Het lag aan de volgorde van posten, denk ik.quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef ZOA het volgende:
En dat nota bene terwijl de situatie nagenoeg hetzelfde is nietwaar?
Maargoed ik heb niet veel medeleven van fokkers nodig
Sterkte ZOA!quote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een vriend van mij is gisteren ook opgegeven
echt waar, ik vond het gewoon een discutabele kutopmerking.quote:Op maandag 24 december 2012 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lag aan de volgorde van posten, denk ik.
Sterkte!
Anders ik wel niet, ik geef het nog liever aan SR, maar omdat dat gedoe toch enige wrevel bij me oproept, geef ik wel een paar rondjes in de kroeg, vinden ze me tenminste ook weer eens aardigquote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geef dit jaar net zoveel aan vuurwerk uit als alle voorgaande jaren. Helemaal niks.
Drooggekookt, doorkookt en doorbakken?quote:Op maandag 24 december 2012 17:30 schreef Pearlbitch het volgende:
En wat zou hij eten vanavond??
Team aardappeltjes, sperzieboontjes en varkenshaas!!
Dan is opa vast in een pesthumeurquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij draait "She drives me crazy" van the FYC.
Het is Fok! je weetz, meer zoiets van "ons kent ons" ennuhh if you can't stand the heat enzo......quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
En dat nota bene terwijl de situatie nagenoeg hetzelfde is nietwaar?
Maargoed ik heb niet veel medeleven van fokkers nodig
Ho ho fucking ho, what a crock of shitquote:Op maandag 24 december 2012 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar is de ster van de show!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2012 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is enige discussie omtrent het te gebruiken servies in Huize Oop. Oma heeft het kerstservies voor den dag gehaald, maar Oop eet het liefst van zijn eigen vertrouwde Ajaxbord
Wie nog een goede tip wil voor een leuk kerstgeschenk voor Oop :
[ afbeelding ]
Opa past het anders al jaren toe binnenshuisquote:Op maandag 24 december 2012 17:44 schreef pullup het volgende:
Opa raad oma aan om niet altijd al het werk op zich te nemen.
"Laat een ander ook eens wat doen " Duidelijk is dat dit devies vooral en alleen buitenshuis dient te worden toegepast.
quote:Op maandag 24 december 2012 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma had Kerststol en roomboter voor de lunch op haar werk voor haar en haar collega's gehaald. Opa is daar niet blij mee: "Laat dat andere mensen maar halen."
Jij wil er een tweedaagse van makenquote:
Oh jaquote:
Dat is goed, ik wil niet naast opa zitten, want dat stinktquote:Op maandag 24 december 2012 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jaNou ik ga morgen alvast even inspecteren of alles wel goed geregeld is
We gaan gourmetten, aan het eind van de avond ruiken we allemaal hetzelfdequote:Op maandag 24 december 2012 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is goed, ik wil niet naast opa zitten, want dat stikt
Dat doen Arabieren ookquote:Op maandag 24 december 2012 17:50 schreef Jian het volgende:
Opa's moeder had niet eens borden voor de kerst, ze aten met z'n allen uit één trog
Daar komt het wel op neer. Ze had volgens opa maar één servies en dat hadden hij en oma meegekregen.quote:Op maandag 24 december 2012 17:50 schreef Jian het volgende:
Opa's moeder had niet eens borden voor de kerst, ze aten met z'n allen uit één trog
Getver, hetzelfde ruiken als opaquote:Op maandag 24 december 2012 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We gaan gourmetten, aan het eind van de avond ruiken we allemaal hetzelfde
Net als fondue-enquote:Op maandag 24 december 2012 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb één keer ge-gourmet... man, wat stinkt dat
quote:Op maandag 24 december 2012 17:57 schreef pullup het volgende:
Kerst is waarschijnlijk ook een linkse hobby verzonnen door die rooie rakker van een Jezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |