PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ja voor 1,5k en toen kocht ik hem terug voor 2kquote:Op zondag 23 december 2012 19:47 schreef Rijst het volgende:
wtf ik snap het niet. Heeft Lindgren. hem gekocht?
Waarschijnlijk gewoon meerdere gasten in een studentenhuis die het account delen ofzo.quote:Op zondag 23 december 2012 19:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
44 potjes per dag=11 uur per dag!
+ Morimoto in de spits.quote:Op zondag 23 december 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
mja boeie. Ik roll met deze skatjes
Dan ben je nog niet bij TOTY RvP hoorquote:Op zondag 23 december 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
En meer dan 400K op de TP en nog 3 teams en nog een stapeltje IF's
Daarom moet jij ook even ophouden met IF De Bruyne voor zo weinig te listenquote:Op zondag 23 december 2012 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet bij TOTY RvP hoor
Zitten nog 100 undercutters onderquote:Op zondag 23 december 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom moet jij ook even ophouden met IF De Bruyne voor zo weinig te listen
Ach joh, trekt allemaal wel bij met kerst. Meer mensen op de markt, meer vraag dus IF's gaan weer stijgen.quote:
Ik denk het niet..freefall babyquote:Op zondag 23 december 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach joh, trekt allemaal wel bij met kerst. Meer mensen op de markt, meer vraag dus IF's gaan weer stijgen.
Ik wel, schijt aan familie. Lekker gourmettenmet m'n Xbox.quote:Op zondag 23 december 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
Met kerst gaat ineens iedereen xboxen aj toch
Neuh hoor, daarbij heb ik alles voor onder de 18K. Ik kan dus wel tot 19K zakken voor winstquote:
In bed gelegen met Reemi?quote:Op zondag 23 december 2012 20:02 schreef Thorb het volgende:
he pazzzl ben je je kamer al uitgeweest of hele dag in bed gelegen met reemi zie het wel hoor steeds samen online komen
Je gaat jezelf bereiden?quote:Op zondag 23 december 2012 20:03 schreef vandermar het volgende:
Ik ga op eerste kerstdag niet op visite, ik ga kokenof eigenlijk gewoon de rolade braden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16..misschien 1 of 2 voor 16.5 als de formatie goed was.quote:Op zondag 23 december 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Tiiihiim, voor hoeveel heb jij ze maximaal gekocht?
quote:Op zondag 23 december 2012 20:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je gaat jezelf bereiden?Ben ik een rolade dan? Ik zei nergens lekkere knappe jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Jij houdt van iedereen bij wie, wat en wanneer 'ie post?quote:Op zondag 23 december 2012 20:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
hele dag niet posten en dan in 8 sec samen posten ik zie het wel
ik heb ook zo mijn excelletjesquote:Op zondag 23 december 2012 20:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij houdt van iedereen bij wie, wat en wanneer 'ie post?
OK, koop ook even. Dan gaan we ze voor 25K verkopen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:05 schreef ThadCastle het volgende:
Tim VDM wij moeten onze krachten bundelen
Goed plan. Ik doe meequote:Op zondag 23 december 2012 20:05 schreef ThadCastle het volgende:
Tim VDM wij moeten onze krachten bundelen
Nee dat moet dan tussen ons drieën blijven hequote:Op zondag 23 december 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
OK, koop ook even. Dan gaan we ze voor 25K verkopen.
Van Dzagoev deed ik dat met de LF's en LW's, die kocht ik voor 13K en verkocht ik voor 23
Andere speler? Ik heb nog maar 280Kquote:Op zondag 23 december 2012 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee dat moet dan tussen ons drieën blijven he
pure toevalquote:Op zondag 23 december 2012 20:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
hele dag niet posten en dan in 8 sec samen posten ik zie het wel
Nah, zeker niet als er een IF Lens komtquote:
Doe nouquote:Op zondag 23 december 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nah, zeker niet als er een IF Lens komt
hahaha jij hebt de coins to blowquote:Op zondag 23 december 2012 20:11 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond allen![]()
IF Taarabt is echt een beest in de spits positie. Hij mag dan wel dalen in prijs maar die 80k wel waard
Heeft hij het al over de wijken gehad? En het snoepje van de week?quote:Op zondag 23 december 2012 20:12 schreef Thorb het volgende:
Munsterman mag even iets zeggen en heeft al 3x in 20 seconden gezegd dat Twente kampioen is geweest
"Piet kon op zijn hoofd gaan staan en toch zou hij de bal nooit krijgen van zijn jaloerse teamgenoten."quote:
Neeeee!quote:Op zondag 23 december 2012 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij het al over de wijken gehad? En het snoepje van de week?
quote:
"Hé, een worm."quote:Op zondag 23 december 2012 20:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
"Piet kon op zijn hoofd gaan staan en toch zou hij de bal nooit krijgen van zijn jaloerse teamgenoten."
OV kost geld morgen? Je hebt week OV toch? Het is gewoon maandag..quote:Op zondag 23 december 2012 20:15 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, morgen regen en ik OV kost geld morgen dus moet ik pokke eind door fucking wind en regen naar fitness fietsen
Vakantie toch?quote:Op zondag 23 december 2012 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
OV kost geld morgen? Je hebt week OV toch? Het is gewoon maandag..
huh? Alleen zon- en Feestdagen tellen niet..quote:
Oh, dacht vakanties ook niet.quote:Op zondag 23 december 2012 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh? Alleen zon- en Feestdagen tellen niet..
In de zomer ligt hij 1 maand stil, that's itquote:
Ah, dat zal het dan wel zijn waarom ik dacht nu ook niet.quote:Op zondag 23 december 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de zomer ligt hij 1 maand stil, that's it
En een deel zomervakantie..quote:Op zondag 23 december 2012 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh? Alleen zon- en Feestdagen tellen niet..
Koop even wat De Bruynes van me als bedankjequote:Op zondag 23 december 2012 20:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ah, dat zal het dan wel zijn waarom ik dacht nu ook niet.
quote:Op zondag 23 december 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de zomer ligt hij 1 maand stil, that's it
quote:
Haha ok XDquote:Op zondag 23 december 2012 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Koop even wat De Bruynes van me als bedankje [ afbeelding ]
Deze was van jou?quote:Op zondag 23 december 2012 20:19 schreef Tim86 het volgende:
Munsterman snapt de geitenkaas grap niet!
Nope, zag hem wel gaan net. Zeker weer een bod in de laatste seconde?quote:
Neuh, gewoon op 15 secondenquote:Op zondag 23 december 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, zag hem wel gaan net. Zeker weer een bod in de laatste seconde?
Miss Montreal maakt sneller haar punt dan Joopiequote:Op zondag 23 december 2012 20:19 schreef Tim86 het volgende:
Munsterman snapt de geitenkaas grap niet!
99 moedervlekkenquote:
knikkerkoning?quote:Op zondag 23 december 2012 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik koop net iets van iemand met als teamnaam fc kk (maar dan het volledige woord)
kopjeskaas?quote:
kaulo kutquote:
tr gemachtquote:
Aldus Pellequote:"Ik was bang om een gele kaart te krijgen, omdat ik anders de wedstrijd tegen Ajax zou moeten missen", vervolgde de Italiaanse spits. "Als ik toch geel zou krijgen, zou het lijken alsof ik niet tegen Ajax zou willen spelen of misschien niet zou durven. De scheidsrechter zei dat ik moest voetballen en niet zoveel moest praten, maar ook al ben ik groot en sterk, ik kan ook vallen."
Haha was expres nuquote:Op zondag 23 december 2012 20:26 schreef vandermar het volgende:
TIM NIET BIEDEN IN DE LAATSTE SECONDEN
Ik wist het welquote:
3xquote:
CAMquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef Tim86 het volgende:
ik heb niet genoeg coins, maar er staat een IF De Bruyne CDM 41212 voor 20k bin op...erg goedkoop
Pollos Hermanos wordt hier elke week wel paar keer genoemdquote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef Tim86 het volgende:
ik heb niet genoeg coins, maar er staat een IF De Bruyne CDM 41212 voor 20k bin op...erg goedkoop
xbox [ afbeelding ]
dat is die sweaterquote:Op zondag 23 december 2012 20:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pollos Hermanos wordt hier elke week wel paar keer genoemd
hij let echt nooit opquote:Op zondag 23 december 2012 20:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pollos Hermanos wordt hier elke week wel paar keer genoemd
bin?quote:Op zondag 23 december 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
SOME PEOPLE JUST DON'T PAY ATTENTION
Jup.quote:
Hij rapt niet zo goed.quote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is DJ Khaled een beetje knappe rap?
quote:
Xbox is helemaal verneukt, 160k etcquote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik bood 103k op een IF Konemaar er werd gewoon hard overheen geboden, uiteindelijk voor 130k gegaan (evenveel als de laagste BIN).
Ziek.
Niet uitzonderlijk, maar doelde ook vooral op de muziek. World of hurt dat album zoveel geluisterd/moeten horenquote:
Dat is ze ookquote:
Ja dat vind ik ook. Ze is wel een mooie vrouwquote:Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet uitzonderlijk, maar doelde ook vooral op de muziek. World of hurt dat album zoveel geluisterd/moeten horen
Uiterlijk of muziek? Muziek sws niet, heb ze allebei live gezien en Krystl kon me niet echt boeienquote:
idd wie heeft een ban van hier?quote:
Exterieurquote:Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Uiterlijk of muziek? Muziek sws niet, heb ze allebei live gezien en Krystl kon me niet echt boeien
Ik merk dat het net binnen een half uur rustiger is geworden en kaartjes zijn ook gestegen. Bizarquote:Op zondag 23 december 2012 21:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom koopt niemand deze? Er werden zonet duurderen gekocht
andere formatie?quote:Op zondag 23 december 2012 21:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals deze dus
[ afbeelding ]
433 kaartje is 2K ofzoquote:
Ja is altijd. 5-8 staan er vaak veel spelers op. Kun je makkelijkste deals vindenquote:Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik merk dat het net binnen een half uur rustiger is geworden en kaartjes zijn ook gestegen. Bizar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
undercutterquote:Op zondag 23 december 2012 21:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals deze dus
[ afbeelding ]
Ik wilde even kijken of die gelijk weg zou zijnquote:
Lamequote:
Die van 17K pakte ik maar even snelquote:Op zondag 23 december 2012 21:19 schreef Tim86 het volgende:
En nu gaan er meer hem voor 19k bin listen. Het is toch godverredomme niet te geloven
dat is thadcastlequote:Op zondag 23 december 2012 21:19 schreef Tim86 het volgende:
En nu gaan er meer hem voor 19k bin listen. Het is toch godverredomme niet te geloven
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
Deze was niet gepost nog toch?
SER / [SR12 FAPMAP] Cap die chickies!
Niet dat het qua chicks zo goed is dit jaar..pauper Enschede
quote:Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef DutchSL het volgende:
Het was ook de andere Maric.
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/876/3280
quote:
Heeft hij himme nie nodigquote:Op zondag 23 december 2012 21:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Potje tegen FC Derksen met een attribute kaart op Castaignos.
Mag dat wel van mams?quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Postte je vanmiddag ook al, blijf ernaar kijken
Vanlamarraquote:
Ik vond hem best tofquote:
Polska jaquote:
Je bent aardig on fire of niet?quote:Op zondag 23 december 2012 21:31 schreef Thorb het volgende:
Klose ook gewoon 25 goals uit 14 potjes, oude baas
Als je daar al naar blijft kijken dan moet je eens een kijkje in dit topic nemen http://forum.fok.nl/topic/1814374quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Postte je vanmiddag ook al, blijf ernaar kijken
Dezequote:Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je daar al naar blijft kijken dan moet je eens een kijkje in dit topic nemen http://forum.fok.nl/topic/1814374
oh en ff rechten aanvragen uiteraard
http://forum.fok.nl/topic/1901336/6/25 DEZEquote:Op zondag 23 december 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze![]()
http://forum.fok.nl/topic/1896385
Die is ook prima, al vind ik die met a women's pleasure ofzo ook wel primaquote:Op zondag 23 december 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze![]()
Ja dat topic had ik vanaf het begin gevolgd. Eerste paar pagina's waren wel lekker maar daarna werd het gewoon ranzigquote:Op zondag 23 december 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 21:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1901336/6/25 DEZE
Een voorproefje.quote:Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je daar al naar blijft kijken dan moet je eens een kijkje in dit topic nemen http://forum.fok.nl/topic/1814374
oh en ff rechten aanvragen uiteraard
Zal wel met homo's ofzo zijnquote:Op zondag 23 december 2012 21:34 schreef Rijst het volgende:
deze voor BDIL
http://forum.fok.nl/topic/1866633
Eerste kerstdag blopsen met een paar? Of is iedereen bij familiequote:Op zondag 23 december 2012 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sws Rijst was gister op dreef haha
Heterofielen.quote:
Ja ben dan bij familiequote:Op zondag 23 december 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerste kerstdag blopsen met een paar? Of is iedereen bij familie!
Lekker toch. Helaas weet je dat het altijd omslaat en dan naaien ze je keihard terug met momentum. Al heb ik zo'n lange reeks in divisions nooit gehadquote:Op zondag 23 december 2012 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ik ga helemaal los snap er niets van
Ook comebacks van 0-3 naar 6-3 etc
Hij leert zichzelf nog wel kennen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker toch. Helaas weet je dat het altijd omslaat en dan naaien ze je keihard terug met momentum. Al heb ik zo'n lange reeks in divisions nooit gehad
Ik geniet zolang het kan, had al niet verwacht dat ik ooit die titel zou pakken en nu heb ik er al 2quote:Op zondag 23 december 2012 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker toch. Helaas weet je dat het altijd omslaat en dan naaien ze je keihard terug met momentum. Al heb ik zo'n lange reeks in divisions nooit gehad
Liever met Cornelisse op de foto dan met Wout Dramaquote:Op zondag 23 december 2012 21:40 schreef Tim86 het volgende:
Bieden jongens![]()
https://www.marktplaatsveilt.nl/polaroid-foto-tim-cornelisse
Year of summerquote:Op zondag 23 december 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is eigenlijk HET lied van dit jaar?
Toen ik gisternacht thuiskwam had ik nog een stukkie gekeken, 's nachts is het veel leuker
William ft Britney Bitch - Scream & Shoutquote:Op zondag 23 december 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Toen ik gisternacht thuiskwam had ik nog een stukkie gekeken, 's nachts is het veel leuker
Close 2nd achter Scream & Shout denk ik. Die laatste wordt ook meer gepushed door de DJ'squote:
Britney Bitch een beetjequote:Op zondag 23 december 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gister was die kerel van Year of Summer in het huis, deed hij dat nummer akoestisch.quote:Op zondag 23 december 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Close 2nd achter Scream & Shout denk ik. Die laatste wordt ook meer gepushed door de DJ's
verkoop die 5 miljoen danquote:Op zondag 23 december 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/auction/object/321
Ik wil het shirt van Willie
En dan alleen nog Willie als speler in FUT hebbenquote:
Nee, hij heeft altijd dezelfde shift. We krijgen straks Gerard die eindelijk Living Doll gaat doenquote:
Wie vanacht dan? Michiel?quote:Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft altijd dezelfde shift. We krijgen straks Gerard die eindelijk Living Doll gaat doen
Eerst nog een uurtje Veenstra in dialect dacht ik. Dan vanaf elf uur Living Doll.quote:Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft altijd dezelfde shift. We krijgen straks Gerard die eindelijk Living Doll gaat doen
Klopt ja, Twents uurtje ofzo..dus dan maar even een serie kijken.quote:Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerst nog een uurtje Veenstra in dialect dacht ik. Dan vanaf elf uur Living Doll.
Cultuurhater.quote:Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja, Twents uurtje ofzo..dus dan maar even een serie kijken.
Doet hij ieder jaar en dan zegt hij maar als er ... euro voor is geboden doe ik het alsnog en dan doet hij het en dan is het mega geforceerd en saai en doen we volgend jaar weer hetzelfde.quote:Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gerard zou toch geen Living Doll doen?
Gewoon PUA cursusje via internet tog.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet hij ieder jaar en dan zegt hij maar als er ... euro voor is geboden doe ik het alsnog en dan doet hij het en dan is het mega geforceerd en saai en doen we volgend jaar weer hetzelfde.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctiequote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet hij ieder jaar en dan zegt hij maar als er ... euro voor is geboden doe ik het alsnog en dan doet hij het en dan is het mega geforceerd en saai en doen we volgend jaar weer hetzelfde.
Nee dit keer doe hij het niet.quote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
Nou wat denk je.quote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten wat voor mannetjes zich daar voor inschrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
was ekspresquote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie
Hij moet gewoon op een random moment doen, niet aankondigen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Giel moet hem gewoon overdag draaien als Ekdom ligt te pitten. Keihard schijt hebbenquote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij moet gewoon op een random moment doen, niet aankondigen.
Hahaquote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Giel moet hem gewoon overdag draaien als Ekdom ligt te pitten. Keihard schijt hebben
Almelo accent is fucking vet hahaquote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOOOOOO ILSE UUT ALLEMMMELLOOOOOOOOOOO
.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Marcie, niet iets voor jou?
Hij wint altijd in de laatste minuut..echt een mofquote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef Thorb het volgende:
Ik ga even naar het casino.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/146225215
Al was zijn doelpunt ook een eigen doelpunt van mij
Nu tegen Crookk, straks steelt hij mijn flow want ik verlies meestal van hem
Ricky Rozay?quote:
SV, zure koppen van de haakneuzenquote:
Normaal zou ik zeggen SR, maar tijdens het Twents uurtje..quote:
Linkspoot Vertonghen RCB is niet zo handigquote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Net eindelijk Aguero op de kop getikt
Mijn aangepaste team:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#h8Xj8O1tnIwld:ps3
Met de kerst maar eens uitproberen
Jawel man, naar binnen kappen en schietenquote:Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Linkspoot Vertonghen RCB is niet zo handig
Nu je het zegt...maar ik heb er eigenlijk nooit problemen mee...althans, is me nooit opgevallenquote:Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit ja...Jantje kapt 'm veel strakker af dan Ben Arfa en Naniquote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel man, naar binnen kappen en schieten
tot ze begint te pratenquote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godver die Ilse de Lange is echt geil.
Wanneer ga je een keer mee clubben? Er zijn mensen in de club (ik noem geen namen) die zeggen dat je autistisch bent omdat je nooit meeclubt.quote:Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat valt je nu pas op?quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godver die Ilse de Lange is echt geil.
Vorig jaar prikte Mourinho hem nog in zijn oog en zei hij dat hij nog nooit van Tito gehoord hadquote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Het gebaar van Madrid richting Villanova
Ze zouden zo maar gelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wanneer ga je een keer mee clubben? Er zijn mensen in de club (ik noem geen namen) die zeggen dat je autistisch bent omdat je nooit meeclubt.
Ik heb geen mic en geen zin om een waardeloze pro te moeten trainenquote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wanneer ga je een keer mee clubben? Er zijn mensen in de club (ik noem geen namen) die zeggen dat je autistisch bent omdat je nooit meeclubt.
Sportief ook die 3 punten erbijquote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Het gebaar van Madrid richting Villanova
Real Madrid die aan anderen denkt tijdens de feestdagenquote:
Iedereen zijn prof is kut.quote:Op zondag 23 december 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb geen mic en geen zin om een waardeloze pro te moeten trainen![]()
Al boeit die mic niet zoveel..die kan ik zo kopen natuurlijk
Gewoon lekker je EA punten opmaken aan pro upgrades.quote:Op zondag 23 december 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
90 ratedquote:
Da's alleen tegen jou, nu kreeg Thorb in de 90e minuut een bullshit-penaltyquote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij wint altijd in de laatste minuut..echt een mof
Ik ben gewoon een type Vidic hoor. 87 rating.quote:
Op de xbox zijn we ook bijna allemaal 90quote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serious? Jij maakt er werk van
Ik stuur een mic naar je huis als je dan meedoetquote:Op zondag 23 december 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verkapt geef-me-je-adresquote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik stuur een mic naar je huis als je dan meedoet
quote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik stuur een mic naar je huis als je dan meedoet
BATTA BATTA BATTAquote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Da's alleen tegen jou, nu kreeg Thorb in de 90e minuut een bullshit-penalty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |