PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Clubs is dan ook leuk om te doenquote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serious? Jij maakt er werk van
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ooit wel eens een scheids tegen zijn lichaam heb geschoten 1 sec nadat hij gefloten hadquote:Op zondag 23 december 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
Die Williams zou echt van het voetbalveld verbannen moeten worden.
Heb ik thuis ook als ik eens een spelletje speel en mijn moeder is thuis of mijn zusje.quote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb trouwens ook pauperveel lag als ik tijdens de piekuren internet..huisgenoten dit dat
Nou, over een dag of 2 schijnt het kerst te zijn toch?quote:Op zondag 23 december 2012 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
Lol wat die doet die kerstboom in het glazen huis
Gelijk op je router inloggen en haar uit de DHCP tabel gooien of haar MAC-Adres blokkerenquote:Op zondag 23 december 2012 22:32 schreef vandermar het volgende:
Mijn zusje is niet dom en heeft zelfs een keer een stream aangezet toen ik even fifa wilde spelen. Kon geen normaal potje vinden
Jonge die bewegendequote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, over een dag of 2 schijnt het kerst te zijn toch?
Nu in het Nederlands? Je hebt het tegen de grootste digigbeet ter wereldquote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gelijk op je router inloggen en haar uit de DHCP tabel gooien of haar MAC-Adres blokkeren
Gewoon alle kabels doorknippen zegt 'ie.quote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu in het Nederlands? Je hebt het tegen de grootste digigbeet ter wereld
Wel de rode. Anders gaat de bom af.quote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon alle kabels doorknippen zegt 'ie.
Dat is de rigoureuze manier.quote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon alle kabels doorknippen zegt 'ie.
Die Hansiehansie werd erom gefileerd bij VI...en terechtquote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat interview met Hans Kraaij.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Hansiehansie werd erom gefileerd bij VI...en terecht
Sierd de Vos doet altijd zijn hoofd in beeldquote:Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij gaat ook gewoon zelf in beeld staan.
Kut formatie, hooguit de helft waardquote:Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ze gingen ook voor 130k (2x) en 125k in de afgelopen uren.
Ja die beweegt steeds met zijn achterhoofd naar voren en achteren. Dat is nog irritanter.quote:Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sierd de Vos doet altijd zijn hoofd in beeld
quote:Op zondag 23 december 2012 22:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Interviewers die de hele tijd spastisch gaan knikken
Zijn stem is zooooooooo irritantquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Onzen friend sjowie de koala legt jullie effetjes uit hoe je friekiks erin schiet
Heb ik nooit mee als de laptoptas niet mee is.quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Ken je dat? Dat je je ID niet meeneemt omdat je denkt dat er toch geen politie is?
Altijd bij me hebben, maar vanochtend bedacht ik me dat er toch geen wouten warenquote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Ken je dat? Dat je je ID niet meeneemt omdat je denkt dat er toch geen politie is?
Drop de link dan.quote:Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vind die Beats by Dre unboxing van hem ook wel geniaal
Ik dacht middernacht...maar is dat geen herhaling van vanochtend?quote:Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Het korte Feyenoord item is weer geweest. Hoelaat MOTD?
23:25 BBC Onequote:Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Het korte Feyenoord item is weer geweest. Hoelaat MOTD?
nijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |