, leuk, met Jan Roelfs.
En de 180.
En de dubbel...de dubbel van Taylor.
En de leg.
En de leg.
En de leg..de leg voor Thornton.
En de 180.
Hihahoquote:Op zondag 23 december 2012 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja goed man, ben benieuwd tegen Painter!!
Bij een wedstrijd van Taylor: koekoek.quote:Op zondag 23 december 2012 23:36 schreef luckass het volgende:
Ik zou Sierd ook wel eens bij het darts willen horen
Liever iemand die dingen over het darten uitlegt en dan iemand die elke horecagelegenheid van Londen uitgebreid aan ons introduceertquote:Op zondag 23 december 2012 23:36 schreef luckass het volgende:
Ik zou Sierd ook wel eens bij het darts willen horen
Die Taylor, die heeft een manager en die eten dus altijd samen in het restaurant van die Gilles de la Tourette kok, kan even niet op zijn naam komen maar er hangen ook dartborden. Hahaaaaaaaaa, koekoek!!quote:Op zondag 23 december 2012 23:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever iemand die dingen over het darten uitlegt en dan iemand die elke horecagelegenheid van Londen uitgebreid aan ons introduceert
quote:Op zondag 23 december 2012 23:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Taylor, die heeft een manager en die eten dus altijd samen in het restaurant van die Gilles de la Tourette kok, kan even niet op zijn naam komen maar er hangen ook dartborden. Hahaaaaaaaaa, koekoek!!
die vent die ook in zijn eigen eten spuugt?quote:Op zondag 23 december 2012 23:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Taylor, die heeft een manager en die eten dus altijd samen in het restaurant van die Gilles de la Tourette kok, kan even niet op zijn naam komen maar er hangen ook dartborden. Hahaaaaaaaaa, koekoek!!
KOEKOEK GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ROBERT THORNTON.quote:
Wat is er mis met The Power?quote:
Taylor heeft tenminste charisma, je wil die Thornton toch niet verder zien komen...quote:
Van mij mag hij winnen, Phil is een baasquote:Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn avond vergald omdat ik er mooie verwachtingen van had.
Geen idee info@sierd.atletiquote:Op zondag 23 december 2012 23:43 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
die vent die ook in zijn eigen eten spuugt?
Inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2012 23:57 schreef AFCNiels het volgende:
Als dartsen cabaret wordt, dan haak ik af.
Dat is wel een nadeel aan de pdc inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2012 23:58 schreef Jaytonism het volgende:
Wat een mongolen. Echt. Had de BBC maar de live-rechten van dit WK.
Ik vond vandaag prima, alleen het einde was minder.quote:Op zondag 23 december 2012 23:59 schreef luckass het volgende:
Die donderdag. Hopelijk niet weer zo'n tegenvaller als vandaag.
Bergie op, Bergie af!quote:
Scholten, Stompé en Koert vond ik wel een goed teamquote:Op maandag 24 december 2012 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom gaat Scholten weg? Laten ze ons zitten met die tramchauffeur en die andere koekwaus.
Oke.quote:Op maandag 24 december 2012 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
Eerst Barney en dan Ronaldo.
Zoiets als eerst tyfus krijgen en nadat je genezen bent aids.
Die is dan ook de slimste.quote:
Dat kan wel zijn, maar Scholten legt ook gewoon prima uit hoe bepaalde dingen in het wereldje werken, heeft daar veel meer ervaring in en heeft volgens mij ook meer gepresteerd dan De Ruiter in darts.quote:
Daarom.quote:Op maandag 24 december 2012 00:06 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Die kan al helemaal niet lullen
Samen met Evertquote:Op zondag 23 december 2012 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, leuk, met Jan Roelfs.
En de 180.
En de dubbel...de dubbel van Taylor.
En de leg.
En de leg.
En de leg..de leg voor Thornton.
En de 180.
Of op het podium. Dan moeten de darters na afloop pijlen het publiek in gooien.quote:Op maandag 24 december 2012 00:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Samen met Evert![]()
Edward van Cuilenborg toevoegen aan het presentatieteam
Als ik niet wist dat het om darten ging zou ik zeggen dat deze foto is gemaakt in de kroeg van de lokale TBS-kliniek...quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 06:45 schreef starla het volgende:
[..]
Als ik niet wist dat het om darten ging zou ik zeggen dat deze foto is gemaakt in de kroeg van de lokale TBS-kliniek...
Ik heb het minste zin in Lewis - Painter denk ik, maar dat komt gewoon doordat ik ze allebei zo'n kuthoofd vind hebbenquote:Op maandag 24 december 2012 15:19 schreef hafcfan het volgende:
Vanaf nu alleen maar krakers.Alleen Newton- Walhs niet echt.
Als Taylor in de halve finale verliest wint hij het WK niet hé!?quote:Op maandag 24 december 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heb ik het vage vermoeden dat Taylor wereldkampioen wordt?
Ik denk dat hij tegen Hamilton wel met 5-0/5-1 wint en in de halve finale verliest.
Barney gaat naar huis tegen Anderson denk ik.quote:Op maandag 24 december 2012 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Taylor in de halve finale verliest wint hij het WK niet hé!?
Als 't aan mij ligt, halve finale
Taylor v Van Barneveld
Van Gerwen v Wade
Heeft veel geluk gehad , overleefde 3 matchdarts. Scorend is hij weer geweldig in vorm, maar die dubbels van hem blijven een probleem. Barney van de1ste ronde maakt hem in ja. Heeft wel als voordeel dat hij in een lekker tempo kan spelen. Hou het op een 50-50 game.quote:Op maandag 24 december 2012 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Is anderson een beetje in de vorm de laatste tijd?
Als Barney speelt als in de 1e ronde moet hij Anderson toch wel eenvoudig kunnen hebben.
Kan een mooie wedstrijd worden.quote:Op maandag 24 december 2012 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft veel geluk gehad , overleefde 3 matchdarts. Scorend is hij weer geweldig in vorm, maar die dubbels van hem blijven een probleem. Barney van de1ste ronde maakt hem in ja. Heeft wel als voordeel dat hij in een lekker tempo kan spelen. Hou het op een 50-50 game.
Ik ben juist weer van mening dat hij Anderson naar huis gaat sturen doordat hij de missers van Anderson gaat afstraffen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:05 schreef hafcfan het volgende:
Barney gaat naar huis tegen Anderson denk ik.
Kwartfinalesquote:Op maandag 24 december 2012 22:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben juist weer van mening dat hij Anderson naar huis gaat sturen doordat hij de missers van Anderson gaat afstraffen.
Als dit de finale is dan pakt v_Barneveld ´mquote:Op maandag 24 december 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwartfinales
Taylor - Hamilton
Whitlock - van Barneveld
------------------------------------
Van Gerwen - Painter
Wade - Newton
Taylor - van Barneveld
Van Gerwen - Wade
Van Barneveld - van Gerwen
Dit is precies wat ik denk. Barney kan veel zakelijker zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 22:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben juist weer van mening dat hij Anderson naar huis gaat sturen doordat hij de missers van Anderson gaat afstraffen.
Je kan zo in de studio aanschuiven.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:54 schreef komrad het volgende:
het hangt er bij Barney wel erg van af of hij zijn dag heeft. hij kan het zeker winnen, maar zou er ook zo maar dik vanaf kunnen gaan.
haha, nog meer clichés om de dartfans definitief te nek om te draaien :pquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Je kan zo in de studio aanschuiven.
Nee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben wel benieuwd naar de donderdag. Kan me trouwens herinneren dat ze voorgaande jaren gewoon doorgingen met darten tijdens kerst??
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:14 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Als dit de finale is dan pakt v_Barneveld ´m
MvG![]()
Vorig jaar i.i.g. niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben wel benieuwd naar de donderdag. Kan me trouwens herinneren dat ze voorgaande jaren gewoon doorgingen met darten tijdens kerst??
Ik hoop ook dat Lewis van Painter verliest.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:46 schreef Nober het volgende:
Daarom hoop ik dat Walsh wint dan maakt Van der Voort meer kans in de eventuele kwartfinale.
Daarom hoop ik ook dat Chisnall en Hamilton winnenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:46 schreef Nober het volgende:
Daarom hoop ik dat Walsh wint dan maakt Van der Voort meer kans in de eventuele kwartfinale.
Een halve finale met Walsh of Vincent erin is ook niks. Je wil wel lekkere wedstrijden en dat krijg je niet met Walsh en Vincent. Daar veegt Van Gerwen sws de vloer mee aan zonder moeite.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:46 schreef Nober het volgende:
Newton brengt veel meer pit en emotie, Walsh staat er altijd zo dood bij.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Een halve finale met Walsh of Vincent erin is ook niks. Je wil wel lekkere wedstrijden en dat krijg je niet met Walsh en Vincent. Daar veegt Van Gerwen sws de vloer mee aan zonder moeite.
Heb je volkomen gelijk in. Ik zie Newton - Walsh als het opwarmertje. Newton moet hier met 4-1/4-2 kunnen winnenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:08 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Newton brengt veel meer pit en emotie, Walsh staat er altijd zo dood bij.
Daarna krakertje. En dan eens kijken wat Vincent allemaal kan.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je volkomen gelijk in. Ik zie Newton - Walsh als het opwarmertje. Newton moet hier met 4-1/4-2 kunnen winnen
Als hij de eerste 2 sets bij kan houden, ga ik er eens goed voor zitten. Want Vincent is scorend wel goed, maar als het op dubbels aankomt, is het spannend.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarna krakertje. En dan eens kijken wat Vincent allemaal kan.
Vincent wint toch niet, gaat na set 1 al met zijn koppie schudden tegen James. Die gooit gewoon wat genoeg is voor een pot. Matchplayerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Als hij de eerste 2 sets bij kan houden, ga ik er eens goed voor zitten. Want Vincent is scorend wel goed, maar als het op dubbels aankomt, is het spannend.
Wacht het nou maar gewoon af. Je was ook al zo overtuigd van Thornton.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vincent wint toch niet, gaat na set 1 al met zijn koppie schudden tegen James. Die gooit gewoon wat genoeg is voor een pot. Matchplayer
uitzending begint om 13.30 maar wordt steeds onderbroken door rtl z en de beursopeningquote:Op donderdag 27 december 2012 10:27 schreef Fargo het volgende:
Ik heb even geen tv gids voor handen, maar geen uitzending vanmiddag? Op de site van RTL7 staat pas vanaf 20.00uur...
En dus wordt het in elk geval vanmiddag waarschijnlijk gewoon de streamquote:Op donderdag 27 december 2012 10:50 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
[..]
uitzending begint om 13.30 maar wordt steeds onderbroken door rtl z en de beursopening
Het nieuws moet ook uitgezonden worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:03 schreef vosss het volgende:
Zo te zien op tvgids.nl gaan ze op RTL7 niet alles live uitzenden volgens mij
Op zich niets mis mee, zolang je maar niet meepost in dit topic.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:09 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Dan is het gewoon via een stream kijken, RTL7 kijk ik liever niet op de stream want die lopen dan een end achter.
Ga jij op RTL7Darts of via de TV kijken?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op zich niets mis mee, zolang je maar niet meepost in dit topic.
Je bedoelt dat mensen die achterlopen (die dus kijken naar de RTL stream of RTL op tv) beter niet mee kunnen lezen in dit topic lijkt me?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op zich niets mis mee, zolang je maar niet meepost in dit topic.
Sowieso via m'n TV. Of het RTL 7 of de stream betreft, dat is afhankelijk van wat RTL 7 uitzendt.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:13 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ga jij op RTL7Darts of via de TV kijken?
Hier ben ik het mee eens. Live is live.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mensen die achterlopen (die dus kijken naar de RTL stream of RTL op tv) beter niet mee kunnen lezen in dit topic lijkt me?
De TV loopt dan wel meestal 1/2 sets achter. Dan kunnen de ''internetstreamkijkers'' het onmogelijk 2 sets stilhouden hoeveel het staat.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso via m'n TV. Of het RTL 7 of de stream betreft, dat is afhankelijk van wat RTL 7 uitzendt.
Ik geef wel de voorkeur aan de daadwerkelijke TV zender, omdat een stream nog wel eens overbelast wil raken, gaat haperen, enzovoort.
De vraag is, weet RTL7 wel dat ze echt vér achterlopen?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:18 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
De TV loopt dan wel meestal 1/2 sets achter. Dan kunnen de ''internetstreamkijkers'' het onmogelijk 2 sets stilhouden hoeveel het staat.
Lijkt me wel, want de stream loopt wel redelijk "live", half minuutje achter ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vraag is, weet RTL7 wel dat ze echt vér achterlopen?
De livestream van RTL7? Als ik deze met een ander vergelijk loopt hij triest ver achterquote:Op donderdag 27 december 2012 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me wel, want de stream loopt wel redelijk "live", half minuutje achter ofzo.
Ja dat bedoel ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mensen die achterlopen (die dus kijken naar de RTL stream of RTL op tv) beter niet mee kunnen lezen in dit topic lijkt me?
De stream die ik kijk heeft gewoon fatsoenlijk beeld, niet zo scherp als RTL7. Maar het is wel prettig kijken. En ik houd er niet van als ik naar een stream kijk terwijl ik weet dat er een andere stream is die veel verder loopt.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Hoewel het wel waardeloos is als er mensen een of andere brakke stream kijken die een minuutje voorloopt ofzo.
Ik kijk liever met iets vertraging naar fatsoenlijk beeld.
Ik denk dat Lewis vandaag gewoon weer zijn niveau haalt en laat zien wat hij kan. Net als Taylor deed in de 3e ronde.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie?
Ik ga voor Newton, Whitlock, Wade, Van Gerwen, van Barneveld & Painter.
Er is tot nu toe meestal een prima stream van Sky te vindenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Hoewel het wel waardeloos is als er mensen een of andere brakke stream kijken die een minuutje voorloopt ofzo.
Ik kijk liever met iets vertraging naar fatsoenlijk beeld.
Ik denk eigenlijk hetzelfdequote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie?
Iedere set had hij het ook lastig met Gurney hoor (Chisnall).quote:Op donderdag 27 december 2012 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk hetzelfde
Misschien zet ik er een paar euro op in om er een vuurwerkpakketje van te kopen
Ik denk trouwens dat ik het meest twijfel over Whitlock, aangezien Chisnall toch prima stond te gooien..maar ja, Whitlock ook uitstekend en dat terwijl hij niet heel veel tegenstand kreeg
Dat is alleen bezwaarlijk als je er livetopics naast leest o.i.d.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De stream die ik kijk heeft gewoon fatsoenlijk beeld, niet zo scherp als RTL7. Maar het is wel prettig kijken. En ik houd er niet van als ik naar een stream kijk terwijl ik weet dat er een andere stream is die veel verder loopt.
Vanavond kan je gewoon zonder zorgen kijken op RTL7.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is alleen bezwaarlijk als je er livetopics naast leest o.i.d.
Dan maar even dit topic mijden.
Mooi, in de middag is toch geen optie aangezien ik op m'n werk zit.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond kan je gewoon zonder zorgen kijken op RTL7.
Het zwakke punt van Chisnall zijn toch zijn dubbels. Scorend is Chisnall zeer goed. Als alles loopt bij Chisnall, dan zijn er heel weinig spelers die hem kunnen pakken. Ik zou toch gaan voor de ervaring van Whitlock.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk trouwens dat ik het meest twijfel over Whitlock, aangezien Chisnall toch prima stond te gooien..maar ja, Whitlock ook uitstekend en dat terwijl hij niet heel veel tegenstand kreeg
Ik denk Anderson i.p.v Barney. Zou trouwens wel bijzonder zijn als de 8 geplaatste spelers allemaal de kwartfinale halen. Volgens mij is dat nog nooit gebeurd.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie?
Dit tournooi lopen zijn dubbels tot nu toe zeer goed. Nog geen beurten gehad ofzo dat hij er weer eens 7 miste.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het zwakke punt van Chisnall zijn toch zijn dubbels. Scorend is Chisnall zeer goed. Als alles loopt bij Chisnall, dan zijn er heel weinig spelers die hem kunnen pakken. Ik zou toch gaan voor de ervaring van Whitlock.
Voor beide spelers is dit wel een grote test te noemen gezien de geringe tegenstand in de vorige rondes.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:36 schreef hafcfan het volgende:
Dit tournooi lopen zijn dubbels tot nu toe zeer goed. Nog geen beurten gehad ofzo dat hij er weer eens 7 miste.
Ja, maar afhankelijk van de partijen voor hem.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef DeZoektocht het volgende:
van der Voort 16:20 zoals aangegeven in de OP of is dat nog veranderd?
Vergis je je in hoor. Chisnall had echt een lastige tegenstander de voige ronde en die gooide gewoon 96 gemiddeld en in de 1ste ronde ook een tegenstander van ruim in de 90. Het leek in sets makkeijk, maar dat was het zeker niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Voor beide spelers is dit wel een grote test te noemen gezien de geringe tegenstand in de vorige rondes.
Doe mij maar even een DM.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, wie een goede stream wil voordat RTL achterloopt moet me maar even een DM sturen.
toch welquote:Op donderdag 27 december 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen presentatie vanmiddag vanuit Hilversum?
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Scholten is weg. Godzijdank.
Ik vond Scholten prima, maar kijk dan ook sky sports. Die zijn veel beter.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Scholten is weg. Godzijdank.
Ik heb ook de Sky streamquote:Op donderdag 27 december 2012 13:45 schreef Nober het volgende:
Ik heb de Sky stream, Scholten, Stompé, Maijer, Visschraper, Nieuwlaat, De Ruiter zijn weg.
Ik ook denk Newton 4-1 Walsh.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:45 schreef Nober het volgende:
Ik heb de Sky stream, Scholten, Stompé, Maijer, Visschraper, Nieuwlaat, De Ruiter zijn weg.
Newton 4-2 Walsh
Whitlock 4-3 Chisnall
Wade 4-1 Van der Voort
check je DMquote:Op donderdag 27 december 2012 13:46 schreef Grifte het volgende:
O nee niet weer om de 10 minuten eruit voor RTL Z
Dan kan ik je helaas niet helpen.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk met m'n broertje op TV, geen zin op klein laptopscherm te gaan kijken
Ik zie het ookquote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef Nober het volgende:
Het is 27 december want ik zie HAZEL!!
Ik wil de goede link wel, heb nu een gare streamquote:Op donderdag 27 december 2012 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoor geen geluid, alleen de commentatoren. Streampje dan maar aan
geplantquote:
welke stream kijk jij dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
GVD zowel livescore als stream doen het niet? Meer mensen die dit hebben?
Ik zag volgens mij gewoon Kelly en Hazel?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:59 schreef Nober het volgende:
2-2
[..]
Nicola Cowell met Hazel zou het moeten zijn.
Ajacied zag Kelly Donegan niet...quote:Op donderdag 27 december 2012 14:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij gewoon Kelly en Hazel?
Oh.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajacied zag Kelly Donegan niet...
[ afbeelding ]
Even bij Hazel's twitter gekeken.
Bazinnenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:13 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn wel aandachtshoeren zegquote:Op donderdag 27 december 2012 14:13 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat ook zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:23 schreef hafcfan het volgende:
Wade- Van der Voort kan ook zo gaan met een beetje pech.
James Wade zit al te shaken, een nieuwe depressie zit eraan te komenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:33 schreef Nober het volgende:
3-2, 3-1, 3-0, de volgende tegenstander is gewaarschuwd!
volgens mij heeft hij gister ook wat teveel Special Brew's gedronkenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het enige wat hij wel heeft is zijn leuke bijnaam Special Brew.
COMEBACK OF THE YEAR!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:42 schreef IbanMayo het volgende:
Meen je nietdadelijk word het 3-1
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:41 schreef Bastiefcg het volgende:
volgens mij heeft hij gister ook wat teveel Special Brew's gedronken
Straks nog een spannende tiebreakquote:Op donderdag 27 december 2012 14:54 schreef Bastiefcg het volgende:
shit hee straks duurt dit nog een uur
jaquote:Op donderdag 27 december 2012 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Wereldnieuws. Hoeveel hadden ze er tot dan? 2 ?
Nou, precies wat ik voorspelde.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:45 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik verhuis naar de bank, ik zeg een 4-1 voor Newton
Zei ik ook, dus was niet zo moeilijk. Ga nu voor 4-3 Wihtlock, maar hoop Chisnall.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:06 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Nou, precies wat ik voorspelde.
Wat denken jullie van Whitlock - Chisnall?
Ik denk 4-3 voor een van beide spelers.
Zo erg? Newton deed het nog best aardig tot nu toe.quote:
Het was vooral Walsh die heel slecht speelde, Newton ging daar in mee denk ikquote:Op donderdag 27 december 2012 15:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo erg? Newton deed het nog best aardig tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |