PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Clubs is dan ook leuk om te doenquote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serious? Jij maakt er werk van
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ooit wel eens een scheids tegen zijn lichaam heb geschoten 1 sec nadat hij gefloten hadquote:Op zondag 23 december 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
Die Williams zou echt van het voetbalveld verbannen moeten worden.
Heb ik thuis ook als ik eens een spelletje speel en mijn moeder is thuis of mijn zusje.quote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb trouwens ook pauperveel lag als ik tijdens de piekuren internet..huisgenoten dit dat
Nou, over een dag of 2 schijnt het kerst te zijn toch?quote:Op zondag 23 december 2012 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
Lol wat die doet die kerstboom in het glazen huis
Gelijk op je router inloggen en haar uit de DHCP tabel gooien of haar MAC-Adres blokkerenquote:Op zondag 23 december 2012 22:32 schreef vandermar het volgende:
Mijn zusje is niet dom en heeft zelfs een keer een stream aangezet toen ik even fifa wilde spelen. Kon geen normaal potje vinden
Jonge die bewegendequote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, over een dag of 2 schijnt het kerst te zijn toch?
Nu in het Nederlands? Je hebt het tegen de grootste digigbeet ter wereldquote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gelijk op je router inloggen en haar uit de DHCP tabel gooien of haar MAC-Adres blokkeren
Gewoon alle kabels doorknippen zegt 'ie.quote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu in het Nederlands? Je hebt het tegen de grootste digigbeet ter wereld
Wel de rode. Anders gaat de bom af.quote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon alle kabels doorknippen zegt 'ie.
Dat is de rigoureuze manier.quote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon alle kabels doorknippen zegt 'ie.
Die Hansiehansie werd erom gefileerd bij VI...en terechtquote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat interview met Hans Kraaij.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Hansiehansie werd erom gefileerd bij VI...en terecht
Sierd de Vos doet altijd zijn hoofd in beeldquote:Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij gaat ook gewoon zelf in beeld staan.
Kut formatie, hooguit de helft waardquote:Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ze gingen ook voor 130k (2x) en 125k in de afgelopen uren.
Ja die beweegt steeds met zijn achterhoofd naar voren en achteren. Dat is nog irritanter.quote:Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sierd de Vos doet altijd zijn hoofd in beeld
quote:Op zondag 23 december 2012 22:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Interviewers die de hele tijd spastisch gaan knikken
Zijn stem is zooooooooo irritantquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Onzen friend sjowie de koala legt jullie effetjes uit hoe je friekiks erin schiet
Heb ik nooit mee als de laptoptas niet mee is.quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Ken je dat? Dat je je ID niet meeneemt omdat je denkt dat er toch geen politie is?
Altijd bij me hebben, maar vanochtend bedacht ik me dat er toch geen wouten warenquote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Ken je dat? Dat je je ID niet meeneemt omdat je denkt dat er toch geen politie is?
Drop de link dan.quote:Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vind die Beats by Dre unboxing van hem ook wel geniaal
Ik dacht middernacht...maar is dat geen herhaling van vanochtend?quote:Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Het korte Feyenoord item is weer geweest. Hoelaat MOTD?
23:25 BBC Onequote:Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Het korte Feyenoord item is weer geweest. Hoelaat MOTD?
nijsquote:
MOTD2 man. Bestaat ook al eeuwen.quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht middernacht...maar is dat geen herhaling van vanochtend?
MOET JE MAAR EEN XBOX KOPENquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
HE TIM 86 LAAT EERST JE EIGEN STEM EENS HOREN
Ja, want goede formatiekaarten kosten 50kquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kut formatie, hooguit de helft waard
DAN TOG LEKKUR NIETquote:
Als Raymond Verheijen het onderzoek niet heeft gedaan is het sowieso bullshit.quote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bullshitverhaal over de fitheid van spelers op de EK
Te dom om te poepenquote:
Misschien heeft hij wel gewoon constipatie, weet jij veelquote:
Is dat Joey?quote:
ohnee das waar ookquote:
Deze man.quote:
Dat is gewoon Mundo van Passie in de Polderquote:
O min gotquote:
is gewoon nep gooofedommeeequote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
Coolblue niet geloven
Mijn god, dat hij nog BBL MOCHT doen..
Deze boi rolt met die Beatsquote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal niet meer met je geaardheid spotten.
Gaat dit over die headset of over zijn werkdag?quote:
Hij klinkt wat als jou.quote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
is gewoon nep gooofedommeee
Hell nooooquote:
Kreeg jij ook deze doos?quote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
is gewoon nep gooofedommeee
Ik heb studio'squote:
Hahah, nee man, zo erg is m'n stem toch nietquote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
RICHMOND ADRIANUS ALEXANDRIUS DE DERDE
Biecht op!
Nee die van jou is wat lager.quote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hahah, nee man, zo erg is m'n stem toch niet
Net zoals het homoseksuele hesjequote:Op zondag 23 december 2012 23:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ook eentje over Intertoys, hij zei tegen de iemand achter de toonbank, WATTAFAK IK HEB GODVERDOMME VOOR DE XBOX KUN JE TOCH OP BONNETJE ZIEN.
Bluf! Bluf!
Zelfde stem als Andre's "geintje natuurlijk".quote:Op zondag 23 december 2012 23:13 schreef Tim86 het volgende:
De stem van die gast
Komt zo bij Bassie en Adriaan vandaan..die dove
Maar ik heb wel prima geluidquote:
Lekker overpriced ookquote:Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ik heb wel prima geluid
Kan nog veel beterquote:Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ik heb wel prima geluid
Money ain't a problemquote:
Duurkoop is slechtkoopquote:
quote:
quote:
linkkquote:Op zondag 23 december 2012 23:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Intertoys zijn oplichters is nog beter man. _ao_
Is dat die dat hij geen t-shirt kreeg?quote:Op zondag 23 december 2012 23:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Intertoys zijn oplichters is nog beter man. _ao_
Al gezien ookquote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is dat die dat hij geen t-shirt kreeg?
quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is dat die dat hij geen t-shirt kreeg?
Maar hij wil niet racistisch zijn hoorquote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef Reemi het volgende:
"Ik denk niet dat hij goed is, want hij heeft een vrouw als gamer picture"[ afbeelding ]
Nee, ik word eerder meligquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Worden jullie zelf niet agressief van die stem?![]()
Nee dan moesten we dat ook bij die van jou worden.quote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Worden jullie zelf niet agressief van die stem?![]()
Wtf is met die haattquote:Op zondag 23 december 2012 23:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee dan moesten we dat ook bij die van jou worden.
Probeer je me te dissen?quote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die video die ik laatst van hem liet zien was ook dom met zijn shhh zonder redenMaar Rijst heeft hem ontdekt!
Doet hij in livestreams zei hij.quote:Op zondag 23 december 2012 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan iemand een video posten waarin hij raget? Dat wil ik wel even horenHij is volgens mij best wel slecht.
Okequote:Op zondag 23 december 2012 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Ik zeg alleen dat jij hem hebt ontdekt en daar zijn we je ook dankbaar voor
3:17quote:Op maandag 24 december 2012 00:03 schreef Rijst het volgende:
HAHAHA deze nieuwe had ik nog niet gezien. Bij 02:30 klinkt hij net als Jessie Pinkman
Trouwens Tadcastle scheld ook altijd zo hard en veel als die raged. Thorb en BDIL kunnen dat bevestigen
Ik heb ze allebei ontdektquote:Op maandag 24 december 2012 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
O wacht, jullie hebben het nu zeker de hele tijd over iemand anders in plaats van JoeyDeKoalaDat wist ik dus niet.
6:38 "Tomp Preejder"quote:Op maandag 24 december 2012 00:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja en dan bij 4:30 idd![]()
Echt een kruising tussen GJE en Tad
pffquote:Op maandag 24 december 2012 00:03 schreef Rijst het volgende:
HAHAHA deze nieuwe had ik nog niet gezien. Bij 02:30 klinkt hij net als Jessie Pinkman
Trouwens Tadcastle scheld ook altijd zo hard en veel als die raged. Thorb en BDIL kunnen dat bevestigen
Van die wannabe psychologen die altijd de standaardvraag stellen. Hoe voel je je?quote:
Dit is wel een geojen garpquote:
Tja beantwoord jij maar eens zo'n vraag als een kind je zoiets zou vragen. Lijkt me best kut.quote:Op maandag 24 december 2012 00:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Van die wannabe psychologen die altijd de standaardvraag stellen. Hoe voel je je?
Hij heeft 99 video'squote:Op maandag 24 december 2012 00:26 schreef vandermar het volgende:
Ik vind hem echt fucking geniaal maar dat komt omdat hij achterlijk is. Elke keer als hij scheldt krijg ik de slappe lach
no waiquote:Op maandag 24 december 2012 00:26 schreef ThadCastle het volgende:
Miyaichi in 2,5k pack
En de vrij en sounders kit erna
Join Tadcastle maar in de partyquote:Op maandag 24 december 2012 00:26 schreef vandermar het volgende:
Ik vind hem echt fucking geniaal maar dat komt omdat hij achterlijk is. Elke keer als hij scheldt krijg ik de slappe lach
quote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Join Tadcastle maar in de partyJe kan gewoon een bingokaart maken
JA DIT IS ECHT CHEESE
JA GODVERKANKER
OH JIJ BENT EEN GROTE JONGEN
KANKER
JA LEKKER VOOR JE MET JE KANKERHOOFD
VIEZE TERINGLIJER
JA IK HEB UAV LEKKER VOOR JE KANKERLIJER
Nou ik zou het gewoon gelijk uitleggen.quote:Op maandag 24 december 2012 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Tja beantwoord jij maar eens zo'n vraag als een kind je zoiets zou vragen. Lijkt me best kut.
2 filmpjes van die gast gezien nu, echt hsa9p0yfa98yfqo8fyqo8yfp0 internet blokkeren van zulke mensen
Dat ik heb UAV lekker voor je zeg ik nietquote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Join Tadcastle maar in de partyJe kan gewoon een bingokaart maken
ja dit is echt cheese
JA GODVERHIP
Oooh jij bent een grote jongen
VERHIP
Ja lekker voor je met hoofd
VIEZE TERINGLIJER
ahquote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik zou het gewoon gelijk uitleggen.
Vond het wel grappig toen we net zaten te clubben en jij BLOPS. Thorb nam de bal aan en schreeuw jij opeens zovan JA GODVERDOMME!!!!!!quote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat ik heb UAV lekker voor je zeg ik nietEn ik praatte nu amper, alleen af en toe een zinnetje
En die zinnen moeten nit allemaal in caps, zal het ff aanpassen.
Het was akelig stil.. Thorb die vervolgens nog ragequit bij clubs. Helemaal stil hor je opeens: later. Bam ANY wegquote:Op maandag 24 december 2012 00:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vond het wel grappig toen we net zaten te clubben en jij BLOPS. Thorb nam de bal aan en schreeuw jij opeens zovan JA GODVERDOMME!!!!!!We schrokken ons dood hahahahaha
Niks raars aan toch, TIm had al uitgelegd waaromquote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef vandermar het volgende:
Haha, die kerel die al mijn Dzagoev's kocht zet ze er nu voor minder op dan dat hij ze van mij kocht
Nee, waarom?quote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Niks raars aan toch, TIm had al uitgelegd waarom
Medelijden met je clubnaam oidquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 00:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Medelijden met je clubnaam oid
Zeg dan wat ik altijd zeg. Echt een classic.quote:Op maandag 24 december 2012 00:35 schreef Thorb het volgende:
Ik was moe het ging kut en we komen 3-0 achter niemand zegt iets dus ik dacht ik zet hem wel uit
Ja lol dacht dat iedereen altijd van de rust genoot.. en ik het zwarte hard pratende schaap was. EN ik zei wel wat, namelijk dat ze 2 counter goals hadden en 1 echt, en dat het zaad was.quote:Op maandag 24 december 2012 00:35 schreef Thorb het volgende:
Ik was moe het ging kut en we komen 3-0 achter niemand zegt iets dus ik dacht ik zet hem wel uit
Aight. Rijst en Iwan willen vast wel een keer meedoen.quote:Op maandag 24 december 2012 00:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja lol dacht dat iedereen altijd van de rust genoot.. en ik het zwarte hard pratende schaap was. EN ik zei wel wat, namelijk dat ze 2 counter goals hadden en 1 echt, en dat het zaad was.
@VDM Rijst en Iwan spelen amper/geen BO2 meer, smookz is al ff niet meer in de party gesignaleerd. Maar ik speel het nog wel
BO2 is gewoon nog kutter dan MW3 onlinequote:Op maandag 24 december 2012 00:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aight. Rijst en Iwan willen vast wel een keer meedoen.
Ik wilde het je laten kopen ja en ik speel het. Iwan speelt ook wel als er meer meedoen. Smookz speelt het ook gewoon.quote:Op maandag 24 december 2012 00:38 schreef Thorb het volgende:
Die mannetjes wilden mij blops laten kopen terwijl ze het zelf nooit spelen
Wil hem misschien verkopen. Of ruilen voor FUT coins hahahquote:Op maandag 24 december 2012 00:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
BO2 is gewoon nog kutter dan MW3 onlineZombies ook aids map met dat vuur steeds
quote:Op maandag 24 december 2012 00:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil hem misschien verkopen. Of ruilen voor FUT coins hahah
hahah beter ja, ook alweer spijt dat ik het gekocht heb.quote:Op maandag 24 december 2012 00:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil hem misschien verkopen. Of ruilen voor FUT coins hahah
Das wel weer waar. Kan hem dan net zo goed gewoon verkopen. Maar dnek niet dat ik het ga doen. Wil hem wel een andere x spelen als ik weet zin hebquote:Op maandag 24 december 2012 00:40 schreef Thorb het volgende:
verkoop hem en koop mijn coins of ruil hem tegen mijn coins maar dan moet ik hem verkopen lolz
quote:Op maandag 24 december 2012 00:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
BO2 is gewoon nog kutter dan MW3 onlineZombies ook aids map met dat vuur steeds
Met een party is leuk. En voor de objective gaan. 8 man bam allemaal in 1 teamquote:Op maandag 24 december 2012 00:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Das wel weer waar. Kan hem dan net zo goed gewoon verkopen. Maar dnek niet dat ik het ga doen. Wil hem wel een andere x spelen als ik weet zin heb
ja echt, ik had het niet verwacht omdat ik BO wel leuk vond. Moeilijker dood enzo mappen redelijk groot. Nu is het gewoon weer Mw3, ziek snel dood en mappen super klein. Komt echt elke cod minder skill bij kijken.quote:Op maandag 24 december 2012 00:41 schreef vandermar het volgende:
[..]Slechter dan MW3
!!!!! Slechter dan aids kan niet.
Je gaat minder snel dood dan MW3 tevens zijn er ook meer leuke mappen. Alle mappen in MW3 waren gewoon pure aids.quote:Op maandag 24 december 2012 00:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja echt, ik had het niet verwacht omdat ik BO wel leuk vond. Moeilijker dood enzo mappen redelijk groot. Nu is het gewoon weer Mw3, ziek snel dood en mappen super klein. Komt echt elke cod minder skill bij kijken.
Alles verkopen en de opbrengt doneren aan SR12.quote:Op maandag 24 december 2012 00:42 schreef vandermar het volgende:
Als mijn TP even leeg is dan heb ik 750K op het bankje
quote:Op maandag 24 december 2012 00:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alles verkopen en de opbrengt doneren aan SR12.
Autobuyer aanzetten/maken en dan ff paar miljoen binnen harken, verkopen en doneren.quote:Op maandag 24 december 2012 00:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alles verkopen en de opbrengt doneren aan SR12.
Maak jij ff een autobuyer dan.quote:Op maandag 24 december 2012 00:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Autobuyer aanzetten/maken en dan ff paar miljoen binnen harken, verkopen en doneren.
Wat wee tjij dat nog aardig onder woorden te brengen.quote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef BDIL het volgende:
Wat een randdebiel is die gast van Youtube
Wie niet?quote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij bent technischer etc en wss heb je er al eentje
Ik wou wat anders zeggen maarjaquote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wat wee tjij dat nog aardig onder woorden te brengen.
En gratiz packzzquote:Op maandag 24 december 2012 00:46 schreef Thorb het volgende:
iwan is altijd politiek correct
nog 13 minuten tot completing bug
Die zitten dus echt de hele dag te handelen?quote:Op maandag 24 december 2012 00:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Minstens 80% van de mensen die hier post
Zie bericht hierbovenquote:Op maandag 24 december 2012 00:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die zitten dus echt de hele dag te handelen?
Gaan al die spelers voor meer? Of is 433 eredivisie alleen duurder?quote:Op maandag 24 december 2012 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
Er was zo'n dude die zijn hele Eredivisie 4-3-3 team voor 150 sp op de TP had gezet, maar allemaal met een seconde ertussen en ik kon ze dus nooit allemaal in de gaten houden.Uiteindelijk nog wel wat winst eruit gehaald:
De Vrij voor 900c
Fernandez voor 1000c
Sno voor 300c
Matavz 800c
Rosales 900c
Nog een Rosales voor 1.1k
Kalas voor 800c
Van Aanholt voor 1.1k
Gerndt voor 400c
Lukoki 1k
Haha lol, ik hoop niet dat je een grap maakt.quote:Op maandag 24 december 2012 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
Er was zo'n dude die zijn heel veel Eredivisie 4-3-3 spelers voor 150 sp op de TP had gezet, maar allemaal met een seconde ertussen en ik kon ze dus nooit allemaal in de gaten houden.Uiteindelijk nog wel wat winst eruit gehaald:
De Vrij voor 900c
Fernandez voor 1000c
Sno voor 300c
Matavz 800c
Rosales 900c
Nog een Rosales voor 1.1k
Kalas voor 800c
Van Aanholt voor 1.1k
Gerndt voor 400c
Lukoki 1k
Nee, ik koop ze voor de grap in.quote:Op maandag 24 december 2012 00:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gaan al die spelers voor meer? Of is 433 eredivisie alleen duurder?
Op de doos is het verschil er amper..quote:Op maandag 24 december 2012 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik koop ze voor de grap in.Ja, in 4-3-3 zijn ze wel iets duurder. Logisch.
Op PS3 ligt het er weleens aan. Deze kwam ik per toeval tegen. In totaal zo'n 20k winst denk ik.quote:Op maandag 24 december 2012 00:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op de doos is het verschil er amper..
Ja ik zie nu de de linksbacks etc wel duurder zijn. Dus gewoon 2k meer dan die speler in andere formaties gaat hahaquote:Op maandag 24 december 2012 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op PS3 ligt het er weleens aan. Deze kwam ik per toeval tegen. In totaal zo'n 20k winst denk ik.
Tuurlijk wel. 1 van de spelers waar ik in handel is in 433 formatie 4k duurder.quote:Op maandag 24 december 2012 00:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op de doos is het verschil er amper..
Oke toch wel op sommige posities/spelers
Ja ik zie het. Van Aanholt bijvquote:Op maandag 24 december 2012 00:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. 1 van de spelers waar ik in handel is in 433 formatie 4k duurder.
quote:Op maandag 24 december 2012 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg dit niet meer uit mijn hoofd.
Bij alle spelers waar vraag naar isquote:Op maandag 24 december 2012 01:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Van Aanholt bijv
Die kit is het waard.quote:Op maandag 24 december 2012 01:02 schreef Thorb het volgende:
Ajax away verkocht voor 6k, wat een skkltje ben je dan
Ben je al goed zemelappig?quote:Op maandag 24 december 2012 01:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Spannend jongens mini gold pack opening live stream
squad fitness manquote:
Goejen CDMquote:Op maandag 24 december 2012 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
Taarabt 55k.Zal wel rond de 40k-45k eindigen.
Wie is die 88 rated CM? Melo?quote:Op maandag 24 december 2012 01:28 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ] Mijn eerste pagina van FUT 11.. dat was vet
Ah, ja natuurlijk.quote:Op maandag 24 december 2012 01:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alex! Die had toen super veel IFs
quote:Op maandag 24 december 2012 01:31 schreef Apenkoning1 het volgende:
Is er iemand die weet of Valbuena lekker speelt in fut?
aaah nice hijs ook lekker goedkoopquote:Op maandag 24 december 2012 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker 18. [ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/players/4939/
Wie is die tweede Portugese CB?quote:Op maandag 24 december 2012 01:28 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ] Mijn eerste pagina van FUT 11.. dat was vet
Ik denk Carvalhoquote:Op maandag 24 december 2012 01:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wie is die tweede Portugese CB?
Pato IF:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronaldinho:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4231 brasilversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oppa gangnam stylequote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Alles is ook gewoon OP.quote:Op maandag 24 december 2012 01:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pato IF: [ afbeelding ]
Ronaldinho: [ afbeelding ]
4231 brasilvers [ afbeelding ]![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hij was vroegah snel hoor. Maar het kan ook Pepe zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 01:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe kon hij toen nog zoveel pace hebben?![]()
IF Pepe was datquote:Op maandag 24 december 2012 01:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wie is die tweede Portugese CB?
Toen waren IFs nog echt upgrades..![]()
Geovanni
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wejooo ik zie nu ook dat ik veel spelers van fut11 nog hebquote:Op maandag 24 december 2012 01:42 schreef ThadCastle het volgende:
Jammer dat je bij generations niet kan zien voor hoeveel ik die spelers destijds gekocht heb.![]()
Best leuk om te zien. Zoveel 5* skillers toen nogquote:Op maandag 24 december 2012 01:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wejooo ik zie nu ook dat ik veel spelers van fut11 nog heb![]()
![]()
FIFA10, Rooney 5 star skills, Giggs, Scholes, Carrickquote:Op maandag 24 december 2012 01:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Best leuk om te zien. Zoveel 5* skillers toen nog
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Rooney zou nu minimaal 4* skills moeten hebben.quote:Op maandag 24 december 2012 01:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
FIFA10, Rooney 5 star skills, Giggs, Scholes, CarrickRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
ze zijn zo lekker kaal alOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
slotOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |